Jaymin Eve - Rejected, Tizedik fejezet

 


10

 

"Amint átváltoztál - mondta Victor lassan, sötétszürke szemei magába szippantottak -, Tormához foglak kötni, a legerősebb kötelékkel, ami egy alfa és a falkája között létezik. Egész hátralévő életedben engem fogsz szolgálni."

Mindannyian vártak ránk, amikor Jaxson visszavitt a falka földjére. Fél tucat farkas, köztük Torin, és Jaxson apja, Dean Heathcliffe.

Megköszörültem a torkomat. "Hadd tisztázzam a dolgot. Megvetsz engem az apám miatt, szemet hunytál a falka kínzása felett az évek során, de most azt akarod, hogy..." Felemeltem az egyik ujjamat. "És állíts meg, ha nem úgy van... szolgáljalak ki?" Felnevettem, bebetonozva a sorsomat. "Jobb, ha a pincérkedésre utalsz, és nem a dugásra, mert ígérem, nem leszel boldog egy olyan farkassal az ágyadban, mint én."

Victor arckifejezése elsötétült, sápadt bőre felvette a farkas mézszőke színét, ahogy előre lépett. "Azt hiszed, túl jó vagy ahhoz, hogy lefeküdj az alfával?"

Uh, igen. Ezerszer is igen, de mivel ma már túlléptem a türelmén, úgy döntöttem, hogy ezt nem mondom ki hangosan. Victor sem értékelte a hallgatásomat. Az ökle az arcomba csapott, és letaszított a lépcsőről. Gyötrelmes fájdalom nyilallt az állkapcsomba és végig a gerincemen, a fejem forgott, miközben fekete-fehér pontok táncoltak a látómezőmben.

Victor rám borult, egy-egy lába a felsőtestem mindkét oldalára került. "Ha úgy döntök, hogy megduglak, korcs kölyök - morogta -, nagyon keveset tehetsz, hogy megállíts".

Aztán ellépett tőlem, egy lendületes csizmával az oldalamra búcsúzott.

"Vigyétek vissza a kibaszott cellákba, és gondoskodjatok róla, hogy senki se menjen a közelébe" - vicsorgott a fiának, mielőtt kiviharzott az ajtón, Glendrát is magával rántva. Bajban volt, de túlságosan lefoglalt, hogy ne kapjak agyrázkódást ahhoz, hogy aggódjak emiatt a hülye ribanc miatt. Megvetette az ágyát, és most azzal a szarzsákkal kellett lefeküdnie, akit társának nevezett.

Jaxson ért hozzám először, az érintése gyengédebb volt, mint vártam, ahogy felhúzott.

"Ma van a Hold előestéje" - mondta suttogva. "A gyógyulás hamarosan beindul."

"Ugh", nyögtem, ez volt az első hang, amit az ütés óta kiadtam. Elég büszke voltam magamra, hogy még csak nem is nyöszörögtem. Victor sosem kapná meg ezt az elégtételt, az a beteges szemétláda.

És inkább meghalnék, minthogy hagyjam, hogy hozzám érjen.

"Vigyük le a földszintre - mondta Torin, miközben a legjobb barátja mellé ért. "Mielőtt apa megint visszajön, és valami rosszabbat csinál."

Talán a fejre mért ütés miatt, de ez egy icipicit úgy hangzott, mintha az apja ellen ítélkezne. Soha nem hallottam Torintól mást, mint a tisztelettel határos tiszteletet a két lábon járó spermazsák iránt, akit apjának nevezett. Érdekes. Legalábbis normális körülmények között az lett volna. Most éppen csak próbáltam nem elájulni.

Torin kinyújtotta a kezét Jaxson felé, mintha el akart volna vinni, de a béta-gyakornok megrázta a fejét. "Elkapom. Gondoskodom róla, hogy biztonságban maradjon a cellájában a ma esti műszakig."

Torin megvonta a vállát, az érdeklődése irántam máris csökkent, különösen, amikor Sisily betáncolt a hülye seggével a szobába, és a korai óra ellenére frissen és tökéletesen nézett ki.

"Tartsd életben" - mormolta Torin, mielőtt elsétált, és otthagyott engem Jaxsonnal.

Nem voltam túlságosan biztos a lábamon, így nem volt más választásom, mint hagyni, hogy félig-meddig ő cipeljen, miközben én nagyon igyekeztem ráhányni. Már megint.

Mire visszatett az eredeti cellámba, a fejemben egyre erősebben zúgott a fájdalom, úgyhogy belesüllyedtem a kemény padlóba. A szemem becsukása segített, ahogy arra koncentráltam, hogy egyenletesen lélegezzek be és ki, miközben imádkoztam, hogy néhány órára elájuljak.

Valamivel később egy csörömpölés ébresztett fel a cellám előtt, és óvatosan felemeltem a fejem, hogy Jaxson a rácsokkal szemben lévő falnak dőlve találjam, amint engem figyel.

"Szemét" - vicsorítottam, és összerezzentem a koponyámat érő fájdalomtól.

Megvonta a vállát. " Nem támadtak meg újra a celládban, úgyhogy talán hálát kellene adnod nekem."

"Még a halálos ágyamban sem" - válaszoltam minden cukros kedvességgel, amit csak tudtam.

Ő csak vigyorgott, én pedig lehunytam a szemem, hogy kitakarjam az arcát. Valamikor elszundítottam, hogy aztán ismét egy dühös hang ébresszen fel. Amikor sikerült kinyitnom a szememet, elragadtatással láttam, hogy Dannie újból széttépi Jaxsont.

"Mi történt vele?" - vicsorgott. Az arca elfordult tőlem, de tudtam, milyen arckifejezéssel. A dühös Dannie ijesztő volt.

"Megsértette az alfát - vágott vissza Jaxson, magasabbra állva, fölé tornyosulva. "Szerencsés, hogy még életben van."

Dannie gúnyolódott, Jaxson pedig összeszűkítette a szemét. "Egyáltalán mit keresel idelent? Senkinek sem szabadna ezen a szinten lennie."

Dannie hátrahajtotta a fejét, és szemtől szembe nézett vele. "Azért jöttem, hogy megnézzem a barátomat. Nem bízom bennetek, hogy mindannyian gondoskodtok a biztonságáról, főleg, hogy az alfa nagy élvezettel bünteti azt a szegény lányt egy olyan eseményért, amihez semmi köze nem volt."

Vártam, hogy Jaxson vitába szálljon vele, részletesen kifejtve, hogy apám árulása szégyenbe borította a Callahan nevet, és hogy mindannyiunknak szenvednünk kell érte. Csakhogy... nem tette.

A tekintete találkozott az enyémmel a feje fölött. "Ébren van, ha beszélni akarsz vele." A hangja komor volt.

Dannie kétségkívül már tudta, hogy felébredtem. Még egy pillanatig bámulta Jaxsont, mielőtt megpördült, és átment a rácshoz. "Szia, édes kislány - mondta szelíd mosollyal, és a szemmagasságomba guggolt. "Hiányoztál."

A bűntudat keményen megcsapott. "Egy seggfej vagyok" - préseltem ki magamból, és feltoltam magam, hálát adva, hogy a fejem nem vert olyan erősen.

Dannie felnevetett. "Ja. Totál seggfej. Szerencséd, hogy nem voltál Simone közelében, amikor először elmentél. Annak a lánynak a szája..."

Kitört belőlem a nevetés, amit egy nyögés követett, amikor a lüktetés bosszúból visszatért. Amikor ülő helyzetbe kerültem, a fejemet dörzsöltem, kétségbeesetten vágytam vízre, hogy kimoshassam a száraz ízt a számból.

Egy üveg csúszott felém a padlón, és a combomnak csapódott. Felemeltem, és megtaláltam Dannie egyik különleges főzetét. Energiaitalnak hívta, és nekem készítette, amikor le voltam törve, és bár szar íze volt, az eredményért teljesen megérte.

"Gondoltam, szükséged lehet egy kis erősítésre a ma este előtt - mondta halkan, és a tekintete arra a helyre siklott, ahol Jaxson még mindig állt, keresztbe tett karokkal, ahogy mindkettőnket közelről figyelt.

Bízva benne, lecsavartam a tetejét, és egy nagy kortyban lehúztam az egész tartalmát. A cikória íze kicsit sósabb volt a szokásosnál, de mint mindig, most is csak befogtam az orromat, és elkortyoltam. Szinte azonnal enyhült a fejemben a lüktetés, és a látásom sem duplázódott meg többé.

"Boszorkány vagy - cikáztam, és felsóhajtottam a megkönnyebbüléstől.

Általában Dannie nevetett velem, amikor így szólítottam, de ezúttal csak mosolygott. Lassú, titokzatos mosoly, és nem először tűnődtem el azon, vajon mennyit tudunk valójában a vándor Dannie-ről.

"Pihenj, kedvesem - tette hozzá, mielőtt elfordult. "A ma esti műszakban találkozunk."

Jaxson megköszörülte a torkát. "A napfordulós műszakok kizárólag az alfák és a béták számára vannak fenntartva."

Dannie az orrát ráncolta a férfira. "Kértem a közreműködésedet? Egyáltalán a szánalmas arcod irányába néztem?"

Teljesen sértettnek tűnt, hogy valaki így beszél vele, de mielőtt kinyithatta volna a száját, és válaszolhatott volna, Dannie előbb szólalt meg. "Minden a kezedben volt, kölyök - mondta halkan -, de büszkeségből és félelemből eldobtad. Elvesztetted, amit megkaphattál volna, és amikor a lányunk a saját lábára áll, letépi a képedet. Én a magam részéről alig várom, hogy ezt lássam."

Jaxson felnyögött, de Dannie már a hátsóját lóbálva eltűnt a szemünk elől, mit sem törődve azzal, hogy egy dühös alakváltó félig farkasként áll mögötte.

Szerencsés voltam, hogy volt egy barátom, aki szerint volt bennem valami, amit érdemes volt elveszíteni, amikor mindenki más az életemben - kivéve Simone-t - egyszerűen eldobott.

Jaxson kibaszottul fekete szemei rám szegeződtek, állkapcsa kemény és hajthatatlan volt, miközben farkasának energiája és illata betöltötte a földalatti cellákat. "Ne veszítsd el - mondtam nyersen. "Leszarom, hogy mi a személyes bajod Dannel. Uralkodj a szarságaidon."

Megpróbált meggyilkolni a kifejezésével, de én csak lehunytam a szemem, és visszahajtottam a fejem, eltökélten, hogy minél többet pihenek és gyógyulok a teliholdváltás előtt. Néhány farkas meghalt az első fordulóban, a testük túl gyenge volt a lélekhez, amit befogadtak.

Kibaszottul nem akartam megadni ezeknek a seggfejeknek azt az elégtételt, hogy lássák, ahogy így megadom magam a farkasnak. Nem. Erősebbnek fognak látni, mint valaha, és egy nap, remélhetőleg inkább előbb, mint utóbb, nem jelentenek többé fenyegetést számomra.