Hailey Edwards - Black Hat, White Witch - Ötödik fejezet

 


5

 

Egy kemény ütés ébresztett fel, és azt mormoltam: "Ne ugrálj az ágyon".

Egy molylepkéhez képest Colby meglepően erős volt. Valószínűleg jó tíz kilót nyomhatott.

"Rue?" Egy meleg kéz simult az arcomhoz. "Hogy érzed magad?"

Az érintéstől tágra nyílt a szemem, és egy félmeztelen Asa-t pillantottam meg. "Hol van az inged?"

Ó, igen. Agykárosodásra fogtam, amiért a levágott felsőteste megbabonázott.

"Elvesztettem, amikor átváltoztam." Egy ránc húzta össze a homlokát. "Emlékszel, mi történt?"

"A vége kicsit homályos." Megmozdítottam a karomat, és megütöttem a térdét. "Én... az öledben vagyok?"

Egy horkantás elölről megerősítette. Visszatértünk a terepjáróba. A púp biztosan egy kátyú volt.

"Igen" - mondta Asa halkan. "Eszméletlen voltál."

Egy újabb emlék tört fel az elmém előterébe, és a számra szorítottam a kezem. "Nem."

Nyeltem egyet, kétszer is, hogy teszteljem, nincs-e rézsútos utóíz, de csak piszkot és egy darab füvet találtam.

"Nem etted meg a szívet" - erősítette meg Asa. " Nemet mondtál, és én nem erőltettem rád."

"Köszönöm." A hasamra tettem a kezem. "Nem akarok megint az az ember lenni."

Ha ma beadtam volna a derekam, nem tudtam volna szembenézni Colbyval. Cserbenhagytam volna őt, és magamat is.

Egy csiklandozás az Asa mellé szorított karomon hagyott, hogy hosszú fekete szálakat söpörjek le a könyökömről.

Engedve korábbi késztetésemnek, végigsimítottam a szálakat az ujjaim között. "Puha a hajad."

A terepjáró megpördült, amikor Clay a visszapillantó tükörre rántotta a tekintetét. "Rue..."

"Nem bánom." Asa engem figyelt. "Megfoghatod."

Nevetés bugyborékolt fel a torkomban. "Ez annyira rosszul hangzik."

"Egyetértek" - morogta Clay. "Jobb, ha megtartod magadnak a kezed."

Halk morgás rezgett Asa-ban, ahogy a tekintetük összeakadt a tükörben, de túl fáradt voltam ahhoz, hogy törődjek vele.

"Most megyek aludni" - jelentettem be, hogy elkerüljem, hogy kiboruljanak, amikor a szemem nem nyílt ki újra.

Úgy aludtam el, hogy Asa egyik hajtincsét az ujjam köré tekertem.

 

* * *

"Rue." A mellkasomon egy csontos házimacska súlya landolt. Ezúttal tényleg. "Ébresztő!"

"Oomph."

"Nem vagyok olyan nehéz." Colby az arcomba bökött a lábával. "Nyisd ki a szemed."

Jót tett nekem a szundikálás. Még nem voltam a régi önmagam, de kezdtem közeledni hozzá. Nincs szükség szívekre.

"Tessék." Tágra tágítottam a szemeimet, amíg ki nem dülledtek, ahogy rábámultam. "Most boldog vagy?"

"Ez hátborzongató." A szemem közé csapott. "Ne légy már ilyen furcsa."

Egy ásítás feszítette ki az állkapcsomat, és felemeltem a karjaimat a fejem fölé, a hátamat az ülésen íveltem.

Óh.

Nem az ülés.

Forróság szúrta az arcom, amikor felpillantottam Asa-ra. "Hm."

Felvonta az egyik szemöldökét. "Igen?"

"Köszönöm, hogy használhatom az öledet." A mellkasomhoz szorítottam Colbyt, miközben felültem. "Máris itthon vagyunk?"

"Harminc percet adtam neked." Colby szorosan magához szorította a szárnyait. "Nem ébredtél fel, ezért kijöttem."

A mágikusan előidézett kimerültség megtette a hatását az agyamra. Nem tudtam összerakni, hogyan került ide.

"Ismered a szabályokat." Az arcom magasságába emeltem. "Soha ne hagyd el a gyámot."

A bundáját bolygatva négy karját keresztbe fonta a mellkasán. "Clay és Asa..."

"Te nem ismered Clay-t vagy Asa-t." Orrunkat az orrcimpához szorítottam. "Nem bízhatsz olyan emberekben, akikkel csak most találkoztál."

A makacs lepke a saját hegyét választotta. "Te bízol bennük."

Tudatában annak, hogy mindkét ügynök engem figyel, egyikük még feszültebben, mint a másik, felsóhajtottam. "Ígérd meg nekem."

"Megígérem", mondta kötelességtudóan. "Bent maradok a gyámban, ahol unalmas, és soha nem történik semmi."

A pimaszsága nem volt újdonság, de sejtettem, hogy a szabályok most miért dörzsöltek, amikor korábban sosem dörzsöltek.

"Jó." Megcsókoltam a feje búbját. "Ezt szeretem hallani."

Drámai sóhajjal felsóhajtott, kiszabadult, és a lassított mozgáshoz legközelebb álló módon siklott a ház felé.

" Ez a gyerek..." Megtöröltem a számat, hogy ellenőrizzem, nincs-e nyál. "Nem vagyok benne biztos, hogy ez bölcs dolog."

"A papírmunka akkor érkezett, amikor te pihentél." Asa kivágta a lábát az érvelésem alól. "Az igazgató hajlandó veled együtt dolgozni eseti alapon. Hajlandó engedélyezni, hogy itt lakj, ha hetente egyszer jelentkezel a csapatodnál azokban az időkben, amikor nem dolgozol aktív ügyön."

Ahhoz, hogy ilyen nagy engedményeket tegyen, azt akarta, hogy ne csak ezért a másolós ügyért térjek vissza.

Ez talán megváltozhat, amint hallott az új étrendi korlátozásaimról.

De kétkedtem benne.

Valami más, amit Asa mondott, későn jutott eszembe. "A csapatom?"

"Huszonnégy órán át készenlétben kell állnod, hogy társnak minősülj." Clay kuncogott. "A részmunkaidősöknek van csapata."

Már egy mérföldről láttam, hogy ez hova vezet, de még mindig megkérdeztem: "Én választhatom ki őket?".

Természetfeletti nyugalom áradt Asa-ra. "Igen."

"Hmm." Egy ujjammal az alsó ajkamra koppintottam. "Meginterjúvolhatom a jelölteket, vagy...?"

"Igen." Asa elfordította tőlem az arcát. "Ezt el lehet intézni."

"Csak ugrat, Ace." Clay felhorkant. "Minket akar."

"Korábban egy fa rúgta szét a segged." Most már tudnék nevetni rajta. "Nem vagyok benne biztos, hogy alkalmas vagy rá."

"Ez nem igazságos." Az autó megrázkódott, amikor szembefordult velünk. "Már hét fát porrá zúztam, mire odaértetek." Vágott rám egy mogorva pillantást, ami kiemelte pépes arcát. "Ráadásul van egy Ace a tarsolyomban."

Nem kellett volna nevetnem, de nem tudtam megállni. Úgy nézett ki, mint aki készen áll arra, hogy hátramásszon és megrázzon. Az ülés csikorgó és pattogó hangjai között kétlem, hogy sokáig bírná még.

"Clay, tudod, hogy te vagy az egyetlen, akire rábízom, hogy tartsa az esernyőmet a szarban."

Széles vigyor suhant át az arcán, és megütötte az öklét, horpadást hagyva a tetőn.

Mivel Asa elfordította a fejét, nehéz volt felmérni, de észrevettem, hogy Clay lelkesedésére megrándult az ajka.

Egyetlen érintés Asa kezén, ahol az az ülésen pihent, kivívta a teljes figyelmét.

"Te álltál a hátam mögött." Az arcát fürkésztem. "Ezt nem fogom elfelejteni." Kinyújtottam a kezem. "Csapattársak?"

Meleg ujjai az enyémre tekeredtek, és nem engedték el. "Csapattársak."

"A részletek a postaládádban vannak." Clay felnyögött, amikor a csípőjét a kormánykerék alá kapta. "Hadd..."

Csettintett. Reccsenés. Pukk.

Kiáltás tört ki belőlem, amikor az ülés eltörött, és az ölömbe ejtette - és Clay-t is.

"Maradj nyugton." Asa Clay vállára tette a kezét. "Összetöröd a lábát."

A gólem megcsavarta az ajkát, de csak ennyit mozdult. "Sajnálom, babapofa."

"Előfordulnak balesetek." Csak annak örültem, hogy Colby bement. "Nem véletlenül vagy te a hátsó ülésen."

"Váltanom kell, hogy levegyem rólad." Asa felvonta a szemöldökét. "Szoros lesz az ülés."

"Tedd, amit tenned kell." Megmozgattam a lábujjaimat. "Elveszítem az érzésemet a térdem alatt."

Lángok robbantak végig Asa testének hosszában, és olyan változást gyújtottak, amelynek eredményeképpen ugyanaz az erdei fenevad ült mellettem. Többnyire. Le kellett buknia, hogy helyet adjon a szarvainak, és a felsőtestének köszönhetően szorongatott engem.

A démon az egyik széles tenyerét a mögöttem lévő ülésre támasztotta, majd megmarkolta a törött első ülést, felfelé tolta, és stabilan tartotta, miközben Clay eléggé meggörnyedt ahhoz, hogy könnyedén kimenjen a vezetőoldali ajtón.

"Tiszta vagyok." Belenyúlt, és átvette az ülés súlyát a démontól, távol tartva azt tőlem. "Szállj ki."

"Maradj" - parancsolta a démon, majd a saját torzszülött mutatványát hajtotta végre, hogy kijusson az ajtón.

"Én csak..." A nyitott ajtó felé akasztottam a hüvelykujjamat. "Zúzódások vannak rajtam, de semmi sem tört el."

Úgy tűnt, a démon nem bízik az öndiagnózisomban. Egyik kezét a combom alá szorította, a másikat a hátamra tette, és a terepjáróból a csupasz mellkasához emelt. Most, hogy már nála voltam, úgy tűnt, tépelődött, hogy mit tegyen velem. Őrök akadályozták meg, hogy belépjen az udvarra vagy a házba, a terepjáró pedig le volt törve.

"Ide letehetsz." Egy sűrű füves területre mutattam. "Megígérem, hogy nem mozdulok."

A démon felhorkant, egy forró percig nem hitt nekem, de a mozdulat hatására a haja a széles vállán át az ölembe siklott. Égettvörös szemei egy pillanatig engem figyeltek, és kihívóan játszadoztam vele, ahogy korábban a terepjáróban tettem.

Talán a sejtés, hogy Asa szörnyetegnek látja magát, késztetett arra, hogy végigcsúsztassam az ujjaimat a selymes hosszán, miközben ő körülöttem dorombolt.

"Ezt tényleg nem akarod csinálni - figyelmeztetett Clay. "Ace, tedd le és változz át".

Széles agyarai kiélezték a mosolya sarkát. "Nem."

Bármennyire is utáltam a kislányt játszani, már korábban is tanúja voltam, hogy ez a fajta túlságosan védelmező viselkedés kivált a ragadozó hímekben, amikor a női partnerük megsérült. A wargok borzalmasan viselkedtek ilyenkor. A Gwyllgi sem volt jobb. A nagymacska alakváltók talán a legrosszabbak. Még a vámpírok is extra harapósak voltak az ellenkező nemű partnerek miatt.

A démonokban is ugyanez az ösztönös késztetés lehet, hogy gondoskodjanak rólunk, a védelmük alatt álló szánalmas nőstényekről.

"Elengedem a hajadat." Kinyitottam a kezem. "És most te is elengedsz engem."

A démon szemöldöke lecsapódott, és úgy tűnt, mintha azon gondolkodna, hogy rám morog.

Befejeztem a humorizálást, mormoltam egy apró varázsigét, és az ujjammal megböktem. Csak egy statikus áramütéshez volt elég energiám, ami egy ekkora démonon nevetséges volt. De megtette a hatását. Elvesztette a figyelmét. Ez lehetőséget adott arra, hogy ellökjem magamtól a mellkasát, átfordítsam a karjait, és guggolva landoljak.

"Ace." Clay a társa arcába csettintett az ujjával. "Szétrúgom a segged, ha még egy lépést teszel."

Egy csilingelő nevetés dermesztett meg mindannyiunkat, és egykedvűen fordultunk a tornác és a korláton ülő molylepke felé.

"Sok csúnya szót mondasz." Colby elragadtatással legyintett. "Még a játékos barátaimnál is többet."

Ahogy kiegyenesedtem, rá szegeztem a tekintetem. "A gamer barátaid használnak csúnya szavakat körülötted?"

"Hallom a mikrohullámú sütő pittyegését." Megpördült egy körben. "Mennem kell."

"Használhatja a mikrót?"

"Ó, igen." Clay mellettem állt, fél figyelmét a démonra szegezve. "Szereti a robbanásokat."

A molyok nem mikrohullámú sütésre valók, de ez nem akadályozta meg abban, hogy megpróbáljon főzni, amikor nem voltam otthon. Megdöbbentett, hogy nem gyújtotta fel a házat olyan gyakran, mint ahányszor alufóliát pattogtatott. És az edényeket. És a fém ételhordókat.

Egy ideig azt hittem, hogy csak figyelemfelkeltésnek szánja. Aztán rájöttem, hogy nem. Csak ennyire rossz volt a konyhában. Mivel mindig próbált nekem vacsorát vagy desszertet készíteni különleges alkalmakra, amikor katasztrófa történt, nem izgultam.

Riadalom csengett a hangjában. "Hogyan...?"

"Rengeteg TikTokot néz." Engem is rászoktatott. "Ötleteket ad neki."

A szomjúságcsapdák, amikbe teljesen véletlenül estem bele, nekem is ötleteket adtak.

"Mennem kéne." Hátráltam, hogy a démont szem előtt tartsam. "Át kell olvasnom azt a szerződést."

Nem kétséges, hogy apróbetűs részek voltak benne elásva, készen arra, hogy megbuktassanak, ha nem fésülöm át.

"Tedd azt." Clay intett a molylepkének, akinek az ormányoscsápja a drámára tapadt. "Holnap találkozunk."

Ez a huszonnégy órás időablak, amivel Asa eladott nekem, egyre inkább negyvennyolcra nyúlt.

"Meg kell hoznom a helyes döntést." Ki kellett mondanom, még akkor is, ha Clay ettől elhalkította a mosolyát. "Érte."

"Csapat", morogta a démon, "társak".

Hallottam a szavak közti hézagot, és kirázott tőle a hideg. Az Asa-ban lévő démonnak elképzelései voltak rólam. Úgy döntöttem, hogy Asa belelát a Clayhez fűződő kötelékembe, és a mai nap eseményei miatt túlságosan is védekezni kezdett. Ezt meg tudtam bocsátani. Nem tudtad megváltoztatni a DNS-ed.

És csak úgy, egy vödör jéghideg valóságot zúdítottam a saját fejemre.

Persze, ma ellenálltam a kísértésnek. De ez nem jelentette azt, hogy holnap nem fog felemészteni.

Minden egyes eset egy újabb lehetőség volt arra, hogy engedjek neki, egy újabb szív, amit senki sem bánna, ha megennék ebédre.

"Amint aláírod a kipontozott vonalat, elküldöm neked az aktákat." Clay óvatos szemmel tartotta a démont. "Hát, úgy lesz."

Clay ujjainak mérete megnehezítette a laptopok használatát. A telefonokat legalább hanggal lehetett vezérelni.

Hátrálva, csípőmmel nekicsapódtam a kerítésnek, tapogatózva kinyitottam magam mögött a kaput, aztán visszahúzódtam az udvarra, biztonságban a gyámok mögé. Mindezt anélkül, hogy hátat fordítottam volna a démonnak, aki mohón figyelt engem.

Az elfelejtett modor most, hogy egy gyám állt köztem és a démon között, rohamosan visszatért hozzám.

Már előre rettegtem a választól, de még így is kipréseltem magamból: "Elvigyelek a szállodádba?".

"Igen" - morogta a démon, agyarai csillogtak.

"Nem." Clay megszólalt fölötte. "Hívtam egy vontatót a terepjáróhoz. A sofőr azt mondta, elvisz minket a városba."

"Úgy hangzik, fiúk, mintha elintéztétek volna a dolgot." Sarkon fordultam. "Bent leszek, ha bármire szükséged van."

A hideg futkosott végig a gerincemen, és a vállam fölött átpillantva láttam, hogy a démon egy sötét karmot csúsztat le a kapu kinyitását megakadályozó gyámon.