Jaymin Eve - Rejected, Tizenötödik fejezet

 


15

 

Feszült volt a hangulat közöttünk, amikor kilopakodtunk Torin hálószobájából, de sokkal több dolog miatt kellett aggódnunk, mint a mi kusza kapcsolatunk miatt. A falka földjeit támadás érte. Nem tudtuk, hogyan és miért, de egyértelmű volt, hogy valami nagyon nincs rendben.

"Hová tűnt mindenki?" Jaxson motyogta, és kivezetett a folyosóra. Még mindig nem láttunk semmit, és a folyosón nem hallottunk életjeleket.

"Egyébként is, miért hagytátok el a falka földjét?" Kérdeztem, a közelében maradva.

"Azért mentem el, hogy elintézzek valamit a városban" - motyogta. "És ahogy mondtam, amikor felhajtottam, minden elsötétült."

Remek. Szóval egyikünk sem tudott egy kibaszott dolgot sem, kivéve, hogy a világ elsötétült, amikor nem kellett volna. "Azt hiszem, ez valóban az én hibám lehet" - vallottam be.

Mindent megtettem, hogy ne vegyek tudomást arról a mély, pánikba esett részemről, amely tudta, hogy én tettem ezt azzal, hogy az Shadow Beast hívtam. Vajon tényleg véletlen lehetett, hogy a fény percekkel azután tűnt el, hogy kimondtam a nevét?

De most komolyan, mi a fasz van? Hallottam, hogy mások káromkodtak és kiáltoztak utána. Ez olyan volt, mint egy szófordulat, nem? Nem egy szó szerinti felhívás, hogy a földi seggét szétrúgja és felrázza a szart.

"Nem a te hibád, Meers - válaszolta Jaxson, szinte ösztönösen védekezve. Nem fáradoztam azzal, hogy vitatkozzam, hiszen már kint voltunk, a friss, jeges levegő az arcunkba csapott, és végre egy kicsit láttunk magunk előtt.

Odakint volt egy fényforrás, amit nem tudtam beazonosítani, de elég volt ahhoz, hogy az alakváltó látásunk beinduljon. "Ez nem olyan, mint az alkonyat" - lihegtem. "Olyan, mintha egy árnyék teljesen eltakarta volna a napot."

Egy árnyék.

A kurva anyját!

"Itt is érzem a falka szagát" - mondta Jaxson, és most az egyszer megkönnyebbülést jelentettek ezek a szavak.

Megkerülte a ház oldalát, a főbejárat és a kör alakú felhajtó felé vezetett. Jaxson puccos kék sportkocsija kínosan ott parkolt, a vezetőoldali ajtó még mindig nyitva volt, mintha sietve szállt volna ki. És pont mögötte volt...

"A francba..." motyogta Jaxson, amikor meglátta őket velem egy időben. "Nem voltak itt, amikor megérkeztem." A keze remegett, ahogy a hangja farkasordítva elakadt.

Több száz falkatag állt kint a falkaház előtt, szoborrá merevedve, az eget bámulva. Pontosabban az éjféli csillogás egy apró pontjára. A csillogást, amely a fény forrása volt.

Jaxson a testét az enyém elé dőlt. "Ez varázslat."

Lehet, hogy alakváltók voltunk, de az nem volt igazi varázslat. Megosztottuk a lelkünket a vadállatokkal, és azok kölcsönadták nekünk az energiájukat és az érzékeiket, extra képességeket adva nekünk. A mágia, mint a varázspálcákkal való hadonászás és a varázslatok, csak a legendák szüleménye volt.

Az általunk ismert természetfeletti lények nem voltak képesek ilyesmire.

"Maradj mögöttem - mondta Jaxson, közelebb kúszva a falka felé.

Semmiképp sem parancsolgathatott nekem, így a saját tempómban haladtam előre, mellette. Amikor elértük a csoport elejét, ahol Torin és Victor állt, valóban láthattam a sötéten csillogó ködfoltot. Azt a ködöt, amit minden egyes alakváltó megbámult.

Körülbelül nyolc láb magas volt, finoman pislákolt az éjszakai levegőben; egy éjféli csillogás portálja, amelynek nem kellett volna látszania a fekete háttér előtt, de mégis látszott.

"Mera - sziszegte Jaxson, és megállásra rántott. "Egy tapodtat se mozdulj."

Kiszabadítottam a karomat. "Az izmok mozognak, akár akarom, akár nem. Tényleg nem kellett volna átaludnod a biológiát."

Rám bámult. "Most kurvára nincs itt az ideje, Sunny.Nem az az idő."

Édesen elmosolyodtam, remélve, hogy nem volt olyan sötét, hogy ne vegye észre a szememben a gyilkosságot. "Ha még egyszer 'Sunny'-nak hívsz, akkor ennek a falkának csak egy működő tagja marad..."

Fenyegetésemet egy jeges légsugár vágta félbe. Olyan hideg, hogy még alakváltó anyagcserémmel együtt is fékezhetetlenül megborzongtam, a bőrömet libabőr borította.

"Ezért mondtam, hogy ne mozdulj - motyogta Jaxson olyan halkan, hogy alig hallottam. "Az a szikrázó köd rejteget valamit."

A jeges levegő felerősödött, és talán azért, mert közvetlenül a csillogó sötétségbe bámultam, de pontosan láttam azt a pillanatot, amikor az árnyak elhagyták a gazdájukat, és egy olyan lényt mutattak meg, amelyet csak úgy lehetett leírni, hogy túl van ezen a világon.

A szám kiszáradt, ahogy bámultam, és nem csak a sarkvidéki szél fagyasztotta meg.

Megérintette a fény. Az egyetlen fény, ami jelenleg létezett a világon. Hollószínű haja fürtökbe rendeződött a feje tetején - egy olyan frizura, ami angyali megjelenést kölcsönzött volna neki, de semmi sem állt távolabb az igazságtól.

Lélegzetelállítóan ijesztő és tökéletesen bűnös volt.

Talán a megfélemlítő magassága volt az oka, jóval több mint egy méterrel magasabb volt nálam, vagy talán az, ahogy a szemei vörös és arany sugarakból álltak, és olyan intenzitással villogtak a kettő között, hogy legszívesebben futásnak eredtem volna, és meg sem álltam volna.

De nem mozdultam, képtelen voltam elszakítani a tekintetemet tőle, és minden egyes részletet úgy faltam fel, mintha az lenne a legfontosabb teszt, amit valaha is letettem volna. Vágott állkapcsa és magas arccsontjai olyan etnikumot kölcsönöztek neki, amelyet soha nem lehetett meghatározni, mert nem létezett a földi síkon. A ruházata pontosan olyan volt, amilyet egy embertől elvárnék: sötét nadrág, nehéz talpú csizma és egy formás fekete ing. De az alatta lévő test a lehetetlenségig lenyűgöző volt.

És szinte biztos voltam benne, hogy izmos karjai is tintásak voltak, tetoválások kandikáltak ki az inge széléről. Nehéz lett volna észrevenni őket az éjszakai fényben, a létező legsötétebb bronzos árnyalatú bőrön, de lágyan izzottak, még egy lehetetlennel többet adva ennek a... lénynek.

Felém lépett, összpontosítása intenzív volt, miközben a tintaszínű füst villódzott szeretettel kavargott tökéletessége körül. Nem tudtam elszakítani a tekintetemet arról az istenekből és bűnből faragott arcról, amelyet bronzbőrbe és mélység nélküli szemekbe burkoltak.

Egy rémálmokkal tarkított álomba meredtem. És ez teljesen megrémített.

"Mera!" Jaxson kiáltott, miközben az összes alakváltó körülöttünk összeesett, mintha kiszabadultak volna ennek a lénynek a mágneses szorításából.

Ezzel egy időben az árnyak visszahúzódtak, visszahúzódtak a falka földjéről, miközben visszahúzódtak hozzá, míg újra megtelt a világ déli fénnyel.

"Mi a fasz történik?" üvöltötte Victor, miután végre visszatért a teljes eszméletéhez.

A szemei körbe-körbe cikáztak, próbálta kitalálni, hogy pontosan ki a hibás a hirtelen megjelenéséért a falkaház előtt. Amikor a tekintete a füstös hímre esett, többször is pislogott, dühe elült.

"Ki vagy te?" - suttogta.

Az árnyékfickó nem figyelt az alfára, a tekintete rám szegeződött. Kurvára fogalmam sem volt, miért bámult rám úgy, mintha én lennék az utolsó jégkrém egy nyári napon, de teljesen idegesítő volt.

"Ki vagy te, hogy behatolsz a falka földjére?" Kérdezte Dean, kissé bátrabban - vagy hülyébben -, mint az alfája. "Beszélj most, vagy a legnagyobb következményekkel kell szembenézned."

A férfi ajkai felfelé billentek, telt, dús ajkak, amelyeknek megint csak édesnek kellett volna mutatniuk ezt az angyalarcú istent. De nem így történt.

A mosolya sötét és baljós volt, a szemei lángokkal teltek meg.

Olyan törvényszerű lángokkal, hogy egy másodpercig szinte azt vártam, hogy hő árasztja el a falka földjeit. Nem lehetett többé tagadni, hogy ki állt előttünk...

"Shadow Beast" - suttogtam.

Ezért egy mosollyal jutalmaztak. "Szolgálatodra, kölyök."

Baszd meg oldalba egy kanállal. A hangja mély és zörgő volt, csak egy csipetnyi skót akcentussal. Zihálás hallatszott a falka földjein, és sok alakváltó térdre rogyott előtte, mélyen meghajolva.

Victor azonban nem, az az arrogáns fasz. "Mit akarsz?" - kérdezte magabiztos hangon, de észrevettem a keze remegését. Nem meglepő, hiszen előttünk állt az istenségünk. A mi fajtánk imádta.

A lény, aki megteremtette az alakváltókat, és akinek egy rakás hűséggel tartoztunk.

Shadow Beast közelebb lépett hozzám, nem törődve a többiekkel. "Csináltál valamit ma este, ugye, kis farkas?"

Nagyot nyeltem. "Én hívtalak?"

Megrázta a fejét. "Már kerestelek, amikor a hívás érkezett." Hátrahajtotta a fejét, a nyelvét kidugta. "Az energiádnak olyan íze van, mint annak, aki korábban megérintette az Árnyékbirodalmat."

A torkom annyira kiszáradt, hogy amikor megpróbáltam megszólalni, csak egy krákogás jött ki belőle. "Nem."

Shadow Beast rám szegezte a szemét. "Nem?"

Most már erősebb volt a forrósága, az alakváltók többsége hátrébb csoszogott, magamra hagyva engem.

"Nem értem az Árnyékbirodalomhoz." Ezúttal szerencsére magabiztosabban hangzott. "Rossz alakváltót kaptál el."

Mit veszíthettem azzal, ha hazudok? Valószínűleg így is, úgy is meg akart ölni.

Újra közelebb lépett, én pedig megpróbáltam elfutni, de a lábam úgy tapadt a földhöz, mint egy haszontalan facsonk. Minél közelebb ért, annál inkább újra fel kellett mérnem a magasságát... Bassza meg, több mint két méter magas volt.

Kivéve... Ahogy lehajolt, a magassága csökkent, amíg ismét egy fejjel magasabb nem lett nálam. Nyolc lábból hat és fél láb lett egy pillanat alatt. Csak úgy akaratlagosan változtatta a magasságát?

Elhallgattam, ahogy lehajolt hozzám, és végigsimított az orrával az arcomon. Nem érintette meg, de éreztem az energiáját, mintha az egész testemet simogatta volna azzal az egyetlen simogatással. "Szarszagú" - motyogta a fülemhez közel, és mielőtt reagálhattam volna, hatalmas kezeivel átkarolt, és felhúzott a vállára.

Ez kizökkentett a kábult mozdulatlanságomból, és sikoltozva küzdöttem a szorítása ellen. A seggfej morgó hangot adott ki, mielőtt egy fájdalomcsapás száguldott végig a bőrömön, egy kábítófegyverhez hasonló elektromos löket.

"Maradj nyugton, és akkor nem fog fájni" - figyelmeztetett, és eltűnt az a sötét humor, amit korábban hintett. "Küzdj ellenem, és azt fogod kívánni, bárcsak meghaltál volna az első műszakod alatt."

"Választások, választások" - vágtam vissza, a nagy zsarnokoknak adott szokásos válaszomra. "Hogyan fogok én dönteni?"

Megállt a mozdulatban, teljesen felemelt, mintha tíz kilót nyomnék, és úgy tartott, hogy tisztán láthassa az arcomat. "Egy halálvágyó alakváltó. Soha nem gondoltam volna, hogy meglátom ezt a napot."

Elmosolyodtam. Nagyon jól bírtam az ajkaim édes billentését, miközben a szemeim azt mondták, hogy menjenek a picsába. "Kicsit lassúnak tűnsz a felfogásban, és biztos vagyok benne, hogy régen voltál mással is, mint a kezeddel és néhány démon kegyencével, de az emberlopás nem helyes, ha valaki ellopja az embereket."

Ahogy a lángok a szemében életre keltek, újra megrázott, ezúttal tízes szintre tárcsázva, miközben sikítottam.

"Állj!" Victor üvöltött. "Nem nyúlhatsz így az alakváltóimhoz. Vannak törvények, és te megszeged őket."

Az elektromos fájdalom elhalt, miközben szuszogtam, és próbáltam levegőt venni - vajon túlélném-e, ha megint ezt csinálná?

"Azt hiszed, hogy kihívsz engem?" Shadow Beast megkérdezte, és végre az alfára nézett. "Ti halandók imádtok engem, minden elképzelhető adományt felajánlottatok nekem, és mégis megtagadnátok tőlem ezt az egy alakváltót?"

Megbillentettem a fejem, hogy Victorra nézzek. "Komolyan?" Fújtam fel. "Szerinted csak a Torma falkának kellene kínoznia engem?"

Shadow Beast és én most mindketten lestük a kibaszott alfát.

Victor megköszörülte a torkát. "Vannak szabályok" - ismételte meg. "És ha ez az alakváltó értékes, elvárom, hogy kárpótoljanak érte."

Á, igen. Most már minden értelmet nyert. Nem aggódott az egészségemért vagy a biztonságomért. Csak lehetőséget látott arra, hogy alkut kössön egy nagyhatalmú entitással.

"Apa!" Torin először szólalt meg. "Ő az igazi társam, és én dönthetek a sorsáról. Senki más."

Victor bólintott, arckifejezése az ujjongásé volt. "Igen, így van! Az igaz párkapcsolat minden más szabály felett áll... Még a korcs szuka iránti igényed is. Nem veheted el őt a párja engedélye nélkül."

Az Shadow Beast mellkasa dübörgött. A többiek talán észre sem vették, mert finom volt, de én éreztem a mély dühöt, amiben ringatta magát.

Victor hamarosan találkozni fog a teremtőjével - szó szerint -, és én nem éreztem mást, csak elégedettséget a sok év után, amit a borzalmas uralma alatt töltöttem.

Már a gondolattól is megdörrent a mellkasom, és amikor találkoztam az Shadow Beast szemével, vállat vontam. "Lehet, hogy te egy ijesztő szemétláda vagy, de én kurvára utálom ezt a falkát."

Az ő fájdalma csak néhány másodpercig tartott, míg ennek a falkának egy életre szólt.

"Visszautasított engem - tettem hozzá -, szóval nem kell aggódnod a kötelék miatt. A társam nem fogadta el a köteléket." Ezzel semmissé téve az igényét.

"Mera!" Jaxson pánikszerűen és dühösen kiabált. A nevem figyelmeztetés volt, hogy fogjam be a számat, de sosem voltam jó abban, hogy az ilyesmit figyelembe vegyem. De azért megpofoztam.

Torin dübörgő üvöltést eresztett meg, a vonásai eltolódtak, ahogy részben farkassá változott. "Még arra sem volt időm, hogy a kötelékre gondoljak - érvelt. "Talán meggondoltam volna magam, mielőtt teljesen megszakítom a köteléket."

Felhorkantam, és elfordítottam az arcom a világ legrémisztőbb köcsögje felé. "Most már készen állok, hogy veled menjek" - mondtam. "Bármit, hogy ne kelljen itt maradnom ezzel a falkányi gyengeelméjű ribanccal."

Újabb üvöltések töltötték meg a levegőt a sértésemre. Torma annyira hozzászokott, hogy a "legerősebb" falka volt, hogy bárki, aki gyengének tartotta őket, a legrosszabb sértés volt a világon.

Shadow Beast megcsóválta a fejét, és ismét rám meredt, szinte úgy, mintha több szempontból is megleptem volna. Személy szerint élveztem, hogy meglephetem a démoni lényeket - ez volt az egyik legerősebb képességem.

Egy fejrázással visszadobott a válla fölé, és ellépett a falkától. Nem láttam, merre tartunk, de nagyon jól láttam a körülöttünk kavargó tintaszerű füstöt, amely szinte teljesen beborította az alsó felét. Ahogy elérte az erősen izmos vállát, az én testem is kezdett eltűnni a sötétségben.

Azon voltam, hogy elnyeljen az árnyék, és még csak fel sem tudtam háborodni rajta - ahhoz túlságosan ki voltam borulva.

"Sunny - szólalt meg Jaxson, a hangja rekedt volt. "Küzdj meg vele."

Kuncogtam, a füst hűvös simogatta a karomat. "Még gyerekkorunkban sem tudtam harcolni veletek, szemetekkel. Azt hiszed, meg tudok küzdeni a sötétség teremtményével?"

Shadow Beast vicsorgott. "A sötétség nem az én hívószavam, korcs. Jól tennéd, ha ezt nem felejtenéd el."

Korcs. Bájos.

Valahogy bájos volt a majdnem skót akcentusa.

"Állítsátok meg őket!" kiáltotta Victor, és az árnyékszörny után küldte a farkasait, miközben ő maga viszonylag biztonságban maradt.

Legalábbis azt hitte.

Megálltunk, a szörny megfordult, miközben lángok nyaldosták a karjait, és a hő olyan intenzív volt, hogy tényleg azon tűnődtem, vajon élve fogok-e elégni. Azok a lángok engedelmeskedtek teremtőjük akaratának, az ujjbegyeiből csapkodtak, és teljesen elnyelték Victort.

"Csak egy gyenge alfa küldi ki a falkáját, hogy elvégezze a munkáját - mormogta Shadow Beast. "Torma túl erős ahhoz, hogy egy magadfajta tovább irányítsa."

Victor sikolyai, ahogy halálra égett, hallatszottak Torma-szerte, majd a fia üvöltése következett, ahogy elvesztette az önuralmát, és átváltozott a farkasává, hogy megpróbáljon az apjához jutni. Jaxson visszatartotta karmoló, harcoló legjobb barátját, és ők ketten voltak az utolsó dolog, amit láttam, amikor az Shadow Beast belépett a sötétségbe - vagy... árnyékba? És mindketten eltűntünk.