Milana Jacks - Lured By the Predator - Tizennyolcadik fejezet

 


Tizennyolcadik fejezet

Tatyana

"Gondolom, a kapszulám valahol itt van valahol?" Felvettem az egyik ruhát, amit a Joyliuson tartott előadás után viseltem volna, hogy elvegyüljek a gazdagok és híresek között, akik manapság többnyire a Marson élnek, és pazar szezonokat töltenek a Joyliuson. A Mars státuszszimbólummá vált, és a Joylius rögtön követi. A gazdagok milliókat költenek arra, hogy oda-vissza utazzanak, és hónapokig Joylian üdülőhelyeken tartózkodjanak, csak azért, hogy a többi marslakó láthassa, hogyan élnek. Belülről nézve, én tsk. Nem szeretek a Mars-Föld politikára gondolni.

"Megtaláltuk a kapszuládat, és itt van a toronyhoz csatlakoztatva" - válaszolja Mas.

"Találtatok cipőt?" Kérdezem. A boltban, amikor megvettem az egyszerű, rövid, bézs színű ruhát, bézs színű szandállal párosítottam, aminek a lábujjain cuki csipkés masni volt.

"Nem találtam."

Körbefordulok a szobában, és egy tükör után vágyakozom. Nincs, ezért odasétálok a meztelen Mashoz, aki egy szekrényre nyíló térbeli nyílás előtt áll. Mas pörgeti a fogasokat. A semmiből bukkannak elő. A technika ezen a bolygón elég fantasztikus, ahogy Mas segge is. Elfenekelem.

Mas nem jajgat, nem ugrik, és nem is ijed meg. Reméltem, hogy valamilyen reakciót kapok tőle, de semmi. Megszorítok egy kemény gömböt, ő pedig felém fordítja a profilját, és mindkét kezével megragadja az állványt. "Oké, Eme, kíváncsi vagyok, hogy most mit akarsz csinálni".

Újra elfenekelem a fenekét.

Állkapcsa megfeszül, fogai csikorgatnak, mintha rágná a szavakat. Az elejét a hátához szorítom, és körbefogom, majd a kezembe veszem. Mas kemény. Mas mindig kemény, mindig készen áll rám, és úgy érzem magam tőle, mint egy tizennyolc éves gólya, aki először fedezi fel a szexet egy dögös idősebb diákszövetségi fiúval, majd megállás nélkül dugja, és az utolsó csepp spermát is kifeji belőle.

Mas és én ma úgy keféltünk, mint a nyuszik. Minden ébren töltött órában dugtunk. Kivéve, hogy Mas nem nyuszi. Mas az a csinos, aranyló oroszlán, aki a fűben heverészik, nézi, ahogy a préda legelészik előtte, és nem tesz semmit, hogy üldözőbe vegye, mert tudja, hogy ha elég sokáig nézi, a préda hozzászokik a közelségéhez, sőt elkezdi élvezni a figyelő tekintetét.

Mas is ezt tette velem.

Először is, figyelt engem. Aztán közeledett felém, óvatosan, hogy elfogadjam, hogy emberszámba vegyem. És addig emberszabásúvá tette magát, amíg hozzászoktam, és elfelejtettem, hogy ő egy másik faj, nem is beszélve arról, hogy ragadozó.

Megsimogattam, és elértem a horgot, megforgatva azt a részét. Morogva néz engem a válla fölött, vadászszemek villognak. "Mennünk kéne." Felkap egy vörös kiltet az állványról, a derekára csatolja, és megfordul. Az orrát ráncolja. "Nem tudom, miért kell ilyen csinosnak lenned. Nincs valami más ruhád, amit felvehetnél?"

Elmosolyodom. "Köszönöm. Meztelenül is mehetek."

Elindul az ajtó felé, én pedig utolérem. Még néhány lépést visszasétálunk az előcsarnokba, és megállunk a körön. Mas ismét felemel. A szemei folyton visszavillannak a ma esti vadászformájára, és bár nekem nincs bajom az állati formájával, ugyanakkor aggódom is. A fürdőzés és azt hiszem, a Nárral folytatott titkos beszélgetése után Mas vadászát nyugtalannak érzem.

"Idegesnek tűnsz" - mondom. Leérünk a földszintre, és kilépünk a toronyból az utcára.

Mas nem tesz megjegyzést, és amikor a katedrálishoz érünk, az ajtóban azt mondja. "Köszöntsd a többi nőstényt, és siess. Nem akarok sokáig maradni."

A terem zsúfolásig tele van mindenféle rövid kiliket és ékszereket viselő férfiakkal. Több férfi különböző hosszú fahangszerekbe fúj, és legalább három dobos valamilyen furcsa kinézetű, valamilyen táblából készült dobokkal ül a hely közepén lévő hatalmas máglya körül. A zene, ó, a zene a spanyol popra emlékeztet, amelyet hagyományos arab dalokkal kereszteznek. Elragadtatva visítok.

"A tánc előtt imaidő van" - mondja Mas.

"Így imádkoztok?"

Mas bólint, még mindig ingerültnek látszik.

"Akkor minden nap misére járok. Ó, a mise és Mas."

Férfiak kezdenek felfigyelni ránk, és Mas mélyen a mellkasában morog. Egy fekete hajú nő felé bök, és az megfordul. A mosolyom leesik, ahogy a fehér szemébe nézek, de ő bőven mosolyog, én pedig gyorsan kijavítom magam, és feltapasztom az előadói mosolyomat, azt, amit a műsor végén is felvettem, még akkor is, amikor az előadás alatt a nagy lábujjkörmöm középen kettéhasadt, és a köröm a húsomat csípte.

"Szia - mondja a nő, és megölel, tovább tart, mint vártam, és én felsóhajtok az ismerős emberi érintésre. A hajának csodálatos illata van, és beleszimatolok. Hűha. Akarok belőle egy kicsit.

A nő hátralép. "Michelle vagyok." Lehajtja a fejét. "Ismerősnek tűnsz."

"Tatyana."

"Hmm, találkoztunk már korábban?"

"Nem hiszem." Bár lehet, hogy találkoztunk. Bámulom a fehér szemeit, és remélem, nem veszi észre, mert nehéz nem észrevenni. Ő is ember, mégis egy közülük, és úgy néz ki... boldog.

A kezét a szája elé hajtja. "Ó, Istenem, tudom. Stephanie!" - kiáltja át a szobán, és a hímek megfordulnak, egyesek összerezzenek, mások befogják a fülüket. Mellettem Mas még dühösebbnek tűnik.

"Muszáj felhívnod magadra a figyelmet?" - kérdezi.

"Muszáj neki." Nar átveti a kezét a vállán, és mocskos pillantást vet Masra. "Mi mászott fel az orrodba?" - kérdezi Mastól.

"Semmi."

"Mmhm."

Stephanie valószínűleg nem hallotta Michelle-t, mert Michelle többször tapsol, és ugrál a lábán. "Tatyana Walsh. Szuperprímás. Jegyem volt a műsorára a Joyliusban. Minden előadásodra elmentem, amikor Washingtonban jártál."

"Ó, milyen kedves. Köszönöm szépen." A legkülönösebb helyeken találni rajongókat.

Sugárzik. "Sajnálom, megpróbálok nem kiborulni."

Nevetek. "Bármikor kiborulhatsz." A rajongók a legjobbak.

A zenekar elkezd jammelni, és a legtöbb férfi vagy bólogat, vagy kört alkot a tűz körül. Figyelek. A tánc valami ősi, ősi tánc, mint a haka, amit a meccsnapon adnak elő. A hímek kör alakzatban mozognak a tűz körül, táncuk olyan jól szinkronizált, hogy egyetlen nagy láncot alkotnak a padlót döngölő, keményen taposó férfias táncos lábakból. Az egész eléggé... férfias és szexi. Kiabálnak, miközben énekelnek, és Nar megfogja Michelle kezét, és elkezdi húzni őt az elülső körbe. Megragadja az én kezemet is. "Gyerünk." Az ujjai kicsúsznak, amikor Mas ezúttal hangosan morog.

Jól van, jelenetet rendez. "Mi bajod van ma este?" Kérdezem.

Mas megérinti a nyakamat, gyengéden köröket rajzol a pulzusom fölé. Arra emlékeztet, amit Hart tett vele. Nem tudom, mit jelent ez számukra, de számomra ez egy furcsán birtokló gesztus. "Azért hoztalak ide, hogy táncolhass."

"Nem fogok csalódást okozni."

"Tudom."

Megráncoltam a homlokom. "Mi zavar téged?"

"Inkább nem táncolnék."

Felemelemelem az állam. "Volt egy ismerősöm, aki csupa rózsa volt, meg minden, ami baszik. Aztán elkezdett irányítani, megmondta, mit tegyek, mit ne tegyek, és megfojtott engem és a karrieremet. Túl öreg vagyok már ahhoz, hogy megismételjem a múltban elkövetett hibáimat. Táncolok. Birkózz meg vele, Mas."

Lábujjhegyre pördülök, de Mas szorosabban fogja a nyakamat, és visszapörget. Megcsókol, nyelvvel és mindennel, azzal a módjával, amitől úgy érzem, mintha az arcomba zabálna. Miután végzett, karnyújtásnyira tart tőlem, és elenged. Szomorúság van a szemében. Olyan furcsán viselkedik!

Kisétálok a táncparkettre, és csatlakozom a férfiak köréhez. Hamarosan rájövök, hogy a taposásuk fáj a lábamnak, és amúgy sem vagyok túl jó abban, hogy a sarkamat a kemény padlóhoz csapkodjam. Lábujjhegyre állva utánozom a lépteiket, bár úgy, ahogy nekem a legjobban esik. A szemem sarkából észreveszem, hogy Hart csatlakozik Mashoz egy másik nősténnyel, egy fehér szemű, kerek, rózsás arcú, göndör, világosbarna hajjal keretezett emberi nővel. A nő integet, én pedig visszaintek, miközben Hart valamit súg Mas fülébe.