Jaymin Eve - Rejected, Hetedik fejezet

 


7

 

Mivel tudtam, hogy inkább meghalok, minthogy a Torma falka újra elkapjon - és ki a fene üldözne még engem?-, nem lassítottam. Ha azok a rohadékok a kezükbe kapnának, valószínűleg az elmúlt tíz év velük való együtt töltött idő csodavilágnak tűnne. Ezt nem hagyhattam. Ha kell, a halálig harcolok, mert nem megyek vissza Torma-ba.

A farkasom kavargott bennem, küzdött, hogy kitörjön, és annak ellenére, hogy lehetetlen volt átváltozni telihold előtt, valóban úgy éreztem, hogy sikerülhet kikényszerítenie a változást. Az arcom úgy fájt, mintha az állkapcsom morfondírozott volna, a fogaim eltolódtak, hogy alkalmazkodjanak az átváltozáshoz.

"Meerraaa - gúnyolódott egy gúnyos hang a jobb oldalamról. Egy másik csatlakozott balról, mindkettő ismerős és félelmetes.

Torin és Jaxson. Alfák és leendő béták.

Persze, hogy Victor utánam küldte volna őket - minél jobban ismerte egy alakváltó egy ember szagát és energiáját, annál könnyebb volt a nyomára bukkanni. Együtt nőttem fel azokkal a szemetekkel, és egyenesen az én energiámra tapadtak. De miért? Őszintén szólva nem számítottam rá, hogy egyáltalán nem érdekli őket, hogy eltűntem, de úgy tűnt, Victor nem volt kész elengedni egyetlen farkasát sem. Még azokat sem, akiket gyűlölt.

"Vagy Lucy az?" Torin hozzátette, a nevetése közelebb volt, mint korábban.

Greg azt mondta, hogy egy nő kérdezett rólam az étkezdében, de nyilvánvalóan ők ketten is ott voltak. Valószínűleg Sisily volt az... Az a hülye ribanc soha nem ment sehova az alfa és a béta nélkül. Biztosan tudtam, hogy a főnököm nem adta volna ki a személyes adataimat pasiknak, de egy nő más volt. Greg ilyen régimódi volt.

És lehet, hogy emiatt meg fognak ölni.

A sebességem felgyorsult, de kizárt volt, hogy lehagyjam a teljesen átváltozott alakváltókat. Különösen akkor nem, ha farkasok voltak.

"Gyerünk, Mera. Hiányzol a falkának" - tette hozzá Torin, akinek a nevetése most már elmúlt. "Apám nem szereti, ha a falkatagjai búcsú nélkül távoznak. Ezt te is tudod."

Lényegében mellettem futott, és annak ellenére, hogy az esélyek annyira ellenem szóltak, tenyerembe vettem a pengét, ami mindig a táskám oldalán volt, felkészülve a harcra.

Valaki hátulról nekirontott, én pedig keményen a földre zuhantam, egy farkas tömör súlyával a hátamon. Bassza meg! Megpördültem, és belerúgtam a kisebb farkasba, rájöttem, hogy ez biztosan a nőstény.

Nem habozott támadni, és sikítani akartam, ahogy karmai és fogai a bőrömbe vágtak. A pengémet lendítve átvágtam a szőrét, és azon tűnődtem, melyik szuka van rajtam. Sisily még nem fordult át...

A pengém megpattant a sűrű bundán, ami a bőrét védte, és a torkom felé kapkodott, de sikerült a karomat a szájába dugnom, hogy megállítsam. Ez a karom bőrébe került, de a torkommal ellentétben ez nem végzett volna velem.

A farkas sötétszürke színű volt - a szőr színe gyakran diktálta a bunda színét, és fogalmam sem volt róla, ki volt szürke a falkában. Ő is átlagos méretű volt, mélybarna szemekkel. "Szállj le rólam - morogtam, és ismeretlen erővel sikerült hátralöknöm, hogy talpra tudjak kúszni.

Vér fröcskölt a földön, és még a sötétedő égbolton is láttam, hogy nem csak néhány karcolásból származik. A ribanc valami fontosat talált el; olyasmit, ami miatt holnap aggódhatok, ha még élek, hogy érdekeljen.

Erős karok tekeredtek körém, beleharapva a már elszenvedett sérüléseimbe. Mielőtt azonban Torin még jobban összenyomhatott volna, megszúrtam, egyenesen a mellkasába. A pengém nem ezüst volt, vagy bármelyik olyan fém, ami rosszul reagált az alakváltó mágiára. Alapvetően egy közepes méretű kapcsolópenge volt, ami minimális kárt okozott. Kivéve, ha a szíven szúrták. Hoppá.

Torin szeme tágra nyílt, és egy pillanatra úgy bámult rám, mintha nem tudná elhinni, mit tettem. "Ahogy az apa, úgy a lánya" - motyogta, mielőtt kirántottam a szorításából, és ő hátratántorodott.

Jaxson egy szempillantás alatt a legjobb barátja mellett volt, sötétlő tekintete lyukakat fúrt az arcomba. "Ezért megfizetsz, Mera - morogta, és az arca már kezdett megváltozni, ahogy küzdött a farkasával.

Ráförmedtem, mert úgy látszik, mostanában önfenntartás nélkül voltam. "Nem fog belehalni ebbe."

És nem is fog. Csak néhány napba telne, mire helyrejön, és addig rosszul lenne. A szívizom rengeteg munkát végzett a testben, és egy penge átvágása az egyiken, még egy alakváltónak sem volt soha jó.

"Védd meg - hallottam, ahogy Jaxson odakiáltott az ismeretlen szuka farkasnak, majd az első csontropogás elárulta, hogy mindjárt váltani fog.

Egyetlen esélyem volt, hogy elmeneküljek, mert ha elkap farkasformában, akkor mindennek vége. A pengém még mindig az ellenségem mellkasában volt elásva, és úgy döntöttem, hogy a táskám nélkül gyorsabb leszek, így üres kézzel indultam el. Ironikus, hogy azt hittem, a táska megérte a felfedezés kockázatát, mert benne volt az összes pénzem. Most már tudtam, hogy jobban jártam volna, ha egyenesen az étkezdéből futok el, és vissza se nézek.

Gyorsabban sprinteltem, mint valaha, és a város szélére értem, készen arra, hogy belevessem magam a még mindig emberektől hemzsegő utcákba. A farkasoknak mindenekelőtt egy nagyon szigorú szabályuk volt: soha ne hagyjuk, hogy az emberek tudomást szerezzenek a létezésünkről. Bármelyik alakváltót, akit nyilvánosan kiszúrtak, szaros bajba keveredett az alfájával, különösen a mai telefonok és rögzítőeszközök korában.

Az emberek között lenni esélyt adott a szökésre, mivel Jaxsonnak óvatosnak kellett lennie. Még az is lehet, hogy vissza kell változnia, és kénytelen lesz meztelenül táncikálni. Megérdemelte volna ezt a fajta karmát, nem mintha a túlzottan magabiztos fattyú aggódna a meztelenség miatt.

Igazság szerint nem volt miért aggódnia, de legalább megpróbálkozhatna némi alázattal.

A közeledő farkas hangjai előre hajtottak, és már biztos voltam benne, hogy mindjárt odaérek, amikor Jaxson a fogaival megragadta az ingemet, és visszarángatott. Hogy a faszba kerülhetett ilyen közel? A túlerőltetett szemétláda másodpercek alatt váltott.

Az emberek csak néhány tucat méterre voltak, és sikíthattam volna, de ha Jaxson farkasa irányított, mindet megölte volna. Ezt nem tehettem meg. Ártatlan emberekkel nem.

El kellett fogadnom a sorsomat.

Küzdöttem, hogy kiszabaduljak, de megálltam, amikor a hátamra vetette magát. A fickó nagy ember volt, és még nagyobb farkas. A levegőtől megfosztva próbáltam kúszni, levegő után kapkodva. Jaxson lecsúszott rólam, úgy lökdösött, hogy a hátamon feküdtem, és a mellkasom felemelkedve bámultam fel az éjfekete farkasára.

Az arcomba villantak az agyarai, ahogy morgott, és tudtam, hogy ez az utolsó pillanatom a Földön. Akárhogy is próbáltam küzdeni, ő nagyobb és erősebb volt, én pedig a testemet elborító sérüléseknek hódoltam.

Sajnálom, farkasom.

Vágytam rá, hogy jobban megismerjem, de nem így történt.

Talán a következő életünkben.

Ekkor felüvöltött, egy hosszú, visszhangzó jajveszékelés, ami betöltötte a testemet, de a számból nem jött ki hang. Jaxson közelebb hajolt, és ahogy az állkapcsa a torkom köré szorult, kiáltást hallottam mögüle. Torinnak hangzott, de nem lehettem benne biztos, mert az életemet az állkapcsában tartó farkas belemélyesztette a fogait, rángatta a bőrt, és minden elsötétült.