Milana Jacks - Lured By the Predator - Hetedik fejezet

 


Hetedik fejezet

Mas

Eme már férfiakat szolgál ki számára. Mivel ő egy nőnemű ember, nem érti. Mivel az istennőket magukban hordozó nőneműek váratlanul érik, a neki szolgáló hímek nem fogják megérteni. De én igen. Egy fán lógó, lecsupaszított, fej nélküli hím Ra vadász teste azt mondta nekem, hogy a Ra már feláldozta egyiküket.

Kezdem összerakni a darabkákat, hogy mi történik itt. A tábor körüli Ra illat, bár régi, mégsem ősi, és bár a Vérdűnék és a környező erdő, valamint ez a hegy az ő területüknek számít, ha Herea újra járna, feltételezem, hogy idejönne, és ezt a földet magának követelné. Lehet, hogy már megtette, és én még nem találtam meg. Vagy már megtaláltam, de összetévesztettem Eme-vel.

Megborzongva lépek a sátorhoz, és előveszem a második bőrzacskót, amit a Sha-hím csomagolt nekem. Kiürítem a szőrmére, és megdörzsölöm az arcomat, mintha ez kitörölhetné a látott képeket. Egy egész ösvénynyi áldozatot Herea számára. Remélem, hogy ez a nőstény nem ilyen.

Bár Herea a legnépszerűbb istennő a földeken, mert ő a vadászat istennője, a törzsekben nem szívesen látják, mert ő irányítja a vadászokat. Ők a háziállatai, és bár viccelődtem azzal, hogy Eme megsimogat, ha meglát vadászként, most már megbántam.

Ez az egész hely kezd viszketni, és a vadászom ideges lesz. Megvakarom a mellkasomat, a karomat, a combomat. Ez a viszketés nem akar elmúlni. Tudom, hogy mi ez. Sok ősöm tapasztalta ezt Herea és a lánya, Eme körül.

Minél hamarabb el kell hagynom ezt a helyet, ami azt jelenti, hogy a portálon kell dolgoznom, és nem az istennő punciját szaglászni. A farkam megugrik, mintha tudná, hogy valami mindjárt feláll rajta. Vagy lefelé. Szeretném lefogni, a földbe nyomni, és addig baszni, amíg hangtalanra kiabálja magát.

"Mas?" Eme suttogja a sátorlap túloldaláról.

Megragadom a golyóimat, és erősen összeszorítom. A fájdalom a hasamba lövell, én pedig lehajolok, a szemem majdnem kipattan a fejemből. "Igen?" Nyögöm ki.

"Fel vagy öltözve? Bejöhetek?"

Suttogom vissza, de ő nem hallja. "Eme, édes, vérszomjas Eme, akkor is bejöhetsz, ha nem vagyok felöltözve. Különösen, ha nem vagyok felöltözve." Fogadok, hogy Eme úgy kefél, mint a futótűz. Fogadok, hogy az ágyban nem lehet megszelídíteni. Fogadok, hogy Eme fel akarna ülni a farkamra és meglovagolni. Ó, Herea. Megpofozom magam. Még Hereát sem hívhatom fel, vagy káromkodhatok rá többé. Istennők vannak mindenütt!

"Mas?"

Egyetlen mozdulattal összeszedem a Sha-hím tárgyait, és visszateszem őket az erszénybe, majd a csuklóhoz sétálok, és kinyitom. Eme magas kontyba kötötte a haját, és a vállán megint egy táska van.

"Mész valahová?" Kérdezem.

"Beköltözünk a sátorba." Eme elém préseli magát, és megvonja a szemöldökét, ahogy a teste eleje az enyémet súrolja. Ez még nem minden. Megáll, hozzám szorítja magát, és kétségtelenül érzi az erekciómat. "Ugye tudod, hogy az emberek nem keverednek más fajokkal?" - suttogja.

Igen, keverednek. Még Gur játékai alatt Nar Aoa keveredett vele. Megfulladtam az édes puncija illatától a sátorban azon az egy éjszakán, amikor velük aludtam, amíg a sebeim gyógyultak. Minden erőmmel azon voltam, hogy ne lopjam el tőle. A nőillat olyan édes, csábító, minden érzékszervemet ingerli.

Én pedig egyedül maradtam Eme-vel. Eme, akit Bera két keze vitt el Hereából, termékenységgel megáldva, ellenállhatatlanul született mind a vadász, mind a hím számára. A vadász vadászni akar rá, és a kis háziállata akar lenni, a hím pedig meg akarja dugni, amikor csak kedve tartja. Eme farok istennő is, ami azt jelenti, hogy egyszerre több hímet is magáévá tesz. Eme nem elégedett meg egyetlen hímmel. Két lyukát egyszerre töltötte be. Szükségem lesz egy plusz farokra, mert biztos, hogy nem osztozkodom.

Persze, hogy nem osztozom. Vagy dugok. "Megyek, dolgozom azon, hogy kijussunk innen."

"Csak nyugodtan", suttogja.

Miért suttog? Szexi és aranyos, és nem tudom megállítani a fejem mozgását, amikor leereszkedik, és megcsókolom az ajkait. Lehajtja a fejét, és hagyja, hogy megcsókoljam, és újra a számba nyög. Nem tudom megállni, hogy ne akarjam megérinteni. Mindenhol. Mindkét kezemmel megfogom a fenekét, és megszorítom, aztán felemelem, és a válaszfalhoz lépek, hogy megragadjak néhány bundát. A lábammal felemelek egy bundát, és a padlóra dobom. Eme-t a padlóra teszem, és rámutatok. "Maradj itt."

Ő kuncog. "Oké."

"Felállítom a farkat, és máris indulhatunk."

Felnevet.

"A portál." Megkopogtatom a fejem. "Felállítom a portált."

"Már alig várom."

Kilépve a sátorból, szívok egy kis friss levegőt, és újra a fejemre koppintok. Szél. Szél fújdogál a hatalmas üres helyen, ahol korábban az agyam lakott. Felnézek, és behunyom a szemem. "Gyerünk, Mas. Ez csak egy nőstény. Egyetlen nőstény. Láttál már eddig kettőt, és túlélted, úgy jöttél el, hogy az agyad és a farkad még mindig veled van. Meg tudod csinálni."

Megvonom a vállam, és visszalépek befelé, egyenesen a zsákomhoz sétálok. Megszerzem a hordozható vezérlőm, és a sátor közepére állok. Most a portált felállítom - nem fog ez a szó járni a fejemben -, a sátor fedele alatt, ahol a legkevésbé valószínű, hogy meglátnak, ha esetleg Ra jönne errefelé. Nagy az esélye annak, hogy a Ra visszatér a táborba a nőstényért. Emellett paranoiás faszfej vagyok, és soha, de soha nem állítok portálokat más emberek szeme láttára. Nar láthatja, ahogy a semmiből felemelek egy portált. De nem sokan mások.

Eme feszülten figyel engem. Érzem a tekintetét a profilomon, és viszketni kezd tőle. A golyóim megduzzadnak a tekintete alatt, a farkamból elkezd szivárogni az ondó, és az agyamig kanos vagyok, ami olyan képeket idéz fel, hogy a puncija édes folyadékot szivárogtat a nyelvemre.

"Fogd be, Mas" - mondom magamnak, és az arcomra csapok. Ez működik. Mindig működik. Nar és én gyerekkorunk óta elpofozzuk az őrült gondolatokat. Minden elvetemült gondolatot megpofozunk. Mire vége lesz az éjszakának, a végén péppé verem magam, de megéri. Amint Eme Kalia elé kerül, Hart trónjára ültetem, és átveszem az őrzői szerepet a játékokban, ahová senki sem mer belépni. A törzstagjaimat kell majd rábeszélnem, hogy lépjenek be, hacsak nem árulom el, hogy szerintem ki ő. Ha megúszhatom anélkül, hogy felfedném Eme-t, akkor megteszem.

Egyelőre nem nyúlok többé Eme-hez. Vagy megcsókolom. Nem fogom megmászni. Cue horogból spriccelő ondó, ami lecsúszik a farkamon, és ragacsossá teszi a golyóimat. Csóválom a seggem, hogy kioldjam őket, de nem megy. Elfordulva Eme-től, szétválasztom a vertemet, és először vakarózom, aztán lenézek a horogra, amely kemény, vörös és dühös kinézetű, a hegye felém néz, és inkább karomnak tűnik, amely készen áll arra, hogy az agyamat bántsa, ha nem használom hamarosan.

Megcsapom a horgot, és a fájdalom a hasamba hasít. Nyögdécselve összeszedem magam, és lehajolok, hogy lekapjam a zsákot a földről. Kotorászom benne, keresem a portál alapját. Hova a faszba tettem? Én pakoltam be. Körülnézve már a földön találom, és vár rám.

Szélhámos agy.

Letérdelve nekilátok a portál gyökerének, egyszer sem pillantok Eme-re.

 

* * *

Késő éjszakába nyúlóan, még mindig a portálon dolgozom, amikor észreveszem, hogy újabb hibát követtem el. A harmadik hibát, mióta Eme megkérdezte, hogy gyújthat-e tüzet. Szőrös a bundája. Nem lesz semmi baja.

Továbbra is a portálon maradok, és a térbeli zavarokat olyan sorrendbe rendezem, ami jelzi a természeti törvényeinknek, hogy ez egy portál. Ma este be kell fejeznem, és holnap már be tudom zárni és ki tudom nyitni a portált anélkül, hogy újra kellene kezdenem.

A szőrmék alatt Eme forgolódik. Nem figyelem őt, de érzem, hogy kényelmetlenül érzi magát, és ettől én is kényelmetlenül érzem magam. Ő szolgalelkűséget vár, én pedig nem vagyok hajlandó meggyújtani azt az átkozott tüzet. Nem leszek a szolgája. Ez nem fog megtörténni. Van szőre. Nem lesz semmi baja.

Amikor úgy tűnik, nem tud elaludni, megragadja a szőrmét, amit magamnak szántam. A szemem sarkából látom, hogy mindent kirángat a zsákból az egyszemélyes ágyra, ami azt jelenti, hogy valahol a sarokban fogok aludni a vadászban.

Nem, ezt nem tehetem meg. Nemcsak a vadász fog kiborítani, de Eme, akárcsak az anyja, ki tudja húzni a vadászomat, és a háziállatává tudja változtatni.

Jobb, ha gyorsabban dolgozom.

A kezem átrepül az apró pontokon, amiket megpróbálok összehangolni a legközelebbi portállal, ami Ra területén van, ami aztán kommunikálni fog a hálószobámban lévő portálvezérlővel, és visszapittyent egy jelet nekem, lezárva a hurkot, és felállítva egy portált idekint. A kezemmel balra suhintok, felveszek egy apró aranyszínű pontként látható, életképes térbeli torzulást, és óvatosan egy másik pont fölé lendítem. Már csak össze kell kötnöm őket, és megnyugodhatok.

"Mas?" Suttogja Eme.

Eldobom a pontot.

Összecsapódik egy véletlenszerű térbeli torzuláson, és egy portál villan fel. Belekukkantok. Nem megyek Kalia felé. Ez a portál csak a másik legközelebbi titkos portálhoz vezet, amit a Ra területén állítottam fel. Nem tudom bezárni. Nem tudom kinyitni. Úgy ragadt, ahogy van, és holnap ki kell bontanom a kapcsolatot a meglévő portálból anélkül, hogy a Loma melletti portált megrongálnám. Bassza meg!

"Mas, mondhatok valamit?"

"Persze, Eme, mondj, amit csak akarsz."

Elhallgat, én pedig káromkodva fordulok felé. "Igen?" Kérdezem tőle.

Elmosolyodik, kicsit szomorúan. "A nevem nem Eme. Hanem Tatyana."

Nem ezen a bolygón. "Ahogy a betűket gördíted le a nyelvedről, hogy szavakat alkoss, nem ugyanúgy gördül le a mi nyelvünkről. Mi a rövidebb neveket és kifejezéseket kedveljük."

"Az emberek röviden Tanyának hívnak."

"Én Eme-nek foglak hívni."

"Oh." A nő kuncog. "Azt hittem, összetévesztesz egy másik lánnyal."

"Nem valószínű." Nincsenek más lányok. Számomra. Talán lesz majd egy span, amikor nem lesz más dolgom, istennőkkel kell foglalkoznom, akik miatt aggódnom kell, és megmenteni, és versenyeken indulni, vagy megmenteni egy törzset, ha a Rá úgy dönt, hogy újra elfoglal minket.

"Mindegy, azt akartam mondani, hogy későre jár. Ha hibáztál, márpedig szerintem hibáztál, az annak a jele, hogy fáradt vagy. Néha, amikor órákig táncolok, letörik a körmöm, még egy-két lábujjam is letörik, és vérzik, de nem veszek róla tudomást, mert a határidők és a tökéletesség. De hadd mondjam el neked, hogy a tánc vagy az órákon át tartó munka hajlamosabbá tesz minket a hibákra."

"Nőstény, én nem fáradok el."

"Mindenki fárad."

"Ez azért van, mert fáradékonyak."

Eme felül, veszélyes csillogással a szemében. "Ha már ilyen fitt vagy, akkor nem lesz gondod holnap velem gyakorolni."

"Befejezem a portált, és holnap indulunk."

"Minden reggel gyakorlok, akár esik, akár fúj. És jól jönne egy partner."

"Szó sem lehet róla."

Visszafekszik. "Talán nem vagy olyan fitt, mint amilyennek hiszed magad."

"Vagy talán még sosem láttad a fitt definícióját."

"És soha nem is fogom, ha nem mutatod meg."