Milana Jacks - Lured By the Predator - Tizedik fejezet

 


Tízedik fejezet

Tatyana

A fülke nem indul. Ideges verejték borítja az ujjaimat, és a fülke műszerfala nem reagál a piszkos vagy nedves érintésre. Megtenné, ha nem sérült volna meg a balesetben, de megsérült, és én nem vagyok olyan szakértő, aki meg tudná javítani. Véletlenül fedeztem fel a kézi vezérlést, és szintén véletlenül tanultam meg vezetni. És amikor azt mondom, véletlenül, úgy értem, hogy kétszer is lezuhantam a hegyről, mielőtt megtanultam, mit kell csinálni, és tovább gyakoroltam azzal, hogy napi szinten irányítottam ezt a dolgot.

A tenyeremet a kék ruhámhoz dörzsölöm, és megérintem a Start gombot. Nem működik. Ráordítok, és a tenyeremet a műszerfalhoz csapom. Megreccsen. "Jaj, ne! Jaj, ne!" Megtapogatom a műszerfalat, érzem a repedéseket az ujjbegyeim alatt.

Az egyik állat a fülkéhez ugrik.

Eltakarom a fejem, mintha el tudna érni.

Mas behajol a térdénél, és ugrik. Suhint a fejszéjével, és üvöltve vágja át az állat hasát. Vér és belek ömlenek rá. A másik három állat támad, vicsorogva, csattogva, pattogva ugrál körülötte. Mas megpróbálja elhárítani őket, de a hatalmas pokollovak szupergyorsak, és harapdálják őt, miközben pozíciót váltanak.

Mas az egyikre rászúrja a fejszéjét. Eléri az oldalát. Jól van.

Az állat újra nekivág, és Mas vádliját harapdálja, féltérdre kényszerítve Mas-t. Mas vicsorogva rájuk vicsorog, és eldobja a fejszét.

Istenem, megadja magát, és ők darabokra tépik.

Ezt nem tudom nézni. Megérintem a Start gombot, ezúttal óvatosan. "Gyerünk, gyerünk..."

Mas vállában kiugrik egy csont, a lábai térdben hátrahajlanak, a karjai kicsavarodnak, és egy másodperc múlva már olyan, mint ők. Egy állat. Egy pokoli ló, narancssárga bundával, mint a táborhelyen lévő két ló. Csattogó fogak, vágó karmok, vicsorgás és véres harcban állnak egymással, és nem tudom megmondani, hogy ő nyer-e vagy sem. Már nem érdekel, mert ez nem az én harcom, és Mas nem jött a segítségemre. Mas egy ragadozó osztályú faj, aki azért jött, hogy felfaljon engem. Ezt mondta nekik, és ezt ő is tudta, mert olyan, mint ők.

Összekulcsolom a tenyeremet, lehajtom a fejemet, mondok egy imát, és óvatosan, nagyon óvatosan megérintem a gyújtógombot. A fülke kigyullad és felemelkedik. A ragadozók véres szőr- és karomzuhatagban harcolnak. Épp olyan gonosznak hangzanak, mint amilyennek ezt a fajt elképzeltem. Nem mintha korábban sokat foglalkoztam volna velük. Olyanok, mint a mumus, olyanok, mint a rémálmok, amilyeneket még senki sem látott, és ez megmagyarázza, hogy miért marad elhagyatott a Joyliusnak ez a területe.

És azt is megmagyarázza, hogy Mas hogyan talált rám. Ez az ő területük. És ami még rosszabb, ahogy elmanőverezem a kapszulát a kempingtől, az az, hogy senki sem jön, hogy megmentsen.

Leszállok a homokra. Ennél messzebbre nem megy a kapszula, és nem merem a szemközti hegy felé lőni, mert már próbáltam korábban, és majdnem lezuhantam a sziklára, amikor nem találtam helyet a leszálláshoz. Egy tapasztalt pilóta le tudott volna szállni a majdnem lapos sziklán, de én nem vagyok az, úgyhogy marad a homok.

A kapszula alja súrolja a homokot, ahogy megfordítom, hogy szemmel tarthassam a fenti táborhelyet, a hegyet, ahol a ragadozók reggelire gyülekeztek.

Egy véres narancssárga szőrgombóc ugrik ki a fák közül, amit még kettő követ. Leszáll a sziklára, és nem időzik el. Azokat a hajlékony és erős hátsó lábakat behajlítva leugrik az alacsonyabb sziklára. Mindannyian egyszerre landolnak, ugyanarra a sziklára, és az őt üldözők beleharapnak a hátsó lábába.

Fájdalmas üvöltésétől összerezzenek, és rémülten nézem, ahogy a narancssárga bundájú ló, akiről azt hiszem, hogy Mas, lefelé bukdácsol, szikláról sziklára csapódva, pattogva és vérfoltokat hagyva maga után. A másik kettő üldözőbe veszi. Helyesbítek. Leskelődnek utána, a fejüket mélyen lehajtva, óvatosan ereszkedve, hátrahúzott fülekkel, azokkal a hatalmas fogakkal, amelyek véresek és szabadon állnak. Nincsenek ajkak, amelyek eltakarják a fogakat, és húsdarabok, valamint a narancssárga pokolló szőrcsomói tapadnak a szájukhoz.

A narancssárga a homokra esik, és lent marad, míg a másik kettő leereszkedik, és a homok szélén leselkedik. Az egyikük kinyújtja a mancsát, majd visszahúzza, amikor a haverja csattogtatja a fogait. A homokban a narancssárga bundás nem mozdul, de látom, ahogy a mellkasa emelkedik és süllyed. Miért nem végeznek vele? Biztos, hogy Mas az, és haldoklik, a vér a homokban tócsázik. Tudom, hogy én vagyok a következő. Talán nem végeznek a sajátjaikkal. Talán csak leütötték és félreállították az útból, vagy talán megadta magát, mint egy... egy farkas, ha egy erősebb farkassal találja szembe magát.

Egy farkasfalkában az alfa eszik először.

Azt hiszem, az egész állatvilágban ez igaz. A vesztes meghal vagy éhen hal. Ami azt jelenti, hogy én itt fogok meghalni vagy éhen halni. Nem fognak elmenni. Tudom, hogy nem hagyják el a területet, ahogy azt is tudom, hogy Jason nem hagyna békén, amíg rács mögé nem juttatom. Mindig is préda voltam. A férfiaknak, a menedzsereknek, a diétámnak, még a szenvedélyeimnek is. Mindig a szívemet követtem.

Ezért teszem azt, amit most teszek. A hülye szívem, amely vérzik a sérült Masért, arra ösztökél, hogy nyissam ki a fülke ajtaját, és lépjek ki. Szinte testen kívüli élmény, és lehet, hogy megőrülök. Talán végre bekattantam. Hallottam, hogy ez megtörténik az elszigetelt és extrém kényszerhelyzetben lévő emberekkel.

Nem törődve a biztonságommal, átkelek a homokon a ragadozókhoz. Felemelik a fejüket, és az orruk jobbra-balra mozog, ahogy Mas tette a hímnemű alakjában.

Szájuk sarkából nyál kezd csöpögni.

Előrelépek, de nem túl közel. Gyorsak, de még vissza tudok futni a gubóhoz. Nem nézhetem végig, ahogy széttépik. Visszatartotta őket értem, még ha csak a saját reggelijét akarta is megvédeni.

A ragadozók a homokra lépnek, és megindulnak felém. Vicsorognak és csattogtatják a fogaikat, de egymásra, mintha beszélgetnének. Én a helyemen maradok, a térdem hevesen remeg.

Mas felemeli a fejét. Narancssárga szemei az ezüstösükkel ellentétben villognak, és nyöszörögve próbál felállni. Sikerül a mellső lábaira támaszkodnia, de gyorsan az oldalára esik. Ekkor látom meg. Egy darab hiányzik az oldalából. Súlyosan megsérült. Nem fogja túlélni.

A ragadozók tovább vicsorognak egymásra.

Düh gyűlik bennem, és azt kiáltom: "Dögöljetek meg, rohadékok! Dögöljetek meg!"

A két ragadozó összecsap, dühösen tépik egymást, miközben úgy nyüszítenek, mintha egyszerre sírnának és sikítanának. Kezemet a fülemre szorítom, és nézem a haláltáncot, és mielőtt még tudnám, hogyan kerültem oda, már ott állok előttük. Holtan, véresen hevernek a homokban, a vér csiklandozza a lábujjaimat, végigfolyik a lábamon. Félreállok, és véletlenül rálépek az egyik lábára. Megrántom a lábam, csakhogy a végén a másik fejére taposok. Próbálom elkerülni, hogy rájuk lépjek, de nem megy. Bárhová lépek, vagy véren vagy testrészeken landolok. Őrült és csavaros, és nem értem, és mivel nem tudok menekülni az őrület elől, feladom, és a helyemen maradok. Sírni kezdek, takony folyik az arcomon.

Mas felül, egyik lábával oldalra dőlve, kínos, törött szögben. Narancssárgán izzó szemmel egyszerűen csak ül. Odasétálok hozzá, és széttárom a karjaimat. "Gyerünk, és gyorsan csináld."

Arra számítok, hogy lecsap, és egyszerűen kettétör. Vége legyen. Elegem van ebből a túlélő szarságból, és ha vannak itt ragadozók, akkor inkább ez ölne meg gyorsan. A többiek talán játszanak velem, kínoznak, darabokra szednek. És szerintem ez nem tenné ezt.

Mas hasra esik, és a lábamhoz kúszik, nagy narancssárga szemei rám merednek. Majdnem úgy néz ki, mint egy kiskutya, aki belekerült a szemétbe, és most bocsánatot kér, bocsánatot kér, és arra kéri a gazdáját, hogy simogassa meg, hogy megnyugtassa, megbocsátott neki. Szipogok, megtörlöm a taknyomat, és az állat mellé pottyanok, egyik kezem a feje tetején. A vére a bundájához ragasztja a kezemet. "Jó fiú."