Milana Jacks - Captured By the Predator - Hetedik fejezet

 


7. fejezet

Gwen

A fészektérből kivezető folyosó egy nagy alagút, elég nagy ahhoz, hogy a madár átférjen rajta. Még mindig nem vagyok teljesen nyugodt, hogy tudom, Nen valójában egy ragadozó faj, de addig rendben vagyok, amíg nem bánt engem.

Megbaszott engem. Olyan jól megdugott, hogy fáj a lábam között, és úgy érzem, hogy többet akarok belőle, és hamarosan. Lassan visszatér a forróság a hasamban, és próbálok nem gondolni rá vagy a testére.

Nem is a testéről van szó. Az érintése és ahogyan rám néz, mintha a holdat akasztottam volna fel, teljesen felmelegszik bennem, és nem csak a forróságtól. Nem ismerek egyetlen pasit sem, aki így nézett volna rám, vagy olyan pasit, aki istennőként imádná a nőt.

Nen imádja a nőt. Egy Omegát. Ila az ő nője, és én vagyok ő, úgy tűnik. Nem tudom megmagyarázni a hőséget, a nyelvet, vagy egy olyan nő látomását, akiről tudom, hogy az anyám. Kedvesnek tűnt, és a mosolya meleg volt. A róla szóló történet hatására úgy éreztem, hogy idetartozom.

Az igazi anyám kitett apám küszöbén. Úgy jött és ment ki az életemből, mint a szél. Néha berontott a házba, örök szerelmet hirdetve, hogy apa adjon neki még egy esélyt. Minden alkalommal, amikor megtette, a nővérem és én tudtuk, hogy csak játszik vele.

Apa jó ember, aki hisz a családi egységben, és bár nem szereti őt, szereti a gondolatot, hogy nekünk van anyánk. Ha Nennel maradok, hiányozni fog.

Talán ha jobban megismerem Nent, megkérhetném, hogy vigyen el a Joylius-földre, hogy legalább felhívhassam apámat, és megmondhassam neki, hogy ne aggódjon. Nem tudom, hogy az Isten (vagy az istennő) nevében hogyan élhetnek ragadozók ezen a bolygón, és hogy a Nemzetbiztonság nem találta meg őket, vagy talán megtalálták őket, és nem szólnak az emberiség többi részének.

Az alagút a végéhez közeledik, és megállok, hogy Nen-t figyeljem a peron szélén, aki csak áll, és tökéletesen kényelmesen néz ki a Joylius Mount Everestjén. Megfordul, mintha tudná, hogy figyelem. Nen széttárja a karjait, és hagyja, hogy a teste lezuhanjon. A számra csapom a kezem, és várok.

Egy hatalmas madár csap fel. Megcsapkodja a szárnyait, és fütyörészve csapkodja felém a szelet.

Ó, mi a fene. Visszafüttyentek.

Nen eltűnik a hegy alatt. Elidőzve azon tűnődöm, vajon látom-e valaha is, ahogy emberből madárrá változik, és a saját szememmel győződhetek meg erről a ragadozós dologról.

A kezemet a falon pihentetem, aztán megtapogatok egy sarkot. Körülnézek. Nem sokat látok a sötét térben, de azt hiszem, ki tudok venni egy szobát.

Amikor belépek, a szag megtámad, és megragadom az ingem gallérját, és az orrom elé húzom. Áporodott szag van itt, és elhagyatott pincékre emlékeztet, ahol mindenütt penész és madárszar van. A madár szarik idebent?

Uramisten, abba kell hagynom a gondolkodást.

Körbesétálva a falon tartom a kezem, mert nem látok, és nem akarok vakon bemerészkedni. Megbotlok valamiben és majdnem elesek. Miért nincsenek itt bogarak?

Szükségem van a fényre. Mennem kell bogarakért. Fúj.

Visszatérve a fészekbe, megállok a fal előtt, és azon gondolkodom, hogy felkapok néhány bogarat, hogy magammal vigyem, de nagyon utálom a bogarakat. Utálom a rovarokat általában. A fészekre pillantok, és felveszek egy hatalmas vörös bundát. Valahogy emlékeztet azokra az állatokra, amelyek a gubómat becserkészték. Nem, várjunk csak. Azok mind ragadozók. Ez az, amire gondolok?

Kiterítem a bundát, és körbejárom. Ó, igen, ez a bunda valaha az egyiküké volt. Ki tudom venni az állat alakját. A ragadozók tényleg olyanok, amilyennek gondoljuk őket. Gonoszak. A saját embereikből ágyneműt csinálnak.

Visszaviszem a fészekbe, majd felkapom a tiszta alsóneműmet, és felkaparok vele néhány bogarat.

Visszatérve a másik szobába, a bogarakat a falra helyezem, és legnagyobb örömömre azonnal rátapadnak a felületre, egyik a másikra. Fintorogva ráncolom a homlokom. Azt hiszem, szaporodnak. Szexelnek és azonnal szaporodnak, és hamarosan a fal egész oldala világít. Olyan gyorsan terjednek szét a szobában, hogy csak néhány percet kell várnom, hogy lássam. És fiam, látom, mire gondol Nen a "madár nagyon rendetlen" alatt.

A madár a szoba mind a négy sarkában halomra halmozza a véletlenszerű tárgyakat. Ruhákat, fegyvereket, pajzsokat, tálakat, sőt, még régi csontokat és koponyákat is, amelyeket nem igazán tudok besorolni egyetlen általam ismert állathoz sem. Száraz virágok díszítik a falra szerelt nagy koponyát. Felismerem, hogy egy másik ragadozó madár, talán egy Nen számára fontos személy. Elég fontos ahhoz, hogy emlékezzenek rá.

Egy sekély lyukhoz sétálok a földben, és felveszek egy fémbotot. Vagy legalábbis megpróbálom. Nem tudom felemelni. Egészen biztos vagyok benne, hogy ez egy piszkavas. Itt tüzet gyújthatok, és megsüthetem a húst, amire szükségem van. Ahogy felfedezem a szobát, óvatosan lépkedek, kerülöm a földön heverő csontokat.

Az egyik sarok mellett ruhák vannak felhalmozva, és felveszem az első dolgot, ami megtetszik. Egy vörös szőrme, de ez egy dobásként varrt. Átvonom a vállamon, és végignézek a testemen. Határozottan egy télikabát.

Felkapok egy másik bundát, egy ezüstszürkét. Puha. Ó, ember, nagyon puha. Még több ilyenért nyúlok, és találok hármat, majd megfordulok, hogy a fészekhez vigyem őket.

Egy árnyék áll a bejáratnál.

Sikítok és eldobom a bundákat.

Az árnyék visszavonul.

"Nen?" Kiáltok, majd felkapom az egyik bundát, és lerázom róla a piszkot.

Nem válaszol.

Füttyentek.

Visszafüttyent.

"A frászt hoztad rám." Felkapom a másik két bundát, és azokat is kirázom. "Legközelebb kérlek, jelentsd be magad. Néhányan közülünk, emberek közül, gyengébbek vagyunk. Egyébként megtaláltam a tartalék szobát. Remélem, nem bánod. Festéket keresek." Úgy tűnik, bundákat szedtem fel. Hát igen.

Nen sötétségbe burkolózik, bent marad az alagútban, és nem lép be a kivilágított szobába. A teste körvonalai kisebbnek tűnnek, bár nem kevesebb, mint hat három, szóval ez mond valamit. Nem hiszem, hogy ez Nen lenne. Úgy markolom a bundát, mintha pajzs lenne.

"Ki vagy te?" Kérdezem.

Megköszörüli a torkát. "Diwi."

"Diwi, én..." Tétovázom. Ha istennő vagyok, akkor félne tőlem? Ha ember vagyok, megenne engem? "Nen elment vadászni és gyűjteni. Hamarosan visszatér."

"Tudom."

"Akkor tudod, hogy nem kellene itt lenned."

"Honnan tudnám?"

Um, jó érv.

Folytatja. "Te hívtál engem. Nem akartam beszélni veled."

"Nem én hívtalak."

Füttyent egyet.

"Akkor azt hittem, hogy te vagy Nen."

"Ennek ellenére felhívtál. Mi vagy te, nőstény?"

Azt kérdezte, hogy mi, nem azt, hogy ki, de én a kivel megyek, ő meg kikövetkeztetheti a mit. "Ila. A nevem Ila."

A hím még mindig és továbbra is az árnyékban rejtőzködik, de mit nem adnék, ha most láthatnám az arckifejezését vagy akár a testbeszédét.

"Ila" - ismétli meg.

"Így van."

"Lehetetlen."

Visszhangozza a gondolataimat, és mégis mélyen legbelül tudom, hogy igaz. Vannak olyan emlékfoszlányaim, amelyek nem az enyémek és nem földiek. Ha elérném őket, gondolkodnék rajtuk, felfedezném őket, hagynám, hogy még jobban formálódjanak, fogadok, hogy látnám magam a szélben repülni. Ami őrültség, ezért nem teszem meg.

"Nen azt mondta, hogy Ila vagyok - mondom neki.

"Megőrült a magánytól, és képzelődik. Te vagy az étel." A hím felém lép.

"Maradj ott, ahol vagy."

"Nem hinném."

Hátrálok, mire ő üldözőbe vesz, és a fénybe lép. Magas, sötét és jóképű, férfias orrával, amely enyhén lefelé görbül. Olyan a testfelépítése, mintha valaki egy hegyből faragta volna ki. Nagy és impozáns, de nem olyan nagy, mint Nen. Minden lépés, amit én hátrálok, ő lép előre. Egy pillanatra megáll, és kitágítja az orrlyukait. A szemhéjai megrebbennek, és kidugja a nyelvét, mintha a levegőt kóstolgatná.

A fejére dobom a bundát, és a fészek felé veszem az irányt. Olyan gyorsan pumpálom a lábam és a karom, ahogy csak tudom, és majdnem lecsúszom a lépcsőn. Mély hímnevetés követ.

"Az izgalom a vadászatban rejlik, préda."

A sarok mögé lépek, és az emelvényre kukucskálok. Ott áll, lángvörös szemei az enyémekre szegeződnek, ahogy a fal mögül kukucskálok. A ragadozó térdre hajol, és átugrik a kádon, a másodperc töredéke alatt materializálódik előttem. Megragad a vállamnál fogva, és a testét az enyémhez szorítja.

A hátam a falnak ütközik. A lábai között keményen áll. "Egy tüzes Omega és egy elfogyasztandó préda együttes illatával még sosem találkoztam. Ha istennő vagy, akkor a vágy és az őrület a te hatalmad. Amti" - kántálja. "Édes Amti."

Hol van most az isteni erőm?Nekem nincs, ezért ökölbe szorítom a kezem, és torkon vágom. Az ujjbegyeimen fájdalom terül szét, és felüvöltök.

Morogva megfogja a csuklómat, majd a fejem fölött rögzíti. Az arca centiméterekre van az enyémtől, és a szemei lángolnak a kéjtől. "Amti" - ismételgeti, és a számat az enyémre nyomja. Fagyos hideg levegő áramlik ki a tüdőmből a szájába.

A hím hátrahőköl, és a torkát kapkodja, levegőért kapkod, a szemei tágra nyíltak, a bennük lévő vörös egészen fehérré halványul. Az arcán apró erek szövevénye látszik, és kékre színeződik, mintha a vére jéggé változna. Elszalad mellettem, és én megfordulok, hogy lássam, ahogy átugrik a tó fölött, és két lábon landol, miközben felsőteste megnő, karjai szárnyakká alakulnak, és feje egy om ragadozómadáré lesz.

Egy dolog tudni és hallani, hogy ezek a hímek ragadozók, de egészen más élmény végignézni az átalakulást a szemünk előtt. A hím egy szempillantás alatt eltűnik.

Megkönnyebbülten lélegzem fel, és megjegyzem, hogy a leheletem ködösíti a levegőt, mint egy téli reggelen. Kivéve, hogy meleg helyen hideg van. New Jerseyben nőttem fel, így volt már alkalmam kisétálni a házam elé, amikor karácsonyra megérkezik az első hó, és forró levegőt fújni. Most úgy teszek, mintha ott lennék.

Belélegzem a tüdőt, és meghajolok, hogy fújjak, mint valami tüzet köpő sárkány. Fagyos, fehér légáramlat szökik ki belőlem, és eléri a tavat, majd szétterül rajta, megemeli a vizet, hullámot vet. A víz visszacsobban, és én újra megteszem. Ezúttal a tavon átfagyasztok egy utat.

"Hát ez király."

A jég a víz felett szinte azonnal elolvad, de ezt egész nap tudnám csinálni. Ha lenne egy napom, de nincs. A fészek rendetlen. Visszafordulok a fészek felé, és elégedetlenül bámulom, ahogyan elrendezték. Puha, de lehetne puhább, bolyhosabb is. Kellene egy kis hely a sarkában, ahol összegömbölyödhetek. Szükségem van azokra a bundákra. Visszatérve a másik szobába, felkapom a bundákat, és elindulok vissza, megállok, mielőtt kilépnék. A folyosó sötét és baljóslatú, és más ragadozók hamarosan rájönnek, hogy itt vagyok.

Ökölbe szorítom a prémeket, és megfékezem a félelmemet, de még mindig bekukkantok a folyosóra, mielőtt kilépnék.