Jaymin Eve - Rejected, Harmincharmadik fejezet

 


33

 

Amikor végeztem a könyvtár átvizsgálásával, bedugtam a fejem az étkezőbe, de Angelnek nyoma sem volt, így csak a búvóhelyre indultam, hogy lezuhanyozzak és átöltözzek. Len említése a ma esti vacsorájukról felkeltette a kíváncsiságomat, és meg akartam nézni. Főleg azért, hogy tanulhassak, megfigyelve ezeket a hatalmas lényeket. Shadow túl sokat tudott rólam, én pedig túl keveset tudtam róla. Az erőviszonyok egyenlőtlenek voltak, és ezt mindennél jobban utáltam.

Nem voltam olyan ostobán naiv, hogy ne tudtam volna, hogy Shadow és az ő nagyobb terve itt működik. Szinte semmit sem mondott a kulisszák mögötti tetteiről, és bármit is tervezett, az engem is érintett. Olyan módon, ami valószínűleg nem tetszene nekem.

Azt mondta, szüksége van rám, hogy legyőzzem az árnylényeket, és ez volt az oka, hogy még mindig itt vagyok, és vele járok, de szinte biztos voltam benne, hogy ez baromság. Nem volt rám szüksége. Mindkét alkalommal gyakorlatilag egyedül fékezte meg és zárta ketrecbe őket.

Más okból tartott itt, és nekem több információra volt szükségem, hogy rájöjjek, mi a szar ez, ha a legkisebb reményem is volt a túlélésre.

Erre a vacsorára nem vesződtem azzal, hogy szexi koktélruhába öltözzek, helyette bőrnadrágot, térdig érő, fekete csizmát húztam fel, tisztességes sarokkal, hogy a magasságomat az óriások közé lőjem, és egy testhezálló fehér pólót, amit egy rövid, fekete bőrdzsekivel takartam. A fenébe is, mindennél jobban fog hiányozni ez a szekrény, amikor elhagyom ezt a helyet. Talán magammal vihetném ezt is, meg a búvóhelyet is, mert mindkettő az álmok szüleménye volt.

Egyedül voltam, amikor kiléptem a szobámból; mostanában még Inky is ritkaságszámba ment. Shadow sokkal jobban "bízott" bennem, és ez olyan érzés volt, mintha csapdába akarnék esni. Valahogy hiányzott a füstpacni is. Főleg akkor, amikor fogalmam sem volt, hol a vacsora.

"Mit csinálsz, Sunshine?"

Nem ugrottam, mert túl menő voltam ahhoz a szarsághoz. Főleg Shadow előtt.

Remélhetőleg nem hallotta, hogy a szívem úgy dobog a mellkasomban, mint egy rohadt dob.

"Len meghívott a vacsorádra" - mondtam röviden.

Visszatette a könyveket a saját polcaira, és megfordult, miközben a tekintete lassan végigsimította testem minden bőrbe burkolt centiméterét. "És te így öltöztél fel?"

Lehetetlen volt megmondani, mire gondolt, mert a hanglejtése és az arckifejezése nem adott kontextust a szavakhoz. Tippre nem tűnt lenyűgözöttnek, de tudod, mit...

"Baszd meg, öregem! Senki nem szabja meg, hogy mit viseljek, és sokkal jobban be vagyok takarva, mint amikor legutóbb meghívtál vacsorázni."

Az állkapcsa megrándult, a szemei felcsillantak, de nem feszegette a témát. "Rájöttél már, hogyan lehet megérinteni az Árnyékbirodalmat?"

Nagyot nyeltem. "Úgy értem, még mindig azt akarod, hogy megtegyem?"

Lángok nyaldosták a karját, és meglepett, milyen régen láttam ilyen ingerültséget az arckifejezésében. "Igen, átkozottul szeretném, ha rájönnél. Ez törvényszerűen az egyetlen feladatod a következő napokban, amíg én a következő árnylényt követem."

Keresztbe tettem a karomat. "Fogalmam sincs, hogyan csináltam! Mintha egy kibaszott ötletem sem lenne. A lelkem összetört, a szívem fájt, és megtámadtak. Hacsak nem tudjuk ezt megismételni..."

Megragadta a bőrdzsekim szélét, és csakis azzal emelt fel a levegőbe, hogy az arcunk csak centikre legyen egymástól. Az ő arca, ami nyolc rohadt méterre volt a földtől. "Ha meg kell ismételnem életed legrosszabb pillanatát, Sunshine, kurvára megteszem. Egész nap, minden egyes nap. Semmi sem fontosabb, mint felfedezni, hogyan... vigyük vissza a teremtményeket a birodalomba."

Az utolsó pillanatban változtatott irányt ezen a mondaton. Visszatértünk a fedősztorijához, miszerint "vissza kell vinni az árnyéklényeket". Nem mintha nem lettek volna fontosak, kétségtelenül azok voltak, de volt még valami más is. Valami, aminek köze volt a birodalma elzárásának okához.

"Elég időd volt, hogy berendezkedj itt" - mondta keményen. "Több mozgásteret adtam neked, mint bárki másnak az őrizetem alatt. Ne erőltesd tovább, és soha ne felejtsd el, hogy az enyém vagy, farkas. Ha akarnám, egy szempillantás alatt elpusztíthatnálak."

Ez már nem ugyanaz a Shadow volt, aki elvitt engem, hogy megtaláljam a sprecker-t. Az a másik könnyedebbnek, nyitottabbnak tűnt... mintha felmelegedett volna a jelenlétemhez. Ez a Shadow az az ijesztő faszfej volt, aki ellopott a Torma falkától.

"Felírom a teendőim közé - fojtottam ki, mielőtt belerúgtam a lábammal, remélve, hogy cserbenhagy.

Csakhogy nem tette.

"Ismételd el nekem a listát."

"Hagyj cserben, seggfej" - vágtam vissza.

Megrázott, és az a kibaszott erő, amivel ez a fickó rendelkezett, félelmetes volt, de szerencsére eddig nem használta ki ellenem nyíltan. Eddig.

" A listát!"

Minden kibaszott vakító képességemet latba vetve köpködtem rá minden egyes szót."Találd ki, hogyan érintsd meg az árnyékvilágot."

Közelebb rántott magához, és éreztem testének minden kemény vonalát. Nem mintha észrevette volna, milyen közel voltunk egymáshoz; túlságosan lefoglalta, hogy demonstrálja hatalmát felettem. "Mi van még a listádon?

Gyorsan pislogtam. "Mit számít ez? Amíg az az első számú célod, amit te akarsz, addig biztosan leszarod a többi célomat."

Halk, sötét nevetés. "Helyes, de azt is tudnom kell, mi vonja el a figyelmedet."

Shadow a türelme végére ért, és egyre világosabbá vált, hogy valószínűleg öt másodpercnél többet kellett volna azzal töltenem, hogy kitaláljam, hogyan értem az Árnyékbirodalomhoz.

Az arcának kemény vonalai egyáltalán nem engedtek; nem jutok ki innen anélkül, hogy ne engedelmeskednék az akaratának. Fújtatva mondtam el neki az igazat. "Tanuljak a tíz világról, olvassam el az összes könyvet a könyvtárban, fedezzem fel a titkaitokat, és veszítsem el a szüzességemet, hogy ne én legyek az egyetlen huszonkét éves alakváltó szűz a világon."

Egy hosszabb szünet. "Az a célod, hogy megdugj valakit a könyvtárban?"

Ez volt az, ami felkeltette a figyelmét? Nem az a tény, hogy kész voltam kideríteni az összes titkát?

Megvontam a vállam. "Még nem döntöttem el, hogy pontosan kivel, de a választékot biztosan átnézem. Úgy értem, egy lánynak vannak szükségletei."

A tekintete arra esett, ahogy a melleim, amelyek a szűkös fehér pólóban alig voltak ketrecbe zárva, a mellkasához nyomódtak. "Valóban?"

Bassza meg. Én.

Meleg volt itt? Megint lángra lobbant?

"Ezt megtiltom" - mondta végül.

Hé, várj egy rohadt pillanatot...

"Kizárt dolog, haver. A magánéletemhez semmi közöd."

Az ajkai olyan közel voltak az enyémhez, hogy szinte éreztem az ízét. Ha kidugtam volna a nyelvem...

"Mi van, ha a szüzességed az oka annak, hogy volt benned annyi tisztaság és ártatlanság, hogy átjutottál a blokkokon az Árnyékbirodalomban?"

Gúnyolódtam. "Először is, a szüzesség nem tesz valakit ártatlanná, és hidd el, Shadow, messze nem vagyok tiszta. Másodszor, kizárt, hogy azt gondolod, hogy a szűziességemnek szerepe van ebben az egészben; csak meg akarod nehezíteni az életemet." Mellkason böktem, alig tudtam egy horpadást ejteni, mivel olyan közel voltunk egymáshoz. "Nem fog megtörténni. Eleget vártam már."

Elmélázó tekintet futott át az arcán, és azon tűnődtem, vajon milyen baromságokat talál ki most. "Senki sem fog kétszer rád nézni, ha kiadom a parancsot, ezt te is tudod, ugye? Nagyobb esélyed lenne arra, hogy egy lakatlan szigeten veszítsd el a szüzességed, ahol csak madarak laknak."

Még csak hozzá sem akartam nyúlni ehhez a látványhoz.

"Kihívsz engem?" Törtem ki, miközben végig azt mondtam magamnak, hogy fogjam be a pofámat. Minden muníciót megadtam neki, hogy útját állja a terveimnek. Ha megtartottam volna magamnak, ő sem lett volna okosabb.

"Te nem vagy kihívás" - vágott vissza. "Egyedül a kibaszott akaratomból élsz. Miből gondolod, hogy bármiben is felülmúlhatsz engem?"

Ennyi volt. "Fogadjunk, hogy a következő két hétben el tudom veszíteni a szüzességemet."

Te vagy a leghülyébb fasz, Mera.

Kegyetlen szórakozottság táncolt a szemében, és én ellenálltam a késztetésnek, hogy kivájjam. "Fogadsz? És mi a tét?"

Abbahagyni, abbahagyni. "Ha nyerek, akkor visszamehetek a falkámhoz, és találkozhatok a barátaimmal."

"És ha én nyerek?"

Arrogáns árnyékfattyú.

"És ha mégis nyersz, mit akarsz?"

A mosolya nem volt más, mint kiborítóan rémisztő. "Ha nyerek, úgy fogsz behódolni nekem, ahogy eddig nem tetted. Nincs több harc. Nincs több kutatás. Visszaadod a könyveket, amiket az ágyad alatt rejtegetsz, és elfogadod az itteni helyedet. A hordó alján."

Jézusom. Ennek kilátása csontig hatoló hideg futkosott a testemben. A lelkem valósággal fájt a gondolattól, hogy elveszíthetem a küzdeni akarásomat. Elvenné tőlem, ezt láttam a tekintetéből, de én tettem meg ezt a fogadást, és most már nem hátrálhattam meg.

"Túl sokat kérsz - fojtottam ki magamból. "A tét nem egyenlő. Ez nem fair."

A feje jobbra dőlt, ahogy elgondolkodott a szavaimon. "Ki mondta neked, hogy az élet igazságos?"

Gúnyolódtam. "Jobban tudom, mint a legtöbben, hogy nem az, de ebben a helyzetben nem fogadok el egy olyan fogadást, ami a te kedvedre van ferdítve." Megráztam a fejem. "Nem. Ha te nyersz, nem fogok többé olyan keményen harcolni, de nem fogok teljesen behódolni neked. Nem úgy, ahogyan te kéred. Csak annyit kell elfogadnod, amennyit én adni tudok."

Az ajkai összepréselődtek, elvékonyodtak a teltségükben, a szemei még mindig engem mértek fel. "Rendben. Úgysem fogsz győzni, de kíváncsi vagyok, hogy harci üzemmódban vagy-e. Kezdődjék a játék."

Elengedett, de ezúttal nem hagytam, hogy ő kerüljön fölénybe, a karjaimat a nyaka köré fonta, és közelebb rángattam az arcát az enyémhez. " El fogsz bukni, seggfej" - dühöngtem, a lábaim ugyanolyan szorosan a dereka köré tekeredtek, mint a karjaim a nyaka köré. Hozzá őrlődtem, éreztem a gyönyör forró lüktetését benne. "Készen állok arra, hogy kibaszom magam ebből az állapotból, és nem hagyom, hogy bárki megállítson."

Morgása halk és dühös volt, és mielőtt végiggondolhattam volna a harci lépéseimet, megpördült, és nekicsapódott a mögöttem lévő polcoknak, hogy hatalmas teste teljesen elnyelje az enyémet. Fájt a hátam, de nem eléggé ahhoz, hogy megakadályozza a nyögést, ami a puncim rezgésére tört elő. Az ereje olyan volt, mint egy kiváló minőségű vibrátor, különösen, amikor a testem minden egyes vonalán éreztem.

"Hozzám tartozol - dörmögte. "Minden egyes porcikád. Amíg úgy nem döntök, hogy nem."

A keze a fenekem alá került, hogy erősebben rántson magához, és dörzsölje a csiklómat olyan módon, amiről tudtam, hogy szándékos. Újabb nyögés tört ki belőlem, még akkor is, amikor legszívesebben letéptem volna az arcát.

"Te leszel az, aki megnyeri nekem a fogadást?" Ziháltam, az orgazmus határán.

Ő felnevetett. Valójában kibaszottul nevetett, és ha nem nyomódott volna a kemény farka közvetlenül a testemhez, talán azt hittem volna, hogy teljesen közömbös. Legalábbis fizikailag nem volt olyan közönyös, mint amilyennek gyakran tűnt.

Nem mintha számított volna. Mindent megtett volna, hogy megakadályozza, hogy megnyerjem a fogadást, és én is mindent megtettem volna, hogy megnyerjem. Ahogy az imént mondta: kezdődjék a játék.