Milana Jacks - Lured By the Predator - Negyedik fejezet

 


Negyedik fejezet

Tatyana

Hosszú, napsütötte hajú férfi lép ki az erdőből. Kiltet visel, amelyen ékszerek lógnak. Tenyerében valamit tart, amit felém nyújt. Fehér szemei nyugtalanná tesznek, de mosolyog. Humanoid. Barátságosnak tűnik, tehát a Joyliusban járőröző harcosok egyikének kell lennie. Hazamegyek.

Először nem hiszek a szememnek. Többször pislogok, ahogy felállok, és unalmamban elejtem a fát, amit faragok. A kezemet a nadrágomba törlöm. "Tényleg itt vagy?" Kérdezem.

Újabb lépést tesz előre.

Könnyek gyűlnek a szemembe. Az érzelmek áradata elönt, és odarohanok hozzá, a hímre vetem magam. Arcomat a nyakába temetem, és egyszerre nevetek-sírok. "Istenem, köszönöm, hogy eljöttél. Annyira megkönnyebbültem. Istenem, köszönöm. Köszönöm." Az életemért kapaszkodom belé. Ez a férfi a mentőkötél. Hazamegyek.

Már egy éve nem érintettem, nem beszéltem, nem láttam más embert vagy humanoid idegent, és ki vagyok éhezve egy beszélgetésre, sőt, érintésre is. Haza fog vinni!

A férfi mellkasa a mellemre rezeg, és tompa hangot hallok, amit nem tudok beazonosítani. Hátralépek, és letörlöm a könnyeket az arcomról. "Bocsánat, hogy megtámadtalak" - mondom, bár valójában nem. "Rég láttam már valakit, és egy kicsit izgatott vagyok". Amikor nem szól semmit, erőfeszítésembe kerül, hogy a tekintetemet az arcán tartsam. A teste... észbontó. "El sem hiszem, hogy megtaláltál" - folytatom. "Reméltem, hogy valaki megtalálja, de tudod, az a kis hang a fejem hátsó részében, ami azt mondta, hogy senki sem jön, egyre hangosabb lett, ahogy a napok hetekké váltak."

Várom, hogy válaszoljon, de hallgat, és egy csinos hajcsatot nyújt felém.

Elfogadom, és rögzítem vele a frufrumat a homlokomtól távolabb. "Ez igazán kedves. Köszönöm." Igyekszem nem elpirulni, miközben engedek a kísértésnek, és magamba szívom a testét. A fenébe is, ezek az idegen harcosok jól néznek ki. A hasizmai Jackson hasizmait is megszégyenítik, Jackson pedig olyan táncos, amilyenre az úszók is szeretnének hasonlítani. Ennek a férfinak élek vannak az állkapcsán. Tetovált, és fa- és aranygyöngyöket visel a hajában. Egy viking, aki egész éjjel tudna fosztogatni. Okés, akkor ennyi lenne. Folytatnom kell.

"Tatjana vagyok - mondom, és megforgatom a hajamat. Jézusom. Megköszörülve a torkomat, kinyújtom a kezem. Homlokráncolva bámulja a kezemet, és először szólal meg. Nem értek semmit. Furcsa. Azt hittem, minden harcos osztályú lénynek, akit a nemzetbiztonságunk felbérel, van tolmácsa.

Két ujjammal végigsimítok a torkomon, és megérintem az ajkamat. "A tolmácsod nem működik - mondom. Egy másik fajjal való első kapcsolatfelvételkor először angolul beszélünk, szóval ezt kellett volna tennie. "Talán oroszul?" Kérdezem az anyanyelvemen, ami még az én fülemnek is furcsán hangzik. Anyám halála óta nem beszéltem oroszul.

A férfi - férfi - a szoknyája mögé nyúl, és közelebb lép. Én a helyemen maradok, bár gördülékeny és gyors mozgása nyugtalanná tesz. Hatalmas jelenléte felgyorsítja a szívemet, és nem tudom eldönteni, hogy izgatott vagyok-e vagy megijedtem. Valószínűleg izgatott, mivel a félelem indokolatlan. Haza fog vinni.

Beleszagol a hajamba, és ott áll, a vállam a mellkasához ér. Ez valamiféle üdvözlés, amiről tudnom kellene? Még sosem találkoztam harcos földönkívülivel. A legtöbb ember nem. Azt hiszem, a különleges körülmények különleges viselkedést követelnek.

Szóval megszaglászom a haját. Ó, lányom, olyan illata van, mint a földnek eső után, nehéz és fűszeres. Ő egy farokfesztivál, különösen az ötéves önmegtartóztatásom után.

Mit is mondhatnék? A férfiak képesek összetörni a szívemet. Nem miattuk van, tényleg. Hanem én. Mindig bedőlök a hazugnak. A többszörös tanulság, nem randiztam tovább, és az utolsó éveimre koncentráltam a Los Angeles-i Balettnél.

Hamarosan negyvenkettő leszek, és belefáradtam, hogy rossz pasikra pazaroljam az időmet. Ha őszinte akarok lenni, készen állok arra, hogy nyugdíjba vonuljak. Egy másik prímást képeztem ki a helyemre, és a Joylius szólóelőadása lehet, hogy az utolsó volt. Még nem döntöttem, de reméltem, hogy láthatok néhány lakást azon a bolygón, távol a Földtől és a Marssal folytatott jelenlegi politikájától.

A férfi ismét megszólal, és a hangja a fülemnél úgy hangzik, mintha csellón játszana, erősen és férfiasan, és én szeretnék a hegedű lenni, amit elnyom. Valami csípi a halántékomat, és összerezzenek, megdörzsölöm a helyet, de nem érzek ott dudort vagy bármit. Kibaszott bogarak vannak ezen a helyen, én mondom. Akkorák, mint a madarak.

A férfi megkocogtatja a vállamat, és megfordulok, hogy lássam, fölém tornyosul, még mindig forró mosollyal. A maga fiús módján aranyos, bár éles arccsontokkal. Vajon hány éves lehet? Fogadok, hogy fele annyi idős, mint én. Mielőtt megdöngetném a lábát, ellépek tőle.

"Beszélj, hogy megbizonyosodjak róla, hogy működik a tolmácsod" - mondja egy olyan nyelven, amit a mellkasából és a torka hátsó részéből beszél.

Aha. A csípés egy fordító volt. "Azt hittem, hogy neked azt kell viselned."

Megrázza a fejét.

Furcsa. A joyliaiak fordítókat hordanak. Az emberek nem. Feltételeztem, hogy a szövetségünk harcosai is viselnek ilyet. "Működik, és bónuszként készen állok, ha még ma indulni akarsz."

Elráncolta a homlokát.

Arcpalm. "Sajnálom. Én... alig várom, hogy indulhassak, te pedig biztosan fáradt vagy, hogy felderíted nekem az erdőt. Volt alkalmam szemügyre venni a terepet, és nagyon hálás vagyok, hogy jobb vagy ebben, mint én, mert akkor nem találtam volna meg magam, ha ennek van értelme. Tessék." Mutatok a tűzrakóhely területére, amely körül szépen elhelyezett farönkök vannak, hogy az emberek összegyűlhessenek és beszélgetni tudjanak. " Foglalj helyet. Van egy kis teám, amit biztonságos növényekből készítettem. Kérsz belőle?"

"Hm..." Megvakarja a fejét. "Mit gondolsz, hol vagy?"

"Ez a helyzet. Joyliusnak csak egy részét ismerem, és fogalmam sincs, hogy pontosan hol szálltam le, csak annyit tudok, hogy a kapszulák a célállomáson landolnak. Messze vagyunk a fővárostól?" A kezemmel végigcsapok a levegőn. "Hülye kérdés. Elkalandoztam. Bocsánat. Biztos messze vagyunk a szárazföldtől, különben hamarabb megtaláltál volna." Leül, én pedig leülök vele szemben.

"Meglep, hogy gyalog jöttél" - mondom.

"Ez egy korlátozott légtér."

"Ó, ezt nem tudtam, pedig a partról ide-oda repültem. Hm, ez azt jelenti, hogy itt hagyjuk a kapszulámat, és gyalog megyünk?"

"Valami ilyesmi." Megsikálja az arcát, aztán a könyökére támaszkodik. A mozdulattól a bicepsze meghajlik. "Mit gondolsz, hová mész?" - kérdezi.

Te jó ég, de nagyok azok a karok. A vállak, az izmok olyan jól kirajzolódnak. Még az inai is látszanak, mint vonalak, amelyek összetartják ezt a sok dögöt. Hőség kúszik fel az arcomon, és felkuncogok. Évek óta nem pirultam el. Elég jó érzés, úgyhogy beletörődöm.

"Nőstény, mit gondolsz, hová mész?"

A francba. Hozzám beszél, ugye? "A fővárosba, természetesen." Fintorogva ráncolom a homlokom. Talán túl sokat kérek ettől a férfitól. "Ez a végső célom, de nagyon szívesen követem önt a legközelebbi biztonságos helyre, ahol a nemzetbiztonságiak felvesznek, és engedélyt adnak a Denverbe tartó járatra. Mármint a Földre." Ismeri Denvert? Kíváncsi vagyok. Semmit sem tudunk ezekről az idegenekről, csak azt, hogy léteznek, és hogy szövetségben vagyunk velük a közös ellenség ellen valahol az űrben, vagy akár a Marson, a két emberi kolónia közti legutóbbi fejleményekből ítélve. Úgy tűnik, hogy a Marson élő emberek meg akarják fojtani a többieket, akik itt maradtak, de ez egy olyan politikai vita, amit nem fogok elkezdeni a harcossal, aki azért jött ide, hogy megmentsen.

Megsimogatja szépen befont szakállát, és összeszorítja az ajkát. Azok az egyetlen puha részei. Puha. Sima. És az izmai meghajlanak és ellazulnak, ahogy először a szakállát simogatja, majd a tarkóját, és világosan megmutatja nekem a bicepszét és a törzsének oldalát. Olyan izmok vannak ott, amilyeneket még sosem láttam férfin, pedig már táncoltam néhány elképesztő partnerrel. Ez egy teljesen más szintű férfi. Ez egy férfi.

Megragadom a levelet, amiből vizet szoktam inni, és legyezgetem magam. Déltájban kezd itt kint meleg lenni.

A hím megáll, és embertelenül csóválja az orrát. "A kondícióm tetszik neked" - mondja egy kacsintással.

Túl öreg vagyok már ahhoz, hogy szemérmesen játszam. "Igen" - ismerem el.

"Szívesen látlak, nőstény."

Kuncogok. A fiú - és határozottan fiatalabb nálam legalább egy évtizeddel - bizonyára magabiztos. Szeretem ezt a tulajdonságot egy férfiban. Úgy érzem, hogy magabiztos, és kezelni fogja a dolgokat. "Annyira megkönnyebbültem, hogy itt vagy. Tudom, hogy folyton ezt mondom, és néha, vagy legtöbbször sokat tudok beszélni, de tényleg megkönnyebbültem. Csak pihenj egy kicsit, aztán szólj, hogy mikor és hol, és én készen állok".

"Jól hangzik" - mondja.

Elmosolyodom. Milyen kedves idegen. Fogalmam sincs, miért tabu a Földön a harcos földönkívüliekkel való összebútorozás. Megint csak túl öreg vagyok ahhoz, hogy ne kövessem a puncimat. Vissza kacsintok rá.