Hailey Edwards - Black Hat, White Witch - Tizenhatodik fejezet

 


16

 

Ismerős illat ébresztett fel álmomból. Dohány. És... zöld alma?

A ház mélyéről Colby parancsokat ugatott, miközben a barátaival orkokkal harcolt. De egy ritmikus kattanás, kattanás, kattanás, kattanás egyenletes ütemet tartott a könyökömnél. Ez nem volt része a játéknak, és mindig csak egyet játszottak.

Felpattintottam a szemem, és felfedeztem, hogy Asa a konyhából lopott széken ül az ágyam mellett. Keret nélküli szemüveg ült az orrán, és egy sál kezdetei hevertek egy pár fából készült kötőtűn.

Egy aprócska részem azon tűnődött, vajon ezt faragta-e aznap az udvaromon, de nem kérdeztem meg.

"Álmodom?" Megdöntöttem a fejem, hogy jobban lássam. "Szemüveget viselsz? És kötsz?"

"Mindannyiunknak szüksége van a hobbijára." Félretette a projektjét. "A megfigyelések unalmasak." Levette a szemüvegét. "Nem mintha szükségem lenne rá, hogy lássak. Azért van rájuk szükségem, hogy túl lássak." Előrehajolt. "A tinkkit egy ősi tünde mesterség, amit anyám tanított nekem. Szándékot kötök a munkámba, és a démoni felem nehezen érzékeli a természetes pozitív energia szálait, amit becsatornázok. A varázsüveg segít elzárni a démoni látásomat."

"Lenyűgöző dae vagy, Asa." Letöröltem a kérget a szememről. "Talán egy nap majd..."

Egy zihálás akadt el a mellkasomban, ahogy minden visszarohant hozzám, és felkaptam a fejem, a szívem mérföldes sebességgel zakatolt.

"Pszt." Megragadta a felkaromat, hogy nyugton tartson. "A lányok élnek és jól vannak, és kórházban vannak."

Egy csavarás a közepemben hagyta, hogy epés ízt érezzek. "A kórházban?"

"Égési sérülések és sokk miatt kezelik őket." Végigsimított a hüvelykujjával a karomon. "A varázslat erősen megviselte a lányokat, és még nem rázódtak le róla, amikor a mentősök megérkeztek. Ezt a fajta varázslatot nem embereken való használatra szánták, így az volt az érdekük, hogy emberi egészségügyi szakemberek vizsgálják meg őket."

Megnedvesítettem az ajkaimat, és összeszedtem a bátorságomat. "Mire emlékeznek...?"

"Nem sok mindenre." Megnyugtatóan megszorított. "A legtöbbször eszméletlenek voltak."

"Te kérdezted ki őket."

Bármennyire is azt kívántam, bárcsak ne kérdezte volna meg őket, hogy enyhítse a traumájukat, nem volt más választása. Zsarunak magyaráztam, így a lányok bíztak volna benne. Válaszoltak volna a kérdéseire a hivatalos kihallgatásból fakadó remegés nélkül. Ennyit jól tettem. Még mindig nem tetszett a dolog.

"Tudnom kellett, milyen óvintézkedéseket kell tennem." Megrándította az állkapcsát, mintha sajnálná a szükségszerűséget. "Mindkét lánynak adtam egy adag enyhe bájitalt, hogy elhomályosítsa az emlékeik szélét. Ennek meg kell védenie őket."

A Black Hattől. Az igazgatótól. Az igazságtól, amely tönkretenné és tönkretenné őket.

"Köszönöm - reszeltem, mérhetetlenül hálásan a gyors gondolkodásáért.

Az ügynökök tartottak egy vészhelyzeti bájitalos dobozkát a kocsijukban, egy mágikus elsősegélycsomagot, de az előre kikevert varázslatoknak szavatossági ideje volt, és azonnali alkalmazást igényeltek ahhoz, hogy hatásosak legyenek. Ez nem mindig volt lehetséges, és emberek haltak meg, mert amit láttak vagy hallottak, azt nem lehetett időben elhomályosítani, elmosni vagy elhalványítani, hogy megmentsék őket.

"Colby?" Az egyenletes hangja biztosított arról, hogy jól van, de tudnom kellett, hogy jól van-e. "Hogy van?"

"Clay-nek igaza volt." Asa lecsúsztatta a kezét a könyökömre. "Kimerült volt, de jól van."

A biztosítékával egy súlyt lökett le a vállamról, és lehunytam a szemem, hogy magamba szívjam a tényt, hogy nem bántottam őt.

Ezúttal. Legközelebb? Nem akartam erre gondolni. De tudtam, hogy Colby a fejében méricskélt minket, hogy összeillő szuperhősjelmezekbe bújjunk.

"Megtaláltuk Taylor kocsiját." Asa elengedett, és hiányoltam a stabilizáló szorítását. "Ez bent volt."

Egy nehéz súly landolt az ölemben, és felpattintottam a szemem, hogy egy halvány bőr grimoire-t találjak.

"Van egy rész, a hátsó rész közelében, ami talán segíthet neked, hogy mindent a helyére tegyél."

"Elolvastad?" Mocskosnak éreztem magam, ahogy a kezemben tartottam. "Nem olvastad hangosan, ugye?"

"A fekete művészetek nem nagyon zavarnak. Daemon, emlékszel?" A mosolya elnéző volt. "És nem vagyok bolond."

"Sajnálom." Megérintettem a vállát. "Nem akartam arra célozni..."

"Megértem az óvatosságot." Lehajtotta a fejét, és figyelt. "Szólok a többieknek, hogy felébredtél."

"Köszönöm." Elkaptam a kezét, ahogy felállt. "Komolyan mondom."

Újabb szó nélkül lehajolt, és meleg ajkát végigsimította hirtelen forró és bizsergető arcomon.

Kitaszítva a jóképű, kötött ügynököket a fejemből, feltörtem a grimoire-t egy megjelölt oldalra.

Elolvastam a passzust, újraolvastam a passzust, aztán jólesően a legnagyobb bolondnak éreztem magam.

Amit Colbyval tettem, az nem véletlen volt. Tudatos döntés volt. Mindkettőnk számára. De soha nem akartam, hogy betöltse a bizalmasom szerepét. Ezért nem tanulmányoztam a ritka állapotát, a mi egyedülálló kötelékünket, vagy bármi mást, aminek köze lehetett volna ahhoz, ami azon az éjszakán történt. Mindketten úgy döntöttünk, hogy úgy teszünk, mintha mindig is így lett volna.

A tegnap este - feltételeztem, hogy tegnap este volt? - bebizonyította, hogy a tudatlanság nem boldogság.

A grimoire szerint Taylor azt feltételezte, hogy mivel Colbyt magamhoz kötöttem a hatalmam csúcsán, nagyobb kapacitással rendelkezik a mágia tárolására és csatornázására. De ő egy lélek volt, aki formát öltött. Egy ártatlan lélek. A legritkább és legerősebb fajta. A természetfeletti ragadozók gyakran éppen ezért vették célba a bizonyos korú gyermekeket. Colby megkötözésével villámot fogtam a palackban.

És a grimoire-ban leírt számos varázslat szerint bárki felpattinthatta a kupakját és ihatott belőle.

Mindössze annyit kellett tenniük, hogy előbb megölnek engem, hogy a kötelékünk felszabadítsa Colby lelkét.

Ahogy egyre mélyebbre lapoztam a könyvben, felfedeztem azt a bonyolult varázslatot, amellyel Taylor a maszkját és még rosszabbat alkotta. Sokkal rosszabbat. Átkok. Bűbájok. Lélekmágia.

Az ajtó macskaméretű Colbyra és Clayre robbant, én pedig a párnám alá dugtam a grimoire-t.

Egy molylepkét kaptam pont a szemem közé, ahogy az arcomba csapódott, és belekapaszkodott a hajamba.

"Felébredtél." A szőrös teste megremegett, ahogy lecsúszott, hogy rám bámuljon. "Sokkal tovább aludtál, mint én."

"Csak rajta." Lehámoztam magamról, és az ölembe ültettem. "Gúnyolódj velem a felsőbbrendű erőddel."

Egy molylepkéhez képest, elég jól csinálta. "Azt hittem, most tettem meg."

"Biztos, hogy jól vagy?" Megvizsgáltam őt. "Nem sérültél meg, nem érzed magad szánalmasnak vagy ilyesmi?"

"Úgy érzem magam, mintha egy kortyban megittam volna az egész kád cukros vizet."

"Hm..." Clayre, a mi rezidens ismerős szakértőnkre pillantottam. "Ez normális?"

"Minél több erőt csatornáz egy ismerős, annál több erőt képes csatornázni." Megvonta a vállát. "Colby már így is egy erőmű. Minél többet dolgozol vele, annál erősebb lesz." Tétovázott. "A dugó úgymond kint van a palackból. Most, hogy Colby a tiéddel együtt használta az erejét, folyamatosan el kell fogyasztania azt az energiát, amit a teste természetes módon kezd el visszatartani, különben felemészti."

A legtöbb fekete boszorkány nem tartott ismerősöket. Nem is volt rájuk szükség. Az erőt a fogyasztás révén nyertük. Az összes lecke közül, amit tanítottak nekem, a ritka familiárok gondozása és tartása nem volt lábjegyzet a margón. Ezért kezeltem Colbyt úgy, mint egy gyereket, mint egy embert, nem pedig mint egy háziállatot vagy egy csatornát.

Miután befejeztem a grimoire elolvasását a borítótól a borítóig, még több kutatás állt előttem.

"Ha! Ez azt jelenti, hogy egy csapat vagyunk, akár akarod, akár nem." Önelégült volt, mint egy bogár. "Neked nincs szavazati jogod."

"Kemény." Az ölemet csóváltam, hogy táncra perdüljön. "A fenomenális kozmikus erők miatt dagad a fejed."

Leugrott a térdemről, és közelebb zoomolt. "Tudod, mi van ma este?"

"Még azt sem tudom, mi a mai nap."

"Halloween van." Piruettezett a levegőben. "Elviszel csokit vagy csalunk?"

"Colby" - szidta Clay szelíd hangon. "Rue kimerült. Hagynunk kell pihenni."

"A Hollis patikának ma este nyílt napot kellett volna tartania." Megrángattam a takarót. "Nem vagyok benne biztos, hogy készen állok még arra, hogy szembenézzek a bolttal. Vagy a várossal."

Annyi kérdés lenne a boltról, a lányokról, az exemről. És belefáradtam a hazudozásba.

Az álla alatt összekulcsolta a kezét, és könyörgött: "Clay el tud vinni?".

A molyhos hajdísz rajtam nem tűnt furcsának, de Clay-en talán megbámulnák az emberek. "Nem tudom..."

"Gyere jelmezben" - javasolta Asa. "Így senki sem fog felismerni."

"Ez nem is olyan rossz ötlet." Meggondoltam magam. "Ez sok problémánkat megoldaná."

Nevezetesen azt, hogy ha valódi jelmezt viselnék, de megtartanám a jelenlegi társaságomat, mindenki felismerné.

De egy glamour eléggé átformálhatna minket ahhoz, hogy egy stresszmentes éjszakát élvezhessünk inkognitóban.

"Én arra szavazok, hogy Marie Antoinette-nek öltözzünk - szólt közbe Colby. "Ezüstben és gyémántokban fantasztikusan néznék ki."

Minden évben megosztottunk egy jelmezt, hogy könnyebb legyen neki a beolvadás, és hogy közel legyen hozzám.

A Downtown Samford Halloween Spooktacular, amit mindenki csak röviden szellemjárásnak hívott, sokkal szórakoztatóbb volt, amikor megjelentél és megtömted az arcodat ingyenes finomságokkal, mint amikor másoknak kellett ingyen finomságokat adni, hogy azokkal tömjék tele az arcukat.

"Kész." Megcsettintettem a csuklómat. "És te, Clay?"

"Julia Child."

"Mindig klasszikus." Átugrottam Asa-hoz. "Nos?"

"Az ördög."

"Oké." El sem tudtam képzelni, hogy megrándul az arca. "Mint a piros overallos ördög?"

"Én inkább erre gondoltam." Az átváltozás megragadta, és megjelent a démonja. "Csokit vagy csalit."

Egy horkantás szökött ki az orromon. "Csokit vagy csalunk?"

A démon lehajtotta a fejét, de egyszer bólintott, mielőtt visszaadta magát Asa-nak.

"Mi lenne, ha a démont pizsamás Sátánná varázsolnám?" Összeszorítottam az ajkaimat. "Csak, hogy ne legyen olyan feszélyezett."

Rengeteg természetfeletti engedte ki magát a nyilvánosság elé halloweenkor, de a démon intenzív volt.

Talán ez volt a csábító. Azt akarta, hogy elvegyüljön a normális emberek között, és inkább dicsérjék a külsejéért, mint hogy féljenek tőle vagy kerüljék. Még a természetfelettiek is féltek Asa-tól és a benne rejlő hihetetlen vadállattól.

"Ez rendben van - egyezett bele panasz nélkül, és a szeme felcsillant.

Úgy látszik, Asa és a démon ki akartak mozdulni néhány órára, hogy megünnepeljék egy újabb ügy túlélését.

Egy őszinte ásítás feszítette meg az állkapcsomat, és elzavartam őket. "Ébresszetek fel, ha eljött az idő."

Egyedül a szobámban, valóban megpróbáltam aludni, de bizonyára elhasználtam a heti keretemet, miközben lábadoztam.

Mivel még nem néztem meg a telefonomat, megtettem, és azonnal megbántam.

Tate polgármester máris dühöngött a "szemétláda" miatt.

Feltételeztem, hogy a boltomra gondolt.

A hangpostája egy hosszú szónoklat volt, és néhány másodperc után elvesztettem az érdeklődésemet. A csúcspont az volt, hogy a rossz időzítésem miatt lehordott, mintha csak azért terveztem volna, hogy bosszantsam őt, és hogy bűntudatot keltett bennem, amiért tönkretettem a szomszédos üzleteim szellemjárását.

Megelégelve a valósággal, eldobtam a telefonomat, elővettem a grimoire-t, és olvasni kezdtem.

 

* * *

Az általam választott esti mese ellenére elszundíthattam, mert egy ágyúgolyós molylepke, rengeteg kacattal a csomagtartójában, olyan csikorgó izgalommal csapott a gyomromba, hogy kiürült a tüdőm oxigénje.

Zihálva, biztos voltam benne, hogy másodpercekre vagyok a szörnyű haláltól, és köhögve az oldalamra fordultam.

"Kelj fel, kelj fel, kelj fel!" Rárepült a csípőmre. "A szellemjárás tíz perce kezdődött."

"Fent vagyok, fent vagyok, fent vagyok." Átvetettem a lábam az ágy szélén. "Még mindig tóvízszagom van."

"Ha zuhanyozni akartál, korábban kellett volna felkelned."

"Szörnyeteggé változtattam." Lelöktem magamról. "Jól van. Te nyertél. Megyek és béka segge szagú leszek."

Még jó, hogy mindannyian úgy döntöttünk, hogy álruhában megyünk.

"Békahátsó." Vigyorgott. "A konyhában találkozunk."

Mivel senki sem láthatta az igazi énemet, melegítőnadrágot, tornacipőt és egy bő pólót választottam.

Mielőtt a konyhába értem volna, már tudtam, hogy rossz híreket kaptam az öltözködéssel töltött néhány perc alatt.

Colby zokogva szaladt a szobájába, és becsapta maga mögött az ajtót.

Hosszú sóhaj hasított Clay ajkán, ahogy nézte, ahogy elmegy, de nem követte.

Asa a padlót bámulta, egyik kezét a zsebében tartva, és felületesen lélegzett, mintha csak magát próbálná megnyugtatni.

"Mi a baj?" A lányokra gondoltam, és nyeltem egyet. "Clay?"

"Új ügyet kaptunk" - magyarázta. "Az igazgató azt akarja, hogy a legközelebbi járattal menjünk ki Bama-ból."

"Ó" - mondtam halkan, és meglepődtem, amikor a fájdalom egy cseppet sem enyhült. "Azt hittem, lesz egy-két napotok, hogy dekompresszálódjatok." A Black Hats heti két szabadnapot kapott, betegszabadságot, és még három hét fizetett szabadságot is. Az Irodának dolgozni sok szempontból olyan volt, mint egy rendes munka. "Nem gondoltam, hogy figyelmeztetem Colbyt."

"Késleltethetnénk néhány órát." Asa hangja durva morgásként tört elő. "Reggel is indulhatnánk."

"Éppen ezért nem akartam, hogy ti ketten kötődjetek egymáshoz, Ace." Clay végighúzta a kezét az arcán. "A démonok, ha nem vetted volna észre, ötödik stádiumú ragaszkodók." Ez a rész nekem szólt, mielőtt visszafordult Asa felé. "Rue beleegyezett, hogy konzultál az ügyekben, nem pedig abba, hogy újra a pályára lépjen. Figyelmeztettelek. Mindkettőtöket. Soha senki nem hallgat rám."

Asa felemelte a fejét, a szeme vadul égő bíborvörös volt, és az ujjbegyei lecsapódtak az oldalán.

Ez nem volt jó. Egyáltalán nem. Egy kicsit sem.

"Újra együtt fogunk dolgozni" - mondtam Asa-nak. "Megvan a számom és a címem. Nem mintha eltűnnék."

"De lehet." Rám szegezte azt a parázsló tekintetét. "Már korábban is megtetted."

Ott voltam nála, de az még azelőtt volt, hogy szerződést kötöttem a Black Hat-tal tanácsadásra.

"Ez az otthonom." Harcoltam érte, és el is nyertem. "Nem megyek el."

Bizonyítva, hogy túl van a drámán, Clay lecsapott rám, hogy megöleljen. "Majd jelentkezem, Babaarcú."

"Később találkozunk." Egy ütemmel tovább kapaszkodtam. "Ne várjunk tíz évet, hogy újra megtehessük."

Visszahúzódva mosolyra húzta az ajkát. "Ez teljesen tőled függ."

Felszínre tört a késztetés, hogy megpálcázzam a pálcámmal, de inkább az törne össze, mint ő.

Sarkon fordulva Clay kivonult a házból a terepjáróhoz, és bemászott, hogy megvárja Assát.

"Nos." Megcsikorgattam a tornacipőm lábujját. "Ez kínos."

Nem voltam benne biztos, hogy mit kellene mondanom Asának. Nem voltam benne biztos, hogy bármi jót tudott volna mondani nekem.

"Szeretnék adni neked valamit." Kihúzta a kezét a zsebéből. "Elfogadod?"

"Attól függ" - hárítottam, és megpróbáltam jobban megnézni, mit tart a kezében. "Mi az?"

"Egy karkötő." Felemelte, hogy lássam. "Akkor készítettem, amikor aludtál."

Egy keskeny fekete csík lógott az ujjairól, amely egy fonott barátságkarkötőre emlékeztetett. Lefogadom, hogy ő kötötte, tekintve a részleteit, de az anyaga különös volt.

"Oké." Felajánlottam neki a csuklómat. "Köszönöm."

A selymes anyag háromszor tekeredett, mielőtt egy bonyolult csomóval lekötötte.

Meleg ujjai ott maradtak a bőrömön. "Megígérsz nekem valamit?"

"Attól függ" - ismételtem meg magam. "Mi az?"

"Ezt viseld, amíg újra nem látjuk egymást."

Ez akár évekig is tarthatna majdnem kipattant a számon, de elharaptam a szavakat.

Visszatérve az igazgató radarjára, szerencsés lennék, ha még egy hónapot kibírnék, mielőtt újra megcsipogtatna.

"Hat hónapig fogom viselni." Ez elég biztonságosnak tűnt. "Megegyeztünk?"

Kihívás csillogott a szemében. "Áll az alku."

Magához húzott, a csuklómat vasszilárdan szorította, és úgy ölelt át, mintha nem néhány hétre vagy hónapra, hanem örökre búcsúznánk el egymástól. Az állát a fejem tetejére támasztotta, és a mellkasa az enyémhez simult, ahogy belélegzett. Nem tehettem róla, hogy a karom is köréje kígyózott. Úgy értem, udvariatlanság volt nem viszonozni az ölelést, nem igaz? Én itt a társadalmilag helyes dolgot tettem.

Az illata betöltötte a fejemet, és az ujjbegyeimmel megcsodáltam izmos hátának karcsú vonalait.

"Mennem kéne - lihegte, de nem mozdult. "Clay már vár."

"Menned kéne" - értettem egyet, de én sem mozdultam. "Clay már beállította az időzítőt a telefonján."

Egy ellenszenves dudálássorozat, amely garantáltan egy másnapos Mrs. Gleasont is futásra késztetett, megrándultam, és hátraléptem.

"Lenne egy kérdésem" - kezdtem, mielőtt elvesztettem volna az önuralmamat. "Mit jelentett az? Hogy ellopod a kajámat?"

Minden engedményem ellenére, amit tettem neki, ennyit el tudott mondani.

"A démonok a nyálukon keresztül érzékelik a potenciális társakat." Az ajtó felé indult. "Összeillünk."

"Pár?"

"Biológiailag összeillünk" - magyarázta, és megpróbált megnyugtatni, vagy megijeszteni. Az egyiket. "Ez nem egy sorsközösség, mint a wargoknál. Nincs kőbe vésve vagy a csillagokban megjósolva. Mi a tanácskozási folyamatot elragadtatásnak nevezzük."

"Ez biológia?" Megérintettem a karkötőt. "Oké." Megdörzsöltem a csuklómat. "Megértem, hogy a természet megtörténik."

"És, Rue?" Elidőzött a küszöbön. "Amikor elkezdted játszani a játékot, mint egy nő-démon, aki meg akarta erősíteni a saját maga számára a kompatibilitásunkat, engedélyt adtál nekem."

"Mire?"

"Hogy... lenyűgözőnek találjalak."

Hirtelen viszketett a csuklóm a karkötőtől, de bárhogy is próbáltam, sem szerelemből, sem pénzért nem tudtam megmozdítani.

"Az előbb azt mondtad..." A vér kiszivárgott az arcomról. "Asa, én nem vagyok elbűvölő. Egyáltalán nem. Egy kicsit sem."

Asa átkelt a verandán, és gyors léptekkel felment a lépcsőn. Egy kevésbé jóindulatú ember talán futással vádolná.

"Akkor ez mit jelent?" Felemeltem a csuklómat, és rámutattam. "Asa."

Anélkül, hogy hátrapillantott volna, Asa bemászott a terepjáróba, bekapcsolta az övet, és bezárta az ajtókat.

Bezárta az ajtókat.

Mintha ez távol tartana engem, ha tényleg be akarnék jutni.

Csak miután a terepjáró lekanyarodott a felhajtómról a főútra, küldte el nekem a választ.

A karkötő elriasztja a többi férfit a távollétemben.

Egy erényövet tettél rám?

A csuklómat forgatva, az eltűnt csomót keresve, nem tudtam nem megcsodálni a bonyolult mintázatot.

És ekkor vettem észre, hogy mit csinált még.

Ez a hajad, ugye?

Jó szórakozást a csokit vagy csalunkhoz, Rue.

Még mindig dühös voltam, amikor Colby előjött a szobájából, lógó csápokkal és szipogva.

"Nem tűntek el örökre." A csuklómra pillantottam. "Visszajönnek, mielőtt észrevennéd."

"Megígéred?"

"Esküszöm." Asa le akarta venni ezt a karkötőt, és akkor megfojtottam volna vele. "Szóval, Marie?"

"Még mindig elviszel?" A lány arckifejezése felderült. "Még akkor is, ha Clay és Asa nincsenek itt?"

"Most már megkívántam a csokoládét." Megdörzsöltem a hasamat. "Csak magadat hibáztathatod."

"Megtaláltam a tökéletes ruhát." A furgonja felé lőtt. "Hadd vegyem fel a linket."

Amíg ő a nyitott lapokat böngészte, én virágot és lufit küldtem Ardennek és Cambernek a kórház ajándékboltjából. Ez volt a legkevesebb, amit tehettem, mivel a látogatási idő mára lejárt. Holnap majd be kell ugranom.

Egy ismeretlen szám világított a telefonom képernyőjén, és kiléptem a verandára, hogy felvegyem a hívást. "Halló?"

"Úgy tudom, gratulálok."

Libabőr futott végig a karomon. "Milyen kedves, hogy felhívott, Nádasdy igazgató úr."

"Kérem", mondta csupa joviális jókedvvel, "hívjon nagyapának".

"Inkább nem szólítanám semmiképpen."

Feszült csend lógott közöttünk, amelyben hallottam, ahogy a rétegek lehámlanak, hogy feltáruljon, mi rejlik alatta.

"Elspeth, én több mint nagylelkű voltam veled szemben."

"Nagyon nagylelkű voltál a botoddal, amikor fiatalabb voltam."

A csendben még több homlokzata omlott össze. Hallottam a légzésének felgyorsulásából.

"Én küldtem" - kiáltotta mögöttem Colby. "Láttad?"

Megnyomtam a némító gombot, de túl lassú voltam, és az igazgató belevigyorgott a kagylóba.

"Colby Timms, gondolom." A nevetése öreg csontok zörgésére emlékeztetett. "Mondd meg neki, hogy üdvözlöm."

Ujjaim remegtek, hogy halljam a nevét az elszáradt ajkán, befejeztem a hívást, és letiltottam a számot.
"Jól vagy?" Colby a vállamra világított. "Ki volt az?"

"Téves hívás." Megköszörültem a torkomat. "Hozom a felszerelésemet, aztán felöltözünk, oké?"
Az állkapcsomhoz simult, és vigasztaló mozdulattal hozzám dörgölte a szőrös fejét. "Oké."

Kitettem őt a konyhában, majd a szobámba indultam a felszerelésért. Megálltam, amikor észrevettem a grimoire-t. A párnám alatt hagytam. Most az ágy közepén feküdt. Kétlem, hogy Colby hozzáérne, pedig egyedül voltunk a házban. Ahogy a matrac szélén üldögéltem, és felidéztem az igazgató csendes fenyegetését, kísértésbe estem, annyira kísértésbe estem, hogy felpattintsam a gyűlölettel teletűzdelt könyvet, hogy választ találjak a problémáimra.

"Nem foglak kihasználni" - mondtam neki, és magamnak is. "Engem csak a Colbyval kapcsolatos információk érdekelnek."

A grimoire ott ült, és a legfeketébb mágiát árasztotta magából, de külsőleg nem adta jelét érzésének.
"Örülök, hogy ezt elintéztük." 

A borítótól bizseregni kezdett a tenyerem, amikor felemeltem, és a szekrényembe vittem egy mágikusan szigetelt széfbe.

Miközben a grimoire-t más sötét ereklyékkel együtt biztosítottam a túl veszélyes ereklyékből álló hátborzongató gyűjteményemben, hogy mások gondjaira bízzam, elgondolkodtam Asa megjegyzésén, miszerint büntetem magam. Talán igaza volt. Talán fájdalmat kellett okoznom, vágyakoznom, éheznem kellett, hogy elég erős maradjak ahhoz, hogy ellenálljak a kísértésnek.

És ellenálltam.

 Lehet, hogy újra Black Hat lettem, de még mindig fehér boszorkány voltam.