Eva Chase - Dragon’s Tears, Tizenkilencedik fejezet

 


19. fejezet

Ren

Mire Nate-tel a szobámba értünk, a lábaim elfáradtak. A nappaliban a kanapéhoz tántorogtam, és leborultam rá.

Nate bebújt a fürdőszobába. Egy kis ezüst táskával jött vissza, amelyről kiderült, hogy eléggé átlagosnak tűnő elsősegélynyújtó felszereléseket tartalmaz.

Összerezzentem, ahogy fertőtlenítő krémet kent a vágásaimra. Egy vékony ragtapaszt simított a vállamra, és a hasamat vizsgálgatta.

"Azt hiszem, ezt le kéne vennem - mondtam, és a szakadt ruha pántjai után nyúltam. "Úgy tűnik, alakváltónak lenni nem tesz jót a ruhakészletnek."

Nate kuncogott. "Mindig ügyelünk arra, hogy sok tartalék legyen kéznél."

Lecsupaszítottam a selymes anyagot a testemről, így csak a melltartóm és a bugyim maradt rajtam. Lehetetlen volt nem látni, hogy Nate tekintetén nem gyulladt ki a forróság, ahogy nézett. Válaszul nedvesség képződött a lábam között. Nagyot nyeltem, és kinyújtottam a kezem a másik kötésért.

Hátrébb állt, amíg én felhelyeztem. Még mindig nem éreztem magam késznek arra, hogy felálljak. Kinyújtottam neki a kezemet, ő pedig leült mellém, magához szorított - a meztelen lábam az ölében, a karja a vállam körül, lazán, hogy legyen helyem elmozdulni, ha akarok.

Amit én akartam, az közelebb volt. Hozzáfészkeltem magam a tömör testéhez, hagytam, hogy a benne lévő meleg és erő megnyugtasson. Nem is tudtam, hogy a kérdés csak akkor hangzott el, amikor kiesett a számon.

"Abbahagyják valaha is? A gazemberek - hagynak valaha is békén? Soha nem tettem nekik semmit... Még csak nem is ismernek engem!"

"Tudom" - mondta Nate a mély baritonján. A fejemre hajtotta az állát, és megsimogatta a karom oldalát. "Nem is értem, mit tettek tizenhat évvel ezelőtt. Ennyi gyűlöletet hordozni magunkban, ennyire bántani akarni az embereket... Betegek. Az elméjük ki van csavarodva. Ez az egyetlen dolog, amire gondolni tudok."

"Akkor nem fognak leállni. Addig fogják csinálni, amíg meg nem ölnek engem - vagy amíg mi meg nem öljük mindannyiukat."

"Talán képesek lesznek megváltoztatni a véleményüket, ha egyszer megismernek téged." Egy csókot nyomott a homlokomra. "Máris a közösségünk részévé válsz. A rokonság nagy része befogad téged - ezt már láttad, nem igaz?"

Az agyam a tegnap esti nagyfőnökök jéghidegsége járt az eszemben, de az igazság az volt, hogy ők csak az alakváltók egy kis részét alkották, még ha hatalmasak is voltak. A legtöbb rokon, akivel találkoztam - a madarak itt, a kutyák abban a másik faluban - többet gondoltak rólam, mint én egyáltalán.

"Igen - mondtam. "Igazából csodálatosak voltak. Még nem vagyok benne biztos, hogy megérdemlem."

"Persze, hogy megérdemled. Azzal, hogy visszavágsz a gazembereknek, amit már nem egyszer megtettél, mindannyiunkért harcolsz. Minden rokon biztonságáért. És amit az előbb tettél azzal a bagolyváltóval... Bebizonyítottad, hogy minden alakváltóért, még a gazemberekért is, a helyes dolgot akarod tenni. Az emberek látni fogják ezt. Tovább fogják adni a hírt. És azok, akik nem annyira elborultak, talán rájönnek, hogy tévedtek."

Nem voltam biztos benne, hogy ezt valószínűnek tartom-e, de azért szép gondolat volt.

Kopogás hallatszott az ajtón. Nem tudtam megállni, hogy ne ránduljak össze. Nate megnyugtatóan megszorította a karomat, és odament, hogy kinyissa. Egy tányér reggeli étellel tért vissza, amitől a gyomrom megkordult.

Néhány percre az éhségem háttérbe szorította a beszélgetésünket. Úgy faltam bele a rántottába, a kolbászba és a hasábburgonyába, mintha napok óta nem ettem volna. A váltás bizony megéhezett az embernek. Vagy talán az adrenalin volt az oka. Akárhogy is, úgy faltam fel az ételt, mintha az életem múlna rajta.

"Jobban?" Nate szórakozott mosollyal kérdezte.

"Sokkal." Félretettem a tányért, és közelebb bújtam hozzá, átkarolva a karomat a vaskos mellkasán. Még volt pár óránk, mielőtt el kellett indulnunk a parádéra. És az, hogy vele voltam, hogy átöleltem és átöleltette magát, a legjobb kenőcs volt az idegeimre, amit most el tudtam képzelni.

Vajon mit gondolt a reggelimet hozó alakváltó erről a helyzetről - arról, hogy a szobámban bujkálok? Ez a kérdés visszavezette a gondolataimat Nate korábbi megjegyzéseire.

"Itt még senki sem ismer igazán" - kellett rámutatnom. "Még azok sem, akik kedvelnek engem. Még mindig arra várnak, hogy pontosan mit fogok csinálni".

Nate egyetértően hümmögött. "Lehet, de remélik, hogy jó lesz. A te oldaladon akarnak állni."

Ez igaz volt, nem igaz? Ezt a reményt éreztem minden alakváltóban, akivel az ünnepség alatt beszéltem. És minden egyes lépéssel előre, egy kicsit többet tudtam adni nekik, hogy igazolják a belém vetett hitüket.

Nem csak a hétköznapi alakváltók hittek. Az alfáim a kezdetektől fogva mellettem álltak, már akkor is, amikor még teljesen idegen voltam számukra. Bármennyire is szkeptikusak voltak.

És Nate egyszer sem ingott meg. Lehet, hogy túlságosan lelkesedett a hősiességtől, de soha nem beszélt velem, vagy viselkedett más módon, mintha kételkedett volna bennem.

Hátrahajtottam az arcomat, és megérintettem az arcát. Nate-nek nem kellett elmondanom, hogy most mit keresek. Lehajtotta a fejét, és lágy, de mohó csókkal ragadta meg az ajkamat. A keze végigsiklott a testemen, végigsimítva a csupasz bőröm minden egyes centiméterét. A kezemet felcsúsztattam az inge alá, miközben erősebben csókoltam, mert én is érezni akartam őt. Felfedezni annak a feszesen izmos mellkasnak minden síkját.

Hogy tényleg az enyém legyen.

A vágyakozás ködén keresztül felúszott a fejemben a gondolat. Semmi tétovázás nem emelkedett fel ellene. A gondolat egyszerűen helyesnek tűnt.

Megrángattam Nate ingét. Azonnal lehúzta magáról, és újabb csókra hajolt. Minden egyes pont, ahol a csupasz bőre az enyémet érintette, még nagyobb vágytól égett bennem. Végigsimított a kezével a hátamon, és kiszabadította a melltartóm kapcsát. Miközben csókjait a kulcscsontomig követte, erős, rátermett ujjaival a mellemhez simult. A hüvelykujja végigpördült a mellbimbómon, és gyönyörtől rázkódást okozott bennem. Felnyögtem, és felkönyököltem az ölében.

A szájához billentette a mellem, és nyelvével még szorosabban ingerelte a mellbimbómat. Ujjaim a vállába vájtak. A mellkasomból a magamba áramlott a gyönyör, ahogy az egyik mellet, majd a másikat nyaldosta. A keze követte a száját, csipkedte és simogatta, amíg mindkét mellbimbó merev csúcsra nem állt, és a többi részem is remegett.

"Imádom látni, milyen jól érzed magad tőlem - motyogta Nate, és a nyakam oldalát simogatta. "Szeretem, hogy így gondoskodhatok rólad. Soha senkit nem akartam még így, Ren. A szívem mindig is tudta, hogy te vagy az, akire szükségem van."

Keserédes fájdalom hasított belém. Olyan nagy kockázatot vállalt, hogy rám várt. Lemondott a boldogságról, ami ott volt az orra előtt, anélkül, hogy valaha is tudta volna, felbukkanok-e.

A nyaka köré csúsztattam a kezem, és mélyebb csókba húztam. A másik kezem az ölében pihent a lábam mellett. A merevedése kemény hosszán, amely a sliccén feszült.

Nate a számba nyögött. Ujjait fel-alá simította a csípőmön, a bugyim szélét cikázva. Kérte, de nem követelte. A nyelvem becsúszott a szájába, hogy összekeveredjen az övével. Egy hosszú pillanatig lovagoltam a gyönyör rohamán, amely a légzésünk keveredéséből fakadt. Aztán ellöktem magam az öléből, magammal rántva őt is. Az ágy felé.

"Nekem is szükségem van rád - mondtam.

Nate hirtelen intenzitással nézett rám. Felállt, és odalépett hozzám, teljes magasságával fölém magasodott. De megnyugtatóan magasodott fölém. Nagyobbnak éreztem magam tőle, hogy egy ilyen férfi ennyire akar engem, nem pedig kisebbnek. Ujjaimat a nadrágja szegélyére akasztottam. Elakadt a lélegzete.

"Ren - mondta csodálkozva. Megérintette az arcom oldalát, annyi gyengédség volt abban az erőteljes kézben.

"Azt akarom, hogy a társam légy" - mondtam, és visszanéztem rá. "Én pedig a tiéd akarok lenni. Mostantól kezdve mindörökké."

"A pokolba is, igen", mondta. Lehajolt, hogy ajkait ismét az enyémhez nyomja. Megragadtam a vállát, miközben visszavitt minket az ágy felé. Amikor a lábam a váz lábához ért, a nadrágja gombjáért nyúltam. Lerúgta azt, és a boxeralsóját is.

Egy másodpercig csak bámultam a tökéletes testét. Kétméteres, tömör izomzat és puha bőr, mind az enyém volt. És a farkát, amely vastag és hosszú volt, és vigyázzban állt előttem. Még keményebb lett, amikor megsimogattam a tövétől a fejéig.

Nate halkan morogott a mellkasában. Felkapott, és a hatalmas ágyra fektetett, gyorsan ledobta a bugyimat. De a késztetés, hogy átvegyem az irányítást, eluralkodott rajtam. A hátára löktem, és fölé térdeltem. Rám vigyorgott, a kezét a csípőmön nyugtatta.

"Vezess! Mindjárt ott leszek veled."

A gyengédség áradata árasztott el. Leengedtem az ajkaimat az övéhez, hosszan és erősen megcsókoltam. De túl sok vágy gyűlt össze a lábaim között ahhoz, hogy sokáig várjak. A csiklómat a farkához dörzsöltem. Mindketten felnyögtünk. Lassan belélegezve leereszkedtem egészen rá.

A farka mámorító égető érzéssel töltött el teljesen. Nyöszörögve ringatóztam ellene, amíg egészen belém nem hatolt. Felnyúlt, hogy egyik kezével a melleimet simogassa, míg a másikkal a csiklómat simogatta. Az együttes érzések a boldogság áradatát indították el, amely minden más gondolatot kisöpört a fejemből.

Kétségbeesetten lovagoltam rajta, a felszabadulást hajszolva. Ő felfelé pumpálta a csípőjét, hogy találkozzon velem. A lélegzete szaggatottá vált. Izzadságfoltok áztatták izmos mellkasát, amikor a kezemmel nekitámaszkodtam.

"Látni akarom, ahogy elélvezel" - motyogta, miközben hüvelykujját a csiklóm fölött kavargatta. "Vegyél el mindent, amire szükséged van, édesem".

Valami ezekben a szavakban átcsapott a ló túloldalára. A kötelékünk izzása fellángolt közöttünk. Átáramlott rajtam, körülvett a védelemmel, amiről tudtam, hogy Nate mindig felajánlja nekem, amikor csak szükségem van rá.

Még néhányszor nekidöntöttem magam, és a gyönyör szétrobbant a testemben. Zihálva kapaszkodtam belé. A hullámon keresztül simogatott, a szemei ragyogtak az elismeréstől - és egy mélyebb vágytól.

Még ha az idegeim ki is énekeltek, én is többet akartam. Keményebben, gyorsabban. Neki dőltem, és egy kicsit megrántottam, hogy átforduljunk. Megfordított minket anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem. Felemeltem a lábaimat a csípője két oldalán, hogy még mélyebb hozzáférést biztosítsak neki.

"Még", mondtam. "Vigyél feljebb."

Reszketve belém döfött. "Olyan jól érzed magad, Ren. Olyan kibaszott jó."

Egy nyögés tört ki az ajkaimból. "Ahogy te is. Adj nekem mindent. El tudom viselni. Akarom. Ne merészeld visszafogni magad."

A férfi egy nyögés és egy kuncogás között félúton lévő hanggal gyorsabban lökdösött. Bőrünk egymáshoz csúszott, izzadságtól nyálkásan. Testének minden izma úgy érezte, hogy feltekeredik tapogatózó kezeim alatt, és minden erejével belém hajtotta a szárát. Pontosan úgy, ahogy nekem kellett.

A gyönyör egyre csak duzzadt és duzzadt, amíg reszkettem tőle. Felfelé íveltem, egészen a végsőkig magamba szívtam, és egy újabb orgazmus söpört végig rajtam. Nate forró ömlengéssel rángatózott bennem. A feje fölém hajolt, ahogy megállásig ringatózott.

Egy hosszú pillanatig zihálva feküdtünk ott. Ujjaimmal végigsimítottam az arcán, és ő olyan ragyogóan rám sugárzott, hogy a mellkasomban is megremegett.

"Nem tudom, hogyan lettem ilyen szerencsés" - mondta - "de az biztos, hogy ki fogom érdemelni".

"Mmm" - mondtam, és magamhoz húztam, hogy hozzám bújjon. "Azt hiszem, ez egy kiváló kezdet volt."

Tökéletesen illeszkedtem a testéhez. A szíve a fülem alatt dobogott, ahol a forró bőréhez nyomódott. Egy csókot nyomtam rá, és azt kívántam, bárcsak itt maradhatnék így a nap hátralévő részében.

Ujjai fel-alá siklottak a hátamon. "Hamarosan vissza kell vennünk téged egy másik ruhába."

"Tudom. De még nem most." Még öt perc anélkül, hogy a tünde uralkodónőre gondolnék, és arra, hogy mit tartogathat számunkra - csak ennyit kértem.

A fejemet a vállához fészkeltem, lehunytam a szemem a világ többi része és a vele járó aggodalmak ellen.