Milana Jacks - Lured By the Predator - Ötödik fejezet

 


Ötödik fejezet

Mas

A nőstény azt hiszi, hogy az eredeti úti céljának nyaralóbolygóján zuhant le. Megértem, hogy összetévesztette a Vérdűnéket egy trópusi paradicsommal. Elgondolkodtat... ha a nemzetbiztonságuk valaha is felfedezné Nomra Prime-ot, vajon turisztikai célponttá tennék ezt a területet?

Ark soha nem adna át egy Ra területet egy betolakodónak, de ha mégis, csodálatos lenne nézni, ahogy az emberi vér nap mint nap ömlik a homokra, amíg rá nem jönnek, hogy valami baj van a hellyel. Eme a homokot járta, és mindenki, aki most ezt teszi, vérzik rajta. Ha ez az Eme újra járni fog, vér fog folyni.

Közelről még szebb, mint távolról. Az orrán és az arcán napfoltok vannak, amelyek fiatalabbnak mutatják, bár azt hiszem, egy kicsit idősebb nálam. Érettebb, és határozottan abban a tenyészkorban van, amikor már egy alom kölyköt adhat nekem egyetlen szaporulat után.

Morgok. Mi a faszt képzelek? Felpofozom magam.

A nőstény szemei kitágulnak. "Minden rendben van?

"Jól, nőstény. Minden rendben." Felállok, és megdörzsölöm a tarkómat. Nem gondoltam volna, hogy a nőstény elhiszi, hogy egy barátságos bolygón van, amelyet az emberek kolonizáltak, arra pedig végképp nem számítottam, hogy úgy fogad, ahogyan ő fogadott. Igazából a legrosszabbra számítottam. Hogy megtalálom a maradványait. Arra az esetre, ha élve találnám meg, azt terveztem, hogy megetetem és elbeszélgetek vele, elmagyarázom neki, hogy ellenséges területen vagyunk, és hamarosan elviszem innen. Attól függően, hogyan fogadta a hírt, hogy nem a Joyliuson van, onnan továbblépnék. Biztosan nem terveztem, hogy elmondom neki, az emberek ragadozóknak minősítenek engem és az enyéimet. Úgy tűnik, ez kiakasztja őket, és őt nem akarom kiakasztani.

Még mindig dolgozom a portálon, és amíg azt csinálom, neki valami mást kell csinálnia, mint követni engem. De meg kell magyaráznom, miért nem megyünk el. Ő egy mentőakcióra számít, én pedig azért vagyok itt, hogy becsalogassam, hogy kevésbé legyen ellenálló, és könnyebben kövessen a portálba.

Hmm. Élvezi a fittségemet. Lenézek a farkam által készített vert sátorra. A fittségem szereti a hátát. A Ka tudja, milyen érzés, ha nem érintkezik nősténnyel, még az anyjával sem. Ez mindannyiunkat egy kicsit túl mohóvá és egy kicsit túl erőszakossá tesz, mint Hart és Nar. Én nem leszek sem erélyes, sem mohó. Van önuralmam még akkor is, ha egy csinos nősténnyel állok szemben, akiről azt hiszem, hogy egy vad istennő, aki el akar véreztetni. De ő maga is kegyelem. Csupa kibaszott kegyelem. Ahogy mozgatja a testét, még akkor is, amikor nem táncol... Örökké tudnám nézni.

Megint felemelkedik bennem a vágy, hogy felpofozzam magam, de elfojtom a rángatózó reakciót, mert lehet, hogy őrültnek néznék ki tőle.

A nőstény visszamegy a fülkébe, és egy hátizsákkal tér vissza. Készen áll, kerek kék szemei tágra nyíltak és reménykednek. Rosszul érzem magam, ha eltiporom ezt a sok reményt, úgyhogy jobb, ha a farkammal kárpótolom.

Tetszeni fog neki a farkam. A legnagyobb a törzsben. Meg kell magyaráznom, hogy miért nem megyünk el most, vagy bármikor ebben az időszakban, vagy a következőben.

A távolban mennydörgés hallatszik, és a nőstény felugrik, kezét a szíve fölé téve. "A francba, esni fog." Az égboltot kutatja. Sötét felhők gyülekeznek, és szinte azonnal eltakarják a napot, én pedig csókot fújok Aoa-nak, a mennydörgés istennőjének, a Ka törzs védőistennőjének és a legjobb barátom megjelölt társának. Erről jut eszembe... belenyúlok a zsebembe, és előveszem a gyógyszert.

A nőstény közeledik és bámul, majd felnéz, szép, hosszú, világos szempillái villognak azokon a megbabonázó szemeken. Soha nem láttam még ilyen színű szemeket, mint a tengereké, és csapdába ejtenek, ahogy beléjük bámulok.

"Azok a vaspótlóim - mondja.

Bólintok, és közelebb lépek, újra beleszagolok a hajába. Nem lép hátra. Meglepődöm és örülök, hogy nem fél tőlem. Feladom a játékokra, és őrzöm, amíg elsajátítom a terepet, amelynek portáljait a törzsem még nem látta. Ki nem állhatom, hogy mások hozzányúlnak a kibaszott vezérlőmhöz. Elbaszhatják az egészet, és nekem egy fordulót azzal kellene töltenem, hogy kibogozzam a hálót, az elvarratlan szálakat és a térbeli nyílásokat, amelyek a tengerek közepén dobhatják ki őket, amiről ők sem tudnak. És ha a Ra támad, miközben a portáljaim nem működnek, az mindannyiunk halálát jelentheti. Egyszer már megtörtént, és nem hagyom, hogy újra megtörténjen, amíg én vagyok a portálmester. Amatőrök nem nyúlhatnak a kezelőszerveimhez, és kurvára biztos, hogy nem ők vezetik a játékokat a Ka törzsben.

"Hol találtad őket?" - kérdezi a gyógyszerről.

"Egy másik kapszulában."

"Az én kapszulámban!" Ököllel a levegőbe löki a kezét. "Megtaláltad a gubómat. Megszerezted a hegedűt?"

"Nem hiszem."

"Az nagy kár. Ő volt a kedvencem. Eh..." A levegőbe csapkod, de közel marad hozzám, a testünk szinte összeér, a mellbimbói szinte a mellkasomat bökdösik.

Annyira csinos. Annyira nagyon szép, és a mellkasomban dorombolás támad, miközben az ajkai szétnyílnak, és vörösre színeződik az arca. Kissé lehajtom a fejem, és megdöntöm. "Megkóstollak" - mondom neki. "És ha megteszem, van rá esély, hogy nem hagyom abba. Tudod, nőstény, még sosem kóstoltam nőstényt, és neked finom illatod van."

Lábujjhegyre emelkedik, és mivel nőstény létére magas, zárja a távolságot, majd megcsóválja az ajkaimat, kék szemei tágra nyíltak és kifejezőek, gyakorlatilag huncutságtól csillognak. Egy istennő ez a lány. Elveszi, amit akar. Teljesen kifordítja a fejemet. De megéri majd. A teste, a puncija a farkamon, annyira meg fogja érni az őrületet és az esetleges veszteséget, a szívfájdalmat, amit el fogok szenvedni. Eme nem tartozik senkihez, ragadozó.

"Köszönöm a tablettákat, harcos."

"Mas", mondom. "A nevem Mas."

"Mas."

Mintha azt mondta volna, hogy kóstolj meg. Megragadom a tarkóját, és morogva megcsókolom, belenyomom a nyelvem a szájába, és ízlelgetem a nőstényt. Végre megértem, mi vitte Hartot és Nart a jelölésbe és a földek összes szabályának megszegésébe. Olyan íze van, mint a torkomban lévő édes, folyékony vérnek, friss ételnek, a zsákmány szívének, a hús legpuhább, legédesebb részének, és a nyelvemet forgatva, a derekánál meghajolva akarom felfalni.

Hosszú lábát a csípőmre akasztja, én pedig megragadom a combja hátsó részét, és felemelem, közelebb húzom, a farkamhoz szorítom, hogy megtapasztalhassa a fittséget, ami vár rá, amikor megdugom. Letérdelve magammal viszem. Tompa ujjai végigsimítanak a fejbőrömön, és érzem, hogy vért szívott, mielőtt ökölbe szorítja a hajamat, és a számba morog. Visszamorgok, és szétválasztom a térdemet, majd megragadom a farkamat.

Mennydörgés csap a tábor tűzrakóhelyére.

Az eső a hátamra zúdul.

A nőstény elereszt, és pislog, mintha kábulatból ébredne.

Lerázom magamról az esőt. Utálok elázni. Utálom a Ra területét. Életemben először nem tudok nyugodtan dugni. Dühösen vicsorgok, és leugrom róla. A földön, felfelé fordított arccal, lehunyja a szemét. "Fogalmam sincs, mi ütött belém, de nem volt helyénvaló".

Hogy felsegítsem, kinyújtom a kezem, és ő megfogja. "Nem, nem volt az."

Felkacag. "Ahonnan én jövök, ott határozottan helytelen."

"Szerencsére a földrajzi helyzete megváltozott." Örökre. Csak még nem tudsz róla.