Jaymin Eve - Rejected, Tizenkettedik fejezet

 


12

 

Torin még nem váltott át egészen emberi formájába, és amikor a mágia már épp elárasztotta volna, megérezte a szagunkat. Az igazi társaknak csak át kellett változniuk és a másik közelébe kellett kerülniük ahhoz, hogy a farkasaik felismerjék a párkapcsolatot.

Most már teljesen elvesztettem az irányítást a vadállatom felett, miközben gyorsabban futottunk, mint a szél, a lelkünk kétségbeesetten kereste azt, aki teljessé tesz minket. Aki helyrehozza a hibákat, amiket ez a falka ránk zúdított.

Ha épeszű lettem volna, undorodtam volna ettől az érzéstől. Nem voltam az a típus, aki egy kibaszott fehér lovagra vár. Kizárt dolog. De a farkasok nem úgy gondolkodtak, mint az emberek, és a párkapcsolat szent volt, és tisztelték... becsülték.

Az emberi oldal volt az, ami elcseszte a mágiát.

Victor úgy tűnt, meglepődött, amikor felé rohantunk, és láttam, hogy a tartása megváltozik, ahogy felkészült a támadásra. Azt hitte, hogy olyanok vagyunk, mint az apánk, de ennél nagyobbat nem is tévedhetett volna.

Amikor kitértem előle, és a még mindig farkasként viselkedő fia felé tartottam, az alfa arckifejezése szinte komikus volt. Torin közben felszegte a fejét, és ez volt az első jele annak, hogy ez nem fog jól menni.

Nem volt nagy meglepetés számomra, még akkor sem, ha az én farkasom jobban bízott benne.

Az érzelmeim vegyesek voltak, erősen a hitetlenkedés, az undor és a bosszúság felé hajlottam, de volt benne egy parányi remény is. Remény, hogy ez lehet az a pillanat, amikor minden megváltozik számomra ebben a falkában.

Torin lesz a leendő alfa. Ő irányítaná az összes farkast, és ha én lennék az igazi párja, meg kellene tanulniuk megtűrni engem. Az apám bűnei talán végre nem az enyémek lennének.

Kiegyenesedett, ahogy közeledtem, a farkasa majdnem kétszer akkora volt, mint az enyém, és olyan sötét szürke, hogy majdnem fekete volt. Volt néhány fehér pötty a jobb szemén, és két fehér zokni a hátsó mancsain, de egyébként egy éjfekete fenevad volt.

Egy csodálatos éjféli vadállat, aki nem mutatta a mellkasába döfött penge rossz hatásának jeleit.

Torin tett egy lépést felém, de mielőtt összeértünk volna, egy másik farkas ugrott közénk, vicsorogva és üvöltve. Ezt nem ismertem, de a vastag, mahagóni bundából nem volt nehéz kitalálni. A bunda színe Torin agresszív birtoklási vágyával párosulva egyértelművé tette, hogy ki áll velem szemben: Sisily.

És dühös volt.

A farkasa az enyémbe csapódott, és Jaxsonnal ellentétben ennek a tekerésnek semmi köze nem volt a játékhoz. Tiszta erőszak volt, karmok és fogak téptek belém olyan kegyetlenséggel, ami többről szólt, mint arról, hogy a helyemre tegyen. Ez pusztán arra volt tervezve, hogy fájdalmat okozzon... talán még ölni is.

Nulla tapasztalatom volt a farkas alakban való harcban, de az ösztönök beindultak, és visszavágtunk. Az állkapcsom a húsába szorult, és mivel ő nem volt annyira hozzászokva a fájdalomhoz, mint én, egy sor üvöltő vonyítást adott ki. Vér töltötte meg a számat, és éreztem az erejét, ahogy az a testéből az enyémbe áramlott. Ez volt a legfurcsább érzés, de annyira elragadott a harc, hogy nem érdekelt.

"Elég!"

Az alfaparancs mindkettőnket a helyünkre fagyasztott, engem pedig elszakítottak tőle, és Victor elé rángattak, hogy elterüljek. Miután talpra álltam, az alfára mordultam, mielőtt figyelmemet a mellette álló emberre fordítottam: Torinra.

"Mit akarsz, mit tegyek, fiam?" Victor megkérdezte, rám meredt, az alfaereje pedig a helyemre zárt.

Torin állkapcsa megfeszült, az ajkai megrándultak, én pedig nem tudtam rájönni, mi történik. Ő volt a társam. Az igazi társam. A lelkem másik fele.

Mit gondolt most valójában?

"Száműzni őt a falkából - mondta Torin bizonytalan hangon, de nem vonta vissza a kijelentését. "Soha többé nem akarom látni az arcát."

Olyan fájdalom tört rám, amilyet még soha nem tapasztaltam - és ez tényleg mondott valamit -, mintha egy tonna tégla zuhant volna a testemre. A szívemre. Olyan módon pusztított el, ahogyan az ököl és a kínzás soha. Az újonnan felszabadult farkasom hátravetette a fejét, és felüvöltött az ég felé. A lelkünk a kín kristályszilánkokra tört szét, a vonyítás még sokáig tartott, amíg nem tudtunk levegőt venni.

"A száműzés nem fogja megtörni a köteléket - figyelmeztette Victor a fiát, önelégültnek és elégedettnek tűnt azzal, ami történni fog.

"Kitörlöm őt a lelkemből, ha ez lesz az utolsó kibaszott dolog, amit teszek" - köpte Torin, és úgy guggolt le, hogy szemtől szembe állt velünk.

Egy hosszabb pillanatig a tekintetünk egymásba zárva maradt, az övé ismeretlen érzelemtől úszott, az enyémet kétségtelenül fájdalom töltötte el. Bár a düh kezdett utat törni magának a fájdalmon keresztül, és én úgy kapaszkodtam bele, mint egy mentőcsónakba. A harag majd átsegít minket.

"Szégyent hozol az alakváltókra mindenhol - mondta lassan, mintha nehezen érteném meg. "Valószínűleg reggelre nem fogsz erre emlékezni, de érezni fogod a kötelékünk szakadását, amikor elkezdem az elutasítási folyamatot".

Egy gyors mozdulattal felállt, kinyújtotta a kezét, és a karjaiba rántotta a nagyon meztelen Sisily-t. Emberi bőrén vágások és zúzódások hevertek, de közel sem eléggé ahhoz, hogy nekem tetszene. "Sisily lesz a következő alfa velem" - mondta, és tényleg belevájta a kést - "és ha még egyszer beteszed a lábad erre a földre, nagy örömmel fogunk megölni téged".

Nem hittem volna, hogy jobban fájhat, mint amikor azt mondta az apjának, hogy száműzzön, de aztán megcsókolta, a keze végigvándorolt a testén, a nyelve végigsimított egy olyan szukán, aki nem a párja volt. Ezúttal, amikor a lelkem felsikoltott, a mi üvöltésünk hangosabb volt, mint amit valaha hallottam, és csak akkor vettem észre, hogy a többi alakváltót is bántja a környezetemben, amikor Victor megpróbált félrerúgni az útból. A falka tagjai a földhöz csapódtak, és befogták a fülüket a magányos jajveszékelésemtől.

"Öljétek meg!" Victor kiabált. "Öljétek meg a démoni ribancot!"

Démoni ribanc? Kurvára megmutatnám neki a démoni ribancot.

"Nem!" Torin kifakadt, de elkésett.

Dean Heathcliffe, a család barátjából lett ellenség, a kezében tartotta a nyakamat, és ahogy élesen csavarta, mélyen a nyakamba nyúltam, hogy erőt gyűjtsek, és kiszabaduljak ebből. Kibaszottul kizárt dolog, hogy elkapjanak. Soha többé nem engednék a Torma falka akaratának.

Tudtam, hogy van kiaknázatlan erőm; csak meg kellett találnom.

A farkasom mutatta az utat, a bénító üvöltése csak a jéghegy csúcsa volt. Minden szabadságot megadva neki, ereje golyóként lövellt ki az univerzumba, és találóan emlékeztetett minket arra, hogy nem emberi lélekből születtünk.

Az Shadow Beastből születtünk, és őt hívta.

Egy újabb üvöltés tört ki, éppen akkor, amikor Dean megpróbálta kitörni a nyakunkat. De a keze lecsúszott róla.

Újra és újra megpróbálta, de minden alkalommal meghiúsította a fenevadamban rejlő erő.

A világ a fekete, fehér, szürke és zöldből a legmélyebb szilva árnyalataiba változott. Ez az új látomás végighúzódott a jól megvilágított tájon, és egy második látvány ereszkedett a normális látásom fölé.

Hirtelen olyan tárgyakat láttam, amelyek korábban nem voltak ott, mintha egy árnyékos fátyol ereszkedett volna a valós világ fölé. Dean keze még egyszer utoljára lecsúszott rólam, és a földre zuhant, képtelen volt még egy pillanatig is hozzám érni.

Szőrünket megrázva talpra álltunk, és ahogy előrehajoltam, az orrom végigsimított a fátyolos látomásomban megjelenő új sötét alakok egyikén. Egy árnyéklényt, aki körülbelül két méter magas lehetett.

Az reagált.

Az árnyék kurvára reagált.

Megpördült, mielőtt ugrándozva elfutott volna.

A farkasom ugyanúgy megdöbbent, mint én, mindketten próbáltunk rájönni, mi a fenét csináltunk. Ismét előrenyomult, és megpróbált megérinteni egy másik árnyékot - ezúttal egy fának tűnt, ami határozottan nem a falka földjeinek része volt. A falkaház körüli mezők általában tiszták voltak, tehát ez a másik helyről származott.

Erősen megrántva az árnyékfát, egy kisebb erőrobbanás lökéshullámot küldött keresztül rajtam, és elrántott a ködös ágtól. Amikor földet értem, a farkasom teljesen kimerülten nyüszített. Ahogy az emberré való visszaváltozás beindult, megerősítettem magam.

Arra számítottam, hogy sokáig fog tartani és kurvára fájni az átváltozás, de néhány másodperc alatt vége volt, és felálltam, hogy a Torma falka minden más tagja a földön maradjon.

Teljesen kiütve.

Hát, bassza meg. Mi a fenét csináltam?