Jaymin Eve - Rejected, Harminchatodik fejezet

 


36

 

"Nem láthatod őt."

Tudtam, hogy jönnek a szavak, láttam az arcán, de mégis... Most éppen elvéreztem? A világ összes reményét elém tárta, aztán elszakította őket.

"Miért? Kérlek. Felejtsd el a fogadást. Megadom magam neked, ha megengeded, hogy láthassam az apámat." Könyörögtem, igen, és kurvára nem bántam meg.

Minden megváltozott az életemben, amikor apám úgy döntött, hogy megtámadja az alfát, és tudnom kellett, miért. Szükségem volt a lezárásra. És főleg azt kellett tudnom, hogy újra szabadon szerethetem-e azt az embert, aki felnevelt, de aki tönkretette az életemet is.

Annyi mindenre volt szükségem. Ez a tűz táplálta minden gondolatomat és tettemet.

"Kérlek, Shadow."

A legrövidebb, legapróbb másodpercekig majdnem úgy tűnt, mintha megbánta volna a következő szavait. "Az élők nem tudnak beszélgetni a holtakkal. Ez nem így működik."

A farkasom felüvöltött, és egy fojtott zokogás hagyta el az ajkaimat. "Gyűlöllek" - fojtottam ki dühösen. "Tudom, hogy van rá mód. Csak nem akarsz segíteni nekem."

"Megölhetnélek, és akkor annyi beszélgetésed lenne, amennyit csak akarsz?" - vágott vissza. "Az élők nem beszélgethetnek a holtakkal."

"És valahogy mégis megtetted" - dühöngtem rá, és megpróbáltam elszakadni tőle. "Hallottad, hogy a becenevemet használta, szóval ez azt jelenti, hogy hacsak nem vagy halott, akkor lehetséges."

Az arca centiméterekre volt az enyémtől. Egy kemény levegővétel csapódott az ajkamhoz, és én belélegeztem a bódító illatát.

"Jól figyelj, kölyök" - mondta bosszúsan morogva. "Az élet és a halál közötti határon egyensúlyozom. Az árnyak mind ezt teszik. Ha megtanulod, hogyan érintsd meg újra az árnyékvilágot, talán, de csak talán, te is képes leszel ugyanarra a képességre, mint én, hogy átlépj a túlvilágra. De addig is..." Olyan erővel lökött hátra, hogy a székem végigsiklott a földön, és én sok méterre kerültem tőle. "Addig is, kurvára ne kérdőjelezz meg."

A fenébe vele. Miért volt ez mindig így? Tolás és húzás, forróság és hidegség, élet és halál. Soha nem tudtuk megtalálni az egyensúlyt, és talán nem is volt köztünk egyensúly... Talán mindketten jinek voltunk, túl sok sötétséggel a lelkünkben.

Shadow felállt, arckifejezése ismét semleges volt, ahogy lenézett rám. Normális esetben ebben a helyzetben felkapaszkodnék, így legalább megpróbáltam nem behódolni, de nem tudtam megmozdulni. Leütöttek, a lélegzetemet is kirabolták a tüdőmből.

"Még tizenhárom napod van - mondta, miközben megfordult, és elhagyta a szobát, magával vitte az energiáját és az erejét.

Mélyebbre süllyedtem a székembe, fehéren szorongattam az asztal oldalát. Az apám itt volt. Csak a folyosó végén, ahol én álltam. De melyik ajtó volt az? Nyissam ki mindegyiket, amíg meg nem találom a halál birodalmát?

Felpattantam, és a könyvtár felé siettem, csakhogy teljesen beleütköztem Shadowba, aki nyilvánvalóan már várt rám. Átkarolt, és minden erőfeszítés nélkül felhúzott, így teljesen kiszolgáltatva voltam neki. "Olyan kiszámítható vagy, kis farkas" - dorombolta. "Még annyi időt sem adtál, hogy kijussak a könyvtárból."

Vicsorogtam rá, és küzdöttem... olyan keményen küzdöttem, mint még soha. "Miért vártál rám?"

Ő vigyorgott, én pedig hátravetettem a fejem, és torkom szakadtából üvöltöttem. Egy ismerős üvöltést, amit akkor produkáltam, amikor a társam visszautasított. Az üvöltés, ami leütötte az alakváltókat, és hagyta, hogy megérintsem az Árnyékbirodalmat.

A látásom megduplázódott, ahogy a hányinger felemelkedett, készen arra, hogy kitörjön, mint egy vulkán. "Ez az - mondta Shadow, túlságosan is elégedettnek tűnt. "Ebből építkezz, Mera. Építs egy ösvényt, amit követhetsz."

Figyelmen kívül hagyva őt, kiengedtem a farkasomat, és rátámadtam, amint részben átváltoztam. Amikor a nyakába haraptunk, rángatózó ellenállásba ütköztünk, az agyaraink egyáltalán nem találtak tapadást. Nem tudtuk átszúrni a bőrét; a fenevad túl erős volt hozzám képest.

"Csak az időt vesztegeted - csattant felém, nem törődve azzal, hogy megpróbálom megölni. "Ki kell nyitnod az Árnyékbirodalom ajtaját."

Az ajtót.

Amikor a farkasom megingott, hogy leszálljon, talpra állított, és amilyen gyorsan csak tudtunk, elindultunk az ajtó felé. A farkas látásom is megduplázódott, mindent árnyékosabbá tett a normálisnál.

Szerencsére a könyvtárban nem voltak rendszeres látogatók, így szabad utunk volt, csak egy árnyékszörny volt a nyomomban. Szó szerint farkasfarok, ahogy volt. Ezúttal a kettős látásunkban nem tűnt úgy, hogy az Árnyékbirodalom egyetlen lakója sem volt a közelben, akit megérinthetnénk, vagy talán nehezebb volt a könyvtárból elérni a birodalmat? Furcsa, hiszen az átjáró valójában itt volt, és most a látóterünkben.

Ellentétben azzal, amikor legutóbb megpillantottam, ma nyilvánvalóan füst borította az egész ajtót, ami nagyon hasonlított a Inkyre. Bár nem volt ugyanaz - éreztük a különbséget. Inky viszonylag pozitív energia volt, míg bármi is borította az ajtót, azt a pokol mélységeiből húzták elő.

Egy pokoli energiából, amelyhez a farkasom nem akart hozzányúlni. Elhátráltunk, de Shadow ezt nem tűrte, mögénk nyomult, és az akaratát használta, hogy előre lendítsen minket.

Egy nyöszörgés tört ki, amikor az orrunk megérintett egy puffadt sötétségi indát, amely kiszabadult a tömegből. Visszahőkölt, ahogy mi is, de a hátrálásunkat ismét egy óriási segglyuk akadályozta meg.

Shadow nem hagyta, hogy elbújjunk a lehetőség elől, hogy feltörjük a pecsétet a földjén. Ahogy a farkas testemet előre tolták, a füst alattomosan és hidegen burkolózott körénk, és rövid időre az jutott eszembe, hogy tényleg erősebben kellett volna nyomulnom a válaszokért ezzel a világgal kapcsolatban.

Különösen arra, hogy miért volt eleve elzárva.

A figyelmeztetések okkal voltak ott, és figyelembe kellett volna vennünk őket. Mert az volt a sanda gyanúm, hogy az Árnyékbirodalom megnyitása lehet az, ami mindannyiunkat elpusztít.