Jaymin Eve - Rejected, Huszonkilencedik fejezet

 


29

 

A morajlás felébresztett.

Már nem farkas alakomban voltam, zavarodottságom néhány másodpercig tartott, mielőtt az emlékek visszatértek: futás a Honor Meadowsban Angel-lel, menekülés Inky elől, majd elbújás...

Felrándultam, vagy legalábbis megpróbáltam, de egy nehéz szőrös kar átkarolt, és a helyemen tartott. Az abervoq! Baszd meg! A francba! Baszd meg! Mi a fenét gondolt a farkasom, amikor pont ebbe a cellába szökött, és... hogyhogy nem haltam meg?

A kar megmozdult, és eléggé megemelkedett ahhoz, hogy ki tudjak gurulni alóla. Visszabotorkáltam az ajtó felé, végül megtaláltam a falat, és végigtapogattam rajta a kijárat felé. Amikor kihúztam, és a fény ismét betöltötte a kis teret, halkan felsikoltottam, amikor Shadow kilépett az, ööö, árnyékból, és jelezte a jelenlétét. "Ó, szia!" - fecsegtem, az idegeim szétlőttek. "Mit keresel itt?"

A teste vibrált - másképp nem lehetett leírni -, és új megvilágítás töltötte be a szobát, ahogy lángok nyaldosták a bőrét égő farkas alakjában. Ó, az én alakváltóm! Pislogtam, képtelen voltam elszakítani a szememet az égő farkastól, amelyet Shadow szinte homlokzatként viselt valódi énje fölött.

"Tűzdémon farkas - lihegtem ki.

Hallottam a pletykákat arról, hogy Shadow Beast tűzdémonná változik, de azt hittem, hogy túlzó mesék. Annyi történet terjedt el a szörnyetegről, egyesek szerint három méter magas volt, mások szerint a halottak lelkét ette. Beszéltek a tűzszeméről és az éles karmairól. Egyik történet a másikba olvadt, amíg már nehéz volt tisztán tartani őket.

Tekintve, hogy némelyik mennyire közel állt a tényleges igazsághoz, el kellett gondolkodni a lélekfalóról is.

"Idegesnek tűnsz - mondtam ostobán. Ez volt az év alulértékelése, de fogalmam sem volt, mit mondhatnék, hogy megnyugtassam a helyzetet.

Csend.

Egy szót sem szóltam.

Ha az állkapcsának vágása bármit is jelzett - ó, és az a lángoló démonállat -, akkor túlságosan feldühödött volt ahhoz, hogy beszéljen.

"A farkasom valahogy a legjobbat hozta ki belőlem - tettem hozzá, elhallgatva a szavaimat, még akkor is, amikor a saját bosszúságom egyre nőtt. Nem volt szükségem arra, hogy egy kibaszott pszichopata szörnyeteg kiboruljon, mert nem pontosan azt tettem, amit ő akart. Amikor még mindig nem jöttek a szavak, megpróbáltam megkerülni őt, fáradtan és készen arra, hogy lemoshassam magamról az elmúlt huszonnégy órát.

Shadow megtette a pillanatnyi mozdulatát, megjelent előttem, tüzes farkasának fénye fényesebb volt, mint valaha a közeli sötétségben. "Mi a kibaszott bajod, ember?" Csattantam fel. "Elmentünk farkasként futni, ő úgy döntött, hogy játszik az árnyéklénnyel, aztán szundikáltunk egyet. Nem. Nagy. Rendben."

Átölelt a kezeivel, a tenyerei olyan hatalmasak voltak, hogy a fél felsőtestemet beterítették. Ahogy felrántott, és magához szorított, összerezzentem a rám zúduló forróságtól. Nem volt fájdalom, és ahelyett, hogy ellöktem volna magamtól, mint bármely normális ember tenné, úgy reagáltam, ahogy egy nemrég átváltozott szőrös és meztelen farkas reagált volna.

Átkaroltam a lábaimmal, és még közelebb húztam magamhoz.

Shadow arca az enyémhez ereszkedett, a démonfarkas tüze eltűnt. "Hozzám tartozol - mondta, a hangja nem volt több, mint a düh és a démon dübörgése. "Nem Honor Meadowshoz. Nem az árnyéklényekhez. Nem a farkasfalkához. Egyikükhöz sem." A hangja hangosabb volt, mint amit valaha is hallottam. "Senki más nem tarthat igényt rád, míg én igen. Jól tennéd, ha ezt nem felejtenéd el, farkas."

Az ajkai olyan közel voltak, és ahogy minden egyes erőteljes szó elhangzott, még közelebb kerültek egymáshoz. A testem fájt, ahogy egyre erősebben szorultam hozzá. Nem mintha hiányoztak volna a szavai - a domináns, birtokló követelőzése -, de abban a pillanatban leszarom.

"Mit akarsz tőlem?" Lihegtem. "Ha azt hiszed, hogy igényt tartasz rám, akkor mi a fenét fogsz csinálni velem?"

Őrült voltam, hogy kihívtam őt? Igen. Akkor is megtettem volna?

Nyilvánvalóan.

"Rá fogok jönni, hogy mi vagy te" - morogta. "Aztán, amikor rájövök... mondjuk úgy, hogy a hasznosságod számomra elfogyott."

Jaj. Nos, akkor rendben.

Az abervoq felüvöltött a hátunk mögül, másképp, mint a szokásos bömbölő-melegítő, ha valami. Volt egy olyan érzésem, hogy szomorú, amiért elmentem, és még mindig a falhoz láncolva nem tudott elérni.

Shadow tekintete a fejem fölött a bömbölő lény felé suhant. "Ki fogok találni téged - figyelmeztetett. "És amikor ezt megteszem, bármilyen fenyegetést is jelentesz rám vagy az Árnyékbirodalomra, azt kiiktatom."

Bla-bla-bla. "Igen, értem. Meg akarsz ölni. Szomorú vagy, hogy nem tudsz megölni. Csak arról álmodsz, hogy megölsz engem. Ez egy vicces tánc."

Elengedett, de már előre látva ezt a mozdulatot, könnyedén landoltam a lábamon. Ezúttal, amikor körbetáncolva megkerültem, elengedett.

Amikor az ajtóhoz értem, egy pillanatra visszafordultam. "Ne bántsd az abervoqot. Biztos vagyok benne, hogy fogalma sincs, mi a helyzet velem."

"Menj el."

Rendben.

Szerencsére úgy tűnt, hogy Shadow nem tudta megölni ezeket a lényeket, különben már az elején megtette volna. Még egy utolsó aggódó pillantást vetettem magam mögé, és tettem még egy lépést az ajtó felé, de valamiért nem tudtam rávenni magam, hogy elinduljak.

Shadow nem fordult vissza felém, de úgy tűnt, tudja, hogy még mindig ott vagyok. "Nem fogom bántani a lényt - harapta el magát, láthatóan vonakodva attól, hogy megnyugtasson. "Nem ígérhetem ugyanezt neked az engedetlenséged után."

A nyelvemet a háta mögé dugva úgy döntöttem, hogy ez a legjobb, amit kaphatok. Csak remélni tudtam, hogy több becsülete van, mint amennyit a történetek mondanak. Az igazat megvallva, abszolút volt indulatos, és ott volt az a hidegvérű gyilkosság Victor ellen - aki teljesen megérdemelte volna -, de a legtöbbször nem volt labilis. Ha valami, akkor minden egyes cselekedete kontrollált és stratégiailag megtervezett volt.

Ma volt az első alkalom, hogy láttam őt igazán kiborulni. Túl messzire mentem vele, ahogy az egyetlen igazi tehetségemben is.

"Megnézem az abervoqot - kiáltottam, miközben kirohantam az ajtón, és becsaptam magam mögött. A sötét szoba után a folyosón elég világos volt ahhoz, hogy a fejem forogjon, és a pöttyök táncoljanak a szemem előtt.

És pánikot éreztem. Az egész rohadt pánikot. A Shadow-val való foglalkozás rövid időre elterelte a figyelmemet, de most nem tehettem róla, de eszembe jutott, hogy egy abervoqkal szundikáltam. Az Árnybirodalom egyik legrettegettebb lényével.

Miért barátkoztam egy ilyen lénnyel?

Lehetséges magyarázatok jártak a fejemben, egyik erőltetettebb volt a másiknál. De úgy értem, a valóságban, volt bármi is igazán erőltetett ezen a ponton?