Jaymin Eve - Rejected, Huszonhetedik fejezet

 


27

 

Amikor a szoba már majdnem üres volt, észrevettem, hogy Reece még mindig ott van, az általam csak úgy nevezett kinézetben pózolva. Keresztbe tett karokkal, kifejezéstelen arccal, a tekintete magába roskadva vetkőztetett le.

Egészen biztosan ő volt Shadow a második.

"Semmi baj, Reece - morogta Shadow az első. "Csak egy farkasváltót kell a helyére tennem."

Shadow egyes és kettes rövid pillantást váltott, és egyértelmű volt, hogy elég sok évnyi barátság van közöttük a szavak nélküli kommunikációhoz.

Reece sajnálkozó pillantást vetett rám, de nem szólt mást, miközben elhagyta a szobát.

Egyedül Shadow-val minden egy fokkal ijesztőbbnek tűnt; a fenevad úgy nézett ki, mintha belső harcot vívna. "Miért ez a ruha?" - harapta ki végül. "A vörös szín kiváltó ok számomra. Sok szempontból."

Remek. Rápillantottam a hosszú, vörös fürtökre, amelyek a vállamra borultak. "Ez nem volt benne a szabálykönyvben" - mondtam neki. "Ki kellene nyomtatnod egy példányt a következő embernek, akit elrabolsz."

"Te betartod a szabályokat?" - kérdezte, és a hangjában lévő düh és harag némileg elhalványult.

Megvontam a vállamat. "Csak ha egyetértek velük. Nem mintha ok nélkül próbálnék teljesen makacskodni, de van saját akaratom, és úgy döntök, hogy használom."

Egy szempillantás alatt előttem volt, túl gyorsan ahhoz, hogy még csak előre sejthettem volna a rám váró halált. Bátorságom ellenére megremegtem, amikor lehajolt, hogy végigsimítsa a kezét a testemen anélkül, hogy ténylegesen megérintett volna. Nem kaptam levegőt, nem tudtam gondolkodni, de még beszélni sem tudtam, ahogy a melege végigsimított rajtam, végigcsúszott a csupasz bőrömön és le a ruhám alatt. A mellbimbóim hegyei már olyan kemények voltak, hogy már a selyem érzése is visszaharapott egy nyögést.

Valami alapvető bajnak kellett lennie velem, hogy miközben reszkettem a félelemtől, és vártam az utolsó lélegzetemet, egy részemet mégis felizgatta ez a vadállat. Az erejének íze a nyelvemen mámorító volt, a lábaim összeszorultak, ahogy a szükség eltöltött.

A farkasom nyöszörgött a mellkasomban, és ez kísérteties visszhangja volt annak, ahogy Torinra reagált. Shadow mindkettőnk számára csábító volt.

"Valami jár a fejedben, Sunshine?" - kérdezte, és a forróság újabb hulláma gördült végig rajtam.

"Baszódj meg" - sikerült kifojtanom, szerencsére nem hangzott olyan beindultnak, mint amennyire be voltam indulva.

A kuncogása sötét volt és szórakozatlan. "Úgy tűnik, te nem teszed ezt, és talán, csak talán, pontosan kitaláltam, hogyan tudlak rávenni, hogy beállj a sorba."

Igen, nem. Soha nem fog megtörténni. Mármint, elméletben ugyanúgy szerettem a faszt, mint a következő heteroszexuális nő, de nem lennék az a csaj. Ma nem.

Minden akaraterőmre szükségem volt, hogy elálljak tőle. "Soha nem fogsz így megszelídíteni - mondtam neki, és büszke voltam magamra, amiért egyetlen megingást sem engedtem a szavaimba. "Soha nem fogok megtörni."

Meghajolni, igen. De megtörni már egy egészen más történet volt.

Aztán elindultam, olyan gyorsan sprinteltem, ahogy csak tudtam egy magassarkú ruhában. Most az egyszer Inky nem volt a nyomomban, és hálás voltam, hogy talán lesz egy éjszakám egyedül. Szükségem volt egy pillanatra távol tőlük. Az intenzitástól.

Amikor elértem a szobámba, becsaptam magam mögött az ajtót, hátradőltem, és mélyeket lélegeztem. Néhány perccel később tudtam, hogy Shadow nem jön utánam, és ez csak egyet jelenthetett: a javaslata csak egy teszt volt. Egy másik.

Nem tudtam megmondani, hogy megbuktam-e vagy sem, és bár a meztelen bőrömön végigsöprő ereje arra késztetett, hogy felmásszak arra a szörnyetegre, és sikításig dugjam, büszke voltam magamra, hogy nemet mondtam.

Az erőviszonyok már így is túlságosan felborultak közöttünk, és ha valaha is teljesen magához ragadna, olyan módon birtokolna, amit nem engedhetnék meg.

Ehelyett azt tettem, amit minden erős, kezdeményező, kibaszottul kanos nőnek tennie kellett: ma este elélveztem, holnap pedig kerestem valaki mást, akivel elveszíthetem a szüzességemet. Teljesen elvéve a hatalmat Shadowtól.

Nagy hibát követett el, hogy így használta ellenem az erejét. Felébresztett egy sötét és veszélyes szükségletet, amit túl sokáig elfojtottam.

A zuhanyzóba botorkálva letéptem a ruhát, az alakváltó erőmet használva, amikor nem értem el a cipzárat. Kár volt tönkretenni valami ilyen szépet, de a ma esti események úgyis tönkretették, és szükségem volt rá, hogy levegyem.

Amikor a víz alá értem, teljesen elfordítottam a fagyosra, és hagytam, hogy a fejem a falnak lógjon. A remegés a végtagjaimban nem csillapodott; a tűz a zsigereimben forróbban égett, mint valaha, és azon tűnődtem, hogy talán közel van-e a telihold a Földön. A vérem még soha nem forralt fel ennyire.

Megpördültem, hogy hátamat a falnak támasszam, és lassan lecsúsztam a kis zuhanyfülke padlójára. A jeges víz olyan volt, mint a tűz a túlságosan érzékeny bőrömön, és a testem fájt, a combjaim között nehéz lüktetés lüktetett. Behunytam a szemem, és összeszorítottam a fogaimat.

A jobb kezem végigsiklott a mellemen, játszadozva a mellbimbóimmal; először gyengéden, majd kicsit durvábban. A fájdalom kellemes megkönnyebbülést jelentett, amikor egy nyögés tört elő belőlem. Ezzel egy időben a másik kezem a combjaim közé siklott, belecsúszott az ott összegyűlő folyadékba.

Az ujjaim első, a csiklómon végighúzódó érintésére ismét felnyögtem, fejemet a falnak nyomva, miközben a középpontomban lévő feszes csomót dolgoztam meg. Akár a telihold, akár az Shadow Beast miatt, teljesen elvesztem a gyönyörben, és ha ő lett volna az, aki hozzám ér, talán bármit megígértem volna neki.

"Kibaszott pokol" - zokogtam, és az ujjaim gyorsabban mozogtak, ahogy a puncimba csúsztattam őket.

Shadow arca futott át az agyamon; az, ahogy egész este rám szegezte uralkodó tekintetét, a barátja minden egyes bemutatkozásán keresztül. Olyan sötéten csábító, miközben mindvégig meztelenre vetkőztetett a majdnem ottani ruhában...

Felkiáltottam, ahogy az orgazmus belém csapott, akkora erővel, hogy miközben próbáltam elég levegőt beszívni, hogy ne haljak meg, majdnem megfulladtam az arcomon végigfolyó víztől.

A gyönyör sokkal tovább tartott, mint általában, és amikor végeztem, úgy éreztem, több szempontból is átbasztak. Leginkább a tudat, hogy nem hagyhatom, hogy ez még egyszer megtörténjen.

Az orgazmusomnak többé semmi köze nem lesz Shadowhoz.