Jaymin Eve - Rejected, Tizenkilencedik fejezet

 


19

 

Úgy tűnt, Gaster egy centit sem mozdult, pontosan ott állt, ahol hagytam, mosolyogva a helyén. "Hű, ez az egy óra egy szempillantás alatt eltelt."

Ezen a ponton én voltam az, aki kurvára pislogott. "Nem lehetett több egy percnél."

Gaster felnevetett, mintha a legviccesebb viccet mondtam volna, de nem szólt hozzá többet, helyette visszavette a vezetést a könyvtárban, és csak akkor állt meg, amikor elérte Shadow sötétséggel átitatott fátylát. "Innen tovább nem mehetek" - mondta - "de a ruháid és egyéb holmijaid a kamrádban lesznek". A tekintete a füstpacára villant. "Csak kövesse Inky-t."

Ekkorra már rájöttem, hogy az "Inky" valami több, mint az Shadowból szivárgó sötétség véletlenszerű tömege. Gaster túlságosan tisztelettudó volt vele szemben, sőt, odáig ment, hogy egyenesen hozzá beszélt.

Talán az, hogy Shadow kegyence volt, tiszteletet érdemelt? Vagy talán csak alábecsültem az intelligenciáját, és úgy gondoltam rá, mint valami anyagtalan dologra. Ebben a világban abba kellett volna hagynom a szarságok feltételezését, mert minden szabály más volt.

Amikor visszaléptem a fátyolon keresztül - ami nyilvánvalóan képes volt távol tartani az embereket, ha Gaster kijelentése valamit is jelzett -, majdnem belerohantam egy vadállat masszív hegyébe. Shadow mozdulatlanul és némán állt a sötétben, fejét lehajtva, ahogy engem figyelt. Bassza meg ez a fickó és az intenzitása. Ha így folytatja, vagy elpirulok, vagy spontán öngyulladásom lesz, vagyis azonnali orgazmusom.

Mármint, ha nem halok meg előbb a rémülettől.

"Két választásod van."

És már ott is volt, azzal a ragyogó személyiségével.

"Gyerünk" - válaszoltam a lehető leghamisabb mosollyal, amit csak elő tudtam csalni.

"Most megöllek, és megfékezem a fenyegetést." Most ő volt soron, hogy elmosolyodjon, és mint mindig, ez a sötét ajkak görbülete ijesztő volt. "Ez a személyes kedvencem."

Hát persze, hogy az volt. "Őszintén szólva alig várom, hogy halljam a második választást" - csiripeltem. "Drukkolok, hogy a halálomat is tartalmazza."

Ha az arckifejezéséből lehetett következtetni, a kívánságom hamarosan teljesülni fog. "A második lehetőség" - harapott rá - "az, hogy itt maradsz, az irányításom alatt, amíg kitalálod, hogyan értél az Árnyékbirodalomhoz. Össze kell gyűjtenünk azokat a lényeket is, amelyeket vakmerőségeddel szabadon engedtél."

Felemeltem a kezemet. "Oké... annyi kérdésem van azzal kapcsolatban, amit az előbb mondtál."

Shadow kifújta az energiát, miközben szó szerint tintaszerű füstörvények kavarogtak az arca körül. " Nincs. Még több. Kibaszott... Kérdés."

"Rendben, rendben", mondtam. "De azt akarod mondani, hogy amikor azt a kettős látás dolgot csináltam, és azokért a lényekért nyúltam, hagytam, hogy néhányuk elszökjön a mi világunkba?"

Egyetlen bólintás.

"És szerinted segíthetek neked összeterelni őket, és... Mit csináljunk velük, ha nem tudunk újra hozzáférni az Árnyékbirodalomhoz?"

Az ajkai elvékonyodtak. Ez egy figyelmeztető jel volt, amit úgy döntöttem, hogy figyelembe veszem, és befogom a számat. Látod, tudtam új dolgokat tanulni. Shadow keresztbe fonta a karját, felhívva a figyelmemet a széles vállára, és ismét elterelődött a figyelmem. Fúj. Nem szabad csodálni azt a démonistent, aki meg akart ölni.

Ez csak a józan ész volt.

"Addig fogjuk őket megfékezni, amíg ki nem találod, hogyan tudod megismételni, amit tettél. Biztos vagyok benne, hogy ha az alternatíva a halálod, akkor sok időt és energiát fogsz erre fordítani."

Energiát? A széles vállaira? Ó, várjunk csak, árnyéklények. Megvagy.

Bólintottam. "Igen. Úgy értem, ez egy szilárd terv, Indiana Jones. Úgy tűnik, kalandra indulunk."

Halott pillantást vetett rám, és fogalmam sem volt, hogy értette-e az utalást vagy sem. Valószínűleg jobb, ha témát váltok, mielőtt az első lehetőséggel élne, és megölne, hogy elhallgattasson.

"Szóval, Gaster, a könyvtár portása, úgy tűnik, új ruhákat szerzett nekem. Azt mondta, itt vannak valahol."

Gesztikulálva mutattam az egyetlen másik dologra ebben a szobában, ami a spontán öngyulladásig juttatott: a könyvtárra. Még mindig reménykedtem benne, hogy Shadow Beast rám hagyja a végrendeletében, bár a halhatatlansága némileg elodázta ezt a tervet.

" Gyere utánam."

Istenem, de szerettem a beszélgetéseinket. Annyira tele volt energiával és okos szófordulatokkal. Mintha egy Shakespeare-darabban élnék.

Miközben gondolatban magamon nevettem, Shadow megfordult, és ahogy távolodott, észrevettem, hogy megnőtt a magassága. Miközben velem beszélgetett, a két és fél méteres magasságban volt, de volt egy olyan sanda gyanúm, hogy a kétméteres méret inkább a természetes magassága volt, mivel legtöbbször visszament oda.

Teljesen lenyűgöző volt, hogyan csinálta ezt, és csak arra tudtam gondolni, hogy... Minden változtatja a méretét? Igen, ennek a szegény - technikailag még mindig szűz - farkasváltónak nagyon aktív szexuális élete volt. A fejemben. Álmodtam a szexről, volt vibrátorom, és aktívan részt vettem a saját szexualitásomban. Csak általában egyedül.

Várj egy percet!

Szükségem volt a vibrátoromra. Vajon az a szükségletekkel teli szoba rájött erre, amikor engem öltöztetett? Különben itt kellett keresnem egy csajos barátot, és meg kellett tudnom, mire képes ez a hely. Bármennyire is menőnek tűnt Gaster, nekem túlságosan szabálykövető volt.

Szerettem az élet szürke szektoraiban élni.

Shadow már félúton volt a véget nem érő könyvtár felé, így felgyorsítottam a tempót, és utána száguldottam. A legkevésbé sem akartam felbosszantani, amikor még mindig az első lehetőség, a "meggyilkolás" volt terítéken.

Lehajtottam a fejem, és sprinteltem, csak az utolsó pillanatban vettem észre, hogy megállt. Oldalra kanyarodva sikerült kikerülnöm, még akkor is, amikor az egyik asztal a csípőmhöz kapott, és én megrándultam. Nem mintha az éles harapás sokáig tartott volna, most, hogy teljes alakváltó erőmet szabadjára engedtem.

Shadow hozzám szorult, és hirtelen már nem aggódtam a fájó csípőm miatt. "Egyszer sem könyörögtél vagy sírtál - mondta, a hangja lágyabb volt a szokásosnál. "Az a néhány alakváltó, aki az én világomba kerül, sosem nyugodt."

Ez volt a második alkalom, hogy zavarba hozta a vele szembeni tiszteletteljes félelem hiánya.

"Évekig könyörögtem és sírtam a falkámban" - mondtam neki, miközben a humorom elszállt. "Nem számított. Rájöttem, hogy amikor valaki erősebb és hatalmasabb nálad, és ki vagy szolgáltatva neki, a könyörgés és a sírás nem ér semmit, csak valamiféle beteges kielégülést ad neki. Nem fogom tovább építeni a zsarnokokat. Nem kapnak tőlem semmit."

A szemében felcsaptak azok a lángok, és szinte megnyugtató módon, Inky kígyózott ki, hogy a gazdája köré tekeredjen.

"Megtanulsz majd félni tőlem" - mormogta, és aligha kételkedtem benne, hogy igaza van.

Újra elsétált, és én ezúttal szünet nélkül követtem. Élesen jobbra fordult egy nagy, cseresznyepiros, kézzel faragott faajtó felé. "Itt fogsz aludni - tájékoztatott. "Ne keresd a szállásomat. Megöllek..."

"Megölsz, igen, értem."

Hőség csapott belém, megperzselte a csupasz bőrömet, és nem először kívántam, bárcsak ne születtem volna ilyen okos szájjal.

"Megadom magam" - mondtam, és felemeltem a karomat, hogy eltakarjam és megvédjem az arcomat a perzselő tűztől.

"Engedelmeskedj" - morogta.

Ez a szemétláda.

Az ereje térdre kényszerített, és éreztem a kibaszott elégedettségét. Semmi mást nem kaphatott tőlem. Évek óta olyan forró tűzben kovácsoltak, mint amilyet ő dobott felém, és bármilyen játékot is játszott velem, én játszottam vele. De csak a legfelszínesebb szinten. Végül is, nem volt eléggé résen. Végül, bármi is volt ez a baromság, véget ér.

Amikor ez megtörténik, eljön az én időm, hogy ragyogjak.

"Ki a mestered?" Shadow Beast kérdezte, közelebb lépve hozzám.

Mindenem reagált rá, olvadt égés kezdődött a testemben, ahogy az energiája összeolvadt az enyémmel. "Te vagy" - haraptam ki.

"Nem fogsz elárulni engem."

"Nem foglak elárulni."

Most már olyan közel volt, és nem tudtam elszakítani a szememet a lángoló íriszeiről, amelyek megbabonáztak, ahogy a helyemre zártak.

"Most már az enyém vagy, Sunshine, és minden engedetlenséget megbüntetek."

Ezzel egy földöntúli üvöltés hallatszott a könyvtárában, amit egy erős széllökés követett, ami visszavágott az ajtóba. Fájt, de nem annyira, mint a csípőm, és egy alakváltóhoz képest semmiség volt. Ez volt Shadow figyelmeztetése, és tudtam, hogy valóban el tudna pusztítani, ha úgy döntene.

Ráadásul az előbb még " Napsugárnak" hívott? Hallotta, hogy Jaxson " Sunny"-nak hívott Torma-ban? Vagy ez csak véletlen volt...?

Akárhogy is, határozottan idegesnek éreztem magam a történtek miatt.

Kinyilvánította rajtam az akaratát, és én ki voltam szolgáltatva a kegyelmének.