A.K. Koonce - Hopeless Sacrifice, Tizenkilencedik fejezet

 


Tizenkilencedik fejezet

Néhány csendes hónappal később

Az egész életem a túlélésről szólt.

Csak átvészelni a napot, értelmet találni a magányban.

Ez most annyira más, hogy a mellkasom fizikailag fáj, ha csak rágondolok.

Túléltem. Nemcsak a háborút éltem túl, hanem az életemet is.

Túléltem önmagamat.

Soha nem fogom bevallani, de ők mentettek meg engem. Ez a három arrogáns tündér mentett meg, amikor még csak észre sem vettem, hogy szükségem van rájuk.

Azért ne adjuk nekik az összes dicsőséget. Végül is én végeztem el a piszkos munkát.

Nefarious forró lehelete végigsöpör a tenyeremen, ahogy újabb égett húsdarabkát lop ki a kezemből. A tornácon állok, miközben ő nekidől, hogy közelebb legyen hozzám és a ropogós finomságaihoz. Ujjaimmal végigsimítom az ormánya sötét pikkelyeit. A jóváhagyás zümmögő hangja rázza meg.

Kiderült, hogy jó kis háziállat lett belőle. Még akkor is, ha a férfiak valójában nem engedik, hogy beköltözzek vele a házba. A kedvenc sárkánylovamnak kint kell aludnia. Szegény kis fickó.

A naplemente narancssárga, de gyönyörű színt vet a poros utcákra. A kis fehér virágok, amelyeket a tornác tövébe ültettem, ringatóznak a hűvös szellőben.

Ez egy tökéletes nap. Tiszta kék égbolt és bolyhos fehér felhők néznek le kis életünkre.

Egy meleg tenyér lassan végigsimít növekvő hasam ívén. Tudom, ki az, ahogy a teste az enyémhez simul, és biztonságosan a karjaiba zár.

"Tudod, a nővéreim esküsznek rá, hogy ikrek vannak itt." Daxdyn ajkai a nyakam ívéhez nyomódnak.

Mosoly tolul az ajkaimra, ahogy nekidőlök az erős testének.

"Hmmm, azt hiszem, a nővéreid csak kamuznak. Szerencsés leszek, ha túlélek egy arrogáns tünde babát, kettőről ne is beszéljünk."

A deszkák nyikorognak, ahogy valaki odalép hozzánk. Darrio odasétál, a tenyerei mélyen a hasamra nyomódnak.

"Három is lehet. Három kis arrogáns tündebaba is lehet odabent." Apró mosolya elolvasztja a szívemet.

A boldogságuk szinte már nem is félek attól, hogy milyen lesz hamarosan.

Tudom, hogy a babáról gondoskodni fognak, mert ez a három ember gondoskodik róla.

Akárcsak én.

Amikor a dolgok elcsendesedtek a világban, az emberek rájöttek, hogy Ryder a királyuk. Ő volt Ryder király. Egyetlen királyi napig. Mielőtt kijavította őket. Imádom, hogy nem akarja ezt a címet. Szeretem, hogy inkább azt szeretné, ha az emberek olyan vezetőt kapnának, aki már megélte és jobban érti a halandók birodalmát, mint ő.

Vagy talán ő is nyugodt életet akar, mint én.

A jövőnk nem a palotában van. A múltunk, a jelenünk és a jövőnk itt van.

A Szentek Fogadójában: az egész ország egykori legtekintélyesebb kuplerájában.

Hamarosan apró lábdobogás tölti majd be ezt a házat, ahogy a nyögések és az olcsó szex szokta. Lady Ivory megdöbbenne.

Valójában, tudom, hogy el lenne ámulva tőle. Imádná, hogy a ház, amit apám épített neki, tele van szeretettel és élettel.

Ez minden, amit mindig is akart nekem.

Ez minden, amit valaha is akartam magamnak.

Ryder addig rántja a karomat, amíg szembe nem nézek mindhármukkal. Nefarious féltékeny sóhajtással fújtat, mielőtt leereszkedik a földre. Ryder a halántékát az enyémhez támasztja, miközben nagy tenyere a köldökömön pihen.

"Bassza meg, reméljük, hogy nem olyanok, mint az anyjuk, különben egyikünk sem fogja túlélni."

Gyengéd mágia áraszt el, és én kihasználom. Az ujjamat az orra hegyéhez érintem, és az érintkezéskor szikrákat szór. Nem sok minden. Nem nyers és erőteljes, mint egykor. És nem is akarom, hogy az legyen. Szeretem a csendes, reménytelen tündérmágiámat. Szeretem, hogy még mindig használhatom, hogy felbosszantsam őket, amikor csak akarom.

Ryder átkozódik a mágiám szúró érzésétől, és a dübörgő nevetésük átfut rajtam.

Körül vagyok véve.

Teljesen körülvesznek a seggfej tündék.

És nem is akarnám másképp.