Milana Jacks - Lured By the Predator - Huszonkettedik fejezet

 


Huszonkettedik fejezet

Mas

Eme a homokban napozik. Felmászom az egykori táborhelyére, hogy megjavítsam az elromlott portált, amelyet Eme játékainak első éjszakáján emeltem, és felidézem, hogy még ajándékkal is érkeztem ide. A játékokban olyan dolgokat ajándékozunk a nőstényeknek, amikről úgy gondoljuk, hogy tetszeni fognak nekik, és ők választják ki a legjobbat. Én egy arany hajcsatot adtam Eme-nek, amit saját kezűleg készítettem. Tis bátyámmal ellentétben én béna vagyok a kézzel készített dolgokban, így azt a valamit én készítettem. Az események, amiket megosztottam vele, mind összeálltak és a helyükre kerültek. Ami csak még jobban felbosszant, hogy nem vettem észre, mielőtt Hart észrevette volna.

Az eső után még friss ragadozóvér a nedves talajon úgy fest a táborhely, mint egy átkozott csatatér. Útban a sátor felé megállok, felveszem a bundám egy darabját, és megrázom a fejem. Nem tudom, miért gondoltam, hogy bárki is versenyezne Eme-ért, amikor Eme húsban és vérben szállított bizonyítékot követel a rátermettségről.

Belépek a sátorba. "Bassza meg!" Visszaugrok, majd morogva visszasétálok befelé, leülök a farönkre, és Tashra, a Ra törzs alfájának idősebbik testvérére meredek, aki az ágyneműnkön heverészik. Gyakorlatilag a Vérdűnék az ő grófságának részei, és rajtakapott egy titkos portállal, nem is beszélve arról, hogy feltörte Feli portálját a homokon.

Felemeli a magommal megfestett bundáját. "Megbasztad, azt mondanám."

"Tash" - köszönök neki, és próbálok kifogásokat találni. Semmi sem jut eszembe.

Felül és vigyorog. Fekete hajában a gyöngyök egymáshoz csattannak. Az arcát tisztára borotválta, a homlokát feketére festette, és nyugodt viselkedése ellenére agressziót sugároz. Tash, akárcsak öccse, Ark, egy fondorlatos fattyú, és nem lehet benne megbízni. Nem tanácsos egyedül ülni vele. Ha az én Kai-om lenne itt, soha nem hagynám egyedül Ark családjával, főleg nem abban, ami Tash grófságának számít, még akkor sem, ha Eme újra járja a földeket.

"Az én területemen vagy - mondja. "Mit keresel itt?"

"Feltöröm Feli portálvezérlőjét."

Tash bólint. "Hallottam." A csillogó portálra mutat. "Hová vezet ez?"

Ez egy titkos portálhoz kapcsolt portál, ami a területetek szívébe visz. "Vosna."

Tash ezüstös szemei felvillannak. "Az ott Loma a túloldalon. Azt hiszed, hülye vagyok?"

"Igen."

Vigyorog. "Sosem kedveltelek, Szöszi."

"Tudom. Okosabb vagyok, jobban nézek ki, és nagyobb a farkam. A fittségem a rossz irányba dörgölődik."

Tash egy szempillantás alatt rajtam van, én pedig felállok, hogy a mellkasunk összeütközzön. Megragadja a torkomat, én pedig az övét. Egymás húsába vájjuk a karmainkat, és megpróbálom megfojtani őt, ahogy ő engem, aztán eszembe jut, hogy ha Tash Eme közelében elvérzik, akkor tényleg elvérezhet és meghalhat, és a Ra békeszerződés a Ka-val az ő jólététől függ. Arknak szüksége van Tashre az oldalán, és ha Arkot lecserélik, a Ra újra támadni fog. Három nőstény és fiatal jön, és most jobban, mint valaha, meg kell őriznünk a békét.

Elengedem őt, és felemelem a kezem.

Ő továbbra is a torkomon tartja a szorítását. "Megöltem már nálad erősebb hímeket, és néhányat még a szemed láttára is. Ne légy még egyszer tiszteletlen velem."

Bólintok. Igaza van. Neki. Igaza van. Igaza van. Nemcsak, hogy feltörtem a portáljuk vezérlését (megint), hanem engedély nélkül behatoltam, és visszaszereztem egy nőstényt, akit aztán játék nélkül megjelöltem. Egyetértően bólintok.

Tash elenged, én pedig letörlöm a vért a karmával ejtett vágásról. A seb azonnal bezárul. Tash még mindig vérzik, tekintete a nyakamon van, ahol a sebem bezárult. Letörli a vért, vár néhány pillanatig, aztán összehúzza a szemét. "Most megmérgezed a karmaidat, hogy lassabban gyógyuljunk?"

Hűha. Mi a faszom? "Ez egy nagyon érdekes vádaskodás. Csináltál már ilyet?"

"Az csak a nyusziknak való."

Vigyorgok. A Ra a puncik közé tartozik. De nem mondhatok ilyeneket, ha a Ra törzs egyik leghalálosabb puncijával akarok kellemesen elbeszélgetni.

"Szóval, mit keresel itt, Mas?"

"Elhoztam az Eme-emet úszni. Szereti ezt a területet, ha emlékszel."

Tash megdermed, mint a préda, mielőtt a ragadozó lecsapna rá. De gyorsan magához tér, és újra megtörli a sebét, majd ujjbegyei között dörzsöli a vért.

"A vágás nem fog bezáródni" - mondom neki. "Eme a Ka-nak kedvez."

Tash megdörzsöli a hasát, megvakarja a karját. A frász kerülgeti. Hart és Ark is viszket, ha kényelmetlenül érzi magát. Ők ketten annyira hasonlítanak egymásra, sokkal jobban, mint ahogy Hart valaha is beismerné. Néha azt hiszem, Ark Hart rég elveszett testvére, ahogyan Nar az én rég elveszett testvérem. Mivel Hart és Ark nagyon hasonlítanak egymásra, az elmúlt évtized háborúi kivételesen brutálisak voltak, mivel a két hím felülmúlta egymást. Több százezer halottjuk volt, mire megegyeztek.

"Ark vissza akarja kapni Feli irányítását - mondta Tash.

"Szükségem lesz a Vérdűnék portáljára Eme számára."

"Legyen a tiéd" - mondja Tash és rámutat. "Ezt most össze fogod omlasztani, a lomai portállal együtt. Aztán odaadom neked a Vérdűnék homokportált. Tekintsd ezt ajándéknak Eme, a Vércse számára." Megtörli a sebét. Még mindig vérzik.

"Egyetértek."

Tash sebe azonnal bezárul.

Viszket a hasam. Itt van. Az istennők olyan hátborzongatóak! Megköszörülöm a torkomat, mert nem hiszem, hogy valaha is megszokom, hogy egy isteni jelenlét vigyáz rám, és kilépek a sátorból, Tash pedig követ. Odakint leülünk a fatörzsekre, mindketten kissé kiborulunk a sátorban lüktető erőtől. Tudom, hogy ő is érezte. Már megint viszket.

"Bassza meg, utálom ezt a helyet" - mondja.

Én meg kuncogok. "Én sem szeretem, de Eme szereti, szóval...".

"Miféle idióta jelöli Eme-t?" Tash suttogva sziszeg. "Azt hittem, te vagy a legokosabb faszfej a földeken?"

"Az okos köcsögök tudnak egy-két dolgot, amit te nem." Itt van egy vagy talán két dolog, amit még senki sem tud, és én gondolkodom rajta. A jelöletlen nőstények nem látják a portálokat. A jelölés után, azt hiszem, a horog felszabadítja a genetikai anyagunk egy darabját, és a nőneműeket alkalmazkodóbbá teszi a mi életmódunkhoz. Ez biztosítja a túlélésüket a ragadozók között. Más szóval, a horog alkalmassá és beilleszkedővé teszi őket.

Ezért a sikeres szaporodás és ennek az idegen fajnak a földünkön való boldogulásának biztosítása érdekében minden nőstényt meg kell jelölni. De ezt ő nem tudja, és senki más sem. Kai és a legjobb barátom ma este megtudják a grillezésünk során, ahol Amti remélhetőleg valami Hart erdőben fogott és nem Eme áldozatát tálalja nekünk. Áldott legyen persze a kedves Eme.

Addig is, a Ra addig fog szenvedni, amíg rá nem jönnek, és talán soha nem is fognak, és ó, mennyire élvezni fogják a törzstársaim, ahogy szenvednek. Mosolygok.

"Mi az? - ugat.

"Nem vártad meg itt, hogy összeomoljon a portál."

"Megölted három hímemet."

"Nem én voltam. Eme kivéreztette őket, ahogyan az neki jár." Azt, akit a fejszémmel vágtam le, talán megöltem, de a másik kettőt nem. "Ők támadtak rá." Négyen voltak, tehát egy túlélte.

"Nem érdekel. Most a Ka-val van, úgyhogy te felelsz érte."

"Nem figyelsz rám. Megtámadták."

"Ez az ő földjük.

"Eme megint sétál!"

Tash úgy vigyorog, ahogy Ark gyakran teszi, amikor rájött, hogyan használhat ki egy másik ragadozót. "El fogom felejteni, hogy megtörtént. Be kell jutnunk az Omila-hegy melletti portálhoz."

"Nincs ilyen portál" - hazudom.

"Hazugságszagot érzek."

Az ő hiúsági esete rosszabb, mint az enyém. "Nem, nem tudod."

Megsúrolom a tarkómat. "A bátyád Kai nőstényeket ígért nekem, és nem tartotta be a szavát."

"Mert szükségünk van arra a kibaszott harci madárra az Omila-hegyen."

"Hány nőstény van ott?

"Talán több száz. Kurvára nem tudom. Nem számoltam meg."

Százak. Százak! "Az omilai harci madaraid nem a mi problémánk. Az sem a mi problémánk, hogy hogyan szállítja a nőstényeket."

"Figyelj rám, horgas, Hart megígérte, hogy hozzáférünk a portálokhoz, hogy mozoghassunk és szállíthassunk. Adott nekünk szaros, korlátozott hozzáférésű szarságokat, amiket magunk is fel tudunk állítani, és ezek mind korlátozottak, kétségtelenül általad. Szóval a nőstényeket akarod? Én a harci madarat akarom. Különben is, a Ra védi a bolygót. A szárazföldi védelem a Ka problémája."

"Az Om, akikkel bajba kerülsz, nem szárazföldi ragadozók, és még ha azok is lennének, soha nem zavartak minket. Ha mi békén hagyjuk őket, ők is békén hagynak minket. Nem kellett volna ott parkolnotok. A madarak fel fognak lázadni ellenetek. Ah!" Csettintek az ujjaimmal. "Megpróbálod megmenteni a Rát az om inváziótól. Ark a területükre pisilt, hm?"

"Hadd mondjam el, szerintem mi történik ott." Tash megmarkolja a térdét, és előrehajol. "Az Omok leszedik az embereket. Előbb-utóbb valamelyikük rá fog jönni, hogy azok szaporodók, és ha egyszer rájönnek, csodálkozni fognak, honnan jön az a finom, szép préda. Abban a pillanatban, hogy megkeresik a madarat..."

"Meg fogják találni."

"Igen, zseniális. El fogják kapni az összes nőstényt."

"Bárka többet ígért."

"A harci madár nélkül nem."

"Hogy jutottál ki onnan egyáltalán?"

"Vészkapu. Összeomlott, amikor kiléptünk."

"Amatőrök."

Tash feláll. "Lehet, de te tudod, és én tudom, hogy szükséged van a nőstényekre."

"Ahogy a Rának is."

"Ahogy mindannyiunknak. Szóval mit szólnál, ha életünkben egyszer Rá és Ka együtt dolgozna? Biztosítsuk, hogy a nőstények túléljenek és gyarapodjanak velünk, ne pedig az Om."

Én is mellé állok. "Amti ma este grillezést tart. Gyere el vacsorázni. Ha Hartnak nem gond, akkor felállítok neked egy faszt odakint." Micsoda? Nem. "Egy portál."

"Mi van a menüben?"

"Eme lehet, hogy el akar véreztetni téged. Amti meg fogja sütni a segged. Félsz?"

Odasétál hozzám és vigyorog. "Csak ha mindketten leszopják az erekciós farkamat. Akarod nézni?"

A kurva anyját. Lendülök. Tash lebukik, leugrik a tisztásról, és az ugrás közepén vadászatra tör. Hivalkodó. Levetkőztetem a vértemet , és hagyom, hogy a vadászom üldözőbe vegye. Átugorva a tisztáson, egy sziklán landolok, Tash már majdnem a homoknál van, ahol Eme, nem okosabb, a parton heverészik. Meztelenül.

Lefelé menet vicsorogva próbálom figyelmeztetni egy újabb ragadozóra, de lehet, hogy csak szundikál, és Tashnak mutatja szép és fitt testét. Meg akarom ölni. Vér fog folyni. Már rohanok le utána, és arra gondolok, hogy darabokra tépem, amikor felbukkan egy kapu, és ő beugrik.

Csikorogva megállok, és két szikla között kötök ki, a Tash által megüresedett hely és Eme között pillantok. Felül, szemét a nap elől védve. Feláll, nyújtózkodni kezd, és felismerem ugyanazt a mozdulatot, amit már korábban is láttam. Ez az ő rutinja.

A portálok várhatnak. Én inkább Eme-t figyelem. Olyan gyönyörű, amikor nem is tudja, hogy bárki is figyeli. Most még szebb, mert most már az enyém.