Jaymin Eve - Rejected, Harminchetedik fejezet

 


37

 

A látásunk már nem a fekete-fehér árnyalataiban, szürke árnyalatokkal, és már nem volt a táj kettős látása, amit egyszerűen nem tudtunk megérinteni.

Most már örök sötétségben lebegve maradtunk.

Ez a sötétség egy élő, lélegző entitás volt, amely már a kezdetektől fogva létezett, és még jóval azután is ott lesz, hogy mi már nem leszünk. Az első érintés a bundámon jeges és tolakodó volt, amitől a farkasom egyszerre akart menekülni és elbújni, de volt egy részünk is... ez az apró, kíváncsi rész... ami nem lázadt fel az érzés ellen. Magához ölelte a sötétséget, megnyitotta a lelkünket, hogy egy darabkát beengedjen belőle. Ez olyan lassan történt, hogy először észre sem vettük, hogy ez történik, és mire észrevettük, nos, mondjuk úgy, hogy egyikünket sem érdekelte.

"Mera!" A nevemet mondta ki egy csettintéssel. "Nem szabad átölelned a sötétséget."

Értettem az egyes szavakat, de a valódi jelentés elveszett számomra. Az új, sötétebb valóság volt minden, amit ismertem... és vágytam rá.

"A kurva életbe" - mormogta egy zörgő hang a közelből. "Legalább azt az átkozott ajtót nyisd ki, mielőtt hagyod, hogy feleméssze a lelked."

Talán a seggfej kijelentése volt az oka, vagy talán csak egy pillanatnyi tisztánlátás, de Shadow morgása elég hosszú időre kizökkentett minket a kábult állapotunkból ahhoz, hogy belekapaszkodtam abba, ami megmaradt belőlem és a farkasomból, oldalra gurultam, és visszahívtam az emberré válást.

Az első alkalommal - a nagyon korlátozott közös átváltozási tapasztalatunkban - a farkasom valóban harcolt velem. Nem akarta átadni az irányítást, és csendes csatánk sokkal tovább tartott, mint vártam.

"Váltás!"

Már megint parancsolgatott nekem, de ezúttal értékeltem a segítséget. A farkasom azonban beásta a karmait, amikor Shadow rám tette a kezét. "Ő hozzám tartozik! Engedd el!"

A sikolyom halk és torokhangú volt, ahogy az átváltozás keresztülhasított rajtam, tépett, perzselt és elevenen égetett. A fájdalom, amit akkor éreztem, amikor engedély nélkül értem Shadowhoz, semmit sem ért a kínzás ezen új formájához képest. De amikor mindez véget ért, visszatértem önmagamhoz, zihálva és zokogva a makulátlan padlón, meztelenül és kimerülten.

Shadow még mindig hozzám ért, az ereje végigsöpört a bőrömön. "Van mit megmagyaráznod, Sunshine. Ha nem halsz meg, mielőtt felmelegítenélek."

Reszketés járta át a testemet, majdnem görcsig. Shadow felemelhetett, mert a következő pillanatban forró víz csobogó patakjai ömlöttek a fagyos bőrömre.

"Állj!" - kiáltottam. "Ez fáj."

Küzdöttem, de az acélcsapda, ami Shadow tartása volt, egy centit sem engedett. "Engedj el!" A mellkasán zokogtam. "Ez túl sok. Adj vissza a sötétségbe."

"Harcolni fogok a sötétséggel, hogy megtartsalak" - mormolta a bőrömre. Lehet, hogy csak a félrebeszélésem miatt, de most az egyszer úgy hangzott, mintha egy férfi megszállott lenne egy nővel szemben.

Nem úgy, ahogy egy isten a háziállatával.

Vagy talán csak egy nagyon fontos háziállat voltam.

" Shadow." Nyögtem, a fejem kitisztult, ahogy a csonttörő hideg elszállt belőlem.

"Csak fel kell melegedned" - mondta halkan, és fájó fejem értékelte a hangja halk morajlását.

Amikor elengedett, arra számítottam, hogy a padlóra zuhanok, de ehelyett az egyik karját a derekam köré tekerte, hogy stabilizáljon, míg a másikkal a hátamat dörzsölte, még több hőt küldve keringésbe bennem, az ő sajátos tüzes erejét használva.

Ekkor vettem észre, hogy kurvára meztelen vagyok, ő pedig velem együtt a zuhanyzóban, teljesen átázva. "A ruháid" - mormoltam értelmetlenül.

"Nem fontos" - válaszolta. "Majdnem meghaltál; talán érdemes lenne erre koncentrálni."

"Seggfej" - motyogtam vissza, a szemeim lecsukódtak, ahogy a tiszta és mindent felemésztő kimerültség az álmok földjére küldött.

" Tudod jól, Sunshine" - volt az utolsó dolog, amit hallottam, mielőtt minden teljesen elsötétült.


* * *

Ébredtem már párszor másnaposan. Nem sokat, mert az alkoholista anyám elrettentett a mértéktelen ivástól, de Simone-nak sikerült elcsempésznie - a szülei gyűjteményéből - egy-két üveggel. Mindkét alkalommal mindet megittuk, és mivel ez még az első műszakunk előtt történt, határozottan megszenvedtük az utóhatásokat.

Az Árnyékvilág ajtajából való felébredés, amikor megpróbáltak megszállni, semmi ilyesmi nem volt. Inkább olyan volt, mintha a halál rángatott volna közelebb a túlvilághoz, egy-egy fájdalmas dobbanással az agyamban.

Ahogy kinyitottam a szemem, a fény kettéhasította a fejemet, és megfordultam, hogy lehányjam magam az ágy széléről. A tomboló fejfájás melletti hányás csak fokozta a fájdalmat, így természetesen újra hánytam. Ördögi körforgás.

"Ezt fel fogod takarítani."

Nem tűnt szórakozottnak, és én is ugyanezt éreztem, miközben az egyik szememet kitámasztottam, hogy a kibaszott halált bámuljam rá. "Mit tettél velem?" Morogtam, a számat törölgetve, miközben lustán lógtam az ágy szélén. Egy olyan ágyon, ami egészen biztosan nem az enyém volt.

Azonnal tudnom kellett volna, mert bár az én matracommal nem volt semmi baj - elképesztően kényelmes volt -, ez a matrac a luxus felhője volt. A lepedő túl puha volt ahhoz, hogy bármilyen földi anyagból legyen, és olyan jó illata volt, mintha...

Felrándultam, és közben felnyögtem. "A te ágyadban vagyok."

Olyan gyorsan körülnéztem, amilyen gyorsan csak törött fejem engedte, és megpróbáltam mindent látni a "tiltott hálószobában". Már többször kerestem, de az egész barlangban nem volt nyoma másik hálószobának.

"Ez volt a legközelebbi szoba, ahová be tudtalak vinni - mondta Shadow. "Még néhány másodperc, és az Árnyékbirodalom ajtaján lévő sötét varázslat felemésztett volna téged."

Egy széles, olajzöld színű bőrfotelben ült, amelynek a háttámlája olyan magas volt, hogy még nála is magasabb volt a maga kétméteres magasságával. Karjait a kartámlán pihentette, fehér, hosszú ujjú ing tekeredett impozáns izmai köré. Hosszú lábai kifakult farmerbe öltözve, férfiasan terpeszkedtek előtte. És mindeközben azok az aranypiros szemek az arcomat vizsgálták.

Úgy nézett ki, mint aki már hosszú órák óta ott ül, türelmesen várakozva.

"Mi történt valójában?" Kérdeztem, megkönnyebbülve, hogy a fejemben dübörgés kissé enyhült.

"Az történt, hogy gyengébb vagy, mint vártam, és amikor esélyed volt áttörni egy nagyon erős varázslatot az Árnyékbirodalom ajtaján, csak majdnem sikerült meghalnod."

Így van. "Jó vagyok abban, hogy majdnem meghalok" - mondtam társalogva, úgy döntöttem, hogy nem vesződöm azzal, hogy dühös vagyok, amiért úgy viselkedik, mint egy darab szar. "De talán, ha egy kicsit közlékenyebb lettél volna az Árnybirodalomról és arról, hogy milyen varázslat van az ajtón, nem lennénk ebben a helyzetben."

Shadow megrázta a fejét, és előrehajolt, hogy magához vonja intenzív tekintetét. "Látod, nem volt okod tudni ezt az információt ahhoz, hogy megtedd, amit kellett. Csak elég erősnek kellett lenned ahhoz, hogy megtörd a varázslatot anélkül, hogy az felemésztené a lelkedet."

Elfogyasztani a lelkemet. Hát, ez nem hangzott túl jól. Végigfuttattam a kezem a testemen, mintha ellenőrizni akarnám, hogy minden épségben van-e még, de csak csupasz bőrt éreztem. A derekam köré gyűlt selymes lepedőre pislogva, a melleim kilógtak, hogy a világ lássa, megráztam a fejem. "Hát, a fenébe. Miért nem mondtad, hogy fenékig meztelen vagyok?"

Shadow mellkasa dübörgött, miközben valósággal felnevetett. "Nem úgy viselkedsz, mint bármelyik szűz, akivel valaha is találkoztam."

Felhorkantam, még mindig nem próbáltam eltakarni magam. Ezen a ponton már ki tudja, mennyi ideje ültem itt, és most már felesleges lett volna eltakarni magam. "Gondolom, az évek során feláldoztak neked néhányat."

Egy fejrázással felállt, kibontotta a székből a hosszú termetét, és közelebb lopakodott hozzám. Nyeltem egyet a torkomban lévő szárazságtól. Nem értettem, hogyan lehet néhány perc alatt halálközeli állapotból kibaszottul kanossá válni, de hé, legalább nem voltam unalmas.

Amikor fölém állt, hátrahajtottam a fejem. "Mera - mondta, a hangja nem árult el semmit.

" Shadow" - válaszoltam.

"Kifelé a picsába az ágyamból, öltözz fel, moss fogat, és találd meg azt az átkozott utat vissza az Árnyékbirodalomba. Mielőtt túl késő lesz."

Jaj. Hát, akkor rendben.

A hányást kerülgetve ledobtam a lábaimat a hatalmas ágya oldaláról, miközben egy pillanatra körülnéztem, hiszen valószínűleg ez lesz az egyetlen alkalom, hogy meghív a titkos szobáiba.

A szoba természetesen sötéten férfias volt - a sötétség királyát nem is lehetne mással elkapni -, és úgy tűnt, hogy leginkább a hatalmas ágy uralja. Azon kívül volt egy televízió, és én vágyakozva bámultam. Hónapok óta nem hódoltam a régi filmek és a nyálas sitcomok iránti szeretetemnek, és a tudat, hogy Shadownak van itt egy, ami csak úgy hűsöl, valósággal megrázott.

Honvágyam volt.

"Hány csatorna van itt lent?" Mondtam félig tréfásan, és a hatalmas síkképernyő felé biccentettem a fejem.

Shadow arckifejezése rezzenéstelen volt. " Mindegyik."

Mind. Minden. Mindegyik?

"Féltékenyek" - kiáltottam, egy gyenge Napóleon Dynamite-utánzással, és mit tudsz te rohadtul... ő tényleg elmosolyodott.

"Talán, ha kitalálod, hogyan csináld meg azt az egy feladatot, amit kitűztem neked, akkor adok neked egy kis képernyőidőt."

"Mint egy kisgyereknek" - húztam el a számat. "Szólítsalak én is apunak?"

A szemeiben a vörös és az arany feketére változott, és meg sem próbáltam úgy tenni, mintha félreértettem volna a kétértelműséget, amit az imént mondtam. Nem felejtettem el Angel tervét, és a majdnem halál nem akadályozott meg abban, hogy teljesítsem a rám eső részt.

"Takarodj a picsába, mielőtt a térdemre hajtalak - morogta Shadow, a hangja mélyebb volt, mint valaha. "Az, hogy apunak szólítasz, lesz a legkisebb gondod."

Ez persze úgy nyilallt a mellkasomba, mint egy varázslatos pengéből kilőtt nyílvessző, amely sosem téveszti el a célt. Az apámat. Ő volt az, aki miatt ez az egész elkezdődött, és aki miatt majdnem megölt egy sötét birodalom. Vajon ez volt az utolsó alkalom, hogy az utolsó lélegzetvételemhez közeledjek ezért az emberért? Mondjam azt, hogy "bassza meg", és engedjem el most? Valahogy úgy éreztem, hogy a lehető legjobban harcoltam az apámért, és mégsem tudtam teljesen elengedni az utolsó reményfoszlányomat sem a válaszokra. Az utolsó reményemet, hogy még egyszer láthatom őt.

A fejemben az apadráma kavargott, ahogy kibotorkáltam a szobából, és csak akkor vettem észre, hogy nem figyeltem oda, hol léptem ki, és amikor körülnéztem, hogy hol van Shadow ajtaja, nem találtam semmit. Csak egy sor ismerős polc a tűz mellett. Nos, úgy látszik, a szobája olyan volt, mint a Földre vezető folyosó: csak Shadow találhatta meg.

A hálószobám szerencsére nem zenélő szobákat játszott, és amikor beléptem, az ajtónak dőltem, és azt kívántam, bárcsak elmúlna a gyengeség a testemben. A farkasom ma úgy érezte magát, mint egy héj, és ez annyira nem volt szokványos, hogy őszintén aggódtam.

Annyi erőt összeszedve, amennyit csak tudtam, ellöktem magamtól az ajtót, és a fürdőszobába igyekeztem, ahol félig megfojtottam magam, hogy megtisztuljak és kitisztuljon a fejem. Mire végeztem - véget nem érő forró víz, szukák -, már sokkal inkább a szokásos önmagamnak éreztem magam. A szokásos énem, sok kérdéssel és új, égő vágyakozással, hogy kiderítsem, mi okozta az Árnyékbirodalomba vezető ajtó ilyen reakcióját.

Miért volt lezárva mindenki elől?

Felhúztam a ruházatomat, amit szerettem úgy gondolni, mint a "húzz a picsába a képemből, vagy szétrúgom a segged" stílusomat: fekete bőrnadrágot, combig érő, tisztességes sarkú bőrcsizmát és egy fehér pólót, amit a nadrágba bújtattam. Befontam a hajam - gyenge próbálkozás, de jobb, mint Simone-é -, és elindultam, hogy válaszokat kapjak.