Milana Jacks - Lured By the Predator - Nyolcadik fejezet

 


Nyolcadik fejezet

Tatyana

A szexi harcossal flörtölni olyan jó móka, mint már régen nem volt. Nem ejti el a túlhasznált vagy egyszerűen csak buta felszedőszövegeket, és én tisztelem az olyan férfit, aki sokáig dolgozik, hibázik, feláll, és újra megpróbálja. Emellett már régóta egyedül és magányos vagyok, nem csak azóta, amióta itt vagyok ebben a trópusi paradicsomban.

Hosszúak a gyakorló óráim, és a naptáram zsúfolt. Amikor nem táncolok, akkor táncosokat képzek, vagy jótékonykodom, vagy a médiának dolgozom, vagy ha tehetem, mindkettőnek, ami nem sok időt hagy a napomban a szórakozásra. Az emberi kapcsolatok kiéheztetése most látszik, hogy egyedül vagyok egy férfival.

Mas elővesz egy pár fejszét, és megforgatja őket a tenyerében, mielőtt maga mögé hajítja őket, hogy a korábban behozott fatörzsön landoljanak. Fog egy pár kést, és mindkettőt az egyik tenyerébe fogja, majd felém hajítja őket. Felsikoltok, ahogy a testem két oldalán megakadnak, és a kezemet a bunda alá szorítják. Vonaglok, de nem tudok kiszabadulni, amikor még két kést hajít, és most már a felsőtestem is a prém alá szorul.

"Mit csinálsz?" Kérdezem.

"Táncolni fogunk, Eme." Kikapcsolja a kiltjét tartó övet, és az egyszerre csapódik a földre, miközben a kilt néhány centit leesik, és pont a szeméremteste felett áll meg, ahol az alatta lévő dudor tartja. "Addig fogunk táncolni, amíg egyikünk el nem fárad."

Nyelek egyet. Masnak éles V-je van, jól kidolgozott izmokkal, és a bal cicimbe fogadnék, hogy a fenekén gödröcskék vannak. "Hát akkor rajta" - mondom, megpróbálok felülni, aztán eszembe jut, hogy lefogott. A mellbimbóim megélénkülnek, ahogy a bunda átdörzsöli őket a vékony pólón, amit pizsamaként viseltem.

Mas kioldja a kiltjének egyetlen megmaradt zsinórját, és az anyag leesik, felfedve tökéletes péniszét, amelynek méretét egyetlen ember sem tudná lemásolni. Hosszú, széles, erezett, és lassan kezd felemelkedni a lefelé fordított helyzetből teljes erekcióba. Mas akaratából mozog vissza lefelé és felfelé, mint egy lift. Megmutatja, hogy minden izma felett rendelkezik, beleértve azt is, amit a legtöbb férfi nem igazán tud uralni.

Nyomás alakul ki a hasamban, és a csatornám görcsösen tiltakozik az üresség ellen.

Mas embertelen módon mozgatja az orrát balról jobbra. "Milyen édes illat."

Azt hiszem, az izgalmamra céloz.

Mas dorombol, és valami vörös szín bukkan elő a farkának tetején. A szemem tágra nyílik, de a lehető leggyorsabban elrejtem a meglepetést. Nem akarom megzavarni a pillanatot. Azt a hatalmas farkat akarom magamban. A lábaim között lüktetek, az izgalom fájdalommá változik. Mas az aljától a tetejéig simogatja magát, hüvelykujja a kiálló vörös izén időzik, masszírozza, hogy az ondót spricceljen. A dorombolása hangos morgássá változik, és egy nagymacskára emlékeztet, amely a zsákmánya fölött lebeg, és arra készül, hogy felfalja azt.

Gyorsabban simogat, és ondót lövell a bundára, majd a lábamhoz guggol. Megmozgatom a fenekemet, és felemelem. Mas vigyorog, és lassan leveszi a nadrágomat, így csak a bugyim marad rajtam. Lehajtja a fejét, és egy karmával végigtapogatja a nedves foltomat. Először fel és le, aztán egy kicsit beljebb tolja, és körbejárja a bejáratomat. A pamut alsóneműm olyan érzés, mintha csiszolópapírral tapadna érzékeny nyílásomhoz. Felnyögök, és visszahajtom a fejem a szőrmére, majd felemelem a csípőmet. Mas oldalra tolja az alsóneműt, és ott megáll.

A plafont bámulom, és amikor gyengéden hozzám ér, szétteríti nedvességemet a csiklómon, vissza lefelé, egészen a kis hátsó lyukamig, behunyom a szemem, ahogy az izgalom felgyülemlik a hasamban.

Egy ujja belém tolódik, és zihálok a vastagságától. Ujjal dug meg, belém nyomja, kihúzza, és felfelé görbíti, simogatja azt a helyet, ami csodálatos érzés. Hozzáadva egy második ujjat, lassan kinyújtózik, és a dorombolása már csak morgássá válik, állatiasan hangzik. Felizgat, emlékeztet arra, hogy egy másik fajhoz tartozó hímnek engedem, hogy a puncimmal játsszon. Ez tabu és helytelen, és én a tabu és helytelen mellett vagyok.

Amint két ujját belém dugja, érzem a nyelve suhintását. Durva és érdes, és végigkukkantok a testemen, a lábam között lévő fejére. Térdel, így a hátát is látom. Tökéletesen egyenes és izmos. A bicepszei megmozdulnak, ahogy pumpál engem, én pedig széttárom a lábaimat, amennyire csak tudom, hogy olyan szögből vehesse, amilyenből csak akarja. A kezei a térdemre repülnek, és lefogja őket. A punci ajkaimmal kezd el hancúrozni, ápolt szakálla a puncim bejáratát dörzsöli.

Felhúzza az állkapcsát, és a nyílásomhoz nyomja, miközben az ajkait a csiklómra szorítja, és szopni kezd. Behunyom a szemem, miközben a fejem a szőrmére csapódik. Felemelem a csípőmet. Mas morog, és a hang végigrezeg a testemen, én pedig hangosan nyögni kezdek, miközben ő dorombol, amitől a csiklóm egyre jobban megduzzad, és a hasamban egyre nagyobb lesz a nyomás. A csípőmet a szájához és a szakállához csiszolom, a súrlódás csodálatos érzés, és amikor megcsípi a csiklómat, néma sikollyal élvezek el, mert a testem összezárul, ahogy a puncim görcsbe rándul.

Mas felnyalábol, hosszú, gyors nyelvcsapásokkal, és úgy nyögdécsel, mintha lakomázna. Amikor magamhoz térek, felemelem a fejem, és látom, hogy a késekért nyúlt. Elengedi a bőrt, én pedig felülök, az arca még mindig a lábaim között van. A kezemet a hajába temetem, ő pedig vicsorít, amitől a puncim újra görcsbe rándul. Egy darabig még ölelget, aztán felemeli a fejét.

Valami fényes rejtőzik a szeme fehérsége mögött. Annyira átszellemülök tőle, hogy nem veszem észre azt a pillanatot, amikor felemeli a kést, és megvágja az alsó ajkát. A vér felcsordul és a szakállára csöpög. A szívem a fülemben dobog.

Most térdre ereszkedem, és odamászom hozzá. Szélesebbre tárja a lábait, hogy közéjük térdelhessek. Nagy tenyerei melegen simulnak a csípőmre, ahogy átölelnek. Mas lehajol, és lehajtja a fejét, én is, és ő megcsókol.

A vére íze nem hasonlít a többiekéhez. Egyszerre édes és fűszeres, mint a fahéj és a citrusfélék, és ő a nyelvét a számban kavargatja, egyik keze a hajamban, a fejemet mozgatja, és úgy csavarja, ahogy neki kell. A másik kezével megragadja a fenekemet, és felhúz, hogy a combjai fölé térdeljek. Lábaimat a fenekem mögött hajtom össze, és megragadom a hosszú szárát. Megsimogatom, érzem a sima, kemény bőrt. Mas a számba nyög, én pedig gyorsabban dörzsölöm.

Megragadja a csuklómat, és megcsóválja az ajkaimat. Ilyen közel hozzá, ahol a lélegzetünk találkozik közöttünk, tisztán látom a függőleges pupillát és a narancssárga szemeket a fehér mögött. Mas megrántja a kezemet a farkán, és a bejáratomhoz vezeti. Oda helyezzük, és Mas a tenyerét a fenekem felé mozgatja, és megpaskolja. Én zihálok. Megszorítja a fenekemet, és újra elfenekeli. Aztán a másik oldalra. Megfogja a csuklómat, és a hátam tövénél tartja. A melleim kiállnak, és ő szopogatja a mellbimbóimat, egyikről a másikra haladva, a nyelvét forgatva.

A csatornám a farkának a hegyére tapad, ahogy leülök, hogy a feje belém hatoljon. Mas alulról felfelé tolja, és szorosabban, mozdulatlanul tartja a testemet, miközben alulról rángatja a csípőjét, irányítja a mélységet és a sebességet, és sosem temeti magát egészen belém. Cukkol engem.

Addig dugunk így, amíg a verejték át nem ázik a testemen.

Háromszor élvezek el, az erőm elhagy. Hiába tart engem, már a gerincemet sem tudom felegyenesedve tartani. A fejem hátraesik. Mas még közelebb hoz hozzám, és most a farkát egészen belém temeti. Negyedszerre is felsikoltok és elélvezek, szemeim előtt csillagok játszanak, testem elernyed.

Felemel és újra mozogni kezd.

A szemeim a tarkómba gurulnak. "Te nyertél", mondom neki.

Mas abbahagyja a mozgást, és elenged, majd lefektet a szőrmékre. A szeme narancssárgán lángol, függőleges pupillái résnyire, és én annyira fáradt vagyok, hogy álomba merülök, a lelkem azt követeli, hogy pihenjek. Mas megcsókolja a homlokomat, ott időzik. Úgy érzem, mondani akar valamit, ezért kinyitom a szemem, hogy egy utolsó erőfeszítéssel ébren maradjak, amikor Mas mellém fekszik, és magához szorít, az arcomat a mellkasához nyomja.

Dorombol. A testének melege gyorsan átragad az enyémre, és a dorombolás álomba ringat.