Jaymin Eve - Rejected, Tizenegyedik fejezet

 


11

 

Mire eljött az éjszaka, a fájdalom már rég elmúlt, az energia úgy szikrázott a bőröm alatt, mintha konnektorba dugtam volna a kezem. Mindig is éreztem a lelkemben egy másik ember idegen dobbanását - ami egy alakváltótól megszokott -, de ma este ez más volt. Nyújtotta a lábát, és ellenállt a láthatatlan korlátoknak, amelyeket évek óta ránk kényszerítettek.

Húszan álltunk meztelenül, a hold ragyogó fénye fürdött a bőrünkön. Én hátul álltam, és kétségbeesetten próbáltam nem arra gondolni, hogy mennyire sebezhető vagyok egy tonna farkas előtt, akik gyűlöltek. Szerencsére Dannie is ott volt velem, nem meztelenül, mivel nem váltott, de jó volt, hogy volt egy barátom a hátam mögött.

És szerencsére a legrosszabb kínzóim, Jaxson és Torin az apjukkal voltak. Talán túljutok ezen anélkül, hogy bármelyikükkel is kapcsolatba kellene kerülnöm.

"Új alakváltók - kiáltotta az alfa. "Végre itt az ideje, hogy szabadon engedjétek a vadállataitokat, és megtapasztaljátok a falkánk teljes jogú tagságával járó erőt."

Dean odalépett, és bár ő csak a béta volt, a jelenléte ugyanolyan parancsoló volt, mint az alfáé. Magas és széles volt, mint a fia, a haja tintafekete, a szeme pedig szúrós kék. Túl fiatalnak tűnt ahhoz, hogy a húszas évei elején járó fia legyen, de ez volt a farkasgenetika előnye.

"A hold már majdnem a csúcson van - mondta mély akcentusú hangján. Annak ellenére, hogy itt nőtt fel, mindig európai módra forgatta az rs-ét. "Hamarosan elveszíted a tudatos gondolkodást, és megengeded a farkasodnak, hogy végre szabad legyen. Nem kell félned ettől a változástól, mert mi végig veled leszünk, és vigyázunk rád és a falkánk többi tagjára."

Hűha, milyen megnyugtató. Mindenki számára, kivéve engem. Soha nem számítottam rá, hogy az első váltásom ide kerül vissza, de most a legjobbat kell kihoznom belőle. A farkasom készen állt a menekülésre, és semmi sem állíthatta meg.

A levegő fagyos volt, de én messze nem fáztam. A vérem pokolian forró volt, ahogy megdöntöttem a fejem, és hagytam, hogy a hajam laza hullámokban hulljon a hátamra. Ahogy a zsigereimben egyre nőtt az energia, egy szinte elviselhetetlen erőörvény, úgy éreztem, mintha a hajam is a testem körül kavargott volna.

Amikor a hold az éjszaka legfényesebb fényével berobbant, a szemem önkéntelenül lehunyta a ragyogás ellen, és a farkaslelkem felemelkedett, hogy először váljon igazán láthatóvá számomra. Mély, égő vörös szín borította be, mint egy aura, és ahogy a felszín felé nyomult, az őt tartó gát leomlott.

Légy szabad! Fuss.

Melegsége végigsimított az arcomon, mint egy simogatás, de ez volt a vége minden lágy érintésnek, ahogy a változás átvette rajtam a hatalmat. Térdre rogytam, és a fájdalom minden idegvégződésemet átjárta, ahogy a hátam meggörbült, a testem megnyúlt.

"Majd én átsegítelek ezen..."

Az alfa beszédének nagy részéről lemaradtam, túlságosan a farkasomra koncentráltam, de amikor ezek a szavak elhangzottak, majdnem hangosan felnevettem - csak az akadályozott meg, hogy ha kinyitom a számat, valószínűleg sikítani fogok a kíntól. Biztosan tudtam, hogy az a szemétláda előbb halna meg, minthogy bármi módon is enyhítené a fájdalmamat.

A csontok reccsenése visszhangzott a tisztáson. Nem én voltam az egyetlen, akit bénító fájdalom gyötört, és ahogy az ujjaim eltöröttek, és az alkaromra küldtek, imádkozni kezdtem, hogy senki ne támadjon rám, amíg esélyem sincs a védekezésre.

Shadow Beast. Segíts, hogy túléljem ezt.

Mindig is mulatságosnak találtam, hogy egy olyan lényt imádtunk, akit sötét, ijesztő, árnyékban élő, inkább állati, mint emberi alaknak ábrázoltak. Arról nem is beszélve, hogy a nevében szó szerint benne volt a " szörnyeteg" szó.

Bár ez csak egy becenév volt - senki sem ismerte az eredeti címét. Ez vagy egy régóta őrzött titok volt, vagy az idők során elveszett információ, míg végül csak Shadow Beast néven ismerték.

Az, aki az éjszakában leselkedik rád.

"Engedd el a farkasodat!" Dean kiáltott, és ezúttal sikolyok hallatszottak, ahogy a változás legerősebb része valahol az ember és az állat közötti állapotba helyezett minket. Egy bizonyos ponton az emberi részem átfakult a farkasba, és amikor ez megtörtént, a fájdalom elnémult.

Szabadon. Végre szabad. Futás, futás, futás, futás, futás. Futás a holdfényben. Üldözni a nyulat és kiszagolni a körülöttünk lévő zsákmányt. Csapat. Család. Összekötve. Alfa...

Elvesztettem magam, mint minden újonnan átváltozott farkas.

Ösztönös volt, föld a lába alatt, holdfény a hátán, szabadság a szívében.

Ahogy átrohant az erdőn, az emberi tudatom homályos helye feloldódott, és a tudatosság visszaszűrődött belém. Teljesen tudatánál találtam magam, egy farkas mozgékony testében lovagolva, és egy pillanatra kiborultam.

Mi történt?

Mi rázta vissza az agyamat ilyen gyorsan a normális üzemmódba?

Fussunk együtt?

A fenébe is, ez volt a legbénább dolog, amit valaha is átéltem, de egyben a leghihetetlenebb is. A farkas még mindig irányított, még akkor is, amikor egyre több tudatosság tért vissza belém, és amikor lehajtotta a fejünket, hogy megszagolja a földet, egy vörös és három fehér mancs került a látómezőbe. A többi részem a vörös különböző árnyalatainak tűnt, akárcsak a hajam, és én még nevetni is tudtam volna az irónián. Egyetlen torma alakváltónak sem volt vörös a haja, tehát vörös farkasok sem voltak. Most már én is jelzőfény lehetek a holdfényben... Callahanok és az ő fényes fejű őseik.

Futás! A farkasom ismét nyomott, és ezúttal félrelöktem az aggodalmat, és élveztem a lelkesedését.

Igen! Egy rövid futás, és aztán menekülünk.

Egy lehetőséget kaptam a kezembe. Az a tény, hogy tudatában voltam ennek a futásnak, amikor senki sem számított rá, azt jelentette, hogy megpróbálhatok elszökni. Újra megszökni a falka elől, és ezúttal nem hagynám abba a futást.

Mindketten egyetértettünk a tervvel, és elindultunk. Bármilyen nyugtalanságot is éreztem a jelenlétem miatt, elhalványult a farkasként való futás öröme alatt. A farkas látványa fekete, fehér és szürke keveréke volt, egy kis zöld árnyalattal. És az erdőben uralkodó sötétség ellenére, miután a hold fénye elhagyta a bundánkat, még mindig olyan tisztán láttunk, mint nappal. És az illatok... minden tízszeresére erősödött ahhoz képest, amit általában érezni szoktam. Most úgy tűnt, meg tudom különböztetni a különböző fenyőfákat, a szellemfenyő volt a legerősebb ebben a formában. A legnagyobb fák mély és földes illatúak voltak, citrusos jegyekkel. A mamutfenyők illata porosabb volt...

Nyúl?

A farkasom elvesztette az érdeklődését az erdő iránt abban a pillanatban, amikor az apró lény illata megcsapott minket. Gyorsan megfordult, elhagyta a falkát, élelmet kergetve. Kétségbeesetten kereste az első ételt, és úgy tűnik, a nyúl volt az étlapon. Arra számítottam, hogy kissé undorodni fogok attól, hogy egy élve ugrándozó lényt akar megenni, de az undor nem jött el. Ehelyett olyan erősen éreztem a vadászösztönét, mintha a sajátom lett volna.

Érzékszerveink teljesen a lényre összpontosultak, ahogy becserkésztük az útját, és amikor már éppen célba értünk volna, megcsapott egy másik állat szaga, aki egyértelműen követett minket a széllel szemben. Ösztönösen leestünk és megpördültünk, amikor egy hatalmas farkas szállt ránk.

Még nem igazán értettük meg az új testünket és képességeinket, így teljesen ki voltunk szolgáltatva a jóval nagyobb alakváltónak. Először azt hittem, hogy támadás, de aztán ahogy játékosan megforgattak, rájöttem, hogy valójában mi történik: falkakapcsolat. Az egyetlen probléma az volt, hogy tudtam, ki ez a farkas, és bár ő talán azt várta, hogy soha nem fogok emlékezni erre a pillanatra, amit ő próbált előidézni, én egészen biztosan emlékezni fogok.

Jaxson nem kaphatott meg így, de a menekülés elárulná neki a jelenlegi tudatosságomat, így nem volt más választásom, minthogy eljátsszam. Szerencsére a farkasom ismét átvette az uralmat a gondolataink felett, én pedig visszatelepedtem, hogy gyászoljam az életet, ami lehetett volna, ha az apám nem baszik el mindent. Az apám, aki még az első műszakomnál sem volt itt. Annyit beszéltünk róla. Azok a tervek és álmok csak úgy foszlottak karmaiba és kudarcba fulladt álmokba.

Nem mintha az elmúlt tíz év csak az ő hibája lett volna. A falka másképp is megközelíthette volna, logikusabban, nem büntetve ártatlan alakváltókat egyetlen egyed tetteiért. Jaxsontól, különösen Jaxsontól vártam volna jobbat.

Ez a pillanat fájt.

És a ma este emlékei még évekig kísérteni fognak, de nem tudtam rávenni magam, hogy elmenjek.

Jaxson farkasa és az enyém órákig játszottak, úgy hancúroztak, mintha régi barátok lennének. Gyakorlatilag azok voltak, de most már ellenségek voltak, és ez volt az, amire mindenekelőtt emlékeznünk kellett.

Falka. A farkasom rám nyüszített.

Nem, emlékeztettem rá. A falka nem támad falkára. Ők gyűlölnek minket.

Végre kiszabadult a bezártságából, és átmenetileg elfelejtette az elmúlt tíz évet, elragadta a mámorító érzés, hogy szabadon szaladgálhat, és a falkájával lehet. Számára a farkasok sosem jelentettek problémát; az emberi oldal volt az, ami minden drámát okozott.

Hagytam neki ezt a pillanatot, és őszintén szólva mindketten élveztük.

Amikor a hold végül elvesztette fényét, és a nap korai fénye átkúszott a falka földjén, éreztük az alfa hívását, megrántva a kötelékeket, amelyek ehhez a falkához és ehhez a szociopatához kötöttek minket.

Bassza meg! Elfelejtettünk elmenekülni, és most már túl késő volt megpróbálni. Most már szemmel tartanának, így ki kellett várnom az időmet.

A következő műszakban biztosan.

A farkasom fáradtan kocogott a többiekkel együtt vissza a falkaház felé, és csak amikor az alfa látótávolságba került, jutott eszembe még egy borzongató tény: azt mondta, hogy úgy fog magához kötni, hogy soha nem tudok megszökni.

És az egyetlen esélyemet a menekülésre azzal töltöttem, hogy egy olyan szemétládával futottam, aki a dráma első jelére hátat fordított nekem. Miért voltam ilyen kibaszott hülye?

A farkasom nem értette a dolgot. Úgy gondolta, elég erősek vagyunk ahhoz, hogy bármikor elmeneküljünk, de bassza meg... Egyszer már lenyomoztak, és az még azelőtt volt, hogy a kötelékek olyan biztonságosak voltak, mint most. Ha az alfa még szorosabban összeköt minket...

Örökre foglyok lennénk.

Elfordítottam a fejem, de Jaxson a seggemben volt; egyáltalán nem volt módomban megszökni. A szívem hevesen dobogott, a farkas egyre jobban elhalványult, ahogy közeledtünk az alfa felé. Visszatért emberi alakjában, meztelenül várt ránk. Most már több farkas volt itt - a falka nagy része csatlakozott a ma esti futáshoz. Dannie-t nem láttam, de reméltem, hogy valahol odakint van. Szükségem volt egy szövetségesre.

Ahogy a farkasom csatlakozott a többiekhez, egy sötétszürke farkas az alfa mellé sprintelt, és elkezdett átváltozni. A farkasom előrenyomult felé, miközben a belsőm életre kelt, és minden érzékszervemben szikrák gyúltak. Az intenzitástól majdnem a földre zuhantam.

Nem volt mód arra, hogy megállítsam a vadállatom, ahogy a szürke farkas felé sprintelt.

Az alfa fia felé.

Az igazi társunk.