Milana Jacks - Lured By the Predator - Tizenhatodik fejezet

 


Tizenhatodik fejezet

Tatyana

A fürdőszobát várom a szobában. Amikor nem találom, arra gondolok, hogy talán közös fürdőszobájuk van, hiszen ez az épület nem egy különálló otthon. Ahogy nyitva találom az ajtót, végigkúszom a tolóajtókkal szegélyezett, félhomályos folyosón, amíg el nem érem az előcsarnoknak nevezett, kör alakú helyiséget, amelynek falain öt széles nyílás vezet a kiltes férfiakkal teli szobákba, akik megérezték vagy megszagolták, amint beléptem az előcsarnokba.

Ennyi ragadozóval szemben úgy érzem, mintha megállt volna az idő, és nyöszörgök. A hólyagom azzal fenyeget, hogy ott és akkor kiürül, de aztán meghallom Mas hangját, és odasietek hozzá. Az egyik szobában egy hozzá hasonlóan kinéző férfival beszélget, akinek aranyszőke haja rendetlen lófarokba van felhúzva. Ugyanaz a férfi a vízpartról. Kellemetlen szavakat váltanak, és Mas feldúltnak tűnik, miközben kitrappol a szobából az előcsarnokba, és megáll annak közepén.

"Jössz már?" - harapja ki.

Nem érdekel a rossz hangulata, és felhorkanok, ahogy közeledek felé. "Rossz napod van, mi?"

"Így is mondhatjuk." Mas megragadja a vállamat, és a föld alattunk elkezd forogni. Bámulom a kör alakú alakzatot, ahogy leereszkedik a padlóba, és gyorsabban kezd forogni. Mi... A kör úgy zuhan lefelé, mint egy szabadeséses hullámvasút a vidámparkban. Egy sikoly szakad ki belőlem, és a testemet az övéhez tapasztom, a körmeimet a hátába vájom, és az életemért kapaszkodom.

Mielőtt a pörgés megállna, és földet érnénk, Mas felemel. Nagyot puffanva landolunk, és szinte biztos vagyok benne, hogy ha nem emel fel, a becsapódás visszhangzott volna a gerincemben, és megzavarta volna az agyamat.

Mas lelép, még mindig cipelve engem, mosoly játszik az ajkán. "Már nem vagyok rosszkedvű." Lehajtja a fejét, egyértelműen az a szándéka, hogy megcsókoljon, miközben kifelé sétál, elhaladva egy befelé tartó ragadozó mellett. Egyre hátrébb húzódom, távolabb Mas ajkaitól, de ő követ a szájával, és amikor már nincs hová mennem, egészen lehajolok, hogy a fejem a vádlija között kössön ki. Mas megáll.

Megragadom a bokáját, és végrehajtok egy egyszerű hátraszaltót. Állva megtörlöm egyik kezemet a combomon. "Fürdőszoba."

Egy másodperc múlva rajtam van, szája az enyémre tapad, a csípőmet és a fejemet tartja, hogy ne tudjak elhajolni. Felemelem a kezem, és visszacsókolom. Ettől a fickótól nem lehet elmenekülni. Elveszi, amit akar, amikor akarja, és ha őszinte akarok lenni, az a tény, hogy úgy tűnik, nem tud ellenállni annak, hogy megérintsen vagy megcsókoljon, jót ígér az egómnak, a libidómról nem is beszélve.

Amikor egy nagy előadásra készülök, mint például a Joylius szólóelőadására, a balettnek élek és lélegzem, néha egy évig vagy még tovább is. Ez azt jelenti, hogy eszem, alszom, táncolok. Semmi más. Nem járok mellékes fellépésekre, nem találkozom a barátaimmal, nincsenek szabadnapjaim. Egy olyan emlékezetes előadáshoz, amely az arénában lévő több ezer ember mellett több millió tévénézőhöz is méltó, tökéletességre van szükség, és a tökéletességet csak kemény munkával és borotvaéles összpontosítással lehet elérni.

A harmincas éveim közepe óta, amikor rájöttem, hogy a karrierem végére értem, több ezer előadást adtam, némelyik nehezebb volt számomra, mint a többi. Arról nem is beszélve, hogy a kor nem tesz jót a testnek, és már nem vagyok olyan mozgékony, mint régen. Mindez azt jelenti, hogy a harmincas éveim eleje óta nem volt intim kapcsolatom, előtte pedig azzal a szenátorral jártam, aki majdnem megölt.

Túléltem őt.

Számtalanszor eltörtem a lábujjaimat, és véresen táncoltam tovább.

Életem nagy részében éheztem is. Csúnya dolgok történtek velem, és mégis, még mindig itt vagyok. Ezért túl tudom élni ezt a ragadozó problémát, ami most van. A hímek kifütyülnek, ahogy elhaladnak mellettünk, és Mas kuncog. Megrántja a fejét. "Erre."

Végigsétálunk egy kunyhókkal és ragadozó vikingekkel szegélyezett utcán az űrben. A nők hiánya nyugtalanít, és eszembe jut a korábbi beszélgetésünk a vadászról, amikor még nem tudtam, hogy Mas valójában miről beszél. "Amikor a vadászról és a nők hiányáról beszéltél, úgy értetted, hogy nincsenek nők a... a ti... törzsetekben?"

Mas bólint, tekintete az impozáns, masszív obszidiántorony masszív ajtajára szegeződik, miközben átkelünk a hídon. A folyó alatta száguld az árral. Megfordulva látom, hogy hímek követnek minket. Rengeteg hím. És még többen csatlakoznak, mind fehér szeműek, de némelyikük narancssárgán is villog. Felgyorsítom a tempót.

"Érzik a félelmed szagát" - mondja Mas, és gyorsabban megy velem. Egyszerre pillantok hátra, amikor az egyik hím négykézlábra rogy, csontjai a bőre alatt nyomódnak és bökdösődnek. Megdermedek, és nem tudom félrenézni, ahogy a teste átváltozik vadász formájába. Hátrahőköl, narancssárga szemei izzanak, fogait szabadon hagyja, és vérfagyasztó kiáltást bocsát ki.

Folyadék csiklandozik végig a combomon.

A vadász alakú hím becsukja a száját. Az utánunk a hídon felkapaszkodó hímek mind megállnak. Mas a híd korlátja fölé hajolva röhögni kezd, én pedig annyira zavarba jövök, hogy érzem, ahogy forróság önt el az arcomon, a nyakamon és a mellkasomon. El sem hiszem, hogy összepisiltem magam ennyi ember előtt, de a legjobban az fáj, hogy az egyetlen, aki látszólag szarik rám, és akinek a farkát épp az előbb leszoptam, nevet rajta.

Sarkon pördülök, az ajtó felé veszem az irányt, és nekimegyek a kemény falnak. Lepattanok róla, és megdörzsölöm a homlokomat. Egy masszív, sötét hajú, izzó narancssárga szemű férfi áll előttem. Nem egy fal. A mellkasának ütköztem. A hídon lévő nedvességet bámulja, majd felnéz rám, egy fekete hajszál az arcába hullik. Karmos kezét kinyújtja, én pedig nyöszörgök, és megdermedek.

Mas elpofozza a hím kezét.

A hím felhúzza a felső ajkát, és amikor azt hiszem, hogy megharapja Mast és engem, elmosolyodik, bár ez hústépő fogak bemutatásaként jelenik meg. "Te biztosan Eme vagy."

Csend honol a városban. Csak a légi forgalom zúg.

A férfi elnéz rajtam túlra, én pedig megfordulok. A vadász alakban lévő visszaváltozik humanoid alakjába, és rajtunk kívül máshová néz. Visszaolvad a tömegbe.

"Mindenki - mondja a Fal -, ismerjétek meg Eme-t".

Mindenki, egy emberként, kollektívan hátralép egyet. Kántálás kezdődik, és néhány férfi hátrálni kezd.

Megkönnyebbülve, hogy a hímek hátráltak, felsóhajtok. "Köszönöm, uram." Ő ezeknek az embereknek a vezetője. Meg tudom mondani. Ha nem is a méretéből, de a körülötte lévő levegőből, és abból, ahogyan mindenkihez szólt, amikor bemutatott engem.

"Hart" - mondja, és kezet nyújt.

Megrázom a kezét. Kellemes, ha ijesztő is, de egy kicsit szexi is, a maga merengő módján. Vaknak kellene lennem, hogy ne vegyem észre a város kollektív férfiasságát. Az izomzatuk kivételes.

Felfelé fordítja a tenyerét. "Mas", mondja. "Te adtad Eme-nek a késedet?"

"Nar otthagyta neki, mielőtt behozott javításra."

"Á, az én idegesítő bátyám. Néha meg akarom ölni. Mostanában elég gyakran eszembe jut, hogy megölöm őt és téged is. Eme" - dorombolja. "Rossz, rossz kislány, Eme." Megrázza a fejét, szétválasztja a szoknyáját, előveszi a farkát, és pont arra a helyre pisil, amit én nedvesítettem be.

Óh... Oh. Istenem. Két dolog. Egy. Egy férfi épp most vette elő a hatalmas farkát és pisilt le az orrom előtt. Kettő. Az említett férfinak nincs extra rész a pénisze hegyénél.

Hart visszabújik a kiltjébe, és úgy beszél, mintha semmi szokatlan nem történt volna. "Mivel már volt dolgom korábban is a területemet megjelölő istennőkkel, megbocsátom a birtokháborítást."

"Uram, én nem jelöltem meg az ön..."

Felemeli a tenyerét. "Shhhh."

Becsukom a számat. Felejtsd el a kellemeset. Micsoda pöcs.

"Soha többé ne jelöld meg a területemet."

Elnyújtózik, ezért kimondom az egyetlen dolgot, amit még mondhatok. "Igen, uram."

Mas felé fordul. "A nősténynek fürödnie kell. Nagyon vigyázz a mi rossz Eme-ünkre, Mas. Miután megfürdött, tudod, mit kell tenned. Nem változtattam meg a véleményemet. Megértetted?"

"A te fürdődet fogja használni, Hart" - mondja Mas.

Hart megragadja Mas tarkóját, előre rántja, és a mellkasuk összecsap. Mas morogni kezd, szörnyű gurgulázó hangot ad ki.

"Most mondod, vagy kérdezed, hogy használhatod-e a fürdőmet?" Hart azt mondja.

"Kérés, Kai."

Hart visszamorogni kezd, és a hüvelykujjával Mas nyakán lévő pulzuson dolgozik. Hart feje megmozdul, mintha az arcát Mas arcához dörzsölné, és Mas lehunyja a szemét, és kifújja a levegőt.

"Bocsáss meg nekem, Kai."

Hart tovább futtatja hüvelykujját Mas pulzusán. Nem tudom, hogy meg akarja-e vágni, vagy csak simogatja. ez... állatias, intim, embertelen és... szexi. A mellbimbóim megélénkülnek, és az izgalom rohama bevonja a punci ajkaimat. "Vágás", suttogom.

Hart megcsípi, és a vér felcsordul, ahogy a Kai hátralép, tekintete rám szegeződik.

Érzik az izgalmam szagát, és megalázó, hogy ez felizgat. Valamiféle szörnyszülött vagyok. Szent szar.

Hart megnyalja az ujját. "Tessék, Eme. De ezt tudnod kell: Előbb öllek meg, minthogy hagynám, hogy elvéreztesd bármelyik hímemet, különösen Mast. Megkapod az áldozatodat, de nem fogsz ölni. Ez az én földem, és a Ka már eleget véreztek."

"Én nem fogok elvéreztetni senkit."

"Tudom. Megfenyegettem a létezésedet. Élvezheted a magánfürdőmet. Van fürdőszobám, levesem egy tálban, virágfáim és... egyéb nőies dolgok."

Megint kellemesen viselkedik. Ez a fickó az én fejemmel is baszakodik.

"Köszönöm."

"Bármikor. Mas majd megmutatja az utat."

"Nekem nincs hozzáférésem ahhoz a portálhoz" - mondja Mas.

Hart felhorkant. "Add el azt a szart Ralna piacán."

A férfi, akiről azt hiszem, Mas bátyja, felszalad a hídon. "Miről maradtam le?" Masról Hartra néz, aztán szipog, tekintete a földre ereszkedik, majd vissza Hartra. Megvakarja a fejét.

"Ha jobban belegondolok" - mondja Hart. "Tis megmutatja neked a fürdőt."

Tis fülig érő mosollyal mutatja ki éles fogait. "Igen, Alfa."

Átdobja a kezét a vállam felett. Mas közelebb lép hozzánk, és felpofozza Tis fejét.

Tis visszapofozza őt, miközben Hart mosolyog. "Mi a baj, Mas?"

"Majd én megfürdetem." Mas a homlokát ráncolja. "Nem, azt akartam mondani, hogy megmutatom neki a fürdőt."

"Horgas" - mondja Hart.

"Én nem vagyok horgas, Kai. Lesznek majd játékok."

Harts ismét felhorkan. "A Ka törzsben nem. Ezt verd ki a makacs fejedből. Tudod, mit kell tenned." Rám kacsint. "Kellemes ideiglenes tartózkodást kívánok."

Az "ideiglenesen" nem kerüli el a figyelmemet, de mosolygok, és azt mondom: "Köszönöm".

"Most már végeztél, Kai?" Mas láthatóan bosszúsan kérdezi.

Hart összekacsint, és elindul visszafelé. "Még mindig megtisztelünk téged, Eme. Egy parti a nevedben" - kiáltja.

Éljenzés tör ki a híd végén.

Hart folytatja. "Ma este." Megfordul, és elvész a férfiak tömegében, akik hátba, fejbe, fenékbe csapkodják. Az egyik még meg is rúgja.

Mas felé fordulok, magyarázatot keresve... mindenre.

Tis elidőzik. "Horgas." Ujjával Mas mellkasára mutat. "Legalább hadd rúgjam szét a segged a játékokban."

"Én vezetem a portálokat a játékokban."

"Tudom" - mondja Tis. "Mert te egy horgas vagy."

"Nem vagyok horgas!"

Tis elmosolyodik. "Amti őrülete terjed. Hamarosan mindannyian horgasok leszünk. Három spániel. Két éjszaka. Egy horgas. Kezdődjék a horgasság." Nevetve távozik.

Mas az orrát csóválja. "Mosakodjunk meg."

"Mi történt itt?"

"Majd később elmagyarázom." Mas bevezet egy katedrálisra emlékeztető helyre. Mennyezet, ameddig a szem ellát, nagy ablakok hihetetlen mozaikszerű művészettel a jobb oldalon, a bal oldalon pedig aranyszínű vonalak, mintha valamiféle szentírás lenne. Először hieroglifáknak tűnnek számomra, amíg a fejemben meg nem formálódnak a betűk, és a fordító be nem kapcsol. Néhány helyen aranyszínű vonalak lüktetnek a falakon, mintha olvasásra hívnának.

Mellettem Mas megáll.

Odasétálok a falhoz. "Tudod, a ti fordítótok fejlettebb, mint a miénk."

"Hogyhogy?" Mas megkérdezi.

"A mieink nem tudnak más ábécét lefordítani."

"Eme", mondja mély és fáradt hangon, "a mieink sem tudnak".

"Dehogynem tudnak." Rámutatok a lüktető aranyszínű vonalakra, amelyek betűket és szavakat formáznak. "És így Herea lányai egyesültek, hogy legyőzzék az anyjukat, és ezzel megkezdődött a háború és a játékok uralma." Mashoz fordulok. "Nem?"

Mas ökölbe szorított kézzel a szájához kap. Bizonytalannak, sőt, ijedtnek tűnik, tekintete végigvándorol a falon.

Figyelem, ahogy az aranyszínű vonalak egyes területeken jobban kivilágosodnak, mint máshol, és olvasom, amerre a tekintetem visz. Vannak bekezdések Hereáról, Eme anyjáról, és említést tesznek a Vérdűnékről, nyilvánvalóan arról a földről, ahol lezuhantam, és amiről eleinte azt hittem, hogy egy lakatlan trópusi paradicsom Joyliuson. Eme... szörnyen hangzik, véráldozatokat követel, amikor csak kedve tartja. Minél több vért ontottak a ragadozók háborúkban vagy játékokban, annál hatalmasabb lett. A húga, Lyu, a játékok istennője, Eme-vel együtt azt követelte, hogy a ragadozók vegyenek részt a játékokban a jogért, hogy mindkét nőstényt és egyszerre szaporíthassák, és a becsületért megölhessék egymást. A játékok halálossá váltak, és fordulatról fordulatra, az évszázadok során a ragadozók száma csökkent, míg az istennők gyarapodtak.

Abbahagyom az olvasást. "Nem én vagyok ez az Eme lány" - mondom.

"Te vagy."

"Hibát követtél el. Mindannyian hibáztatok."

"Én nem hibázom."

"Nem szeretem őt."

"Nem sokan szeretik."

Lenyelem a gombócot a torkomban. "Sosem voltam gonosz ember, és nem szeretem, ha Eme-nek hívnak. Van valami története ennek a nőnek, ami nem tetszik nekem."

Mas egy trón előtt áll. Megdörzsöli a kezét, és néhány ütemig a teret bámulja, mielőtt meglengetné az ujjait, és ugyanúgy mozgatná őket a levegőben, ahogy a sátorban tette.

"Átjárót nyitsz?" Kérdezem.

"Nem, a trónt levisszük."

"Ez mindent megmagyaráz." Nem. Mellé lépek, aztán ráhajtom magam a trónra, amin öten is kényelmesen elférnénk Masszal együtt. Megkocogtatom a karfát. Mas egyszerre megpördül, amikor én lezuhanok alá, és felsikoltok. Amint a trón megáll, leugrom róla, keresztbe teszem a lábam, és lehajolok, nehogy újra bepisiljek a hólyagomban és a gyomromban lévő zörgéstől. "Mi a fene volt ez?" Felnézek.

A trón rövid időre megemelkedik, majd visszaereszkedik, és leszállítja Mas-t. Megfogja a kezemet. "Kérlek, ne nyúlj semmihez. Úgy tűnik, Hart mostanában változtatásokat eszközölt. Biztos vagyok benne, hogy Amti miatt." Elhaladunk egy hatalmas, vérfoltos ágy mellett, és kék flip-flopokat pillantok meg a lábánál. Azok az enyémek? Ha nem az enyémek... "Egy másik nő is lakik itt?"

"Mmhm. Amti."

Kétlem, hogy ez lenne a neve, de rendben. Ezzel megyek. Én vagyok az. Muszáj. "Ő Hart felesége?"

Mas bólint, és megnyit egy portált, én pedig belenézek a térbe. Egy keskeny ösvény van, zöld fűvel, fákkal és virágokkal szegélyezve. Átlépünk a portálon, és az ösvényre lépünk. Balra tőlem egy sátor áll. Mas rámutat. "A fürdőszoba."

Miután végre elvégeztem a dolgomat a mosdójukban, kisétálok a sátorból. Mas nincs ott, így tovább megyek az ösvényen, és egy tóhoz érek, ahol vízesés, virágok és gőzölgő forró víz van. Jobbra tőlem törülközőket pillantok meg az egyik farönkön, amely egy alacsonyan álló asztalt vesz körül, amely egy épülő építmény alatt van. Ez egy ülőhely tűzrakóhellyel. Amikor megbizonyosodom róla, hogy senki sincs a közelben, levetkőzöm, és belemártom a lábujjamat a vízbe.

Valami megragad hátulról.

Felüvöltök és küzdök, amikor a meleg testéhez szorít, és átugrik az egész tavon, majd határozottan a vízesés előtti sziklákon landol. A szívemre teszem a kezem. "Abba kell hagynod a sarokba szorítást és a lopakodást."

"Nem tudom, mi mást tehetnék veled, préda" - suttogja Mas, majd csókot nyom a fülem alá, és a vízesés alá sétáltat minket. Meleg van, egy kicsit túl meleg, és sziszegek, ahogy a víz rám csap. Percekkel később a testem akklimatizálódik, és a tarkómat Mas vállára támasztom, és hátranyúlok, hogy megragadjam a farkát. Adok neki néhány simítást, és ő halkan és csábítóan dorombol a fülemhez.

Egy keze a lábaim közé lopakodik, és a térdkalácsa a térdem hátuljához ütközik, és levisz minket. A sziklával szemben térdelünk, miközben Mas a torkomnál fogva tart, fürge ujjai a puncimat dolgozzák, gyorsan pumpálva. Széttárom a lábaimat, és ő megpaskolja a bejáratomat.

Felüvöltök, és összezárom a lábaimat.

Előrehajol, és magával ragadja a testemet, hogy a melleim a combjaim fölött nyugodjanak. Mas végigsimít a tenyerével a hátamon, és megfogja mindkét csuklómat. Szilárd a szorítása, ahogy a hátam tövéhez szorítja őket. A farkát a kezeim közé helyezi, és a kezeim fölött mozgatja. Megragadom, amennyire csak tudom ebből a pozícióból. A farkát, amely sima és kemény, a fenekem orcái között és a tenyerem fölött vándorol, ide-oda, így ingerel, és frusztrál, hogy nem akar csak úgy megdugni.

Ujjai a bejáratomat súrolják, és felnyögök, ahogy végigsimít az ajkaimon, majd a kis hátsó lyukamon. Ellazulok és lehunyom a szemem, teljesen átadom magam neki, ugyanúgy, ahogyan átadom magam a zenének, néha hagyom, hogy olyan magasságokba vigyen, amelyek tudatos síkon nem léteznek.

Mas fölém borul, és megcsípi a fülemet, megcsókolja az arcom. "Nem sokan vannak olyanok, mint Eme. Félnek tőle. Eme független volt, és ez a fajta függetlenség az őrületbe tud kergetni egy férfit. Eme gondoskodott magáról. Nem volt szüksége arra, hogy a hímek bármit is megtegyenek érte. Hereához hasonlóan Eme is vadászott a ragadozókra. A felnőtt hímeket lefektette, aztán megszabadult tőlük, és folytatta az útját. Ez csábító. Egy nőstény, akit soha nem lehet a magáénak tudni."

Mas a hüvelykujjával a kis lyukamat tapogatja, én pedig még jobban elernyesztem az izmaimat. "Ez-az a lány" - dicsér engem. "De a szentírás nem árul el róla mindent." Mas egy újabb ujjat tol a redős lyukamba, és szétfeszíti őket, feszít, előkészít, és én felnyögök. "Senki sem látta őt táncolni. Nem úgy, ahogy én. Azt sem látták soha, hogy mosolygott volna, vagy kedves lett volna egy ragadozóval, ételt, vizet és sok szeretetet nyújtott volna neki." Leveszi az ujjait, és a kemény hegye súrolja a lyukamat. Körbejárja, és a farkának a tetején lévő izé még jobban megkeményedik, mielőtt belém tolja a farkát, belém törve.

"Azt hiszem - csapja tenyerét a földre mindkét oldalamon, csapdába ejtve engem -, Eme-nek csak emlékeztetőre van szüksége, hogy ki a ragadozó, és ki nem." Lassan mozog bennem, és a farka addig feszíti a fenekemet, amíg a széles felső rész be nem hatol, aztán Mas megáll és visszahúzódik, majd belém tolja, ezúttal mélyebbre. Egyik kezemet a lábaim közé csúsztatom, és a csiklómat dörzsölöm, néha belemártom az ujjaimat a puncimba.

Széttárja a seggemet, és megdug, én pedig egyre hangosabban lihegek, amíg meg nem találom a felszabadulást. Az orgazmus erőteljes, és egy teljes percig tart, apró rezdülések futnak végig folyamatosan a testemen, miközben arcom a meleg földön pihen. A szemem lehunyom, és teljesen jóllakott vagyok. Sóhajtok egyet. "Az enyém vagy, vadász - mondom.