Jaymin Eve - Rejected, Huszonnegyedik fejezet

 


24

 

Egy bizonyos ponton az abervoq rájöhetett, hogy nem a szokásos zsákmánya vagyok, és ahelyett, hogy félelmemben elfutottam volna, szó szerint úgy kapaszkodtam, mint egy koalabébi. Furcsa szaga volt, ahogy a fejemet a durva szőrzetéhez temettem, mintha füst és por lett volna, és valami földszag, amire nem tudtam vonatkoztatni.

Félelmem ellenére nem engedtem el, és talán csak szerencsém volt, hogy olyan helyzetbe kerültem, amely biztonságos volt a mancsos karmai elől. Úgy tűnt, aggódott, hogy esetleg a saját mellkasát vágja fel, mert az ütései enyhültek, és hagytak minket ebben a furcsa haláltáncban.

Ma csak egy lehetett a győztes, és én elhatároztam, hogy az én leszek. Kizárt dolog, hogy mindent túléltem, amit az életemben, csak azért, hogy egy olyan lény végezzen velem, amelynek nem is szabadna léteznie a Földön.

Amikor tizenötödszörre üvöltött ugyanannyi másodperc alatt, a farkasom is üvölteni kezdett, és én is - a népem hívása felhangzott a sötét égbolton.

Az abervoq abbahagyta a mozgást, természetellenesen megállt, és éppen amikor megpróbáltam kitalálni, mi lesz a következő szörnyűség, amit velem tervez, egy karmos kéz felemelkedett, és megsimogatta a tarkómat. Gyengéd, szinte szeretetteljes ölelés volt, én pedig megfeszültem, és vártam, hogy a penge leessen.

Mint ahogy az a több száz döglött állat esetében is történt, amelyek jelenleg körülvettek minket. Úgy értem, ebben a lényben törvényszerűen nem volt semmi ölelgetős, és most mégis... megölelt.

Felemeltem a fejem, végre elég bátor voltam ahhoz, hogy megnézzem az arcát, de csak egy másodpercünk volt arra, hogy összenézzünk, mielőtt Shadow megérkezett, és letépte rólam az abervoqot. Én is elrepültem, és egy halom bűzös holttestben landoltam. A fagyos környezet némileg tompította a halál szagát, de az ilyen hullák között úszva a rothadás és az ürülék bűzös illata szállt az orromba. Közel álltam ahhoz, hogy felhánytorgassam a vacsorámat, lekapaszkodtam a hullákról, és megpróbáltam visszatartani a lélegzetemet.

Ezüstös vonás: Jég és vér borított, de legalább életben voltam.

A harcra koncentrálva pislogtam, hogy mennyire egyoldalú volt. Akár azt is mondhatnánk, hogy az abervoqnak ma a seggét adták a kezébe. Amikor már nem volt más, mint egy omladozó kupac Shadow lábainál, közelebb léptem.

Sötét, csillogó szemek meredtek rám, és mi a faszért szomorított el ennyire ez a tekintet?

"Tedd rá a kezed - parancsolta Shadow.

Rámeredtem. "Miért?"

Megjelentek a fogai, amelyek egy icipicit élesebbnek és halálosabbnak tűntek, mint általában. "Csak tedd, amit mondtam."

Baszd meg! "Persze, ne aggódj. Már az elején meg kellett volna mondanod."

Az állkapcsa megrándult. A szeme is, ebben biztos voltam. Úgy tűnt, az én munkám itt véget ért.

Lehajoltam, és a kezemet a szőrrel borított vállára nyomtam. Shadow megérintett engem és a lényt, és éreztem, hogy a szokásosnál erősebb energiájának zümmögése mindannyiunkat átjár.

Az abervoq egy utolsó gyászos huhogást eresztett meg, aztán csend lett. Inky körbetekerte a fenevadat, felemelte a levegőbe, és Shadow újra elindult a maga túlerőltetett járásával. Közben én egy kis sokkban voltam, és próbáltam rájönni, mi is történt az imént.

Hogyan használt fel engem a lény legyőzésére? Úgy éreztem, hogy ezt egyedül is meg tudta volna tenni. Valamit rejtegetett előlem, és éreztem, hogy bár még mindig köze volt ezekhez az árnyéklényekhez, nem arról volt szó, hogy én fékeztem meg őket. Hanem valami másról.

Szükségem volt a könyvtárra. Válaszokat tartalmazott.

" Sunshine, mozgasd a segged!" Shadow anélkül kiabált, hogy megfordult volna.

"Ne hívj így!" Kiabáltam vissza, egy centit sem mozdultam, pedig úgy éreztem, mindjárt halálra fagyok, ha itt állok.

Shadow megjelent előttem, és hogy a faszba tudott ilyen gyorsan mozogni?

"Nem szereted a 'Sunshine'-t?" - kérdezte, és őszintén kíváncsinak tűnt. Megdörzsöltem a nyakamat, és azon tűnődtem, hogy vajon nem fogok-e ostorcsapást kapni a hangulatingadozásaitól.

Megráztam a fejem. "Apám a családnevünk és a hajam miatt hívott 'Sunny'-nak. Ez egy szeretetteljes becenév volt, és szerettem, amikor használta. De te... te vagy az a seggfej, aki elrabolt, megfenyegette az életemet, és úgy bánt velem, mint a rabszolgájával. Azt akarod, hogy meghajoljak előtted, a kurva életbe! Nem hívhatsz engem aranyos becenevekkel."

Vigyorgott. Az ajkai íve kibaszottul szexi volt, és mivel ritkán láttam őt valódi mosolyra emlékeztető mosollyal, ez majdnem a seggemre ütött. Shadow közelében lehetetlen volt elfelejteni, hogy ő egy isten; annyi extra volt benne.

Elakadt a lélegzetem, amikor hozzám hajolt. "Te vagy ez az okos, pezsgő, idegesítő teremtés - húzta ki magát -, akit úgy tűnik, nem tudok megölni, még akkor sem, ha szeretném. Szóval a 'Napsugár' marad, és ha neked ezzel problémád van, akkor kurvára baj".

Fintorogtam. "Miért beszélsz úgy, mint egy ember, káromkodsz meg ilyen szarságokat?"

A mosolya eltűnt, de a szeme még mindig szórakozott volt, a vörös és az arany vibrált. "Sokszor éltem emberek között az idők során, szemmel tartva a farkasaimat. Minden nyelvhez és korhoz alkalmazkodtam. Meglátod, nagyon jó vagyok az alkalmazkodásban."

Mielőtt a nyelvem szélén lebegő okos válasz előbukkanhatott volna, kinyújtotta a kezét, a karjába rántott, és a vállára húzott, pontosan ugyanúgy, ahogyan az első alkalommal, amikor elkapott. Ezúttal nem volt fájdalom vagy nyugtalanság, mert melegség vett körül, elűzve a hidegrázást. Mielőtt tiltakozhattam volna a cipelés ellen - utáltam, hogy így tartanak -, kikerültünk a hidegből, és újra a világok közötti hosszú folyosón voltunk.

"Nem tudok belépni ebbe a birodalomba a segítséged nélkül, ugye?" Mondtam, és rájöttem, amikor a lábamra ejtett.

Az arckifejezése ismét zárkózott volt, és az a humor, ami korábban a tekintetéből áradt, már rég eltűnt. "Kérdezd csak tovább a megfelelő kérdéseket..."

Megfordult, és elsétált, arrafelé, ahol Inky és az árnyéklény várt rá. " A Sunshine és Shadow aranyos páros névnek hangzik!" Kiáltottam utána. "Legyünk inkább Shadowshine vagy Sundow, röviden Sundow?" Megpillantottam lángoló szemeit, mielőtt eltűnt a szemem elől, és magával vitte a lényt.