Milana Jacks - Lured By the Predator - Tizenhetedik fejezet

 


Tizenhetedik fejezet

Mas

Hátradőlve kifújom a levegőt, ahogy a farkam magot pumpál a titkos lyukába, abba, amelyet ki kell elégíteni ahhoz, hogy egy istennő boldog maradjon, akármilyen hímet is választott, hogy a csapdájába csalja.

"Az enyém vagy, vadász - suttogja Eme egy olyan régi nyelven, hogy még én is alig tudom kivenni a szavakat.

A karomon égnek áll a szőr, és végigfut a hátamon a borzongás. Tudva, hogy ő Eme, és hallva a régiek nyelvét egy olyan nősténytől, aki nem tanulhatta meg, vagy soha nem hallhatott róla, kiráz a hideg.

Megsimogatom a hátát, majd elvonulok tőle, magamhoz veszem, és egy kicsit átölelem. Bár Eme az istennő vad, a nőstény szelíd és kedves. Megcsókolom az arcát, és leülünk, miközben hallgatom a légzését.

"Eme uralkodásának vége felé remete lett" - kezdem. "A Ra törzs írásai szerint Eme társat keresett magának, és a játékokat megnyerő hímek nem igazán feleltek meg neki. Az Om törzsnél lévő írások szerint Eme egyszer meglátogatta az Omila hegyet, hogy megkeresse azt a hímet, aki meg meri jelölni őt. Természetesen senki sem volt hajlandó."

"Hogyan jelölte meg?"

"Engedd el a horgot."

"Ah, az a dolog a farkad hegyén. És mi történik, ha elengeded?"

"A nőstényt csak az az egy hím tudja szaporítani. Ezt már nem csináljuk. Legalábbis nem tettük. Nem is kellene. Nem lehet."

"Miért nem?"

"Közel állunk a kihaláshoz, és minden nőstény számít. Különben is, a nőstények szabadon költöznek hímről hímre. Ez a mi módszerünk."

Eme hümmög. Azt hiszem, szereti ezt hallani. Persze, hogy tetszik neki. A Ra és Om törzsek nem tudják, miről beszélnek.

"Mit mondanak a Ka írások?" - kérdezi.

"Úgy hisszük, hogy Eme egy kegyetlen istennő volt, aki a Ka hímek kihalási útját azzal indította el, hogy a ragadozókat háborúk vagy játékok során fel kellett áldozniuk magukat".

A nő kuncog. "Nem csoda, hogy a fickóitok utánam jöttek az utcán."

"Az illatod összezavarja őket, ennyi az egész. De idővel, ahogy hozzászokunk a közöttünk élő nőstényekhez, képesek leszünk kiszagolni a különbséget köztetek egyenként és fajként is. Mivel ti egyszerre vagytok tenyésztők és zsákmányállatok, ez egy olyan tapasztalat, amivel még nem találkoztunk a természetben."

"Egy tenyésztő" - mondja úgy, hogy nem kérdez, de én mégis folytatom a magyarázatot, mert Eme a hite megteremtője, és azt hiszem, nem is választhatott volna jobb nőstényt arra, amire szüksége van. Egy kemény, érett nőt, aki szabadjára engedi a szenvedélyeit és megéli azokat. Egyszerűen imádom őt.

Nyelve folytatom. "Mi törzsként próbálunk túlélni, nagyjából úgy, ahogy te is túlélted a balesetet. Ha azt hiszed, hogy a földjeinken összeomló nőstényekkel gyakran találkozunk, akkor tévedsz. Mindannyian alkalmazkodunk az idő múlásával. Tanulás. Növekszünk testben és lélekben."

Eme megmozdul a karjaimban, és felnéz.

Amikor nem felelek a tekintetével, megrántja a szakállam.

Lenézek, és elveszek a tengerszínű szemeiben.

"Elég mélyreható vagy, Mas."

"Valakinek annak kell lennie." Felemelem az orrom, és megszaglászom Nart. "Itt jön a másik felem. A szeles." Rákacsintok, és csípőre tett kézzel felállok.

Eme úgy hajtja össze a lábait és a karjait, hogy eltakarja a testét.

"Miért vagy itt, amikor tudod, hogy Eme fürdik?" Kérdezem.

Nar eltakarja a szemét, és egy ruhadarabot lógat a karmai között. "Aoa küldött ruhát."

"Köszönöm szépen." Eme úgy kiabál, mintha nem hallaná őt messziről. "Ki az az Aoa?" - kérdezi tőlem.

"A ma esti partin találkozhatsz vele." Pár lépést teszek a szikla pereme felé, térdben behajlítom a lábam, és körbekopogok, nem csúszós talajt keresve. A szilárd talajról való ugrás és a nedves szikláról való ugrás nem ugyanaz, ami megnehezíti az ugrást. De szándékomban áll lenyűgözni Emet a fittségemmel, hiszen nem fogok neki versenyezni, és soha nem fogja megtudni, mennyire vagyok fitt.

Leugrom, és azonnal tudom, hogy nem fog sikerülni. Hatalmas csobbanással csapódom a vízbe, lesüllyedek az aljára, majd visszapattanok, hogy Nar mellett landoljak, aki az ujjai között kukucskál. "Gyakorolj tovább" - mondja.

Elkapom tőle a ruhát, és átugrom a fatörzsekhez, ahol találok neki egy törölközőt. Éppen amikor készülök érte visszatérni, lepattan a szikláról, és fejjel előre beugrik a fürdőbe. Amikor Eme megmutatja nekem a fittségét, a mellkasom kitágul. Nem tudom, mi történik mostanában a mellkasommal. Mellette úgy tűnik, hogy felfújódik és leereszt. Furcsa biológiai reakció. Majd később elgondolkodom rajta.

Ledobom a ruhákat az asztalra. Nar leszáll mellém, leül, és megpaskolja a fatörzset. Beszélgetni akar? Miért pont most? Egy meztelen nőstény van a magánfürdőben. A hangsúly a magánfürdőn van. "Beszélgethetnénk máskor? Most egy kicsit elfoglalt vagyok."

"Elfoglalt voltam Aoa-val, de ez nem akadályozott meg abban, hogy beszélgess velem. Ülj le a seggedre."

Lerázom magamról a vizet, kipréselem a szakállamból, és ujjaimmal végigsimítok a hajamon. Szeretem a fürdést, de ugyanakkor utálok vizes lenni. Hátamat Eme-nek vetem. Szó nélkül helyet cserélünk, így a háta neki van.

Néha úgy érzem, mintha a fejemben lenne. Sokszor nem kell beszélnünk ahhoz, hogy megértsük egymást. Mit nem adnék azért, hogy valami hasonlót egy nővel is megélhessek.

Nar a térdére támasztja a könyökét. "Játékokat kell játszanunk."

Bólintok. "És fogunk is."

"Hart nem fogja őket visszatartani."

Megrázom a fejem. "Eme kell, hogy legyenek játékok."

"És neked?"

"Mi lesz velem?"

"Mit szólnál ahhoz, ha Eme-nek tartanál játékokat?"

Fintorogva nézem a mellkasomban lévő leeresztést. "Nem tudok semmit az érzésekről, de lesznek játékok, amint elkészül a terep. Jelenleg azon gondolkodom, milyen terepet szeretnék felállítani."

"Akkor te fogod őrizni Eme-t a játékok alatt."

"Természetesen."

Megsúrolja az állát.

Én folytatom. "Én vagyok a portálmester. Miért vagy ilyen furcsa?"

Nar odahajol, és megkopogtatja a fejemet. "Széllel" - mondja.

"Egyáltalán nem. Mélységesen." Eme mondta.

"Mas, gyerekkorunk óta háborúzunk. Aoa azt mondta, hogy vannak sebeink és más érzéseink, és még mindig azt hisszük, hogy a Rá üldöz minket, és valószínűleg soha nem fogjuk abbahagyni az érzést, hogy a Rá most rögtön megrohamozza Kaliát, és mi megint elmegyünk. A túlélési módunk erős. De néha meg kell tennünk a kiszámíthatatlan dolgokat. Magunkért. Hogy... hogy meggyógyítsuk az érzéseinket. Néha követnünk kell az érzéseket és nem számítani. Te vagy a legszámítóbb férfi, akit ismerek."

"Azért maradtunk életben, mert én kiszámítottam. A mi portáljaink a legjobbak és a legjobban őrzöttek az egész országban."

"Tudom. Tudom, és a törzs is tudja. De, Mas, eszedbe sem jutott, hogy a játékok alatt ne te legyél a portálmester?"

Elfordítom a tekintetem. "Egyszer. Nemrégiben. De nem tudok versenyezni. Eme miatt nem."

Nar felsóhajt. "Miért nem, Mas?"

Nézem, ahogy úszik, és megvonom a vállam.

"Válaszolj nekem" - nyomja Nar, és én agressziót érzek.

"Nem válaszolok neked."

Nar ökle az arcomba repül. Vér ömlik az orromból, én pedig a hídját csípem, és a számon keresztül lélegzem.

"Nem bízol bennem?" - sziszegi, és a mellkasára csap. "Tényleg, Mas? Idáig fajult a dolog?"

Bassza meg. Megtörlöm az arcomat a ruhával. "Drámaian viselkedsz."

"Nem vagyok az. Visszatartod magad tőlem. Ez kurvára bántja az érzéseimet."

"Neked nincsenek érzéseid, Nar."

"De vannak. Keményen érzek irántad, barátom." Megütögeti a mellkasát. "Ide be."

Értelmet ad a mellkasi fájdalmaimnak. "Ha versenyzek, nyerni fogok" - mondom.

"Természetesen."

"Természetesen."

"Mi a probléma?" - kérdezi.

Elengedem az orrnyergemet. "Ha nyerek..." Lenyelem a maradékot. A szégyen eluralkodik rajtam.

"Mondd el, vagy soha többé nem állok szóba veled. Bera termékeny méhére esküszöm."

"Ha én nyerek, meg fogom jelölni." Összeszorítom az ajkaimat, összevetem a szemem az övével, és érzem, ahogy a nyomás elhagyja a mellkasomat. Jelenleg... könnyelmű vagyok. "Jó érzés megosztani ezt."

"Gyerünk, Mas."

"Bera a saját kezével hozta világra Eme-t Herea méhéből, és megáldotta őt szülő lányokkal. Nőstényeket, Nar. Érted, hogy ez mit jelent?"

"Megáldotta Eme-t. Gyakrabban kellene imádkoznunk hozzá."

"Eh, nem egészen."

"Folytasd. Kíváncsi vagyok, hogyan érvelsz a megjelölése mellett."

"Eme-nek újra lányokat kellene szülnie. Nekünk, a Ka-nak. A megjelölt nőstények nem olyan termékenyek, mint a nem megjelöltek. Ezért nem használják többé a kampót. És Eme-nek jelöletlennek és szabadnak kell maradnia, és olyan gondozottnak és termékenynek kell lennie, amennyire csak lehet. Áldozatot kell hoznunk érte."

"Hart nem fogja megengedni, hogy egyikünk legyen az áldozata. Nem fogja."

"Tudom. Szóval vérjátékokat kell tartania. Egy parti a tiszteletére nem lesz elég." Bár feltételezem, hogy Eme élvezni fogja.

Nar feláll. "Te nagyobb férfi vagy, mint én."

Mert nem jelölhetem meg önző módon Eme-t. Nem fogom megtenni. "És ebben az értelemben nagyobb, mint Hart."

Nar kuncog. "De hibát követsz el."

"Én nem követek el hibát."

"Mindenki követ el hibákat."

Megforgatom a szemem. "Mióta vagy ilyen... mélyenszántó?"

"Mióta én horogra akadtam, te meg nem. És mellesleg", mondja, és elhúzódik, "a vérzésed elállt. Eme kedvez neked."