Milana Jacks - Lured By the Predator - Hatodik fejezet

 


Hatodik fejezet

Tatyana

A harcos hím, akivel majdnem paráználkodtam, elsétál. Összeszedem magam, és észreveszem, hogy az eső ugyanolyan hirtelen elállt, mint ahogy elkezdődött. A felhők gyakorlatilag eltűntek, és a napsugarak ismét áttörik a fákat. A páratartalom egy perc alatt megemelkedett, amitől a talaj szaga erősebb, nehezebb lett. Mint a hímnek, akivel az imént csókolóztam. Egy másik idegen faj hímje.

Bár nincs vele semmi bajom, de ezt egész hátralévő életemben megtartom magamnak. Az idegen fajok és az emberek nem keverednek, és nemcsak azért érzem magam mocskosnak, ami történt, hanem azért is, mert tetszett, és teljesen bocsánatkérés nélkül érzem magam miatta, még ha próbáltam is bocsánatkérőnek hangzani, amikor azt mondtam, hogy nem volt helyénvaló.

Mas aztán tudja, hogyan kell smárolni. Erőteljesen, de nem fájdalmasan. Pont ahogy én szeretem.

Állva porolom le a seggemet, amikor Mas azt mondja a hátam mögül: "Találtam még valamit a hüvelyedben. De mielőtt odaadnám neked, hangsúlyoznom kell, hogy én találtam, és nem tudom, kihez tartozik, ha nem a tiéd. Világos ez?"

"Persze." Bólintok, és a hajamat a fülem mögé tűröm. A Joyliusba tartó hajón a mosdót használtam, és nem jutottam vissza a helyemre. Amikor a kapitány vészhelyzetet jelentett be, és a hajó bukdácsolni kezdett, az első, hozzám közeli ülésen biztosítottam magam. A hátizsákban lévő ruhákból ítélve egy férfiülésen. Ennélfogva a vaspiruláim a poggyászomban maradtak az összes poggyászommal együtt.

A férfi felemelte a piros tangámat.

"Szép lelet. Igen, azok az enyémek."

"Eddig jól megy nekem" - motyogja. "Nekem van még több cuccom." Belenyúl a zsákjába, és kihúzza a szandálomat, a laza kék ruhámat, a melltartómat, még a táskámat is, én pedig beleásom magam, hogy megtaláljam a szájfényemet. Azonnal felkenem, és a görögdinnye ízét élvezve megcsóválom az ajkaimat. "Ez fantasztikus." A fülkében átöltözöm, és úgy érzem, valahogy visszatértem a régi önmagamhoz. Határozottan készen állok arra, hogy hazamenjek.

Mas valami sötétzöldet húz elő a zsákjából. Miután ledobja a valamit, nagy szögeket kezd a földbe döngölni.

"Segíthetek?" Kérdezem.

Odadobja nekem a hatalmas zöld rongy egyik végét. "Akaszd a fehér zsinórokat a szögekre" - mondja.

Én is így teszek, és ő is, aztán hátrébb áll. Én is így teszek.

"Minden fel van akasztva?" - kérdezi, és kacsint egyet.

Vissza kacsintok. "Igen."

Meghúz egy zsinórt, és egy sátor bukkan fel a tisztáson.

Megkerülöm, hogy Mashoz jussak a másik oldalon. Előtte állva magyarázatot keresek kifejezéstelen, fehér szemében. Mikor nem válaszol, megkérdezem: "Miért van szükségünk sátorra?".

"Mert ma nem megyünk el."

Összegömbölyítem a lábujjaimat, és a zsebeimbe akarom dugni a kezem, aztán eszembe jut, hogy a ruhámnak nincsenek zsebei. "Miért nem?"

"Túl késő van ahhoz, hogy napfényben átkeljünk az erdőn."

"Van egy kapszulánk. Félúton a gubóval, a többit gyalog?"

Mas megrázza a fejét. "Az nem fog menni."

Sóhajtok. "Akkor holnap, kora reggel?"

"Legalább néhány távot."

Minden remény elhal, és pánikba esem. "Te ezt nem érted. Örökké itt ragadtam, és amikor jöttél, azt hittem, hogy elmegyünk, most meg azt mondod, hogy még pár napot várnom kell. És tudod, mi van még? Láttam, ahogy egy hatalmas pokoli ló, amelynek akkora fogai vannak, mint a hüvelykujjam, megölt egy pokolbéli anakondát, úgyhogy nem igazán van kedvem tovább maradni. Nem mehetnénk hamarabb? Talán mielőtt teljesen megőrülök? Próbáltam nem beszélni magammal, de hidd el, napról napra nehezebb és nehezebb. És én egyszerűen nem tudok..."

Mas átkarol engem. A mellkasához szorítja az arcomat. "Shhh. Kétségbe vagy esve, és ellenségessé válsz. Nyugodj meg."

Átkarolom a derekát, és élvezem az érintését, ahogy az ujjai végigsimítanak a hajamon. Sóhajtok egyet. "Mélyen legbelül - suttogom -, van bennem ez a... tudás, ami azt súgja, hogy soha nem hagyom el ezt a helyet. Szeretném, ha tévednék ebben."

Ő dorombol, mintha tényleg dorombolna, egy mély, gazdag, férfias dorombolás a fülembe. Próbál kedves lenni, miközben én kiborulok.

"Bárcsak most azonnal elmennénk. Annyira szeretnék most elmenni, magam mögött hagyni ezt a helyet."

"Ez nem egy barátságos terület" - mondja. "Vannak dolgok az erdőkben, amikről ti emberek nem tudtok. Emiatt elő kell készítenem a távozásunkat néhány... technológiával, amivel az én népem rendelkezik, a ti népetek pedig nem. Néhány szakaszon belül, ahelyett, hogy átkelnénk az összes terepen, egyszerűen csak megjelenünk a végső célállomásotokon."

Felemelem a fejem. "Hogyan?"

"Egy portálon keresztül."

Hűha. "Úgy érted, mint egy térbeli nyílás innen a végső célállomásig?"

"Igen."

"Nem szükséges gyalogolni?"

Rám mosolyog. "Néhány lépés."

"Azt hittem, portálok csak a fantasy könyvekben léteznek."

"Nem biztos, hogy tudom, mit jelent ez."

"Kifelé."

"Nem vagyok bent, nőstény." Elmosolyodik. "De hamarosan ott leszek, és a kijuttatásom lesz az utolsó dolog, ami eszedbe jut." Megpaskolja a fenekemet, majd megmarkolja. "Most már befejezted a stresszt?"

Kuncogok. "Te egy rosszcsont fiú vagy."

"Harmincegy teljes fordulat érett férfivá tesz engem."

"Negyvenegy vagyok" - mondom. "És tapasztalatom szerint a férfiérettséget hatvan pluszban érik el." Kacsintok egyet.

Megszorítja a fenekemet. "Ahonnan én jövök, egy ilyen korú nősténynek érett méhe van, amely egy egész almot képes eltartani, nem csak egy vagy két kölyköt."

O betűt formálok a számmal. Milyen kínos kifejezés a babáknak. Az ő fajtája tényleg érdekes.

Mas elenged, és folytatja a munkát a nagy sátoron.

"Úgy tűnik, legalább jól fogok aludni" - mondom.

"Ezt kétlem, nőstény." Nevet.

Istenem, de örülök, hogy itt van. Könnyű a szeme és a teste, és azt az érzést kelti bennem, hogy bármit el tudna intézni. Van benne valami magabiztosság, különösen abban, ahogyan beszélget velem, és ahogyan közeledik hozzám.

Férfiak még soha nem közeledtek hozzám ilyen könnyedén. A legtöbbet megfélemlítem, vagy a külsőm, vagy az eszem miatt, és amikor rájönnek, hogy az emberek fizetnek azért, hogy megnézzék a fellépésemet, a legtöbb férfi féltékeny és birtokló lesz. Elkezdenek civakodni a férfi táncosok miatt, és fellépési problémákat okoznak nekem. Az egyik ilyen volt az exem. Most börtönben van, mert megvert, de majdnem meg kellett halnom, hogy oda juttassam. Ahhoz, hogy egy szenátort lecsukjanak, egy balerina kell, aki zúzódásokkal és törött karral sétál fel a színpadra a Super Bowl félidei show-ján.

Megtettem, és semmit sem bántam meg. Kár, hogy nem vettem össze a bátorságot, hogy hamarabb megtegyem. George, a fellépő társam, nem élte túl a verést, amit egyik este hazafelé menet kapott. Az exem felbérelt izmai holtan hagyták egy sikátorban, és napokkal a szenátor letartóztatása után George a kórházban hunyt el. Meleg volt, szóval sosem volt köztünk semmi. De ez még nem minden. Mindössze tizenkilenc éves volt, és a legférfiasabb, mégis kecses táncos, akivel volt szerencsém dolgozni. Mashoz hasonlóan erős és magabiztos volt, és bíztam benne a fellépéseken.

"Hé, kérdezhetek valamit?"

"Bármit kérdezhetsz tőlem, nőstény."

A női megszólítás tényleg szexi. "Ismered az itteni állatvilágot?" Segíteni akarok a sátor felállításában, és kinyújtom a kezem. Átnyújt nekem egy köteg szőrmét, amiről feltételezem, hogy az ágynemű. Besétálok a nagy sátorba, és megkeresem a legjobb helyet, ahová a cuccot tehetem.

Mas besétál mögöttem, és a sátorban lévő válaszfalhoz lép. Rámutat. "Ide be. És igen, ismerem a helyi állatvilágot. Miért?"

Ledobom a szőrméket a válaszfal belsejébe. "Mert kíváncsi vagyok arra a dologra, amit én csak pokollovaként emlegetek."

"Nem vagyok benne biztos, hogy ezt láttad."

Megmutatom neki a fogaimat, és a lehető leggonoszabb arcot vágom, amit csak elő tudok idézni, majd a torkához közel csattintom a fogaimat. "Hatalmas fogak. Narancssárga szemek. Vastag aranyszínű bunda. Hatalmas. Akkora, mint egy ló, és egy anakondát is le tudna győzni. Szintén a pokolból."

Mas elmosolyodik. "Lenyűgöző fenevad."

"Határozottan. Most már egy kicsit jobban aggódom. Itt aludni a sátorban, azzal a valamivel odakint. Nem tűnt barátságosnak."

"A pokol lova barátságos."

"Biztos vagy benne?"

"Mmhm. Megsimogathatod." Mas kilép, én pedig követem őt vissza a szabadba.

"Honnan tudod, hogy ez egy fiú ló?"

"Mert nincsenek lány lovak."

"Hogy érted ezt?"

A kezembe nyom egy fejszét.

Megmarkolom, és úgy esik le, mint egy fatörzs. "A fenébe, ez aztán nehéz."

Mas felveszi, és megforgatja a kezében. "Úgy értem, ahogy mondtam. Az ő fajtájából nincsenek lányok. Már mind halott."

"Ó, dehogy. Ez szomorú. Kihalóban van az állat?"

"Közel a kihaláshoz."

"Ez elszomorít. Mit tesznek a helyiek, hogy segítsenek?"

"Találnak más fajokat, amikkel szaporíthatják."

"Nagyszerű. Ezt örömmel hallom."

Mas nagyot sóhajt. "Igen." Megsúrolja az arcát, és káromkodik, majd az ujjai között rám pillant.

"Mi az?" Kérdezem.

"Semmi." A keze leesik az arcáról, és láthatóan összerezzen. "Meg tudod mondani, hogy mit ettél egész idő alatt?"

"Főleg kis állatokat. Szükségem volt a húsra."

Mas a homlokát ráncolja. "Honnan szerezted az állatokat?"

Felhorkantam. "A nehezebbik úton. Elbújok, amíg nem jönnek, aztán, ha szerencsém van, elkapok egyet."

Mas elmosolyodik. "Te vadászol."

"Olyasmi. Igen."

Öklét a szájához szorítja, és lehajtja a fejét. "Szeretsz vadászni? Talán lassan elvéreztetni és inni a vérüket?"

Néhány nap, amikor éreztem, hogy a fáradtság kúszik felém, kivéreztettem őket, és ittam a vérüket. Ezt azonban nem mondom el neki. Nyelek egyet, tagadóan rázom a fejem, és azon tűnődöm, vajon egész idő alatt engem figyelt, vagy ő is furcsállja a vadászatot. "Az furcsa lenne, szóval nem."

"Furcsa vagy sem, csináltál már ilyet?"

"Vashiányos vagyok. Ha nem ittam volna vért és nem vadásztam volna, meghaltam volna. Nem engedhettem meg magamnak, hogy a fáradtságig eljussak. Sajnálom, ha ez kegyetlenül hangzik, de azt tettem, amiről úgy gondoltam, hogy a legjobb esélyem van a túlélésre."

Mas mintha megigazítaná az ágyékát, mintha mindez felizgatná. Valami narancssárga és fekete árválkodik a szeme fehérsége mögött.

Közelebb lépek, hogy jobban lássam, és ő hagyja. "Vannak pupilláid" - mondom. "Függőleges pupillák."

"Hol hagyod a zsákmányt, amit nem fogyasztasz el? Talán a csontokat, vagy a húsmaradékot?" - kérdezi, hangja zilált és állatiasan hangzik. Ez a harcos faj lehet, hogy humanoidnak tűnik, de határozottan nem az. Kicsit ijesztő, de nem félek Mas-tól. Bizonyos értelemben ő az én hősöm.

"Elmondom, ha elmondasz valamit, és nem hazudsz."

Bólint, én pedig folytatom. "Figyeltél engem?"

Úgy tűnik, mintha gondolkodnia kellene, és az arcom leesik. "Mióta figyelsz engem?" Nyomulok rá.

"Csak azóta, hogy besétáltam a kempingbe."

"Hazudsz?"

Megrázza a fejét.

"Oké, igen, van egy helyem, ahol előkészítem az állatokat. Nem itt, a szag miatt, tudod. Ó, hé, éhes vagy? Ezért kérdezed, hogy van-e maradékom?"

"Éhen halok."

"Ó! Óóó, sajnálom, hogy nem kínáltalak meg semmivel." A könyöke alá tekerem a karomat, és elvezetem néhány mérföldre a tábortól. Rálépünk egy ösvényre az erdőben, és Mas megáll mozdulni. Lökdösöm, de nem mozdul. Kitekeri a karomat az övéből, és arrébb lép, tekintete a tisztáson álló hatalmas, öreg fára szegeződik, amelynek tövében állati maradványok vannak.

"A csontok itt voltak, amikor megtaláltam a fát. Gondoltam, hogy ez egy pihenőhely, így hozzáadtam az enyémet." Összerezzenek. Még sosem bántottam legyet, és a bűntudat emészt, de ennem kellett.

Mas pislog egyet. "Vadásztál, aztán idehoztad a zsákmányt, és egy részét a fa alatt hagytad."

"Ahogy mondtam. Nekem úgy tűnik, hogy azok tették ezt, akik a táborhelyet felállították, úgyhogy én csak azt tettem, amiről azt hittem, hogy ők tették." A földön fekvő csontvázhoz sétálok. "Ez régi. Valaki már csinálta ezt. Én csak követtem, mivel eleve nem igazán tudtam, mit csinálok."

"Nem látod, mi ez a hely?"

"Valamiféle temetkezési hely, gondolom."

"Nah-ha." Mas megrázza a fejét, és továbbindul.

Valami kiborítja. "Oké, nos, biztos vagyok benne, hogy tudsz magadnak vadászni." Bassza meg az ítélőképességét. Eltaposok. "Megkérdezted, hogyan éltem túl, és most szörnyen érzem magam emiatt, mintha eddig sem éreztem volna."

"Nőstény" - kiált utánam.

Megpördülök. "Néhányan közülük már itt voltak. Ősinek tűnnek. Nem látod?"

"Pontosan! Éppen ezért a földek egyetlen hímje sem jönne ennek a helynek a közelébe." Mas megborzongott.

"Melyik hely közelébe? Hogy érted ezt?"

"Herea vadászterületén vagyunk." Visszamutat arra, amerről jöttünk. "Ez egy áldozati ösvény, amely az oltárhoz vezet. A fa. Fele a vadásznak, fele az istennőnek."

"Ki az a Herea?"

"A vadászat és a harmónia istennője."

"Oh." Visszasétálok hozzá. "Egy pogány istennő. Ez szép. Tudod, kíváncsi voltam, hogy él-e errefelé valamiféle Joylius törzs. Úgy tűnt, hogy talán igen, de soha senki nem jött ide, így feltételeztem, hogy elmentek a szezonra. Talán elvándoroltak, de még nem tértek vissza."

"Nő, itt nem él semmilyen törzs."

"Szóval vannak törzsek?"

"Mmhm."

"Minél többet tudok meg Joyliusnak erről a részéről, annál jobban tetszik. Mondj el mindent. Többet akarok hallani."

"Shhhh." Egy ujját a szája elé nyomja, és tágra nyílt szemmel körülnéz. Úgy tűnik, fél. "Herea nem szabad felkelteni. Soha." Hevesen megrázza a fejét.

Jól van. Suttogom: "Miért nem ébreszted fel?"

"Mert vadászik... a pokol lovaira."

"Neeeem."

Bólint.

"Ez szörnyű. Akkor biztos egy vad istennő lehet."

Mas megfogja a kezem, és elvezet a területről vissza a táborba. Sok kérdést teszek fel, de ő már nem igazán van velem, ezért elhallgatok, és körbesétálok a táborban, néha rápillantok, miközben ő a fatörzsön ülve a semmibe bámul. Úgy tűnik, mintha megijedt volna. És nekem is annak kellene lennem, és mégis, furcsa módon, úgy érzem, minden úgy van, ahogyan lennie kell.