Eva Chase - Dragon’s Tears, Tizenhetedik fejezet

 


17. fejezet

Ren

Amikor beléptem az ebédlőbe, először nem tudtam mást tenni, mint csodálkozva pislogni. A terem olyan nagy volt, hogy fogadni mernék, egy futballpálya is elférne benne. Hosszú, egyenként húsz főre terített teakfaasztalok álltak sorban a keményfa padlón. Egy másik ilyen asztal, amelyet vörös selyemterítővel borítottak, a terem egyik végében egy emelvényen állt. Az asztal túlsó oldalán lévő öt széket díszes stílusban faragták, a középen lévő volt a legmagasabb és legjobban kidolgozott.

Nem kellett senkinek sem mondania, hogy az a sárkányváltó széke volt.

A szívem kétszer olyan hevesen kezdett dobogni. A többi alakváltó már a teremben mozgott, beszélgettek egymással, és üdvözölték az újonnan érkezetteket. Éreztem, hogy mindezek a tekintetek rám szegeződnek, amikor Nate-tel a magas asztalhoz közeledtünk. Biztosan sokukkal beszélgettem tegnap este a köszöntő ünnepségen, de ez valahogy más érzés volt. Akkor mindenki bulizott. Most pedig komolyabb dolgok következtek.

Áron megjelent a magas asztalnál, hogy találkozzon velünk. Nate-hez hasonlóan ő is öltönyt vett fel erre az alkalomra - egy királykék ruhát, amely még ragyogóbbá tette a szemét. A fenébe is, tényleg szerencsém volt a haverok terén, nem igaz?

Egy nő állt mellette, aki néhány évvel fiatalabbnak tűnt Áronnál, ugyanolyan aranyszőke hajjal és ragyogó kék szemmel. Olyan arckifejezéssel tanulmányozott, ami nem volt éppen barátságtalan, de nem is volt túlságosan barátságos. Ruhája egyszerű, görög stílusú, szürke selyemruha volt, és abból, ahogyan tartotta magát, láttam, hogy nem a szokásos öltözéke.

A karja, amelyet karcsú mellkasán keresztbe tett, tömör izom volt. Ez az. Aaron azt mondta, hogy a húgával fogok találkozni - azzal, aki egyfajta testőrnek nevezte ki magát. Határozottan úgy nézett ki.

"Serenity - mondta Aaron, és intett nekem. "Ő a húgom, Alice. Alice, ő Serenity, a társam."

"Hmm", mondta Alice. Kinyújtotta a kezét, hogy megrázzam, és szorosan megszorította az enyémet, miközben a karomat pumpálta. "Szóval te vagy az, aki miatt a bátyám az egész országot bejárta. Örülök, hogy végre visszajöttél ide."

A hangja olyan holtfáradt volt, hogy azt hittem volna, gúnyolódik, de az ajkai játékos, de meleg mosolyra görbültek. Kicsit megnyugodtam belülről.

"Hosszú volt az út idáig" - mondtam. "De gondoskodtam róla, hogy egy darabban térjen vissza, bármennyire is szerették volna egyes gazemberek, hogy másképp legyen."

A mosolya vigyorrá szélesedett. "Ezt meg kell hagyni. És valószínűleg jó, hogy van valaki, aki időnként kirángatja a könyvtárból."

Áron haragvó pillantást vetett rá. "Minél több időt töltök a könyvtáron kívül, annál többet panaszkodsz a sok potenciális veszélyre, aminek kiteszem magam."

"Csak akkor, ha nem hozol magaddal." Szeretetteljesen megveregette a karját, és újabb mosolyt lőtt rám. Oké, tetszett ez a csaj.

Aaron elkísért az út hátralévő részén a speciális székemhez, mintha segítségre lenne szükségem, hogy megtaláljam. Gondolom, a formaság jól állt a nézőinknek. És nem mintha zavart volna, hogy megnyugtatóan megszorította a vállamat, amikor helyet foglalt mellettem.

Különösen örültem, hogy ő és Nate voltak itt elsőként, mert így közvetlenül mellettem ültek mindkét oldalon. Még mindig nem tudtam, mit mondjak Marcónak vagy Westnek. Mindketten egész nap kerültek engem.

Marco jelent meg először, és a szokásos gondtalan arckifejezésével a Nate melletti székhez sétált. Amikor a tekintetünk egy másodpercre találkozott, az övé óvatos volt. Elhúztam a tekintetem, a torkom összeszorult. Nem akartam most rögtön a korábbi beszélgetésünkre vagy az abból fakadó kinyilatkoztatásokra gondolni.

West néhány perccel később érkezett meg. Szó és pillantás nélkül odasétált a székéhez, és hirtelen belesüppedt.

Alice, aki a másik oldalán ült, előrehajolt, hogy elkapja a tekintetemet, és felvonta a szemöldökét. Oké, szóval ez a borzongás nem csak a képzeletemben volt. Talán azért volt dühös, mert nem akart velem smárolni tegnap este? Vagy valami más zajlott abban a kifürkészhetetlen farkasváltó fejében?

A velünk szemben lévő székek kezdtek megtelni. Aaron bemutatott minden egyes alaknak, amint leültek. Cumberlandék, Hubert és Isla. A Porterek, Frankford és Tracy. És így tovább. Megéreztem az illatukat, az ösztöneim és az alakjuk segítettek meghatározni az állati oldalukat. Hubert és Isla hattyúk voltak. Frankford és Tracy sólymok. A körülöttük lévő párok között sólymok, pelikánok, sőt még egy pár liba is volt. Vissza kellett harapnom a szórakozásomat, amikor elképzeltem gömbölyded hasukat és hosszú nyakukat madárformában.

"Nos - mondta Hubert Áronnak, miután futólag biccentett nekem -, remélem, a sárkányváltó érkezése azt jelenti, hogy a közösség innentől kezdve rendezettebb keretek között haladhat előre."

Tracy halkan sóhajtott egyet. "Ez egy stresszes néhány év volt."

Biztos vagyok benne, hogy az alfátok mindent megtett, amit csak tudott - akartam mondani, de a nyelvembe haraptam. Áron nem tűnt sértődöttnek. És valószínűleg bölcs ötlet lenne, ha jó első benyomást keltenék.

"Már megfigyeltem, hogy megváltozott a beszélgetések hangneme - mondta Aaron simán. "Látva, hogy mi négy alfa egyesülünk Serenity körül, mindenki megkapja azt a stabilitást, amire szükségünk volt."

Frankford rám pillantott a kampós orra fölött. "És ez az a lány, akire egész idő alatt vártunk."

Nem tűnt lenyűgözöttnek. Arra számított, hogy sárkány alakban jövök az asztalhoz? "Itt vagyok - mondtam, és igyekeztem nem mutatni, mennyire kényelmetlenül érzem magam.

A felszolgálók tányérokkal kezdtek jönni az ételekkel. Ó, jó, legalább lesz valami biztonságos elfoglaltságom a kezemmel - és a számmal. Felvettem a villámat, beledöftem egy szelet steakbe... és rájöttem, hogy az asztal másik oldalán mindenki engem bámul.

A vállam megmerevedett. Nate odahajolt hozzám, és finoman a fülem mellé szólt: - A hivatalos vacsorákon az a hagyomány, hogy mi öten nem kezdjük el, amíg mindenki más nem eszik. Ez valami szimbolikus dolog, vagy ilyesmi."

"Ó." Az arcom forrón kipirult. Letettem a villámat, mintha megégett volna. Remek, most már úgy néztem ki, mint egy idióta ezek előtt a nagymenők előtt. Az elmúlt hét évben, amikor többnyire az utcán éltem, az étkezésre várva gyakran azt jelentette, hogy valaki más kikapja alólad az ételt. Úgy gondoltam, hogy szükségem lesz egy komoly hozzáállásmódosításra.

"Sajnálom - motyogta Aaron. "Figyelmeztetnem kellett volna."

Várnom kellett volna, és követnem őket. West csak nem rám vetett egy pillantást? Remek, még egy ok, amiért azt gondolhatta, hogy nem tudok megfelelni ebben a szerepben.

Az ölemben tartottam összefont kezeimet, amíg a felszolgálók be nem fejezték a teremben való mozgást. Az asztalok körül a birtok vendégei mindenütt beleásták magukat a vacsorába. Amikor az alfáim felszedték az evőeszközeiket, úgy gondoltam, hogy nyugodtan elkezdhetem én is.

Most, hogy már tudtam enni, azt kellett mondanom, hogy az ételek rohadt finomak voltak. Nem mintha mást vártam volna, miután egy napot töltöttem ezen a helyen. Boldogan rágcsáltam, hagytam, hogy a steak gazdag, zsenge falatjai elnyomják a zavaromat.

Ez azonban nem volt elég ahhoz, hogy lefoglalja Islát. Aaron felé bökött a villájával. "Amilyen hamar csak lehet, tenned kell valamit azzal a macskaszerű rokonsággal, akik a Southend erdős területen szaladgálnak."

"Már elkezdtem tárgyalni az alfájukkal" - mondta Áron ugyanolyan egyenletes hangon, mint korábban. Marco felé billentette a fejét, aki egy keskeny mosolyt ajánlott fel. "Ez egy nagy erdő. Mindannyian kifogyunk a helyiségekből, ahol kettesben gyakorolhatnánk az állati természetünket. Azt hiszem, találunk egy tisztességes felosztást."

Fintorogva ráncoltam a homlokom. "Miért kellene felosztani? A macskák leginkább a földet, a madarak pedig a lombkoronát fogják használni, nem? Nem használhatnátok mindannyian az egészet különösebb gond nélkül?"

Isla undorodva összeszorította az ajkát. A férje megköszörülte a torkát. "Vannak határok - mondta, és olyan pillantást vetett Aaronra, mintha azzal vádolná, hogy félretájékoztat. "Jó okkal. A macskafélék rokonsága előszeretettel zaklatja a madarakat. Évtizedekkel ezelőtt megegyeztek, hogy nem tolakodnak a mi rokonságunk területére."

Szóval ez egy Sylvester és Tweety-féle konfliktus volt? Nevetnék, ha nem néznének rám elégedetlenül. Megint beletapostam volna a lábam. A francba!

"Ó - mondtam. "Oké. Nem is tudtam."

Ez volt az a szánalom, amivel most rám néztek? A tarkóm hátulja bizsergett. A pokolba is, csak két hete készültem erre a fellépésre, aminek jelentős része azzal volt elfoglalva, hogy egyszerűen életben tartsam magam és a társaimat. Nem tudnának ezek az emberek egy kis szünetet hagyni egy lánynak?

Talán egyszerűen nem kéne beszélnem. Ez volt a tuti módja annak, hogy ne tűnjek totál hülyének.

A beszélgetés valami eseményre terelődött, amit a Cumberlandek a rokonsági csoportnak akartak szervezni, aztán néhány üzleti ügyre, amit nem tudtam követni. Leszedtem a tányéromat, jóllakottan, de határozottan maradt még hely a desszertnek. Csak ültem ott, és hallgattam a beszélgetést, ami a fejem fölött folyt, és nyugtalanná tett. Hogyan lehetnék megfelelő párja bármelyik alfának, amikor a teremben minden más alakváltó láthatta, hogy mennyire tanácstalan vagyok?

Aztán Frankford elkezdett az emberekről szónokolni. "Meg kellett volna vennünk azt a telket, amikor még volt rá lehetőségünk. Most azok az emberek a küszöbünkön lesznek. A hülye emberi feltételezéseikkel, a hülye emberi tanácsaikkal. Olyan nyomorultul tudatlanok."

"De el tudod képzelni a felfordulást, ha tudnának róla?" Tracy csiripelt. "Szegény teremtmények nem tudnák felfogni, milyen hatalmunk van."

Ekkor nem tudtam csendben ülni. "Nem minden ember bunkó" - mondtam. "A legjobb barátom mindenben kitartott mellettem."

Isla megint szánakozó pillantást vetett rám. "De vajon megtenné, ha megtudná, mi vagy te? Szerintem nem."

A harag szikrája lobbant fel bennem. "Nos, tévednél. Mert ő már tudja, és még mindig fedez engem."

Ha eddig azt hittem, hogy az alakváltó nagyfőnökök elborzadva néztek, most teljesen elborzadtak. Isla arcáról eltűnt a szín. Hubert szája grimaszba torzult.

"Elárultad magad egy embernek?" Tracy kiköpött.

Áron nyugalomra emelte a kezét. "Voltak enyhítő körülmények" - mondta. "Meghoztunk egy döntést. A mi javunkra vált. Serenity barátja valóban értékes szövetségesnek bizonyult."

"Nemcsak az alakváltók ügyeit, hanem az alfáinkét is leleplezni..." Frankford megrázta a fejét.

Összeszorítottam a fogaimat. Ez nem volt elég ahhoz, hogy megfékezzem a frusztrációm növekvő fellángolását.

"Nézze - mondtam fanyarul -, én vagyok itt a sárkányváltó. Én vagyok az egyetlen, aki van. Ha én nem dönthetek arról, hogy ki mit tudhat, akkor pontosan ki másnak van erre képzettsége?"

Valaki odalent az asztalnál mormogott valamit az orra alatt. A legtöbbet túl halkan hallottam ahhoz, hogy felfogjam, de eleget hallottam. "...olyan sokáig távol a saját fajtájától..."

A kezem összeszorult az asztal alatt. "Szüksége van itt valakinek egy bemutatóra?" Kérdeztem, kissé felemelve a hangomat. "Hogy megbizonyosodjon róla, hogy elég sárkány vagyok-e önöknek? Le tudnám dönteni a plafont. Az egész helyet lángba boríthatnám. Az átváltozós rész le van fedve. A többi részletet olyan gyorsan tanulom, ahogy csak tudom." Lazán szétnyitottam az ujjaimat, hogy megragadjam Áron kezét, és letettem a köztünk lévő asztalra. Ő viszonzásul megragadta az enyémet, a szája sarka felfelé rándult.

"És nincs senki, akit szívesebben tartanék magam mellett, amíg tanulok, mint az alfádat" - tettem hozzá. "Ő követett engem, amikor szükségem volt a segítségére, és én is követem őt bárhová, ahová csak akarja. Bárhová, ahová mindannyiótoknak szüksége van ránk, hogy a közösség erős maradjon. Úgyhogy nagyra értékelném, ha egy kis hitelt adnátok nekem."

Egy pillanatra csend lengte körül az asztalt. A velünk szemben ülő alakváltók lesütötték a szemüket. Basszus, megint kínos helyzetbe hoztam magam?

Mielőtt még több hibát követhettem volna el, megérkezett a desszert. Tökéletes adag epres sajttorta, hogy belefojtsam a bánatom. Befogtam a számat, figyeltem és hallgattam.

Amikor az étkezésnek vége lett, Aaron felállt, és magával rántott.

"Megtiszteltetés, hogy itt állhatok önök előtt alfatársaimmal és persze az új társammal - mondta a hallgatóságunknak, hangját úgy hangoztatva, hogy az átjárja a termet. "Köszönöm mindannyiótoknak, hogy ilyen szívélyesen fogadtátok a Serenity-t. Ennél odaadóbb szószólót és kitartóbb harcost nem találhattok a népünkért."

Az arcom felmelegedett. Mondott még néhány dolgot arról, hogy milyen nagyszerű vagyok, és integettem a tömegnek, de belül bizonytalannak éreztem magam.

A vendégektől való búcsúzás homályosan telt el. Áron visszakísért a szobámba. Beengedtem, és egy nyögéssel arccal az ágyamra rogytam.

"Nem kellett volna ennyire elhalmozni a bókokkal. Annyira sajnálom, hogy elszaladt a szám. Soha többé nem fogok beszélni."

Áron kuncogott. "Miről beszélsz? Nagyszerű voltál."

Elfordítottam a fejem, hogy szkeptikus szemöldököt vonjak fel rá. "Miről beszélsz? Legalább ötször teljesen hülyét csináltam magamból."

"Egyáltalán nem." Mosolyogva leült mellém az ágyra. "Megmutattad nekik, hogy követed a hagyományainkat, amikor tudtad, mik azok. Hogy hajlandó voltál figyelembe venni az új információkat. Hogy elkötelezett vagy azok iránt, akiket szeretsz. És hogy ezt a hűséget nekem adtad. Ennél többet nem is kérhettem volna."

Komolyan gondolta? Úgy hangzott, mintha komolyan gondolta volna. Nem igazán tudtam elhinni, de a szívem körüli feszültségből egy kicsit leesett a feszültség.

Felegyenesedtem, és odahajoltam hozzá, hogy megcsókoljam. Áron a hajamba csúsztatta az ujjait, miközben visszacsókolt. Igyekeztem minden kis szeretetet és hálát, amit éreztem, az ajkaink találkozásába csatornázni.

A kezem a combján pihent. Ahogy közelebb csúsztam, hogy elmélyítsem a csókot, a tenyerem megcsúszott. A hüvelykujjam végigsimított a kemény dudoron, amely máris feltűnt Aaron nadrágjában.

Aaron élvezettel hümmögött, és egy másfajta forróság öntött el. Hirtelen pontosan tudtam, mit akarok csinálni ezzel a csodálatos, gyönyörű férfival.

Csókokat nyomoztam végig az állkapcsa szélén, miközben leengedtem a sliccét. Amikor megrántottam a nadrágját, hagyta, hogy lecsúsztassam, és a kéjtől elkerekedett szemekkel figyelt. A látványa csak tovább szította bennem a tüzet.

"Maradj ott - motyogtam, és letérdeltem elé.

A nyelvemmel végigsimítottam a farkának a fején. Áron felnyögött. Megfogtam az erekciója tövét, és a csípője magától felém dőlt. "Serenity - kezdte, mintha azt akarta volna mondani, hogy nem kell, de ezt már tudtam. Alig vártam, hogy megtegyem, magamért éppúgy, mint érte.

Az előttem álló férfi egyenletes temperamentummal és kimért szavakkal uralkodott az összes alakváltó rokon negyedén. De nekem megvolt a hatalmam, hogy egy egyszerű érintéssel elveszítsem a hidegvérét. És voltak olyan részei, amelyeket még nem foglaltam el teljesen.

Megbillentettem a fejem, és a számba vettem a farkát. Az óceáni levegőnél is sósabb ízét éreztem a nyelvemen. Körbeforgattam a szárát, és élveztem, ahogy a mozdulatra megrándult. Hátradőlt az ágyon, kezeivel a takarót szorongatta. A lélegzete már érdes volt.

Pumpáltam a kezemmel, fokozatosan növelve a sebességet, miközben leszívtam és elengedtem. Újra és újra, amíg a teste meg nem remegett, és a lélegzete rekedt lihegésben jött. Még szorosabbra zártam az ajkaimat körülötte, és egy újabb nyögés szállt a levegőbe.

"Serenity - mondta -, el fogok élvezni. Ha tovább folytatod..."

Jól van. Pontosan ezt akartam. Bizsergés támadt a lábaim között, ahogy az ajkaimat fel-le csúsztattam rajta. A farka ismét megrándult. A lélegzete akadozott. Aztán a csípője megrándult, ahogy a felszabadulása a szám hátulját érte.

"Serenity - motyogta. "Serenity." A keze végigsimított a fejemen. És abban a pillanatban semmi más nem számított - sem árulások, sem hazugságok, sem ármánykodó gazemberek és tündék. Nem volt semmi a világon, ami le tudott volna fogni.