Milana Jacks - Lured By the Predator - Tizenkilencedik fejezet

 


Tizenkilencedik fejezet

Mas

"Eme reggel indul, gondolom - szólalt meg Hart a zene fölött.

Csak néhány körre van szüksége a tűz körül, hogy felvegye a hagyományos táncunk lépéseit. Először csak követi, de aztán úgy mozog a férfiakkal, ahogy csak Eme tudja. A talpán, néha még a lábujjain is táncol, teste könnyed, lebeg a padló felett. Lenyűgöző, és észreveszem, hogy Aoa is hátralépett, hogy nézze. A hímek elkezdik takarítani a padlót, és hamarosan Eme az egész termet magáénak tudhatja.

"Lássuk, mit gondolsz a tánca után a játékokról" - mondom Hartnak.

"A mai este után tudom, hogy mindenki belép. Eme... kecses és kellemes. És veszélyes is."

Rápillantok. "Ha tudod, hogy versenyezni akarnak majd, akkor meg kell tartanod a játékokat".

"Nem."

"Hart, Herea kedvéért, a játékok a Ka törzs módszere."

"Igaz. De nekem is megvannak a saját korlátaim, és én tiltom a véres játékokat."

"Akkor tartsatok rendes játékokat."

A férfi kuncog. "Eme nem fog megnyugodni. Megtalálja a módját, hogy máshonnan szerezzen vért."

"Áldozzunk fel neki egy kis Ra-t."

Hart megrázza a fejét. "Ark majd rájön. Ra áldozatokra szedni egy újabb háború kirobbantásának biztos módja. Emellett van egy javítórendszerünk és több mint ezer hímünk, akikre szükségem van egészségesen és fitten. Semmi játszadozás."

"Hart, könyörgöm, ne kérd, hogy adjam vissza őt."

Hart elmosolyodik. "Miért ne, Mas?"

"Mert gyönyörű, és te nem ismered őt úgy, ahogy én."

Hart szétválasztja a vertjét, és mély vágásokat mutat a combján. "Ezek a vágások nem gyógyulnak be. Képzeld el, ha a hímek egymásnak esnek odakint a játékokban. Hányan térnek vissza sebesülten?"

"Távol lesznek tőle, úgyhogy rendben begyógyulnak."

"Ezt nem tudhatod."

"Te sem tudod." Megköszörülöm a torkomat. "A sebeim gyógyulnak."

Hart megrázza a fejét. "Amti a fiatalokkal van. Vérezni fog, amikor világra hozza a kölyköket. Akkor mit tegyek?"

"Eme nem bántaná az ivadékokat."

"Eme egy olyan nőstény, akinek fogalma sincs arról, hogy milyen istenséggel van dolga. De én igen, és őt vissza kell adni."

"Adj neki egy esélyt."

Hart megfogja a vállamat, és egyenesen rám szegezi a tekintetét. "Mas, te vastagfejű fattyú, adok neki egy esélyt."

"Azzal, hogy megparancsolod, hogy adjam vissza."

"Igen."

"Még néhány tágasságot. Szükségem van még néhány spánkra. Látni fogod, amit én látok, és ő mindannyiunknak kedvezni fog."

"Eme csak egyféleképpen fog mindannyiunknak kedvezni."

"Add neki a játékokat. Annyi játékot, amennyit csak akar."

"Nem."

"Hart, hibát követsz el."

"Nem fogom meggondolni magam."

Amtira pillantok, ő pedig bocsánatkérően bólint. Baszd meg!

A dal véget ér, és Aoa és Amti is tapsol. Eme csatlakozik hozzánk.

"Még sosem volt alkalmam élőben balettet nézni. Gyönyörű. Annyira örülök, hogy itt vagy" - mondja Amti, és kivesz egy virágot a hajából. Eme füle mögé tűzi.

"A tartózkodása csak átmeneti" - motyogom.

Eme elmosolyodik, de láttam már mosolyát, és ez a mosoly nem őszinte. Szomorúság van a szemében, és ez kurvára zavar. Ha megérti, hogy Kai azt akarja, hogy elmenjen, nem mutatja ki.

"Mehetünk haza?" Megkérdezem Eme-t.

"Persze."

Aoa és Nar egyszerre csatlakozik hozzánk, amikor a zene újra elindul. Aoa tapsol. "Megint" - mondja, és megragadja mindkét istennőt, hogy menjenek vele. Abban a pillanatban, ahogy a tűz közelébe lépnek, a füst természetellenes módon a padlóra hullik. A táncoló lábuk körül kavarog, és mindannyiunkat hátrálásra késztet. Hart megvakarja a hasát. Én a karomat vakarom. Körülöttünk férfiak morgolódnak, és akik játszanak, valami régi, nagyon régi, hátborzongató és gyönyörű dallamra váltanak, ahogy az imafüst szétterül a teremben, és mindannyian belélegezzük az istennők testét.

Belélegzek egy tüdőt, és ahelyett, hogy szédülnék, tisztán látom a gondolataimat. Tudom, mit kell tennem.

 

* * *

Az éjszaka közepe van, amikor Eme és én Kalia üres utcáin sétálunk, miután korán elhagytuk a partit. A törzstársaim hajnalig maradnak, sőt, még hajnal utánig is. Csak az ügyeletes hímek nem voltak ott. Nem volt ilyen ünnepségünk azóta az éjszaka óta, amikor visszafoglaltuk Kalia-t a Ra betolakodóktól. Akkoriban a nők nem táncoltak, így nem volt olyan szép, mint most. Minden hím szereti nézni a nőstényeket. Szépek, aranyosak, alázatosak és szükségesek a boldogságunkhoz.

"Csendes vagy - mondja Eme. "Még mindig szar éjszakád van?"

Átdobom a kezem a válla fölött. "Jól érezted magad?"

"Igen. Mindenki nagyon kedves. Még a Fal is."

"A Fal?"

"A te Kai-od."

Kuncogok. A Fal. Igaza van abban, hogy Hartot így hívja. Eme-nél biztosan falba ütköztem vele. Nem hajlandó megmozdulni. Nem ez az első alkalom, hogy nem értünk egyet, de ez lesz az első alkalom, hogy nem követem a parancsot.

Visszaérünk az egyszemélyes szobámba, és miközben Eme levetkőzik, megrázom a fejem, és elégedetlenkedem, hogy nem gondoltam arra, hogy megjavítok néhány kunyhót Káliában. Ha egy nőstényre gondolva terveztem volna, talán megtettem volna. De eszembe sem jutott, hogy lesz egy, vagy akár csak találkozom egyel, és biztosan nem fogok versenyezni egyért, legkevésbé Eme-ért. Azt hiszem, kiérdemeltem őt. Nem egyszer véreztem érte. És megteszem érte a tiltottat.

Meztelenül Eme bebújik a bundák alá, nagy kék szemei engem figyelnek. Ellököm magam az ajtótól, ahol eddig álltam, és néztem, ahogy levetkőzik, és bebújok mellé az ágyba. Közelebb viszem a testemhez, majd magam alá húzom. Elmozdítok egy kósza tincset az arcából, és megcsókolom hideg orra hegyét, nem engedve el a tekintetét. Szeretnék belelátni a lelkébe, belenyúlni oda, és megérinteni az istenit.

Eme széttárja a lábait, én pedig befészkelem magam a combjai közé, gyengéden megcsókolom, megízlelem édes száját, apró nyögéseket nyelek, ahogy élvezi a fittségemet. A kezét fel-alá járatja a karomon, érzi, ahogy az izmaim meghajlanak, miközben csókolom a nyakát, a mellét és a hasát, még lejjebb. Nyelvemmel a lábai közé csúsztatom, és alaposan megnyalom, amíg ki nem ömlik belőle a nedve, amit le akarok nyelni.

Egy nyögéssel hatolok belé. A szemem szinte a tarkómba gurul, és Eme meggörnyed a hátán.

Megcsókolom a nyakát, elidőzöm a pulzusánál, az ínyem lüktet. "A törzsekben", mondom, "játékokat tartunk és versenyzünk egy nőstényért".

Eme figyel, miközben én mozgok benne. Apró légzéscsapásai és nyögései miatt nehezemre esik visszafogni a késztetést, hogy megfordítsam, felemelkedjek rá, és tök mélyen belé temessem magam, teleömlesztve magammal.

"Hart nem fogja tartani a játékokat neked."

"Mert én vagyok Eme?"

Bólintok, megcsókolom és lassan megdugom, élvezem ezt a pillanatot, mert csak egy van az életben.

"Azt hiszem, ez bizonyos szempontból jó. Megkímél a szívfájdalomtól, amikor nem vagy hajlandó versenyezni."

Szünetet tartok és pislogok. "Honnan tudtad, hogy nem fogok versenyezni?"

"Hallottam. Kettőt és kettőt összerakva négyet kaptál. Reggel indulok."

Belülről mozdulok belé. "Ez a lényeg, Eme. Nem mész sehova."

Végigsimít a hajamon az ujjaival. "Én úgy döntöttem, hogy igen. Fogom a kapszulámat, ami ehhez a toronyhoz van csatolva, és elmegyek."

"Mmhm" - csókolom meg, és felemelem a lábát, hogy mélyebben be tudjak hatolni belé. A puncija megfeszül a farkam körül, és apró hullámokban lobog a gyönyör, ahogy megdugom. Ezúttal tényleg hátracsúszik a szemem. "Jól érzed magad, Eme. Egy életet tudnék eltölteni a puncidban."

Elmosolyodik, és hátraveti a fejét, felfedve a nyakát. Végigsimítom a nyelvemmel a nyakán. Eme bízik bennem. Eme bízik a vadászomban.

Felgyorsítom a tempót.

"Néha - mondom neki, mielőtt a számba szívnám a mellbimbóját -, a hím magáénak követeli a nőstényt. És nincsenek játszmák. Az ilyen hímet kitaszítják a törzsből, mert a nőstény csak vele tud szaporodni." Gyorsabban megdugom. "Eme, nézz rám." Rám pislog azokkal a szép szemekkel, és én meglátom bennük a hatalmas tengert. Mindent magamnak akarok. Önző fasz.

Gyorsabban dugom meg, és vicsorgok, dühös vagyok magamra, de nem akarok leállni.

"Az enyém vagy, Eme, és nem engedlek el".

Eme feje az ágyon pattog, én pedig gyorsabban, keményebben dörömbölök belé, a karjaimra emelve. Megragadja a bicepszemet, tompa körmeit belemélyeszti, megpróbálja átdöfni a bőrömet. Alulról felemeli a csípőjét, és válaszol a lökéseimre. A csípőemelés megváltoztatja a farkam helyzetét benne, és Eme puncija keményen megszorítja.

Egyszer döfök, és meggörbítem a hátam, majd felkiáltok, amikor a horgom kioldódik. A golyóim magsugarakat pumpálnak a méhébe, amitől a farkam minden cseppet belé spriccel. Nyögve lógatom le a fejem, és kifújom a tüdőmben felgyülemlett levegőt. Valahogy könnyebbnek érzem magam, és a bűntudat, hogy megakasztottam, már nem is érzem, amitől még inkább bűntudatom lesz.

Újra rápillantok. Fehér szemek köszönnek rám, és a hajam égnek áll, ahogy Eme a vadászlelkembe bámul. Kinyitja a száját, és a régi dialektusában beszél, amitől mindenhova kaparni támad kedvem.

"Ez a nőszemély szelíd" - mondja. "Én vagyok ő, ő pedig én. Szolgálni fogod őt, ragadozó, különben..."

Eme lehunyja a szemét.

Megfogom az állát, és megrázom a fejét. "Eme."

Amikor nem akar felébredni, kiveszem az átkozott farkamat, és aggódva lebegek fölötte. "Eme?"

"Hm?"

"Jól vagy?"

"Tökéletesen."

"Tényleg?"

"Fáradtan. Jó éjt."

Összeszorítom a számat. Épp most jelöltem meg egy istennőt. Ez egy epikus pillanat az életemben, és az istennőm aludni akar. De van egy olyan érzésem, hogy ha most nem mondom ki, amit ki kell mondanom, soha nem lesz rá lehetőségem. "Eme?"

"Hm?"

"Ezt akartad tőlem?"

A szája sarka felemelkedik. "Téged részesítettelek előnyben a többiekkel szemben. Sok, sok, sok, sok másnál."

Az oldalamra támaszkodom, és közelebb hozom magamhoz. Nem tudom, miért nem tudom abbahagyni a csaholást. "Nem kell most a többieket említened."

Elmosolyodik. "A féltékenységed örömet okoz nekem." Eme kinyitja a szemét, majd újra becsukja, és megdörzsöli. "Elaludtam." Még mindig fehér szemei kitágulnak, mintha álomból ébredne. "Sajnálom. Kimerült vagyok, és a tényleges ágy nagyszerű. De azért szörnyen érzem magam." Letakarja a száját, ahogy Amti tette, miután megette a Sor-t.

Megcsókolom a pimasz orrát. "Jó éjszakát." Szörnyű bűntudatot kellene éreznem, amiért megjelöltem egy vad istennőt, Eme-t, aki nem tartozik senki férfihoz. Méghozzá egy falkaistennőhöz. De nem érzem, és ha újra kellene kezdenem, már az első éjszaka a sátorban horogra akasztanám. Most Harton múlik. Eme és én mindketten maradhatunk, vagy mindketten elmehetünk. Eme-t nem. Nincs Mas. Egy megosztott Ka törzs.