Jaymin Eve - Rejected, Huszonhatodik fejezet

 


26

 

"Mi a fasz?" Morogtam, és csattogva a padra ejtettem a sminkkefét.

Hogy tudták más nők ezt a szart ilyen könnyen megcsinálni? Kezdtem együtt érezni Simone-nal és a copfjaival. A haj és a smink nehéz volt, és hacsak nem akartam úgy megjelenni, mint egy bohóc, a legjobb volt mindent letörölni és újrakezdeni.

Mire elkészültem, az arcom nagyrészt csupasz volt, csak egy kis sötétítés a szemem vonalán, némi szempillaspirál, egy kis vörös az arcomon, és mély, gazdag vörös rúzs. Ez is megteszi.

A hajam viszont most az egyszer működött... Hála az árnyéknak...

Igazából, csessze meg. Senkinek sem voltam hálás.

Tökéletes fürtök hullámoztak a hátamon, ahogy belebújtam a vörös ruhába, és amikor nem tudtam rögzíteni a cipzárat, szóltam Inky-nek, aki a hálószobámban várt.

"Inky! Haver, be tudnál jönni és segíteni?"

A sötét füst kavargása becsúszott az ajtó alatt, és próbáltam nem kiborulni attól, hogy milyen hátborzongatóan néz ki. Inky a barátunk. Vagy legalábbis ellenségünk.

"Nem tudom felhúzni a cipzárat - mondtam, és úgy beszéltem a füsthöz, mintha élő, lélegző lény lenne. "Tudsz segíteni?"

Jeges borzongás futott végig a hátam csupasz bőrén - ehhez a fazonhoz nem viselhettem melltartót -, ahogy Inky közelebb sodródott. Amikor Inky megérintett, nem érzett fájdalmat, csak jeges elektromos áramütést a bőrömön. Nem okozott gondot a cipzár felhúzása, és mint minden más itteni ruhadarab, a ruha is úgy illett rám, mintha méretre szabták volna.

Az itt töltött időm egyik abszolút igazsága, hogy semmiképp sem térhettem vissza ahhoz, hogy a ruháimat a fogasról vegyem.

Egy utolsó pillantást vetettem a tükörbe, és rámosolyogtam a tükörképemre. Komolyan több mint húsz évenként többször kellett felöltöznöm. Ne érts félre. A farmer, az ing és a mamaköpeny volt a kedvencem, de azért volt valami abban, hogy alkalmanként egy kis csillogásba bújjak.

A mai este az én estém volt.

Felhúztam a passzoló magassarkút, amit adtak, és egy percig billegtem, mielőtt megtaláltam az egyensúlyomat. Amikor készen álltam, elhagytam a szobámat, és beléptem a rejtekhelyre. Illik, hogy egy szörnyetegnek legyen "búvóhelye", és kíváncsi voltam, vajon eljön-e az a pont, amikor megismerhetem az igazi szörnyetegét. Vajon Shadownak tényleg volt egy szőrösebb oldala is?

A fátyol felé sétálva rájöttem, hogy fogalmam sincs, hol tartják ezt a vacsorát. Az egyetlen hely, ahol tudomásom szerint enni lehetett, az előcsarnok volt, és kétlem, hogy Shadow erre gondolt, amikor Gasterrel a vacsorán való jelenlétemet követelte. Főleg nem a ruházat stílusában, amit kaptam.

Amikor a kandallóhoz közeledtem, mély nevetést hallottam, és majdnem meghaltam. A kezem a gyomromra esett, próbáltam megnyugtatni azt, amit úgy éreztem, mintha ezer pillangó tombolna. Nevetés?

Soha nem hallottam még Shadowt tényleg nevetni, nem ilyen nyíltan és lazán. Lefegyverző volt, és csábító, és teljesen idegesítő. Ki okozta benne ezt a fajta boldogságot?

Képtelen voltam megállni, a kíváncsiság a mellkasomban kalapált, a gyomrom még mindig összezavarodott, előrementem, a sarkam csattogott a fapadlón, ahogy mentem. A tűz melege ért el először, minden érzékszervem kitágult, hogy megpróbáljak új illatot vagy természetellenes energiát érzékelni.

De nem volt semmi.

Bárki is volt Shadowval, olyan erős volt, mint maga a fenevad, könnyedén el tudta rejteni az erejét. Inky hirtelen körém tekeredett, és én megálltam. "Mi az?" Suttogtam. "Veszélyes?"

Azonnal elengedtek, és mielőtt még volt időm újra kérdezni, Shadow máris ott termett előttem. A melegség, amit tűznek hittem, valójában ő volt. A jelenléte folyékony forrósággal vonult végig a gerincemen, hogy a hat centis sarkú lábamban telepedjen meg.

Shadow tekintete nehéz volt, a szemében lévő arany olyan, mint egy kitörő napfény, ami megegyezett az erejének égő lángjaival. "Elkéstél - mondta. Fogalmam sem volt, hogyan hangozhat két szó ennyire baljósan. "Nem szeretjük, ha megvárakoztatnak minket."

A legszélesebb mosolyomat ragasztottam magamra, és imádkoztam, hogy a vörös rúzs ne kenődjön a fogaimra. "Egy nő sosem késik, Shadow. Pontosan akkor érkezünk, amikor szándékunkban áll."

Köszönöm, kitalált karakter, hogy ismét tökéletes idézetet hoztál - évek óta vártam, hogy ezt használhassam. Shadow megrázta a fejét, mintha az életéért sem tudná felfogni, mi a faszról beszélek.

Szóval a szokásos nálunk.

"Várj, mi?" Törtem ki. "Ki az a mi?"

A fogai megvillantak a közeli tűz gyenge fényében, és határozottan az volt az érzésem, hogy mindjárt felfal a nagy, rossz farkas. "Itt az ideje, hogy kitaláljuk, mi vagy te, Sunshine. Mármint azon kívül, hogy a seggemet bosszantod."

Keresztbe tettem a karjaimat. "Nézd. A seggnyalónak lenni az életem hivatása. Soha nem fogom abbahagyni, még miattad sem."

A tekintete lefelé vándorolt, ahol a karjaim szilárdan rögzültek a szabadon bimbózó melleim alatt. Ez a pozíció új magasságokba emelte őket, és egy ilyen mélyen kivágott ruhában a mellbimbóim mindjárt a világ előtt tisztelegnek.

Mindketten bámultuk a lenyűgöző látványt, és őszintén szólva nem éreztem szükségét, hogy szégyenlős legyek és eltakarjam magam. Az én testem volt az egyetlen, és büszkén viselném azt a szaros testet. Erősnek és mozgásban tartott, és minden nap hálás voltam, hogy még élek.

"Szóval, elviszel vacsorázni?" Mondtam végül, átvágva a súlyos feszültséget.

Shadow figyelme visszatért az arcomra, az állkapcsa egy kicsit merevebb lett, a szemei lángoltak. Mindkettőnek valószínűleg semmi köze nem volt a melleimhez, és minden köze ahhoz, hogy idegesítette a létezésem. Nem mintha eddig szexuálisan vett volna észre, inkább úgy kezelt, mintha egy háziállat lennék, akit ideiglenesen életben kell tartania.

Ez még nyilvánvalóbbá vált, amikor csettintett az ujjaival, hogy kövessem, miközben Inkyvel a kanapék felé sétált. A kanapékhoz, amelyek nem voltak üresek.

Lenyeltem a döbbenetemet, megálltam a tűz fényének szélén, és megpróbáltam mindent magamba szívni. Arra számítottam, hogy csak egy vendég lesz - mivel azt mondta, hogy mi -, de öt férfi ült a tűz körül, és lazán beszélgettek, kezükben mélyvörös folyadékkal teli kristálypoharakkal.

Halk, hipnotikus morajlás töltötte be a levegőt, miközben beszélgettek, és én egy szót sem értettem belőle. Lírai nyelvük a legkülönösebb kadenciákban kavargott és hömpölygött, és én kétségbeesetten szerettem volna tudni a szavakat. A Tudás Könyvtárával ellentétben azonban itt, a barlangban nem volt mágikus fordítórendszer. Igazi szégyen, mert bármiről is beszélgettek, szuperül megelevenedtek.

Még így is, a hímnemű faj eme igazán látványos példányainak egyszerű bámulása valószínűleg több mint elég szórakozás volt az éjszakára.

"Itt van - mondta Shadow, és a többiek szinte azonnal elhallgattak, és felénk fordultak. "Ő Mera, az alakváltó, akiről már meséltem nektek."

Öt szempár landolt rajtam, és egy kevésbé magabiztos testben az ember a padlóra olvadt volna a kis területen lévő intenzív hatalom és szexepil láttán. A szerénység nem volt az én stílusom, ezért úgy döntöttem, hogy csak a szokásos módon folytatom. "Hol rejtegetett Shadow öteteket?" Kérdeztem, szemtelenül megcsodálva mindegyiket...

Várj... öt?Árnyék azt mondta nekem, hogy öt lényben bízik. Úgy nézett ki, hogy Shadow barátaival fogok találkozni. Szerencsés vagyok.

Mindegyikük felállt, és ahogy közelebb léptek, Shadow a hátam mögé szorult. Fogalmam sem volt, miért van ilyen közel hozzám, de túlságosan el voltam foglalva ahhoz, hogy aggódjak a furcsa viselkedése miatt.

Az első, aki közeledett, jóval több mint két méter magas volt, hosszú, ezüstszínű köntösbe öltözve, amit különböző színű és méretű, valódi ékszereknek látszó dolgok díszítettek. Vállig érő haja volt, és olyan jeges fehér, hogy ha hó sodródott volna a szálakra, akkor is beleolvadna.

Valójában teljes egészében az ezüst és a fény árnyalataiból épült fel, ezüstös szemei - amelyek hosszúkásabbak és macskaszerűbbek voltak, mint egy emberé - természetellenesen csillogtak, ahogy pislogás nélkül bámultak. A füle is enyhén hegyes volt, a hegyes csúcsok részben befont hajának oldalából álltak ki.

"Len vagyok az Ezüstföldről - mondta tökéletes angolsággal, és emberi kézfogással nyújtotta felém a kezét. Abban a pillanatban, ahogy összeértünk, jeges bizsergés futott végig a bőrömön, az ereje belém áramlott. Nem fájt, és nem volt elég tolakodó ahhoz, hogy elránduljak, de többnek éreztem, mint puszta energiacserét.

"Ezüstföldek" - ismételtem, a kezem még mindig szilárdan a markában.

Ő mosolygott, és olyan volt, amilyennek elképzeltem egy arkangyalt, mielőtt bosszúszomjasan levágja valaki fejét. "Igen, én a tündérvilági Ezüst Gondviselés hercege vagyok."

Á, igen.

Úgy döntöttem, hogy számon tartom.

Első barát: Len, az ezüst tündérherceg.

Len tekintete tele volt huncutsággal és szórakozással, amikor elengedett, és nem hiányoltam, ahogy a tekintete egyenesen Shadowra siklott. Len aprólékosan megrázta a fejét, és úgy véltem, ez volt a jele a szörnyetegnek, hogy ő sem tud olvasni bennem.

Jól van.

A következő Len teljes ellentéte volt. Még magasabb volt, széles és erőteljes minden tekintetben, fekete bőrnadrágot és hosszú ujjú, csontszínű inget viselt. Sötét haja szinte a fejére volt nyírva, könnyen kezelhető stílusban.

Ahogy közeledett felém, a nagyon mély, sötétkék szemei az arcomra szegeződtek, mintha messziről próbálna olvasni bennem, és én ugyanannyi időt töltöttem a vizsgálatával, mert egyszerűen olyan átkozottul szép volt, hogy csak nézni lehetett.

Úgy értem, istenek, olyan szempillái voltak, hogy a kibaszott űrből is látni lehetett volna.

"Reece vagyok, a Sivatagi Földekről."

Nem ért hozzám, ahogy Len tette, de elég közel állt hozzám, hogy szinte összeérjünk. Túl közel ahhoz, hogy idegenek legyünk, de ez valamiért nem zavart. Hátrahajtottam a fejemet, és igyekeztem nem hangozni lihegőnek. "Sivatagi földek, mi? Hadd találjam ki... te is herceg vagy?"

Reece nem mosolygott. Valami azt súgta, hogy ez a fickó még Shadownál is kevesebbet mosolygott, és miért voltam annyira oda ezekért a sötét és sérült seggfejekért?

"Ő egy istenség - szólalt meg Len onnan, ahol ismét helyet foglalt. " A mi Árnyékunkkal vetekszik a hatalomban. És merengő."

Erre megrándult az ajkam, és Len máris az okostojás barát kategóriába soroltam. Minden csoportnak volt egy - a bohóc. És bár ez egyáltalán nem illett a királyi külsejéhez, a személyiségéhez tökéletesen passzolt.

Második barát: Reece-t, a sivatagi istenséget nehezebb volt kategorizálni, de volt egy sanda gyanúm, hogy ő az izomagyú.

A következő, aki közeledett, körülbelül 180 centi magas volt, és a legdefináltabb testalkattal rendelkezett, amit valaha is láttam férfin. Könnyű volt megállapítani, mivel a férfi boxeralsó megfelelőjét viselte - és semmi mást.

"Alstair vagyok - mondta, a hangja suttogásként suhant át az érzékeimen, mint egy laza szellő egy nyári napon.

A kezemet az övére tettem, és az másképp volt hűvös, mint Lené. Megnyugtató, és a fejemet is megpörgette, ahogy a patakparti napok jutottak eszembe.

"Karnból jöttél - lihegtem.

Alstair bólintott. "Igen."

Megráztam a fejem. "Egyáltalán nem hasonlítasz azokra a lakosokra, akiket a világodból láttam."

Alstair messze állt azoktól az androgün alakoktól, akiket korábban a vízi világból megfigyeltem. És bár a bőrének volt egy enyhe kék árnyalata, nem volt benne a testvérei áttetszősége. A haja volt azonban a kedvencem, egy csomó zöld és kék fürt, ami a fején végigfutott. Összeillettek a szemével, amely szinte teljesen vízszínű volt, a legkisebb pupilla pont a közepén.

"A fajtám harcosa vagyok - mondta Alstair halkan, és ismét megnyugtatóan hatott a szavai egyszerűsége. "Egy ritka faj, akik beleszületnek a pozíciójukba, azzal a feladattal, hogy megvédjék a népünket."

Hármas barát: Alstair, a vízi harcos.

A hűvös és nyugodt ebben a forrófejű csapatban.

"Nagyon örülök, hogy megismerhetlek" - mondtam halkan, öntudatlanul átvéve a modorát.

" Ahogy téged is" - viszonozta, mielőtt visszasétált, hogy helyet foglaljon Len mellett. Reece még nem tért vissza a székekhez, helyette Shadow mellett maradt, a terem két óriása pedig a hátam mögött állt, és gondoskodott róla, hogy egyetlen pillanatra se érezzem magam teljesen nyugodtnak.

Éreztem, hogy Shadow tekintete rajtam van, figyelte és értékelte, ahogy hatalmas barátai mindegyike közeledett felém. Érthető volt, hogy ezek a megbízható barátai, mindegyikük erős és hatalmas. Egyenrangúak... vagy majdnem.

Az utolsó előtti határozottan Honor Meadowsból való volt, és a megjelenése megválaszolta a kérdésemet, hogy vannak-e ott férfi alakok. És akárcsak az ő világának nőstényei, ez a hím is látványos volt.

Tiszta arany szárnyakkal a hátán, egyszerű fekete nadrágot viselt, aranyszínű bőrének többi részét szabadon hagyva. Hosszú, mézbarna haját olyan sűrű és bonyolultan összefonódó fonatba fonták, amilyet egyetlen ember sem tudott volna elérni. A szemei pedig olyan sötétek voltak, hogy szinte úgy tűnt, mintha az írisze és a pupillája egy lenne.

Galleli vagyok.

Ez a két szó landolt a fejemben, miközben kétségbeesetten körülnéztem, és próbáltam rájönni, mi a fene történik.

"Galli sosem beszél hangosan" - kiáltotta Len, a találkozó nem hivatalos MC-je. "Majd megszokod, hogy a fejedben van."

Megnyeltem a torkomat. "Tudsz olvasni a gondolataimban?"

Megrázta a fejét. Nem, hacsak nem engedsz be az elmédbe. Ez csupán annyi, hogy a számomra legkényelmesebb módon küldöm a szavaimat.

Nem biztos, hogy ez nekem kényelmes, de ezt nem akartam megmondani neki.

"Mik a különleges képességeid Honor Meadowsban?"

Úgy tűnt, hogy Shadow minden barátja hatalmi és imádott pozíciót töltött be a világában, és biztos voltam benne, hogy ez a fickó sem volt más.

Én a Kiválasztottak egyike vagyok. Különleges erővel és képességekkel vagyunk megáldva, és egyfajta orákulumnak tartanak bennünket. Képek a jövőből és a múltból véletlenszerűen érkeznek hozzánk.

"Mint egy médium?"

Azok a fekete szemek belém fúródtak. Egyáltalán nem olyan, mint egy médium.

Rendben, akkor...

Négyes barát: Galleli - nem médium.

Hirtelen megfordult és elsétált, és most már szilárdan a visszahúzódó beszélgető helyére került. Több szempontból is.

És bármennyire is látványos volt a látványa, olyan módon nyugtalanított, ahogyan az előtte érkezők nem. A felszín alatt elfojtott düh bugyogott, amely bármikor kitörhetett, és akkor és ott elhatároztam, hogy távolságot tartok különösen ettől az embertől.

A baráti társaság utolsó tagja közeledett, és amikor közelebb lépett, meglepődve láttam, hogy ő volt a legklasszikusabban emberi szépségű. Bronzszínű bőr, feltűnő zöld szemek, kócos szőke haj, oldalról rövidebb, felül kicsit hosszabb. De bár úgy nézett ki, mint egy genetikailag megáldott ember, az energiája messze nem volt normális.

"Lucien vagyok."

Abban a pillanatban, ahogy megérintette a kezemet, jeges elektromosság rázott meg, és én ziháltam. Ettől elmosolyodott, és megpillantottam éles metszőfogait, mielőtt újra eltűntek a szemem elől.

"Valdor" - találgattam.

Bólintott. "Miért, igen. Örülök, hogy egyszerre vagy okos és lenyűgözően szép." Közelebb hajolt. "Valdorból származó vámpírmester vagyok, és szerintem le kéne mondanod a mogorva fenevadról, és elszökni velem. Elhalmoználak ékszerekkel és több kincsekkel, mint amire valaha is szükséged lenne."

Ötös barát: Lucien, vámpírmester.

A simulékony beszédű - már vártam rá.

"Gyere - mondta bájosan, közel hozta az arcát az enyémhez, lehajtotta a fejét, hogy csókot nyomjon a kezemre.

"Elég - követelte Shadow, először szakítva félbe. "Azért vagy itt, hogy segíts nekem kitalálni, mi a fene ez a nő, nem azért, hogy elcsábítsd".

Felhorkantam. "És én még azt hittem, hogy Torma-ban nehéz elveszíteni a szüzességemet. Úgy tűnik, itt még nehezebb lesz..."

Halotti csend lett, ahogy elhallgattam, hat szempár szegeződött rám, némelyikük a döbbenettől, mások az érdeklődéstől.

"Azt akarod mondani, hogy..." kezdte Shadow. "Hogy érintetlen vagy?"

A nevetés kitört belőlem, mielőtt le tudtam volna állítani. "Egyáltalán nem. Többször értem már magamhoz, mint ahányszor meg tudnám számolni."

Újabb csend, bár most néhányan mosolyogtak a szobában - különösen Len és Lucien.

Shadow közelebb hajolt. "Ne értsen félre szándékosan. Tudod, mit kérdezek... téged nem érint meg más?"

Hűha, nem ilyen beszélgetésre számítottam egy hatalmas férfiakkal teli szobában. Mivel semmi közük nem volt hozzá, egyszerűen ellöktem magam Shadow mellett, vigyázva, hogy ne érjek hozzá, mielőtt egy puha kanapéra huppantam volna.

"Az egyik seggfejnek jobb lenne, ha hozna nekem kaját - mondtam mogorván. "Mivel ez állítólag egy vacsora."

Nevetés hallatszott, bár Reece és Shadow, akik még mindig a sztoikus végrehajtó szerepüket játszották, némán maradtak.

"Tényleg nem fél tőlünk" - mondta Len, és megrázta a fejét. Előrehajolt a székében. "Miért nem fél tőlünk, bárányka?"

Utánoztam a mozdulatait, keresztbe tettem a lábam, miközben előrehajoltam, kétségtelenül sokkal több dekoltázst villantva mindenkinek, mint amennyit ma este látni vártak. "Egész életemben hatalmas férfiak kínoztak. A falkámban nőttem fel kitaszítottként, és a nemi erőszakon kívül nem sok olyan dolog volt, amit ne okoztak volna nekem. Egy bizonyos ponton abba kellett hagynom a halálomtól való félelmet, és elkezdtem élni minden egyes napért, amit a Földön tölthetek. Úgy döntöttem, hogy elfogadom a hatalmamat és az erőmet - és soha nem mutatom ki a félelmemet. Ez vagyok most én, és nem fogok megváltozni senki kedvéért. Még miattatok sem, hat ijesztő anyaszomorító miatt."

Len már nem mosolygott. Ehelyett úgy bámult rám, mintha épp most vetkőztem volna meztelenre, hogy botokkal hadonásszak és szurkoljak.

Reece megtette az első lépést Shadow mellől, és úgy figyelt engem, ahogy eddig a pillanatig nem. Nem szólt semmit, és bár még mindig kissé dühösnek tűnt, a feszült düh nagy része elhagyta az állkapcsát. A szavaim kicsit felolvasztották a hidegvérét. Nagyon keveset.

"Nem kell félned tőlünk - mondta halkan Alstair, elterelve a figyelmemet Reece-ről.

Shadow morgott. "Beszélj a magad nevében. Még mindig próbálom kitalálni, hogy az lenne-e a legjobb lépésem, ha egyszerűen megölném őt, és elfelejteném a Földet. Egy rakás bajtól megkímélne."

Ráförmedtem, mert miért is ne, nem igaz?

A szeme elsötétült, és ahogy elindult felém, megnőtt.

"Á, bassza meg. Most már elment és megcsinálta." Lucien felnyögött. "Shadow ki fog bestiázni, és mindannyiunknak össze kell szednünk a darabokat. Csak hagyd békén, ember" - kiáltotta. "Túl szép ahhoz, hogy szétszedjük."

"Csendet" - követelte Reece. "Ez Shadow tulajdona, és ő fogja eldönteni, mit csinál vele."

Erre én is lepattintottam, mert baszd meg, haver.

Len ekkor már hisztériázott, félig kiesett a székéből, ahogy a hasát fogta és nevetett. "Bassza meg." Horkantott. "Remélem, Shadow még több kóbor embert hoz haza, hogy játszhassunk velük. Ez a legérdekesebb éjszaka, amit az utóbbi időkben átéltem."

"Elég!" Shadow morogta, és szinte lehetetlen volt megérteni őt, annyi vadállat volt a szavaiban. " Húzzatok a picsába! Most azonnal."

A barátai nem izzadtak meg a hangulatingadozásától, nem sietve álltak fel, és fejezték be az italukat. A felük integetett vagy tisztelgett, és elhagyta a búvóhelyet. A másik fele valószínűleg azt hitte, hogy Shadow ma este meg fog ölni, és soha többé nem látnak.

És lehet, hogy igazuk volt.