Jaymin Eve - Rejected, Kilencedik fejezet

 


9

 

Éppen amikor a sötét vízbe akart beszippantani, egy kéz lőtt ki, átkarolta az enyémet, és egyetlen erős rántással felrántott és kirántott. Az alakváltó a patak szélén lévő hosszú nádasok mögé rejtőzött, és tökéletesen elhelyezkedett, hogy megragadjon.

Én pedig teljesen megszívtam.

Ha nem volt elég energiám, hogy kihúzzam magam a vízből, akkor a harc teljesen felesleges időpocsékolás lett volna. De bassza meg, ha nem akartam megpróbálni a jó öreg váltóval.

Akkor tudtam pihenni, amikor már halott voltam.

"Tudtam - morogta egy ismerős hang. "Annyira kibaszottul kiszámítható vagy, Sunny."

Összerezzentem a név hallatán. Egy régi becenév, amit apám halála óta nem hallottam. Mera Callahan volt a születési nevem. A családi nevünk azt jelentette, hogy kis ragyogó fejű, és amikor vörös hajjal születtem, ami lassan ombre naplemente színűvé változott, a becenevem "Sunny" lett.

Bassza meg Jaxson, hogy emlékszik erre. És mi a francért pont most választotta, hogy megint ezt használja?

"Ne hívj így" - sziszegtem, és megpróbáltam elrántani a kezem, miközben reszketve álltam előtte. "Nincs jogod hozzá."

A kora reggeli fényben nem hallottam, és nem is éreztem a közelben másik farkast. Jaxson arra használta a rólam való tudását, hogy nyomon kövesse az utamat, de senki más nem rendelkezett ugyanezzel az előnnyel. Talán még mindig volt esély a menekülésre.

"Senki sem számít arra, hogy egy farkas a víz felé veszi az irányt - folytatta, hangja halk morajlás volt, arckifejezését elrejtették a közeli fák árnyékai. "De te mindig is más voltál. Mindig ki kellett állnod a pokolba, hogy mindannyian felfigyeljünk rád."

Keresztbe tettem a karom, mert a nedves ruhámhoz érkező fagyos levegő miatt a mellbimbóim a világnak szalutáltak, és nem szeretném, ha ez a hűtlen seggfej azt hinné, hogy ennek bármi köze van hozzá.

"Nem tettem semmit, amivel feltűnést érdemeltem volna" - válaszoltam, a hangom olyan hideg és halott volt, mint amilyennek a szívemet jelenleg éreztem. "Mindig is meghúztam magam, elbújtam a világ elől, és elnyomtam a ragyogásomat, hogy ne bántsalak meg titeket. Ti úgy döntöttetek, hogy kínzás céljából tartotok magatokhoz közel. Úgy döntöttetek, hogy üldöztök és követtek, és fontossá tesztek. Semmit sem szerettem volna jobban, mint elfelejteni, hogy egyáltalán léteztek."

Vagy még jobb lenne, ha szó szerint megszűnnének létezni.

Jaxson elengedett, én pedig megdörzsöltem a csuklómat, bár nem fájt különösebben. Körözött körülöttem, mint egy vadász, aki kiszimatolja a zsákmányát, de akár megölnek, akár nem, elegem volt abból, hogy én legyek a gyenge.

"Miért vagyok életben?" Kérdeztem nyersen. "Kitépted a torkomat."

Az összes alakváltó közül, aki megpróbált megölni, az fájt a legjobban, hogy ő volt az.

Szünetet tartott, és a fény végigsöpört a vonásain, kiemelve az arcának különös kifejezését. "Soha nem ölnélek meg, Sunny." Sóhajtott, hirtelen kimerültnek tűnt. "Lace, egy alakváltó, aki a szomszéd városból jött, megérezte a szagodat, amikor erre járt. Mi már kiadtuk az értesítést az eltűnésedről, és ő hívott minket. Gondoskodtam róla, hogy kiüsselek, és rosszabbnak tűnjön, mint amilyen volt, hogy ne kérdőjelezze meg az erőnket. Azonnal visszahoztunk ide, hogy meggyógyulj."

Lace volt az a női ribanc, aki megtámadott.

Felhorkantam. "Ha azt akartátok, hogy meggyógyuljak, akkor mi a faszért ébredtem ma este Glendrával a cellámban, karmokkal a testemben, és gyilkossággal a szemében?"

Az arca eltorzult, a sötétség közelebb húzta a szemöldökét, miközben a szemei dühvel teltek meg. "Ennek nem lett volna szabad megtörténnie! Egy kicsit feldúlt Torin miatt. Sokkal rosszabbul van, mint te, és még mindig nem ébredt fel. Az alfa megpróbálja erőltetni a váltást, hogy segítse a gyógyulási folyamatot."

Az arckifejezésem nem változott. Azt várták, hogy rosszul érezzem magam, amiért megvédtem magam? Jobb, ha nem tartják vissza a lélegzetüket arra várva, hogy ez megtörténjen.

"És most mi lesz?" Mondtam egy sóhajjal. Egy alakváltó telihold előestéjén. Az ereje a legjobbkor is felülmúlta az enyémet. És ha a hipotermia nem végzett velem hamarosan, akkor a sérüléseim fognak. Bármennyire is szerettem volna még egy szökési kísérletet tenni, ahogy telt az idő, egyre világosabbá vált, hogy nincs esélyem.

Jaxson közelebb hajolt, én pedig összeszorítottam a fogaimat, hogy ne reagáljak az illatára. Bármennyire is gyűlöltem őt - mint egy igazi, lökd le a lépcsőn, és mondd, hogy "elesett" -, mindig is olyan illata volt, mint egy szexi erdőjárónak. Pézsma és fenyő, egy csipetnyi hóval. Igazán mámorító illat egy alakváltó számára. És annak ellenére, hogy valószínűleg én voltam az egyetlen huszonkét éves a világon, aki szűz volt, nem csalódtam a nagy szexuális vágyamban. Időnként erős vonzalmat éreztem a falkánk néhány tagja iránt. De nem voltam hajlandó szexelni olyan alakváltókkal, akiket gyűlöltem. Igen, ilyen válogatós voltam, de legalább a szeretőmnek nem kellett kínoznia engem. Megdöbbentő, igaz?

"Most pedig - mondta Jaxson -, kísérj vissza a falkaházba, és menj el a kibaszott gyógyítóhoz, hogy készen állj a holnapi műszakodra.

"Igen, nem fog megtörténni" - válaszoltam, és magam köré szorítottam a karjaimat. "Glendra már világossá tette, hogy csúnyán meg fog bánni, aztán átad Victornak. Azt hiszem, megint a folyónál próbálok szerencsét."

Jaxson karja átkarolt, olyan gyorsan, hogy alig láttam, hogy megmozdult. Most a karom az oldalamhoz volt szorítva, és nem volt erőm, hogy ellenálljak a szorításának. Jaxson mindig is erős volt, de ez egy teljesen új szint volt, még hozzá képest is.

"Az alfa azt akarja, hogy itt legyél az első műszakodban - morogta. "Glendra nem fog még egyszer hozzád érni."

Felhorkantam. "Bocsáss meg, ha nem hiszek neked." Az évek során már sokszor hazudtak nekem. Különösen te.

Úgy tűnt, nem érdekelte, hogy hiszek-e neki vagy sem, könnyedén cipelt, miközben a part szélén sétált. A farkasom nyüszített, nem tetszett neki ez a dominancia felettünk, és egyre valószínűbbnek tűnt, hogy amikor átváltozunk, elég alfa leszünk ahhoz, hogy szembeszálljunk ezekkel az alakváltókkal.

A lelkem vadnak érezte magát, és furcsa módon nem hiányzott túlságosan a falkaélet, amikor menekültünk.

Talán sárkánnyá változom majd, ha eljön az én időm. Ők inkább magányos farkasoknak tűntek. Igen, oda mentem. A farkasom vicsorgott, mintha neki is elege lett volna a belső monológomból, így a következő tíz percben minden hülye gondolatommal elhalmoztam, ami huszonkét éves életem során eszembe jutott. Csak a szarságok és a kacagás kedvéért.

Ha a szobatársam akarsz lenni, jobb, ha hozzászoksz - figyelmeztettem.

Több vicsorgás nem jött felém, de ekkor már úgy tűnt, nem vesz rólam tudomást.

"Miért futottál el?" Jaxson megkérdezte, kizökkentve engem a farkaslélekkel folytatott mentális csatámból.

"Micsoda?" Kérdeztem, a homlokomat ráncolva a kérdés puszta ostobaságától.

"Miért futottál el?" - ismételte meg.

"Uh, Glendra megpróbált megölni engem, rögtön azután, hogy te megpróbáltál megölni engem".

Ez a hülye tényleg komolyan gondolta?

Jaxson felsóhajtott. " Nem ma este. Miért futottál el Torma elől?"

Miért nem mentem el Torma elől?

Megráztam a fejem, az arcom a kemény mellkasi izomzatához simult, amely elfoglalta a személyes teremet. "Nem tudtad? Mindig is el akartam bújni egy szaros, régi faházban Hood Riverben. Ez olyan, mint az amerikai alakváltó álom."

Morgott, és ez sokkal hatásosabb volt, mint a belső farkasomé. "Egyszer a kibaszott életedben ne legyél már ilyen okostojás. Egy hónappal a műszakod előtt futottál; ennek semmi értelme. Történt valami, ami pont abban a pillanatban indított be?"

Nem válaszoltam. Nem tartoztam neki magyarázattal a tetteimre. Az, ahogyan velem bántak, elég oknak kellett volna lennie, és többnyire nem volt más katalizátor azon a felismerésen kívül, hogy már túl sok évet vesztegettem el áldozatként.

"Gyerekkorunk óta ez az első alkalom, hogy megengedted magadnak, hogy egyedül legyél velem - váltottam témát. "Talán az utolsó alkalom is, ha visszaadsz a falkának."

Egy apró szuszogás hagyta el a számat, amikor elengedte a szorítását, és szinte a seggemre dobott. Az erdő szélén álltunk, az egyetlen akadály, ami köztünk és a ház körüli nyílt, kiterjedt falkaföldek között maradt. "Az apád majdnem mindenébe került a családomnak - vicsorgott, és úgy bámult rám, mint egy darab szarra, amibe belelépett. "Veled, vagy bármelyik Callahannel kapcsolatba kerülni a halál csókja."

A farkasom megmordult a domináns helyzetére, és mielőtt végiggondolhattam volna, máris talpon voltam, olyan gyorsan és kecsesen, hogy kizárt, hogy ez egy kis alakváltó segítség nélkül történt volna. Alig vártam, hogy végre átváltozzak, és ezek a képességek megerősödjenek.

Nem foglalkoztam Jaxsonnal és az őrülten igazságtalan megjegyzéseivel, ehelyett elfordítottam az arcom tőle, hogy felmérjem a helyzetet, és megnézzem, közelednek-e a farkasok.

"Hallottad?" - csattant fel, és teljesen nyilvánvaló volt, hogy tíz évet várt erre a kiütéses harcra, amit megpróbált szítani, de őszintén szólva már régen feladtam, hogy bármit is várjak Jaxsontól.

De egy centit sem engedett, ezért sóhajtottam egyet. "Persze, gondolom, az életed szuper nehéz lett, miután apámat darabokra tépték, Jax. Teljesen az imáim része vagy."

A kibaszott Shadow Beastre. Abban a reményben, hogy kizsigereli a segged, miközben alszol.

A csendes fenyegetés is számít. Ez tény volt.

Jaxson úgy tűnt, meglepődött, hogy nem vagyok hajlandó harcolni, de miért tenném ki magam egy olyan vitának, amit nem nyerhetek meg? A kezdeti időkben sokat küzdöttem. Újra és újra. És ez csak tovább rontott a kínzásukon. Könyörögtem, sírtam és meghátráltam. Mindezt abban a reményben, hogy megtalálom azt az egyetlen lépést, amivel megbékíthetem a zsarnokokat, hogy békén hagyjanak. De semmi sem működött.

Néhány év elteltével rájöttem, hogy a reakcióim csak a zsarnokoknak adnak elégtételt.

Ezért abbahagytam.

Abbahagytam a sírást. Nem küzdöttem tovább. Úgy tettem, mintha észre sem vettem volna őket... mintha a gúnyolódásuk egyáltalán nem zavart volna. És furcsa módon, végül is ez volt az, ami működött. Néha még hónapokra is békén hagytak. Dicsőséges, tökéletes, békés hónapokra.

"Mi ez a habozás, hogy elviszel Victorhoz?" Kérdőre vontam. "Talán üdvözlő parádét rendeznek nekem? Meg kellene lepődnöm?"

Úgy tettem, mintha ismét a fák között keresgélnék, várva a "meglepetésemet".

Jaxson morgott, hosszú ujjait a csuklóm köré fonta, és magával rántott, miközben elindult. Határozottan mormogott valami kibaszott okoskodást, de ezen a ponton már csak nevettem.

Abban a pillanatban, ahogy kiléptünk a tágas, nyílt terepre, szikár félelem húzódott végig a gerincemen, és én arra koncentráltam, hogy átlélegezzek a szorongáson. Lehet, hogy itt hátul voltam, de még mindig álltam, és mindent megtettem, hogy ne lássák a félelmemet.

"Egyszer majd megint rémülten fogsz látszani" - mondta Jaxson, és rám meredt. "Egy nap majd rájövök a gyengeségedre, és amikor rájövök, kurvára az enyém leszel. Ahogy a sors mindig is akarta."

Mit mondott az előbb?

Felnyúltam, és megkocogtattam a vállát. "Bocsánat, mi van? Hozzád tartozom? Ez szörnyen birtoklóan hangzik valakitől, aki szerint egy Callahannel való társulás a halál csókja. Arról nem is beszélve, hogy csak akkor illik valakit elvinni vacsorázni, mielőtt megpróbálod birtokolni."

Honnan a faszból vette, hogy egyáltalán ilyen kijelentést tesz, azok után, amin keresztülmentem miatta? Az életem sokkal jobb lett volna, ha Jaxson a sarkamban van, ehelyett ő úgy döntött, hogy elhagy. Ennél is rosszabb, hogy a kibaszott vasvillás osztag élére állt.

Pislogott, világosbarna szemei tisztán világítottak a horizonton felkelő napban. "Ha jól emlékszem, legutóbb, amikor vacsorázni vittelek, nem voltál túl udvarias vendég."

Az emlék keményen megütött, és fájt, mert nem véletlenül dugtam el azokat az emlékeket. Hogy megmentsem magam. És az ő egyetlen kijelentése újra a felszínre hozta.

"Valami rosszat ettem" - mondtam vonakodva. "Nem akartam mindenhova hányni. Nem kellett volna ragaszkodnod ahhoz, hogy a csuklómnál fogva lóbálj."

Kilenc éves voltam, ő tíz, és körülbelül egy év telt el, mire minden szarrá vált az életemben. A hátsó kertjében futkároztunk, miközben a szüleink vacsorát készítettek a heti összejövetelükre. Jaxson egy különleges kis asztalt terített nekünk hátul, a hatalmas öreg tölgyfa mellett, és ez volt a...

"A születésnapi meglepetésem" - motyogtam, és ő bólintott. Egy horkantó nevetés hagyta el a számat. "Legalább egyikünket meglepték."

Jaxson valóban felnevetett. "Őszintén szólva, itt próbáltam nagy gesztust tenni úgy, ahogy csak egy ostoba prepubertás fiú tud, és te a feje tetejére állítottad. Tipikus Sunny."

Nagy gesztus.

Bassza meg ő és a sima szavai. Bassza meg, hogy felhozta ezt a témát, amikor az azt követő éveket azzal töltötte, hogy megpróbálta tönkretenni annak minden részét, aki voltam.

"Vigyél Victorhoz."

Pislogott a hirtelen hangnem- és témaváltásomra.

"Nem tudom garantálni a biztonságodat, ha egyszer átadlak" - mondta komolyan.

Én felnevettem. Az arcába. "Garantálni a biztonságomat? Haver, szinte minden más seggfejjel megkockáztatnám ebben a falkában, ha nem kellene újra látnom téged."

És csak így emlékeztettem rá, hogy ellenségek vagyunk. Hogy az én szarlistámon van, nem a karácsonyi üdvözlőlapomon, és hogy parancsot kapott, hogy visszavigyen az alfához.

Ezúttal, amikor megragadott, fájt, és kétségtelenül holnap ott lesz egy zúzódásom. Mindegy. Nem érdekelt, és szerencsére a közös pillanatunk ártatlanabb emlékek felett is elszállt.

Az utolsó dolog, amire szükségem volt, hogy újra lágyabb érzelmek alakuljanak ki bármelyikük iránt.

Az tényleg a leghülyébb dolog lenne, amit el tudnék képzelni.