Jaymin Eve - Rejected, Nyolcadik fejezet

 


8

 

Egy bizonyos ponton elfogadtam, hogy nincs másnapos ébredés.

Láttam az utolsó napfelkeltét.

Megettem az utolsó tacót.

Elénekeltem az utolsó dalom.

És bár nem bántam meg, hogy futottam és megpróbáltam jobb életet élni, a halál miatt kurvára ki voltam akadva. Pokolian biztos voltam benne, hogy nem érdemeltem meg ezt a sorsot, főleg nem azoktól a szemétládáktól, akik pokollá tették az életemet.

Csakhogy kiderült, hogy a halál még nem igazán akart engem.

Egy vízcsobbanás csapott az arcomba, amit egy pofon követett a fájó arcomon.

"Ébredj fel, te hülye kurva - morogta egy hang a közelben.

Ahogy egyre több tudatosság szűrődött át rajtam, a fájdalom jelentkezett. Egy nyögés hagyta el az ajkaimat, a hang kicsi és szánalmas volt.

"Hagynod kellett volna meghalni" - morogta ugyanaz a nőstény. "A haszontalan pina csak fekszik a saját mocskában. Szégyent hoz az alakváltókra."

"Egyet kell ismerni, hogy megismerjünk egyet" - mormoltam, a szavak reszelősek és alig hallhatóak voltak. A szemem még mindig nem volt nyitva, de éreztem, hogy közelebb jön.

"Mi a faszt mondtál az előbb?"

Mosolyra kényszerítettem az ajkaimat, még akkor is, ha az arcom úgy éreztem, mintha lángolna. "Lassabban fogok beszélni. Kell... egy... ahhoz... hogy... tudjam... egy...".

Ekkor már alig emlékeztem, mit mondott. Valami... haszontalannak nevezett...? Értéktelennek?

"Te most picsának neveztél?" - csattant fel, és a fájdalom az oldalamban egyre erősödött. Ekkor már éreztem, hogy a félig eltolt keze körmei belém vájnak.

"Igaz" - motyogtam. "Majdnem elfelejtettem. De igen, egy totál pina faszfej vagy, és remélem, hogy herpeszt kapsz, és szifiliszben halsz meg, miután leesik a farkad".

Olyan hangosan üvöltött, hogy bántotta volna a fülemet, ha nem fájt volna már annyira, hogy egy kis fülfájás nem jelentett volna semmit. A szorítása szorosabbra húzódott, és újabb gyenge nyöszörgés hagyott el.

"Azt fogod kívánni, bárcsak meghaltál volna, amikor elfutottál" - mormogta, és kárörvendőnek tűnt. "Az én dolgom az, hogy addig törjelek össze, amíg a halálért könyörögsz, és akkor Victor átveszi az irányítást".

Most már tudtam, hogy ki ez az ember: Glendra, az alfa párja. Torin anyja, vagy ahogy én szerettem hívni, a falkakurva.

Egy undok alakváltó volt, akit évek óta gyűlöltem. Túl sokszor lógott apám körül, mint egy rossz szag ahhoz, hogy azt higgyem, ő bármi más, mint valaki, aki vágyott a hatalmas férfiak figyelmére. Szüksége volt a kielégülésre, és annak ellenére, hogy volt egy igazi párja, úgy tűnt, sosem tudta megállítani a vándorló tekintetét. És egy részem még mindig azon tűnődött, vajon nem ő volt-e a fele oka annak, hogy apám megtámadta az alfát. Egy ilyen ribanc, mint ő, szándékosan megrendezte a gyilkossággal végződő drámát.

Fájdalmam és fáradtságom ellenére a farkasomat hívtam, és ő felemelkedett bennem, mint a tökéletes szellemistennő, aki volt. Shadow Beast volt az istenünk, inkább ördög, mint angyal, és szükségem lesz a rugalmas erejére, hogy túljussak ezen.

A sötétség lesz a hivatásom, és hagytam, hogy betöltsön, hogy felülmúlhassam ezt a farkast.

Előrecsapva a fejemet, arcon csaptam, leütöttem magamról a vézna fenekét. Ezt egy kétlábú rúgás követte, amitől a nő elrepült. A sikolyát egy súlyos puffanás vágta el. Valami keményet eltalált. A szemem ekkor már eléggé nyitva volt ahhoz, hogy lássam, ahogy hátra dől, mozdulatlanul.

És pontosan tudtam, hol vagyunk: a fő falkaház alatti kínzókamrában. Ide vitték anyámat és engem, amikor apa megtámadta Victort. Itt vetettek alá bennünket "kihallgatásnak", amíg mindenki meg nem győződött róla, hogy fogalmunk sincs arról, hogy apám mit tervezett. Ez amúgy sem sokat számított; még mindig úgy bántak velünk, mint a kibaszott leprásokkal.

De én legalább már ismertem magam itt. A jó hír?

Glendra nyitva hagyta a cellám ajtaját, és én megragadtam az alkalmat, hogy eltűnjek onnan. Sprinteltem, ahogy csak tudtam, és örültem az adrenalinlökésnek, mert tudtam, hogy talán ez lesz az egyetlen, ami átsegít. A lépcsőn a lehető leggyorsabban haladtam, és küzdöttem az émelygéssel és a fejforgással. Nem volt időm, hogy megadjam magam a sérüléseimnek; először biztonságba kellett kerülnöm.

Lentről hallottam az első üvöltést. Glendra hívta a többi farkast. Remélhetőleg gyorsabb leszek náluk...

Amikor elértem az első emeleti lépcsőfokot, a kevésbé járt utat választottam egy olyan kijárat felé, amelyet gyakran használtam, hogy elmeneküljek. A kisebbik konyha mellett volt, és tudomásom szerint nagyon kevesen tudtak róla. A legjobb része ennek a kijáratnak az volt, hogy közel volt az erdőhöz.

Újabb üvöltések csatlakoztak Glendra üvöltéséhez, a farkasok hangja és szaga mindenütt, de én alagútba zártam a látásomat, és nem néztem hátra. Valamiért nem haltam meg Jaxson támadása miatt, és nem akartam elpazarolni ezt a második esélyt.

Amikor berontottam a nem zárt hátsó ajtón, a holdfény utolsó szilánkjai fürödtek rajtam, és a farkas üvöltött a mellkasomban. Kora reggel volt, telihold előestéjén, és ez volt a legjobb hír, amit kaphattam. Nemcsak az én farkasomnak adott ez energiát, a falka többi tagja is aludt volna, mivel kipihenték magukat a holnapi napfordulós váltásra.

Ez adott nekem néhány plusz percet, és néha ennyi kellett egy váltónak.

A jeges pázsiton átsprintelve nem törődtem a levegő éles harapásával a csupasz bőrömön. A ruhám szakadt és rongyos volt, de szerencsére ugyanazokat viseltem, mint amikor megtámadtak... majdnem egy hete. Ha a hold bármit is jelzett. A fenébe. Tényleg ilyen sokáig lábadoztam?

Üvöltés hallatszott a falkaháznál, amit a kora reggeli levegőben mozgó farkasok határozott hangja követett. Felgyorsultam, a lábam alig érintette a földet, miközben a farkasom közelebb tartózkodott a felszínhez, mint valaha is éreztem, és kölcsönözte nekem az erejét, a gyorsaságát és az érzékeit.

Amikor elértem az erdőt, farkasom izgatottsága fokozódott. Szerettük, hogy ilyen természet vesz körül minket, és ez segítene eltüntetni a nyomunkat. Persze így is követnék a szagomat, de itt bent volt mód arra, hogy lelassítsuk őket.

Bukdácsolva és kitérve majdnem elvesztettem az egyensúlyomat, amikor időnként szédülés tört rám, de elég ideig tartottam magam, hogy elérjem a széles patakot. Habozás nélkül belevetettem magam a vízbe.

Gah. Nagyon hideg volt. Olyan hideg volt, mintha sokkolóval sújtottak volna le, és sokkolták volna a szervezetemet. Az a fajta hideg, ami elszívta az életedet és az energiádat, ha hagytad.

De ma még nem voltam kész meghalni.

Nagyot rúgtam, és a felszínre úsztam, levegő után kapkodva, ahogy a fejem felbukkant. A farkasok általában nem voltak valami jó úszók. A vadállatunk sűrűsége olyan varázslat volt, amely átragadt az emberi alakunkra, de én mindig is szerettem úszni.

Azt is szerettem, hogy elfedte a szagomat, és nagyon keveseknek volt meg az a képességük, hogy kövessenek a patakban. Végtagjaim zsibbasztó érzéseit átnyomva úszni kezdtem, a lehető legtöbbször a felszín alatt maradva. Ezekben az édes vizekben nem éltek igazi ragadozók, így csak a törmelékre és a falkára kellett figyelnem.

Egy ponton a zuhatagok sodortak magukkal, és néhány pillanatra megpihentem, hogy újra energiát gyűjtsek. Közvetlenül előttem volt egy kanyar a parton, és itt terveztem kimászni.

Nyilvánvalóan azonban alábecsültem, mennyire megsérültem, mert amikor megpróbáltam megkapaszkodni a part szélén, egyszerűen nem volt elég erő a szorításomban, hogy legyőzzem a felhajtóerő szüntelen húzását.

A küzdelmem nem ment el teljesen, de bármennyire is küzdöttem, folyamatosan veszítettem a tapadást.

Aztán az ujjaim elernyedtek, ahogy az áramlat végül elszakított a parttól.