Milana Jacks - Lured By the Predator - Tizenötödik fejezet

 


Tizenötödik fejezet

Mas

Kényelmes csendben ülünk a kis ágyamon, én a falnak dőlve, a fejét az ölembe hajtva. Köröket rajzolok a karmommal a válla fölé. Furcsa ez nekem. Csak egyetlen másik emberrel, Narnal osztozom a kényelmes csendben, senki mással, még a bátyámmal sem.

"Semmi sem fog történni veled" - mondom. "Te vagy Eme."

"Oké, akkor harapok. Ki az az Eme?"

"Eme a vér és a kegyelem istennője, Herea lánya..." Szünetet tartok, amikor valaki kopogtat az ajtón. "Tűnj el!" - ugatom.

"Mas, fiam" - suttogja a Sha-málé. "Nem bírom tovább a várakozást."

"Jó." Megnyomom a szoba vezérlését. "Itt a mi Sha-nk. Mindent elmond neked, amit tudni akarsz Eme-ről."

Az ajtó kicsúszik. A Sha-férfi ott áll, arca vérrel festve a homlokán lévő vágásból. A vér lecsöpög a szemébe, az orrába, a szájába, a szakállába és a ráncos testére. Középen fehér kendőt visel, és a szárát hordja. Egy pillanatba telik, mire rájövök, hogy áldozatul készült Eme-nek.

"Te jó ég!" Eme felül, természetesen riadtan. Még én is kurvára megijedtem. Soha életemben nem láttam még ilyet. Hallottál már róla? Persze, de nem láttam, és Hartnak ez nem fog tetszeni. Éppen ezért utasított, hogy vigyem vissza Emet. Mielőtt észrevennénk, az összes hím elkezdi vágni magát, vagy ami még rosszabb, felajánlja azt, amit a Sha kínálni fog.

A Sha-hím meginog a lábán. "Fogadd el az áldozatomat, és kíméld meg a fiatal hímeket - mondja. Egy karmát a torkához szorítja, és hátrahajtja a fejét.

"Neeeee!" Eme sikít.

A Sha megáll, összevonja a szemöldökét. "Nem?"

"Nem. Jézusom." Feláll és megremeg, kezével végigsimít a haján. "Mi a fene baj van itt mindenkivel?"

"Mindannyian őrültek vagyunk" - magyarázza a Sha-hím, mintha ez segítene. "Amti majd ad nekünk fiatalokat."

Egy nyögéssel felállok, és megvizsgálom a vágásait. Nagy ereket vágott el a homlokán és a halántékán. Ha nem szerzek neki segítséget, kétlem, hogy Eme körül meggyógyul. Vérezni fog, mint egy terrik.

Mielőtt elájulna a folyosón, az ágyamhoz segítem, és lefektetem. Felhúzom a portálvezérlőt, és hívom Hartot, aztán várok, mert tudom, hogy nem fog válaszolni. Haragszik rám. Többször próbálkozom nála, de ő blokkolja a hozzáférésemet. Erőszakkal bejuthatok a szobájába, és benyomhatom a Sha-t, de Hart ezért tényleg megölne.

"Visszatérek" - mondom a megdöbbent Eme-nek, aztán megragadom a Sha-t, és besétálok a torony irányítóközpontjába. A portálokat figyelő hímek szerte a földeken megállnak és bámulnak.

"Hívd a Kai-t. Mondd meg neki, hogy a Sha-hím itt fog meghalni nekünk, ha nem kerül a javítórendszer alá".

"Meg fog gyógyulni" - mondja egy hím.

"Nem, nem fog" - ellenkezem.

A testvérem, Tis előjön, és elveszi tőlem a Sha-t. "Miért nem, testvér?"

Itt is vagyunk. "Mert te és Nar visszahoztátok Eme-t a Vérdűnékből."

Évekkel ezelőtt, amikor még fiúk voltunk, Tis és én csapdákat állítottunk fel. Nem tudom, mit csinált, de az éles fémcsapda rácsukódott a farkára. Emlékszem az arckifejezésére, amikor rájött, hogy a farkát beszorították. Az arckifejezése, mielőtt felsírt a fájdalomtól. Nyolc éves volt. Én meg tizenegy. A farka helyrejött, nem nagy ügy, de a döbbent arckifejezése megmaradt bennem. Most is látom, az üres, döbbent arcot, tágra nyílt szemekkel. Látom a pillanatot, amikor feldolgozta, amit mondtam.

"Hozom Nart, és visszarakjuk - mondja.

"Nem lehet. Eme marad. A játékok kinyitnak, amint készen állok".

Senki sem éljenez. "Micsoda?" Ugatom. "Senki sem akar versenyezni Eme-ért?" Megsértődöm. Fogalmuk sincs, hogy mit hagynak ki. Eme rohadtul elképesztő. "Ti idióták. Tűnjetek az utamból." Portálkapcsolatot kezdeményezek Hart szobájába, és ő kinyitja, mert ez egy irányítóközpontból jön, nem az én szobámból.

Sietek elmondani neki, hogy a Sha-ról van szó, mielőtt elvágja a szavam.

Hart átmegy a portálon, és megjelenik a toronyban. Megragadja a Sha-t. Mielőtt visszatérne a szobájába, megfordul. "Nem engedhetem, hogy férfiak vérezzenek az utcáimon. Térj vissza Eme. Semmisítsd meg a Vérdűnék portálját." Hart elsétál.

Baszd meg! Hol van Amti? Nem fogja meggondolni magát Hart? Gyerünk, Amti. Herea szép mellei alapján nem kellene az őrült Amtira hagyatkoznom Eme jólétéért.

"Biztos, hogy Eme az, és nem... tudod, a másik."

"Herea?" Mondom.

A hímek morgolódnak. Szeretjük Hereát, de nem akarjuk szándékosan megszólítani. Imádkozni hozzá, átkozni, átkozódni a nevével fémjelezve egy dolog, de mivel istennők járják a földeket, nem akarjuk, hogy a törzsben legyen. Ark megkaphatja őt.

"Igen, biztos vagyok benne."

Tis bólint, és megdörzsöli a tarkóját. "Játékokat mondtál?" A szemében csillogás van. Nem hiszem, hogy meg akarja nyerni Emet, de Tis szereti a játékokat. Eddig csak Amtiért játszott, és ha egyszer belekóstol a játékokba, többet akar belőlük.

"Hamarosan felállítom őket." Valami nyomja a tüdőmet, és megdörzsölöm a mellkasomat. Mostanában mindenféleképpen kínosan érzem magam.

"Testvér, Hart vagy Nar el tudja látni a portálokat a játékokhoz."

"Én irányítom a portálokat, Tis. A portáljaimhoz nem nyúlhatsz a játékok alatt. Ez bonyolult, és én... Egész életemben a játékokra vártam, és csak egyet sikerült elsajátítanom."

"Mas, ne légy hülye. Megsimogatta a vadászodat."

"Herea szent mellek" - mondja Dek. "Te vagy a kivételezett. Ha nem versenyzel, az istennő megsértődik. Kurvára versenyzel, Mas."

"Én vagyok a portálmester. A versengés szóba sem jöhet."

A hímek egy emberként hátralépnek, és az irányítóközpont ajtaját bámulják.

Megfordulok, hogy meglássam Eme-t. A kezében tartja a tőrömet. "Masz, egy mosdót keresek." Nyel egyet. Félelmétől megduzzad az ínyem. Mellettem a bátyám dorombol, és mielőtt gondolkodni tudnék, az arcába csattintom a fogaimat, belevágva a bőrébe.

Tis letörli a vért, megnyalja. "Biztos, hogy nem akarsz versenyezni?"

Kuncogás hallatszik a szobában.

"Menj vissza dolgozni" - morgok, aztán kitrappolok, a nevetés cseng mögöttem.