A.K. Koonce - Hopeless Sacrifice, Tizennegyedik fejezet

 


Tizennegyedik fejezet

Soha ne aggódj

A háznak csapódó eső csobogása ébreszt fel, éppen akkor, amikor a mennydörgés dübörög, megrázva az egész Saint's Innt.

A szempilláim felrebbennek, és Ryder sápadt szemeit látom, amint engem figyelnek. Négyen fekszünk a kemény padlón, kényelmetlenül egymás mellé kuporodva, csak hogy egymás közelében legyünk. Darrio a lábaim között fekszik, fölém borulva, nagy karjaival átkarolva kis testemet. Úgy ölel, mintha egy kicsit közelebb akarna kerülni a babánkhoz.

A mi kisbabánkhoz.

A szavak végigzúgnak az elmémben, és mintha megérezné boldogságom és aggodalmam keverékét, Daxdyn átcsúsztatja a karját a vállamon, közelebb olvasztva a testét az oldalamhoz.

Imádom, ahogy kívül-belül ismer engem. Daxdyn ajándéka nem a legerősebb erő, amit valaha láttam, de annyira tökéletesen illik hozzá. El sem tudom képzelni őt másképp.

Villámok villannak át a szobán, megvilágítva minden sötét rést. Ryder komoly szemein keresztül olyan módon csap át, hogy a gyomrom is felfordul tőle. Közelebb hajol, fejét a közös párnánkra hajtja. Az orrunk majdnem összeér a közelségtől.

Nehéz szünet tölti be a csendet, közvetlenül azelőtt, hogy ajkát az enyémhez nyomja. Az ajkai elhallgattatják, bármi is járjon a fejében. A nyelve szétválasztja a számat, miközben keményen megcsókol. Abbahagyja a csókot, de aztán a szája ismét az enyémre tapad. Lassú csókok nyomódnak az ajkaimra, és nyelvének minden egyes sima suhintásával egy érzés feszül bennem mélyen. Újabb lassú szünet következik, amikor kissé visszahúzódik, mintha nem lenne biztos benne, hogy kell-e.

Az ide-oda járkálás egyszerre zihálásra és zavarodottságra késztet.

Tétován az enyémhez forgatja a nyelvét. Az ajkai az enyémhez simulnak, mielőtt még egyszer visszahúzódik. A szemei az enyémet tartják, miközben a lélegzetünk egymásnak csapódik.

"Szeretlek." Ez egy dübörgő és suttogott vallomás, amitől lehunyja a szemét. Úgy tűnik, mintha el akarna tűnni innen. És mégis szorosabban ölel, mintha én is eltűnhetnék innen.

A szavai miatt elakad a lélegzetem a torkomban, a szemeim kitágulnak, ahogy felnézek erre a gyönyörű férfira.

"Én is szeretlek." Őszinteség és érzelem árasztja el a szavaimat.

"Én-én már korábban is szerettelek." Megköszörüli a torkát, és olyan árgus tekintettel találkozik a tekintetemmel, ami egészen belém süllyed. "Már azelőtt szerettelek, hogy lefeküdtünk volna egymással. Szerettelek, mielőtt betettük volna a lábunkat a Reménytelenek birodalmába. Abban a pillanatban szerettelek, amikor táncoltunk. Magamhoz szorítottalak az egész kibaszott nagyképű emberekből álló terem előtt abban a kastélyban, ahol felnőttem, tudván, hogy nem lehetsz az enyém." A szavai megremegnek a mellkasán, bizonytalannak érzem a szívemet. "És most már igen. Itt vagy nekem, és rettegek attól, hogy elveszítelek." Nyel a mellkasában felgyülemlő érzelmek hallatán.

"Hogy érted azt, hogy elveszítesz, Ryder?"

Egy ijesztő érzés kezdi felemészteni azt a borzongató érzést, amit az imént édes szavai keltettek bennem.

Tudom, mit akar mondani, mielőtt kimondaná. Csak olyan sokáig gondosan kerültem az igazságot, hogy most már nem is biztos, hogy tudni akarom.

"Az Utazók Céhében, amikor az istenek látomást adtak nekem a jövőről" - a szívem keményen kalapál, azzal fenyegetve, hogy felüvölt a hullámzó hangja felett - "Darrio megment téged.". A szemöldöke összeráncolódik, ahogy kimondja a barátja nevét, és egy pillanatra zavarodottság áraszt el.

"Aggódsz, hogy talán nem fog? Hogy talán nem ér el hozzám időben?"

A fogai az alsó ajkába mélyednek, miközben a szemei lassan újra lehunyják a szemét.

"Meghal, hogy megmentsen téged, Kara."

Ezek a szavak belém csapódnak. A kezem leesik a meleg testéről, és esküszöm, hogy a szívem egyszerre megáll a dobogásom.

A szívem nem hajlandó dobogni, ha Darrio Riles nincs ott, hogy hallja.

***

Aludni akarok. Pihenni akarok, mielőtt eljön a holnap. Nem csak a közelgő háború miatt, hanem mert meg kell védenem őt. Mindannyiukat meg kell védenem.

De csak arra tudok gondolni, hogy milyen édes Darrio érzése van, amikor körém csavarodik. Milyen meleg és megnyugtató ez az ember a karjaimban.

Az ujjaim végigsimítanak a hosszú haján. Darrio erős. Hajthatatlan. A francba, egyenesen félelmetes.

Tristan tényleg el tudná őt venni tőlem?

Összeszorul a torkom, ahogy nagyot nyelek a gondolat ellen.

Megbillentem a fejem, hogy Ryder végre elaludt. Az ajkai szétnyíltak, ahogy egyenletes lélegzetvételek suhannak a nyakamon.

Megfordulok, és Daxdyn sima vonásai elernyednek. Nyugodt és derűs.

Darrio feje a testembe fordul, a hasamnak támaszkodik, miközben nehéz sóhajai végigsiklanak a hasamon.

Mindegyikük között mozdulok. Erőfeszítésbe kerül, de kicsusszanok Darrio teste, Daxdyn és Ryder karjai alól. A lehető leghalkabban rángatom magamra a farmeromat. A karom beletúr az ingembe, ahogy kinyitom az ajtót.

A lépteim bizonytalanok, a lábaimat gyengének érzem magam alatt.

Szükségem van egy igazi tervre. Térre van szükségem, hogy gondolkodhassak. És ezt nem tehetem meg, amikor Darrio halála lebeg a szemem előtt, valahányszor csak ránézek a jóképű arcára.

Sötétség vesz körül, ahogy bejutok a gyengén megvilágított nappaliba. A pislákoló fény a fal mentén táncol az árnyékokon.

És ott ül a kis tűz előtt egy nő, akinek arcán egyetlen ránc sincs, a szemében tartott aggodalom ellenére sem.

"Miért nem alszol?" Sziszegem a nagynénémnek.

A fejét lehajtja, miközben gúnyos tekintettel mered rám.

"Próbáltam, de volt ez a hihetetlenül hangos dugásfesztivál, ami folyton megzavarta az édes és ártatlan álmaimat."

Felvont szemöldökkel nézek rá, a csípőm enyhén kiugrik.

"Nem hallottál minket."

Az ajkai hitetlenkedő mosolyra nyílnak.

"Hallottam a ráadást hangosan és tisztán, drágám."

Lassan lehunyom a szemem, miközben odamegyek hozzá, és helyet foglalok mellette. A tűz felmelegíti az arcom. Békés ez az este.

"Nem kellett volna Ryder fejét megtöltened azzal a sok francia harmadik bázisú dologgal."

Vékony ajkai fülledt mosolyra húzódnak.

"A gondolatok már ott voltak, Kara. Én csak tettekké toltam a gondolatokat."

"Tudja, hogyan kell használni a farkát a te fantasztikus segítséged nélkül is." Lassan megrázom a fejem, és igyekszem nem arra gondolni, amit Ryder alig egy órája mondott nekem. Sokkal szívesebben beszélnék erről.

"Kicsit savanyú az arcod ahhoz képest, hogy épp most szexeltél három gyönyörű tündérrel. Hálátlan kis teremtés, nem igaz?" A csontos könyöke az enyémbe ütközik, én pedig az ajkaimat fenyegető mosoly ellenére forgatom rá a szemem.

"Én-én félek értük." A hangom halk, de túl sok felgyülemlett érzelemmel tántorog. "Nehéz egyetlen ember miatt aggódni. Hogyan fogom valaha is túlélni, ha három ember miatt aggódom?"

Négyért. Emlékeztetnem kell magam, hogy hamarosan lesz még egy, aki miatt aggódnom kell.

Ujjaim könnyedén a hasamra koppannak gondolatban. Lady Ivory vékony karjai körém fonódnak, miközben nehéz lélegzet ráz ki a tüdőmből.

"Eddig mindig csak magad miatt kellett aggódnod, Kara." A feje az enyémhez hajol, ahogy halk hangja belém süllyed. "De te sosem vetted észre, hogy vannak emberek, akik aggódnak érted."

A gyomrom összeszorul, ahogy rájövök, hogy évek óta aggódik értem.

És én egyszer sem aggódtam érte.

Ő erős és rugalmas.

Soha nem kellett aggódnom érte.

De ő mindig aggódott értem.

"Nem számít, hogy valaki mennyire képes, mi mindig gondolunk rá. De a stressz semmit sem tesz az elmének." Erősen megszorítja a vállamat, én pedig hozzáhajolok. Olyan régóta ő az egyetlen családtagom, hogy már kezdtem természetesnek venni. Nem ugrottam be hozzá eleget. Soha nem mondtam el neki, mennyire nagyra értékelem őt. Nem mondtam neki elég gyakran, hogy szeretem. "Ne aggódj. Soha ne aggódj. Inkább cselekedj. Találj erőt a stresszben, és használd arra, hogy megváltoztasd mindazt, ami a fejedben lakozik. De soha ne pazarold az idődet arra, hogy azon aggódj, amiről tudod, hogy van erőd megváltoztatni."

A szívem hangosabban dobog, miközben bólogatni kezdek.

Igaza van. Mindig olyan okos. Pontosan tudja, mit kell mondani.

Nem fogok aggódni a jövő miatt.

Meg fogom változtatni.