Jaymin Eve - Rejected, Negyedik fejezet

 

4

 

"Fel kell készítenünk a kölyköket a jövő hónapban esedékes váltásra" - mondta Alfa Victor, és a hatalma a helyünkre zárt minket, hogy senki ne maradjon le a beszédéből.

Simone nem tévedett, amikor egomániásnak nevezte; ő az volt, és még annál is sokkal több. Az apám volt az egyetlen a történelmünkben, aki megpróbálta kiiktatni, és még mindig nem tudtam, miért fordult a barátja és alfája ellen. Ez volt az, ami éjszakánként nem hagyott aludni, különösen egy különösen nehéz nap után.

"Úgy döntöttünk, hogy ezen a napfordulón még messzebbre utazunk a falka földjén - folytatta, és elégedettnek tűnt magával. A hagyományoknak megfelelően csak az alfa, a béta és a fiaik lesznek velünk az első váltásunkon. A falka többi tagja később találna ránk, és ekkor minden új párkapcsolat beindulna.

Engem mindez nem érdekelt, ahogy az sem, hogy milyen messze barangoltunk a Torma falka által ellenőrzött hatalmas területen. Csak egy dolog érdekelt: hogy a farkasomat irányításom alá vonjam, hogy elmenekülhessek.

"Most pedig térjünk rá a Strigent falkával való keveredésünkre - mondta az alfa, gyorsan témát váltva, ahogy az ő szokása volt. "Minden párosítatlan farkastól kaptunk kérvényt a teljes részvételre. Remélhetőleg még néhány igazi párkapcsolat életbe lép."

Ezek a keveredések évente néhányszor történtek, és nagy dolognak számítottak. Abból, amit a huszonkét évem alatt megfigyeltem, az alakváltókat a párjuk megtalálásának igénye uralta. Nem hibáztattam őket ezért - én is szerettem volna valakit a sarkamban tudni. Valakit, aki tökéletesen illik hozzám, és aki támogatna, bármi történjék is.

Szinte egész életemben egyedül voltam, kibaszottul egyedül és magányosan.

De soha nem voltam elég kétségbeesett ahhoz, hogy bárkivel is párosodni akartam volna ebből a falkából. Úgy értem, kizárt volt, hogy a sors fintora folytán hirtelen fellángoljak az egyik seggfejért, aki kínzott engem. Nem igaz?

Az élet nem lehetett ennyire igazságtalan.

"A ma este az egyik utolsó csoportos futás, mielőtt a kölykeink csatlakoznak hozzánk - kiáltotta Victor, mézszőke haja felpattant, ahogy farkasa a felszínre emelkedett. " Változzunk át, és egyesüljünk a vadállatainkkal."

Kiáltások zengtek a hatalmas mezőn, ahol összegyűltünk, az alfa hatvan hálószobával és ugyanennyi fürdőszobával rendelkező kúriáján kívül. Olyan távol állt a szerény lakástól, amennyire csak lehetett, de semmi volt a hozzá tartozó sok ezer felbecsülhetetlen értékű holdhoz képest.

Vad és szelídítetlen földek, amelyeket a falka ma este be fog járni a futásuk során.

Akik közülünk túl fiatalok voltak, most távoztak, mielőtt a vadállatok előbukkantak volna. Persze láttam már korábban is az emberből farkassá válást, de ilyen tömeges összejövetelen még soha.

Simone megragadta a kezem, amikor az alfa felemelte a fejét, és felüvöltött az ég felé, felszabadítva minket az ereje alól. "Tűnjünk el innen - mondta. "Nálam van a kocsim."

Futottunk. Mint az iskolában, most is az volt a legjobb, ha eltűntettem magam, amikor a farkasok alapösztönei előjöttek.

"Itt van anyukád?" - kérdezte, és mindketten teljes erőből sprinteltünk a mezőre, ahol a kocsija állt. Elég okos volt ahhoz, hogy oldalt parkoljon le, ahol senki sem állhatott elénk. Nem ez volt az első falkatalálkozónk, és jártasak voltunk a túlélésben.

"Nem láttam őt - mondtam röviden. "És amúgy sem fogadta volna el, hogy elvigyük. Inkább ott lenne velük együtt váltana, és megpróbálna bebújni a másik szívébe."

Az apám volt az igazi párja, de őt nem érdekelte. A halála - az árulása, ahogy ő fogalmazott - mindannyiunkat tönkretett. És én megértettem. Egy részem jobban gyűlölte őt, mint ahogy el tudtam volna képzelni, hogy bárkit is gyűlöljek.

Egy másik részemnek viszont olyan intenzitással hiányzott, hogy elállt a lélegzetem.

Becsúsztam Simone régi, piros pickupjába, és megpróbáltam megnyugtatni a légzésemet, még akkor is, amikor a szívem a mellkasomban dobogott. Nem voltam fáradt a futástól. Nem, ezt a félelem okozta.

Bassza meg. A félelem annyira gyengítő volt, és nem először gondoltam arra, milyen lenne nélküle élni. Csak... felkelni minden reggel, és nem rettegni a kibaszott naptól.

Egy abszolút igazság döbbentett rá akkor, amikor aznap már másodszor próbáltam megnyugtatni a rohadt szívemet: Már évekkel ezelőtt el kellett volna futnom. Az a tény, hogy itt maradtam, hogy ebbe a helyzetbe hoztam magam, hogy naponta gyötörjenek, abszolút szégyen volt.

Újra és újra áldozattá változtatni magam, olyan szégyen volt, amit a lelkem mélyén éreztem.

"Ma este el kell mennem" - döntöttem, intenzív hangnemet öltve magamra. "A mai este a legjobb esélyem. Órákig nem lesznek itthon, és a város üres."

Simone rálépett a fékre, a kocsi csikorogva megállt. "Te most szórakozol velem, baszd meg?" - szinte kiabált. "Kislány, egy hónap múlva kezdődik a műszakod. Most nem mehetsz el. Meghalsz alfa nélkül, aki átvezet az első váltáson."

Kezemet az oldalamra szorítottam, ahogy a düh és a megaláztatás átjárta a testemet. "Hagytam, hogy nyafogó ribancot csináljanak belőlem - mondtam összeszorított fogakkal, a torkom olyan sűrű volt, hogy alig tudtam kinyögni a szavakat. "Egy évtizeden át félelemben éltem. A legrosszabb szarságokat csinálták velem, és viselem a sebeket mind belsőleg, mind külsőleg. Mi a faszért maradtam ilyen sokáig? Az egyszeri félelem miatt, hogy az első műszakom alatt meghalok? Ezen a ponton az már áldás lenne."

Arról nem is beszélve, hogy ha a műszakom előtt elmennék, az csökkentené a kötődésemet az alfához, és még nehezebbé tenné a nyomomra bukkanását. Ahogy hangosan kimondtam a szavakat, és hagytam, hogy megváltozzon a gondolkodásmódom, hogy megvárjam az első műszakom indulását, most már sokkal több értelme volt az egésznek, hogy menjek. Ma este.

Simone halotti csendben volt, a szemei hatalmasak és könnyekkel teltek meg. Durván nyelt, nem is egyszer, de úgy tűnt, nem tudta magát kordában tartani.

Kinyújtottam a kezem az övére, és megszorítottam. "Szeretlek. Nélküled soha nem tudtam volna túljutni az elcseszett életemen, de el kell mennem. Most el kell futnom, és soha többé nem nézhetek vissza."

Nem vitatkozott újra, csak bólintott néhányszor, miközben könnyei kicsordultak és végigfolytak az arcán. "Hová..." Megköszörülte a torkát. "Hová fogsz menni?"

Az első néhány műszakomban veszélyt jelentenék. Biztonságos helyet kellett találnom, egy elhagyatott helyet, ahol bőven van hely, ahová menekülhetek.

"Nem tudom" - vallottam be őszintén. "De bárhol jobb, mint itt."

A kezébe temette a fejét, és zokogás tört elő belőle. "Ez nem lehet búcsú." A hangja tompa volt, amíg újra fel nem emelte a fejét. "Kölyökkorunk óta te vagy a legjobb barátom. Úgy értem... Ugyan már, Mera. Gondolj arra, hogy mit adsz fel."

Bassza meg. Tönkretett engem.

"És mi lesz Dannie-vel?" - kérdezte. És most elővettük a nagyágyúkat. "Még csak el sem akarsz tőle búcsúzni?"

Simone nem akart harc nélkül elengedni, és én már így is annyira kimerültem a harcban. "Majd alszom rá egyet, oké?" Mondtam, és igyekeztem mindent megtenni, hogy könnyebbé tegyem a hangnemet. "Talán még egy hónapig kibírom. Úgy értem, mi az az egy hónap az idő nagy sémájában?"

A szemét törölgette, és bólintott néhányszor. "Igen, kibírsz még egy hónapot. Én majd vigyázok rád. Meg tudom csinálni."

Átnyúltam a kocsi túloldalára, és szorosan átkaroltam, csak úgy beszívtam a halvány illatokat, amelyeket Simone mindig magával vitt. Levendula az előkertjében lévő virágokból, és ánizs az édesgyökérből, amit titokban szeretett. Hiányozni fog.

Amikor végeztünk az érzelmes zokogással, Simone újra beindította a kocsiját, és egyenesen a bejárati ajtóhoz vitt. "Holnap találkozunk - mondta, miközben az arcomat vizsgálgatta. Ez nem kérdés volt. Azt mondta, hogy jobb, ha holnap itt leszek, különben szétrúgja a seggem.

Bólintottam, mosolyt erőltetve magamra. "Meglesz, bébi."

Egy utolsó pillantást vetve gyönyörű arcára, szörnyű copfjára és kedves szemére, néma reményt küldtem, hogy egy nap elég erős leszek ahhoz, hogy visszatérjek ide.

És ő majd megbocsátja nekem, amit terveztem.