Milana Jacks - Captured By the Predator - Hatodik fejezet

 


6. fejezet

Gwen

A hím a "mi" szót használta, amikor azt mondta, hogy a ragadozók végig itt voltak. Ő az egyik ragadozó, egyike annak a kettős formájú fajnak, amelyet a nemzetbiztonságunk ki akar iktatni az univerzumból, mert a ragadozóknak minősített idegenek az embereken élősködnek. Hogy az Isten (vagy istennő, ha már itt tartunk) nevében élnek a Joyliuson, egy olyan bolygón, amelyet az emberiség gyarmatosított?

A ragadozó általi halál szörnyű. Láttam a dokumentumfilmeket a jaguárokról, amint zsákmányukra ugranak, és a küzdelmet, amely csak percekig tart, de úgy tűnik, hogy az örökkévalóságig tart, miközben a gazella megpróbál kiszabadulni a jaguár karmai közül, amelyek lefogják őt. Nem engedi el. Éhes, és ennie kell, különben meghal.

A fészekben felöltözöm a régi ruháimba, az alsóneműmet kidobom a fészekből. Kimosom őket, mielőtt újra használnám őket. Végigpillantok a testemen, a hasamra nyomom a kezem, és érzem a bennem kavargó forróságot, még a tenyerem alatti bőrön is. A mellbimbóim kipirulnak, a melleim bizseregni kezdenek, és a kezem lejjebb vándorol. Megérintem magam. Olyan nedves vagyok, hogy két ujjam könnyedén behatol. Alig érzem őket. Szinte olyan, mintha kitágultam volna odalent.

Visszavonom az ujjaimat. Nem akarom megérinteni a csiklómat. Nem is akarom. Azért mégis megérintem a bimbómat. Nagy és duzzadt, élvezi, hogy körözök körülötte. Nyelve felnyögök, és hátradőlök a fészekben, lehunyom a szemem, és megdörzsölöm magam.

Bármilyen szörnyen hangzik is, az idegenre (aki egy ragadozó faj) és a hatalmas farkára és a duzzadt csomóra gondolok a tövében. Az agyam felidézi izzadt testünk képeit. Felül rám, olyan keményen dug, belém döfködik a kis testembe, és esküszöm, a puncicsatornám kitágul, ahogy dörzsölöm, keresve azt a kövér csomót, ami még nagyobbra nő bennem, elzárva a bejáratot. Honnan tudjam, hogy ez lesz az, amit tenni fog? Ó, Uram, itt minden rossz.

Sikoltva élvezek el, aztán felpattintom a szemeimet, nehezen lélegzem, miközben a puncim görcsbe rándul. A hasam láthatóan összehúzódik, és felemelem a könyökömre, hogy lássam, tiszta folyadék gyakorlatilag ömlik ki a puncimból. Undorító.

Mi történik velem? Visszafekszem, és a mennyezeten lévő fénybogarakat bámulom. Imádkozom, hogy a hím tényleg elment, és nem időzött, mert biztosan meghallott volna.

Néhány percig fekszem ott, széttárt lábakkal, a folyadék csöpög belőlem. A fájdalom a hasamban elmúlt, bár a kavargó forróság nem csillapodott. Megérintem a hasamat, és forró, túl forró. Talán lázasan beteg leszek. Igen, ez lehet az, nem valami párzási hőség, vagy akár egy ragadozó faj párzási hívása.

Jézusom, most mit csináljak?

Csapdába estem egy hegy tetején.

Megpróbáltam elmenekülni, de végül nekicsapódtam egy falnak.

És a portálok? Ki a fene utazik portálokon keresztül? Ez csak a gyerekeknek szóló fantasy könyvekből való. De a férfi nem viccelt. Ahogyan a portált mondta, olyan lazának tűnt, mintha egy autóról beszélne. Számára ez teljesen normális.

Nyögdécselve felállok, és felveszem a rövidnadrágomat, majd felállok, hogy kimossam az alsóneműmet, és azon tűnődöm, miért is vesződöm bármilyen ruhával. A puncim szivárog, a melleim nehéz, kemény bimbókkal, és a bőröm még a saját érintésemre is érzékeny.

Úgy érzem magam, mint egy tüzes szuka. "Ez a láz", mondogatom magamnak, nem tudom, melyik a rosszabb, a párosodási vágytól vagy a betegségtől való láz.

A levegő zúgása ledönt a lábamról, és lezuhanok. A madár leszállt a tó feletti emelvényre. A csőrében egy döglött állat van, amit a földre dob, majd csőrével és karmaival nekilát, hogy széttépje.

Visszahúzódom a fészekbe.

A hím a madár. Legalábbis azt hiszem. Ő egy ragadozó. Egy ragadozó.

Még mindig nem tudom elhinni. Az isten szerelmére, ezt a besorolást ritkán említik. Tudunk róluk, de senki sem beszél róluk. Mintha nem is léteznének. Pedig léteznek. A férfi azt mondta, hogy léteznek. Ott áll a sarkon egy döglött állattal, amit elkapott, hogy megetessen.

A szőrmék között összegömbölyödöm, és néhány percig sajnálom magam. Most inkább a Majesticben dolgoznék, és ez mond valamit, hiszen a gazdagok és utódaik a legrosszabb vendégek közé tartoznak, akiket valaha is volt szerencsétlenségem kiszolgálni.

Klikk-klikk-klikk-klikk.

Ezek a karom karcolja a kemény talajt.

Felemelem a fejem.

A madár vörös szeme a sarok mögül leselkedik, de ezúttal a csőre a másik fal felé nyúlik. A végén egy darab vörös hús lóg. A hasam korog, de nem ülök fel. Visszafekszem. Talán itt fogok elsorvadni a meleg bundában. Újra kattogást hallok, és a szemem sarkából kiszúrom a fölöttem lebegő madarat.

Vér csöpög a csőréből az arcomra. Letörlöm, és felülök. Ó, kislányom, a nyaka hosszabb, mint a testem. Kicsinek és tehetetlennek érzem magam, és nem tudom, mit tegyek.

Hátralép, és a fészek szélét bökdösi, majd rám kukucskál.

"Nem ehetek nyers húst." Az emberek néha esznek nyers húst, tehát én is ehetnék, esetleg, de biztos, hogy valahogy elő tudok varázsolni egy tüzet és egy serpenyőt... Ha belegondolok, nem láttam konyhát, nappalit, evőeszközöket, semmit, még egy szekrényt sem. Honnan szerzi be a ruháit?

A madár távozik, én pedig a marhahúsdarabot bámulom. Hívom a marhahúst. Filet mignon, amit jól átsütve eszem, de mindegy. Összeszalad a nyál a számban, és mielőtt lebeszélném magam róla, megragadom a húst, és a számba tömöm, majd megrágom. Az epe felszáll, és vele együtt a gyomrom is. Kényszerítem magam, hogy az államon lecsöpögő vérrel egyem meg a még meleg húst.

Kilépek a fészekből, hogy ne koszoljam össze, és ott állok, kezemmel a számba nyomom a húst, hogy ne öklendezzem ki.

Egy részét sikerül lenyelnem, de a többit nem tudom rávenni magam, hogy megegyem. Köpök egyet, és a sarok mögé megyek, hogy megmosakodjak.

A mellkasának ütközöm. Megfog, hogy ne essek el. Küzdök. Nem enged el, és a farka teljesen feláll, a csomó egy kis lufi a tövénél.

Meztelen és férfias, és arra késztet, hogy az arcához dörgölőzzek. Ő is egy ragadozómadár, aki tetszés szerint alakot tud változtatni.

Egy hüvelykujjával letörli a vért az államról, és a szájába veszi. Van valami olyan hipnotizáló a hüvelykujjában a szájában, hogy közelebb nyomódom. A szeme vörös lángja lángol, megegyezik a hasamban lévő olvadt láva színével.

Kinyitom a számat, és először hallom magam beszélni egy olyan nyelven, amit nem ismerek.

Azt mondom: "Most már elvihetsz, ragadozó."

Meglepődve tágra nyitom a szemem.

Nen nem reagál ugyanígy. Egyáltalán nem döbben meg.

Megragad és felemel, majd a falhoz csap. A kövér farka megtalálja a puncimat, és egyetlen lökéssel behatol. Zihálok, körmeimet a bőrébe vájom, miközben megdug, amitől elakad a lélegzetem, és a szememet a tarkómra görgetem. Olyan jó érzés, olyan helyes, olyan kielégítő, és még sosem éreztem ilyet. A farka olyan masszív, hogy még a kifeszített puncim is nehezen viseli, és a tövénél lévő csomó a puncim külső falának ütközik, stimulálva az anális lyukamat, és arra késztet, hogy könyörögjek neki, hogy ott is dugjon meg, hogy üljön fel rám, hogy lefogjon, és nyomjon a hideg földhöz.

Átgázol rajtam.

Ujjaimat a nyaka köré fonom, és megszorítom. Ő felnyög, én pedig erősebben szorítom, és Nen az enyémre nyomja a száját. A fogaink összecsapnak, a nyelvek összefonódnak, és a hasamban lévő láva forróság lejjebb ereszkedik, kiömlik, és esküszöm, érzem, ahogy bevonja a csatornámat.

A torka mélyén Nen morog, mintha ő is érezné a forróságomat.

Elkezd belém döfni.

Elhúzom a számat az övétől, hogy levegőt vegyek. A melleim a bőrömhöz csapódnak, ahogy fel-le ugrálnak, az orgazmusom egyre csak épül és épül, lebeg bennem, egyre jobban felhevít. Nen karmai a csípőmbe vájnak, és hátraveti a fejét, kitárva előttem a nyakát.

Közelebb hajolok, és beleharapok a torkába. Abban a pillanatban, ahogy a fogaim a bőréhez érnek, Nen felüvölt, olyan sikító hangot, amit eddig csak fantasyfilmekben hallottam sárkányokról, amikor tüzet köpnek a szájukból.

Magsugarak ömlenek belém, és a testem megrándul, a hasam összehúzódik, felszabadítva a bennem felgyülemlett forróságot. Erősebben harapok belé, miközben remegés gyötri a testemet, és nem tudom abbahagyni az elélvezést.

Minden alkalommal, amikor a farkának rándulása van, orgazmusom van.

Ez percekig tart, nem másodpercekig, és én a testébe kapaszkodom, karmolom, próbálom közelebb hozni, próbálom kicsavarni belőle az utolsó csepp magot is. A testünk folyamatosan összehúzódik. Végül Nennek van annyi lélekjelenléte, hogy megszólaljon, miközben én alig tudok egy gondolatot is megfogalmazni azon túl, hogy örökké így akarok vele szaporodni.

"Tetszett a terrik?" - kérdezi, miközben még mindig rángatózik bennem.

Megköszörülöm a torkomat, és normális nyelven beszélek, amit angolnak hallok, bár tényleg azt hiszem, hogy már nem beszélem, és itt őrült dolgok történnek. "Mi az a terrik?"

"Egy kicsi és finom zsákmányállat. Mint te." Megnyalja a nyakam oldalát, majd megcsókolja a kulcscsontomat.

"Jó kis vacsora volt" - mondom.

"Köszönöm, az alfának is jár."

"Köszönöm, Alfa."

"Ezt jó hallani, Omega. Gyorsan tanulsz. A kibaszott lyukad rendetlenséget csinált a farkamon. Takarítsd fel." Nen letesz engem és hátrébb áll. A farkából folyadék csöpög a padlóra. A hüvelykujjával letöröl belőle egy keveset, és először megeszi, majd az ajkaimra keni. Megízlelem a folyadékot, amit csináltunk. Édes és fűszeres, nehéz, mint a lekvár, és nem olyan, mint a fehérítő vagy az orvosi kellékek.

"Erre éhes vagyok." Megint ezen a nyelven beszélek, és ezúttal a hangom fülledt, lágy, hívogató. Úgy hangzom, mint egy szirén, aki testi gyönyörökbe ringatja ezt a férfit, és mielőtt még gondolkodhatnék, térdre ereszkedem, és nekilátok, hogy tisztára nyaljam.

Fölöttem Nen a tenyerét a falnak támasztja, és engem figyel. A szeme vörössége eltűnik egy tömör fehér hártya mögött, és azt mondja: - Több mint két forduló óta nem jártam. De miattad soha többé nem akarok madárként repülni."

Felállok, és megtörlöm a számat.

Megragadja a torkomat, és én küzdök, miközben lábujjhegyre emel. "Ila, hallgass meg! Nem szolgállak ki téged a hőségben, hogy aztán elhagyhass engem és a fiókákat. Túlságosan szeretem az embert ahhoz, hogy elengedjem. Megtartom őt. Szóval, ha az Omi csomójáért jöttél vissza, akkor az említett Ominál maradsz az időnk végéig, nem csak a te időd végéig." Elengedi a torkomat, de csak azért, hogy a kezeivel a falon, az arcom két oldalán lévő kezeivel ketrecbe zárjon.

Lehajtja a fejét, ajkai az enyémhez érnek. "Bólints a fejeddel, Omega."

Meg is teszem, de főleg azért, mert nem akarom felbosszantani. Gyakorlatilag már itt házasságot kötött, anélkül, hogy megkérte volna a kezemet. A vele töltött élet ott, ahonnan én jövök, házasságot jelent. Nem fogok így elköteleződni mellette, még akkor sem, ha most, a szex után elmúltak a görcsök és az olvadt láva az alhasamban. Sokkal jobban érzem magam, és a fejemet sem zavarják annyira a gondolatok, hogy ő megmászik rajtam.

Megcsipkedi az ajkaimat. "A legtöbbet fogok eltűnni a span."

"Micsoda? Miért?"

Elmosolyodik. "Hiányozni fogok?"

"Talán. Nem akarok egyedül lenni itt fent."

"Hm." Elgondolkodónak tűnik. "Egész életemben egyedül éltem itt fent."

Arra az időre gondolok, amit Joyliuson töltöttem, távol az apámtól és a nővéremtől, és hogy milyen magányos az ember, ha nincs kinek mesélnie a napjairól. Ahogy a napok a Joyliuson töltött főszezon hónapjaivá válnak, ez egyre nehezebb lesz, nem könnyebb.

Megsimogatom az arcát. "Magányos élet lehetett."

Lehajtja a fejét. "A te fajtád nagyon szociális? Építenek közösségeket és... gyakran beszélgetnek másokkal?"

"Igen."

"Mi egyedül repülünk. Ritkán gyűlünk össze, és ha mégis, akkor valami fontos dolog miatt."

"Egyáltalán nem gyűlünk össze ok nélkül. Csak szeretjük látni egymás arcát."

"Hiányozni fog ez a népedből?"

"Még mindig remélem, hogy egy nap látni fogom a népemet."

Nen bólint. "Majd hozok neked más embereket. A faluból. Addig nézheted az arcukat, amíg csak akarod. A hőség után. Ha már a hőségnél tartunk, elég hirtelen kezdődött, és nekem vadászni és gyűjteni kell az idejére, mivel többnyire veled leszek a fészekben."

"Ez az egész olyan nagyon állatias és furcsa számomra. Szükségem lesz egy pillanatra vagy egy évre, hogy feldolgozzam, ami velem történik. Mi magunk. A hőséget. A tényt, hogy madár vagy."

"A madár most nem fontos. Ami fontos, az az, hogy Ila az omival szaporodik. Én vagyok az Omi, a te Omegád alfája. Ila csak háromszor szaporodott a feljegyzett történelemben."

A fal felé mutat, én pedig megfordulok. A karma végigköveti az írásokat. "Ila nem tudott fogamzóképes lenni a szárazföldi ragadozókkal. Megmagyarázhatatlan láza lett, és Bera egyre jobban aggódott, hogy a lánya meghal. Egy este Bera rátalált Ila-ra, amint szárazföldi ragadozó helyett egy ragadozómadárral osont el. Amikor Ila hazatért, Bera elment, hogy meglátogassa a hímet. Megajándékozta egy csomóval, amely meg tudott dagadni és hideggé tudott válni Ila belsejében, hogy Ila ne érezze magát kényelmetlenül a melegében. Amikor a csomó megduzzadt és a nőstény magot kapott, az Omi összekötötte Ilát. Az ilyen kötelék csak kettejük között volt egyedülálló. Bera alfává tette őt Ila ómegájává, hogy a nő azzal a ragadozóval szaporodhasson, akire a legjobban vágyott".

Ahogy Nen felolvasta a szavakat, a firkák betűkké váltak, és a fejemben most már össze tudom őket kapcsolni, és értelmet tudok adni nekik. "Mi ez az egész?"

"Régi írások." Nen átdobja a kezét a vállam fölött, és hátrahúz minket, hogy az egész falat szemügyre vehessük.

"Ki írta azokat?" Kérdezem.

"Bera volt. Ez a fészek egy szentély, a legtermékenyebb hely az országban. Azt akarta, hogy Ila azt kapja, amire a szíve vágyik, és amikor Ila nem tudott teherbe esni, Bera a saját kezébe vette a dolgokat."

Egy nőstény látomása jelenik meg a falon. Nyelek egyet. "Látod őt?" Suttogom.

"Nem látom. Mit látsz?"

"Egy nőt, aki a mennyezetről lelógó kötélbe kapaszkodik, ecsettel a kezében. A falak sötétebbek, mint most, és ő fest. Nem, világoskék tintával ír. Balkezes. Mint én." Idegesen kuncogok.

"Hogy néz ki?" Megborzong, karmai a hasát vakargatják.

"A nő magasabb nálam. Hosszú, egyenes, fekete, térdig érő, egyenes haja van. A napbarnított bőre sötétebb, mint az enyém, és érzékibb, a csípője szinte lehetetlenül szétterül." A nő ecsetkeze megáll, és elfordítja a profilját, mintha minket hallgatna.

Ez ijesztő. A szívem úgy ver, mint a nyúlé.

Mielőtt átpillantana a válla fölött, tudom, hogy megfordul. Tudom, hogy meg fog látni engem, és ezt emlékezetből tudom. Ez a pillanat már megtörtént korábban. Itt álltam, ezen a helyen, és besétáltam, amikor anyám a falra írta, pont a hely fölött, ahol párosodtam egy omival.

A szívem vadul dobog. Megragadom Nen alkarját, és közelebb húzódom hozzá. Ismerem őt. Bárhol felismerném őt.

Anyám lassan elfordítja a fejét, és egyenesen rám néz. A szeme fehér, ugyanolyan színű, mint most Nené.

A látomás eltűnik, de én továbbra is a falat bámulom. "Tudom, hogy Ila miért engem választott."

"Most már hiszel nekem. Ez így jó. Áldott Bera. Tisztelegni fogunk neki."

"Elhiszem, amit láttam. Egy nőt, akivel közös emlékem volt. Nem tudom másképp megmagyarázni. A tudomány azt mondaná, hogy őrült vagyok."

"Nem vagy az. Amti istennő az őrület és a vágy felett elnököl."

"Talán én vagyok Amti? Látomásokat idézek fel."

"Amti nem Omega. Te egy Omega vagy. Mondd, miért választott téged Ila?"

"Betűket festek. Elegáns betűket, amelyek gyönyörűen mutatnak a vásznon."

"Akkor megvan" - mondja Nen, és felém fordul. "Amíg én vadászom és gyűjtögetek, addig te betűket fogsz festeni."

A szívem megdobban a gondolattól, hogy egy egész falat festhetek, és ezt napokig csinálhatom, teljesen elveszítve az idő és az emberek szem elől. A festés közbeni magányt nagyon szívesen fogadom. Azt hiszem, nekünk sincs mindig szükségünk a társasági életre. Néha a szenvedélyeink átveszik az irányítást, és többet csinálunk abból, amit szeretünk csinálni. Én pedig imádom a kalligráfiát. "Hol találok festéket?"

Nen megvakarja a fejét, és megrázza a vállát. "Nem tudom. Átkutatom a másik szobát."

"Ó, van egy másik szoba?"

"Sok szoba van."

"Hol?"

Megrázza a fejét. "Majd máskor megmutatom."

"Miért nem most?"

"A madár nagyon rendetlen."

Most már harmadik személyben beszél a madárról. Ez vicces. Én meg kuncogok. "Kétlem, hogy rendetlenebb lenne, mint én és a szekrényem."

"Hmm, neked is szükséged lesz ruhákra." Nen motyogva elsétál, és ekkor meglátom a lépcsőt, ami a peronra vezet.

"Ott vannak a lépcsők" - kiáltok utána.

"Tudom", kiált vissza.

"Honnan jöttek?"

"Az átjáróból, ami olyan dolgokat rejt, amikre nincs szükségem. A lépcsők az egyik ilyen."

"Köszönöm!" Kiáltom, és felmászom a lépcsőn, azzal a szándékkal, hogy megkeresem a másik szobát.