Jaymin Eve - Rejected, Tizennegyedik fejezet

 


14

 

Sisily, természetéhez híven, előrevetette magát, de míg a kezem a póznához volt kötve, a lábam szabad volt, mint a karikacsapás, hogy egyenesen hasba rúgjam. Pokolian elszánt volt a bosszúra, a támadása a legjobb esetben is hanyag volt, ami tökéletes lehetőséget adott nekem, hogy keményen megüssem.

Másodszorra is átrepült Torin szobáján, és amikor talpra állt, úgy állt ott reszketve, mint aki majdnem elvesztette az uralmát a farkasa felett, és mindjárt átváltozik.

Az új alakváltók még nem tudtak parancsra átváltozni; ez majd a gyakorlással és az irányítással jön. De el tudtuk veszíteni magunkat a farkasnak, ha eléggé erőltettük.

"Biztosra fogok menni, hogy megöl téged." Köhögött, a mosolya törékeny és megtört, akárcsak a szavai. "Te egy senki vagy. Annyi éve gyűlöl téged, ahány éve szeret engem." Nagyot kellett nyelnie, mielőtt folytatta. "Békülj meg a mával. Ez az utolsó, amit itt tölthetsz."

A hamis mosoly szakértőjeként sikerült elég magasra emelnem a kezemet ahhoz, hogy megdobjam. "Ha választanom kell aközött, hogy újra látom az arcodat, vagy a halál között, nos... úgy értem, ez nem is választás." Hátrahajtottam a fejem, és olyan hangosan kiabáltam, amilyen hangosan csak tudtam. " Shadow Beast, vonszold ide a segged, és vidd a lelkem az alvilágba."

Mint a teremtőnk, feltételeztük, hogy ott létezik, ahová az alakváltók a halál után kerülnek, és mivel Sisily elhatározta, hogy ma elküld a teremtőmhöz, adtam neki egy plusz kezet.

Először nézett ijedtnek. "Mi a faszt csinálsz? Te jobban tudod, minthogy ide hívd." Hátrált, motyogott valamit egy őrült alakváltóról, aztán kisprintelt a szobából.

Hűha! Ha tudtam volna, hogy csak ennyi kell ahhoz, hogy elijesszem, már régen megpróbáltam volna megidézni őt.

Ahogy ez a gondolat eszembe jutott, jeges energia csordogált végig a gerincemen. Először csak finom volt, és csak arra volt elég, hogy a testem finom szőrszálai felálljanak. A farkasom megmozdult, ez volt az első igazi energia, amit a váltásunk óta mutatott. Mindketten gyászoltunk és levertek voltunk, legalábbis belülről.

Mi a baj? Kérdeztem gondolatban, de ő nem igazán tudott válaszolni. Ebben a formában ő csak az ösztön volt, én pedig az agy. Csend támadt a szobában, és vele együtt pánikhangulat. Rám nehezedett, arra sürgetett, hogy fussak. Ez nem természetes ösztön volt. Ez volt az, amit rám kényszerítettek, mint egy alfa akarata. De ez sokkal erősebb volt.

Erősen rángattam a bilincsemet, minden eddiginél keményebben küzdöttem, hogy kiszabaduljak, de a megerősített acél elszakíthatatlan volt. A szemem előtt a fény kicsúszott a szobából. Nem tudtam másképp leírni az eseményt, de megesküdnék rá, hogy ez történt.

A meglévő fényszilánkokat lassan sötétség váltotta fel, mintha egy gyertyát oltottak volna ki. Mi az ördög...? Kibaszottul dél volt, legkésőbb - túl korán ahhoz, hogy besötétedjen.

És mikor volt valaha is, hogy pillanatok alatt így leszállt az éjszaka?

Elhallgattam, és bármilyen zajok is voltak a falkaházban, azok is elhaltak. Az egyetlen hang, amit most hallottam, egy csöpögő csap volt a földszinti fürdőszobában. Csöpögés, csöpögés, csöpögés. Egyenletes puffanás volt az egyetlen, ami a teljes csendtől elválasztott. Most már teljes volt a sötétség, és még az alakváltó látásom ellenére is nehezen láttam bármit is Torin szobájában.

Valami napfogyatkozás volt, amiről még nem hallottam?

Egy ilyen esemény általában nagy hír volt a falkákban, mert hatással volt az alakváltó ciklusainkra. Túlzás volt azt hinni, hogy egy ilyen csak úgy, értesítés nélkül érkezett.

A lélegzetem kifújtam, ahogy a levegő hűvösebb lett.

Ez nem jó. Az ösztöneim még mindig kiabáltak velem, még ha ez a természetellenes félelem szerencsére már kezelhető szintre is csökkent.

Hol a fenében volt mindenki?

Újra és újra megrántottam a csuklómat, amíg nyersen és véresen nem vérzett. A gyógyulás elég gyorsan beindult, és végül nem pazaroltam tovább az energiámat, hanem inkább a farkasomra koncentráltam. A hívogatása semmit sem ért - vagy túlságosan kimerült volt, vagy valami extra volt ezekben a bilincsekben, ami legyengítette. Ami miatt egy rakás bajban voltunk. Bármi is történt, nem szerettem láncra verve és sebezhetően szembenézni vele.

Az ajtó kinyílt, és ahogy az ismerős erdei illat megcsapott, tulajdonképpen megkönnyebbültem. "Mera - sziszegte.

"Mit keresel itt, seggfej?" Csattantam fel, túlságosan feldúlt voltam a szokásos szarkasztikus közönyömhöz.

Jaxson nem válaszolt, helyette inkább úgy döntött, hogy a kezemet keresve tapogat. Nem vitatkoztam vagy küzdöttem ellene, mert mindennél jobban ki akartam innen jutni. Egy másodperccel később csattant a bilincsem, és kiszabadultam.

A csuklómat dörzsölgetve talpra álltam, az agyam már túlélési üzemmódban volt.

Korábban, amikor még világos volt itt, észrevettem Torin néhány ruháját a padlón, ezért addig tapogatóztam, amíg meg nem találtam őket, és azonnal felöltöztem. A valószínűleg használt ruháit viselni kurvára undorító volt, de meztelenül lenni egy ilyen helyzetben sokkal rosszabb volt. Lehet, hogy csak egy póló és egy alvónadrág, de legalább fedeztek.

"Mi történik a falkaházban?" Suttogtam, miután felöltöztem.

Jaxson közelebb lépett; az illata erősebb volt, anélkül, hogy más ingerek elterelték volna a figyelmemet.

"Fogalmam sincs - mondta sietve. "Akkor csapott le, amikor a városból hazafelé tartottam. Szó szerint láttam, ahogy eltűnnek a fények, és mindent elborító sötétség veszi át a helyüket. Még az autóm fényei is kialudtak."

Azt mondani, hogy ez rossz volt, óriási alulbecsülés volt. "Honnan tudtad, hogy itt vagyok?"

Megállt a mozdulatlanul. "Az illatodból. Bárhol megtalálnálak, Sunny."

Jézusom. Bassza meg.

Ezeket a szavakat nem használták könnyelműen az alakváltók. Az illat sokat jelentett nekünk, és valakinek az illatát megjegyezni több volt, mint a falkában szokásos viselkedés. Ez volt a társak viselkedése.

Az emlékek, ahogy az ő farkasa az enyémmel hancúrozott, megütöttek, az öröm, amit akkor mindketten éreztünk, de ezek a pillanatok sosem lesznek elég erősek ahhoz, hogy elnyomják a többit. Soha.

"Lehet ennek valami köze ahhoz, amit korábban tettél?" - kérdezte komolyan. "Amikor mindenkit lefagyasztottál az üvöltéseddel? Amikor rájöttél, hogy Torin a te... igazi társad?"

Az utolsó szavaktól majdnem megfulladt, és egyértelmű volt, hogy nem tetszik neki a sorsnak ez a fordulata. Nekem sem, haver. Nekem is. Nekem sem.

"Mit csináltál a mezőn?" - erőltette a további információkat.

Igen. Az a dolog. Nem is beszélve a másik dologról, amiről fogalma sem volt, hogy nyilvánvalóan láttam az árnyékokat, és meg tudtam érinteni őket.

"Őszintén szólva fogalmam sincs" - mondtam végül. "Azóta be vagyok zárva ebbe a szobába, szóval bármi is történt, valószínűleg nem hozzám van köze". Ugye?

"Ki kellene vizsgálnunk."

Megragadta a kezemet, én pedig kirántottam az ujjaimat.

A farkasa halkan és fenyegetően morgott, nem tetszett neki a reakcióm. "Mi a fasz van, Mera?" Jaxson sziszegte.

Kinyúlva a kezembe tekertem az ingét, és közelebb rángattam magamhoz. "Mi a faszom? Most komolyan? Te mi a fasz vagy? Mi a játékod, Jaxson?" Az elmúlt tíz évben szarul bántál velem, de most a semmiből úgy viselkedsz, mintha barátok lennénk. Nevezz cinikusnak, de valami bűzlik a Heathcliffe-házban." Lehalkítottam a hangomat. "Tipp: te vagy az."

Jaxson megrázta a fejét. Nem láttam, de hallottam a mozdulatot, és elég közel voltam ahhoz, hogy érezzem, ahogy a levegő mozog körülöttünk. "Elmentél." A hangja törékeny volt. "Azt hittem, örülni fogok neki, hogy végre távol vagy tőlem, és kikerülsz a fejemből. Évekig reménykedtem benne, hogy véget vethetek a gyötrelmeknek."

Jaj. " Elmentem..."

"Te hagytál el engem" - szakította félbe a férfi - "és a farkasom elvesztette a kibaszott eszét. Alig tudtunk váltani, mióta eltűntél, és csak akkor nyugodott meg annyira, hogy beengedjen engem, amikor visszatértél. Úgy tűnik, te vagy a falka." Újabb szünetet tartott. "Mindkettőnknek."

Lenyeltem a dühös, feldühödött, aljas megjegyzést, amit tenni akartam, és inkább visszanyomtam, ahol a kezem még mindig az ingébe gabalyodott. "Túl késő, Jax" - mondtam mereven. "Ebből már nem tudunk visszajönni."

Szomorú csend fogadta a kijelentésemet, és azon tűnődtem, vajon mindketten ugyanazt gondoljuk-e: túl sok víz van a híd alatt, és ha belegázolunk a múltbeli érzésekbe, megfulladhatunk.