Jaymin Eve - Rejected, Huszonkettedik fejezet

 


22

 

Ételek. Pompás étel. Talán a második legjobb része ennek a varázslatos könyvtári világnak, amelyben találtam magam. Étel és könyvek, kívánhatna valaki ennél többet?

"Minden egyes nap így eszel?" Kérdeztem lelkesen a tőlem pár székkel arrébb ülő nőtől, miközben egy nagy szelet marhasültet tömtem a számba. Legalábbis reméltem, hogy marhahús volt, de mindegy is, jó íze volt.

A nő először fordult felém, az orrát ráncolva bámult rám. Visszapislogtam rá. "Nem vagy valami beszédes, mi?" Kérdeztem, miközben egy szalvétával megtöröltem a számat. "Ne stresszelj. Mindkettőnknek eleget tudok beszélni, és mielőtt észrevennéd, gyors barátok leszünk."

Meglepő magenta színű szemei kitágultak, ahogy tökéletes arcán végigvonult a döbbenet. Még néhány kínos bámészkodó pillanat kellett ahhoz, hogy határozottan beillesszem őt a "Honor Meadows" világába. Megvolt benne az a túlvilági ragyogás, ami az onnan származó lényekre jellemző, és az arcát biztosan egy angyalból faragták ki.

Megköszörülte a torkát, felállt, és a sötét borostyánszínű szárnyak, amelyekről az első pillantásom során lemaradtam, előbukkantak. Alabástrombőrével és hosszú, mahagóni hajával szinte teljesen ellentéte volt az első nőnek, akit Honor Meadowsból láttam, de ha ez a kettő valamit is jelzett, az ő világukból mindenki magas, fűzfavesszős és tökéletes volt.

"Vannak férfiak a világotokban? Vagy más neműek?" Megkérdeztem, és megint csak bámult - nyilvánvalóan fogalma sem volt, mit gondoljon rólam. Ő és Shadow talán alapíthatnának egy támogató csoportot. "Csak kíváncsi vagyok. Szerintem fantasztikus, ha csak egy vagy semmilyen meghatározott neműek vannak. A címkék amúgy is idegesítőek, nem? És komolyan, bármit is csinálsz, csináld csak tovább, mert pokolian dögös vagy."

Nem kétséges, hogy most azt gondolta, hogy a félig éhes alakváltó nemcsak őrült, de rá is hajt. Bárcsak így lenne. Az, hogy nem tudtam igazi szexuális vonzalmat érezni a nők iránt, amikor a férfiak ilyen seggfejek voltak, volt az egyik legnagyobb bánatom.

Még egy pislogás, aztán megpördült, és kirohant a szobából.

Egy vállrándítással visszatértem az evéshez.

Gaster úgy húsz perccel ezelőtt tett ki az étkezőben - nagyjából, mivel ebben a szakaszban csak találgattam az időt -, és amikor leültem, apró robotlények zümmögtek körülöttem, és a rendelésemet kérték. Körülbelül olyan magasak voltak, mint Gaster, de nem volt arcuk, és inkább olyanok voltak, mint a kerekes mini telefonfülkék. Felírtam őket a megismerendő lények listájára - a soha véget nem érő listára.

Most, hogy a gyönyörű nő a Honor Meadowsról eltűnt, már csak néhány más lény volt a teremben, a robotkiszolgálókkal együtt. Maga az ebédlő nem volt annyira figyelemre méltó, többnyire hosszú, faasztalokkal volt tele, amelyek sorokban futottak, az egyes padok között nagyjából tíz lábnyi távolság volt. Teljes befogadóképességgel legalább néhány százan elférnének itt, de ez volt az egyetlen, amivel büszkélkedhetett.

Az ott töltött időm hátralévő részében senki sem jött a közelembe, és azon tűnődtem, vajon Angyalarc már hírét vette-e szüntelen fecsegésemnek. Mindegy. Mintha szükségem lett volna még több természetfeletti barátra, akik valószínűleg hátba szúrnak. Simone és Dannie mindig is elég volt nekem, és csak azt kívántam, bárcsak itt lennének, felfedeznék ezt a világot, és kalandoznának velem.

Aztán megint, ez a kaland valószínűleg a halálomat okozta volna, úgyhogy talán jobb volt, hogy egyedül fedeztem fel. A világnak több olyan alakváltóra volt szüksége, mint a legjobb barátaim, és engem állandóan nyugtatózni kellett volna, ha bármi történik velük.

Éppen amikor egy szelet torta után nyúltam - karamellás banánkrémmázzal, ahogy kinézett -, csend lett a szobában. Úgy értem, körülbelül nyolcan voltunk itt, úgyhogy ez nem volt annyira feltűnő, de azzal együtt, hogy a szőrszálak felálltak a karomon, és bizsergető érzés futott végig a gerincemen, tudtam, hogy erre csak egy magyarázat van.

Shadow. És ő ott állt mögöttem.

Egy részem meg akart bújni, és mivel ez felbosszantott, kényszerítettem magam, hogy beleharapjak a süteménybe, hagyva, hogy a gazdag - határozottan nem banános - ízek végigtáncoljanak a nyelvemen.

Finom volt, karamellás és... rózsás jegyekkel? És ami még fontosabb, a cukortól megnyugodtak a fáradt idegeim.

A forróság végigperzselte a testemet, minden szabadon lévő bőröm bizsergett, mintha túl közel táncoltam volna a tűzhöz.

Még mindig nem fordultam meg.

De most komolyan, miért játszottam dominanciajátékot egy istennel? Szó szerint egyetlen jó okom sem volt rá, de nem tudtam rávenni magam, hogy abbahagyjam.

A második falat torta még jobb volt, mint az első, és önkéntelen nyögés szökött ki az ajkaim között. Jézusom, Mária, és hála a kurva életbe az édességeknek.

Őszintén szólva, eddig a pillanatig nem is tudtam, hogy gusztusos vagyok, mert soha nem volt lehetőségem arra, hogy igazán kényeztessem magam.

"Befejezted?"

Halk morgó szavai megállítottak, az energiája miatt képtelen voltam megmozdulni vagy folytatni az evést.

"Nem. Még nem egészen" - préseltem ki magamból.

A következő morgása a mellkasának mélyéről jött, lángok csaptak fel körülöttünk a levegőben, és a szoba csak úgy kiürült. Semmi kétség, az Shadow Beastet szinte nevetséges mértékben félték és tisztelték. Jó okkal.

A testemre nehezedő szorítás némileg enyhült, és úgy döntöttem, nem baszakodom tovább, ahogy felé fordultam. "Ó, szia - mondtam lazán. "Nem is láttalak."

Valóságos füst szökött ki az orrlyukaiból. Mint a... kibaszott füst. Ugyan már, haver, lehetnél még démonikusabb klisé? Lángok lobbantak fel azokban a lenyűgöző szemeiben, és már ment is, még egy kicsit tovább fokozva a klisét.

"Igen, igen. Értem én. Állandóan dühös vagy. Szükséged van valamire tőlem? Vagy csak elkéstem a következő haszontalan takarításról?"

Őszintén szólva, ha nem alszom hamarosan, valószínűleg egy farkastócsába omlottam volna.

"Lenyomoztam egy árnyéklényt" - mondta, azok a dús ajkak és tökéletes fehér fogak megragadták a figyelmemet, ahogy beszélt. A legrosszabb módon vonta el a figyelmemet, és legszívesebben gyűlöltem volna magam ezért a gyengeségért, de... ő sötéten finom volt, én pedig csak ember voltam... izé.

Bámult rám, kétségtelenül a válaszomra várva, és már el is felejtettem, mit mondott.

"Uh, te..." Lény, igaz? "Egy árnyéklény! Ó, remek. Lenyomoztál egyet. Menjünk és szerezzük meg." Felpattantam, kecsesen, hála a farkasomnak. "A Földön van? Hozzak egy kabátot?"

Oldalra billentette a fejét, mintha próbálna megérteni engem, de a sikerem titka az volt, hogy soha senki nem értette meg.

"Igen, a Földön van, Kanada mélyén. Melegebb ruházatra lesz szükséged, hogy ellensúlyozd gyenge gyarlóságaidat."

Elmosolyodtam. "Annyira igazad van, Shadow. Köszönöm, hogy mindig gondolsz a jólétemre."

Valamilyen okból - ne kérdezd, miért - meg akartam veregetni a vállát, amikor elindultam mellette. Úgy, ahogy akkor tettem volna, amikor gúnyosan viccelődtem Simone-nal. De ez nem Simone volt. Ez egy isten volt, egy Shadow Beast, a legsötétebb világok démona.

Akárcsak Inky esetében, őt is szörnyű ötlet volt engedély nélkül megérinteni, de már túl késő volt megállni. Abban a pillanatban, ahogy a kezem a vállára ért, tűz lövellt fel a tenyeremen keresztül, és a sikolyaim végigsikoltottak a folyosón. Soha nem éreztem még ilyen erős fájdalmat, és mire elrántottam a kezemet, arra számítottam, hogy nem találok mást, mint egy megperzselt csonkot a karom végén.

De nem volt rajtam egy folt sem. "Mi..." Nyögtem ki. "Mi a fasz volt ez?"

Hozzám ért, amikor idehozott ebbe a szarfészekbe, és nem éreztem fájdalmat.

Shadow óriási, óriási magassága visszatért egyetlen "óriássá", ahogy közelebb lépett, és nem tűnt olyan dühösnek, mint amilyenre számítottam. "Senki sem nyúlhat hozzám."

Ennyi volt az egész magyarázata. "Szóval megpróbáltál belülről kifelé égetni?"

Megrázta a fejét, fürtjei finoman mozogtak a mozdulattal, és a legőrültebb késztetést éreztem arra, hogy felnyúljak és végigsimítsak rajtuk. Mintha az a köcsög egy másodperccel ezelőtt majdnem összetört volna, amikor hozzáértem, de úgy látszik, én a fájdalom megszállottja voltam.

"Ez az én erőm - mondta ugyanilyen röviden. "Ha nem tudod kezelni, ne lépj a tűzbe."

Felhorkantam. "Persze. Értem."

Seggfej.