Jaymin Eve - Rejected, Harminckilencedik fejezet

 


39

 

Shadow nem tudott róla, de ezúttal egy másik tervem is volt, amit még a Földön akartam megvalósítani. Természetesen az első lépés az volt, hogy megmentsem az embereket a lénytől, de a második lépés az volt, hogy kitaláljam, el tudok-e osonni előle. Pontosan tudnom kellett, mennyi időbe telik, mire megtalál, és ha megtalál, talán még azt is megtudom, milyen eszközökkel követett engem.

Ez segítene eltüntetni a nyomomat, amikor Angel terve életbe lép.

Veszélyes kis kísérlet, amiért valószínűleg alaposan megbüntetnének, de megérné a megszerzett tudásért. Nem hittem, hogy meg fog ölni, legalábbis még nem. Látni akarta, hogy ki tudom-e nyitni az Árnyékbirodalom ajtaját - kezdtem megérteni, hogy ez volt a végső célja. Nem igazán érdekelte a lények visszaszolgáltatása, hiszen nyilvánvalóan a végtelenségig a börtönökben maradhattak.

Szüksége volt arra, hogy az ajtó nyitva legyen, bármilyen személyes okból is, amit nem osztott meg velem, így eléggé biztos voltam benne, hogy nem fog megölni. Mégis. És most éppen olyan jó alkalomnak tűnt, mint valaha a nagy szökés kipróbálására.

" Siess" - csattant fel Árnyék, látszólag a szokásosnál is rosszabb hangulatban.

"Mi van a seggedben?" Kérdeztem tőle.

Úgy tűnt, mintha próbálna dönteni, hogy sóhajtozzon vagy megüssön, de nálam sokkal nagyobb jellemerővel sikerült mindkettőtől tartózkodnia. "Semmi sincs a seggemben. Csak elegem van abból, hogy feltakarítom a mocskodat, és nem kapok érte jutalmat."

Egy pillanatra elgondolkodtam, vajon milyen jutalomról beszél. Talán le kellett volna szopnom a farkát, vagy valami ilyesmi? Úgy értem, kurvára nem emlékeztem, hogy bármi jutalomról beszélt volna... Ó, várjunk csak.

Az Árnyékbirodalom.

Azt akarta, hogy nyissam meg az Árnyékbirodalmat. Őszintén szólva, úgy tűnt, hogy inkább a farkát kellett volna szopnia, hogy őszinte legyek. A fickó egy kicsit fel volt húzva.

"Bármit is gondolsz, most azonnal hagyd abba."

Felrántottam a fejem, azon tűnődve, hogy vajon ő is tud gondolatolvasni.

"Az illatod megváltozik, amikor felizgulsz" - mondta nyersen. "Nem is beszélve a szapora légzésről és a pupillatágulatról. Klasszikus jelek, amiket vagy nem tudsz, vagy nem vesződsz azzal, hogy elrejtsd".

"Miért kellene elrejtenem?" Kérdeztem egy kis vállrándítással. "Természetes reakció az ingerekre, és egy normális alakváltó igény. Neked nincsenek szükségleteid?"

Rám vicsorgatta a fogait. "Az én szükségleteimet kielégítik."

Szúrós, forró érzelem csapott belém, amitől majdnem megbotlottam. Nem voltam hajlandó elhinni, hogy ez féltékenység volt, hiszen Shadow nem volt más, mint az ideiglenes börtönőröm, akitől remélhetőleg hamarosan megszabadulok. Kizárt dolog, hogy Stockholm idejött és belezúgtam volna.

Csak fizikai vonzalom volt köztünk, pontosabban csak ennyi volt bennem.

Shadow Beast talán egy kicsit jobban bánt velem, mint a többi foglyával, de mindketten tudtuk, hogy csak eszköz vagyok a cél érdekében. A valóságba kellett lépnem, és abba kellett hagynom a hamis kötelékek létrehozását közöttünk, mielőtt szerelmes szíveket firkálnék a monogramjainkkal.

Ideje témát váltani. "Ezúttal hol vagyunk a Földön?"

A szeme összeszűkült. "Nem ismered fel ezt a területet?"

Újra körülnéztem. "Nem, nem hiszem..."

A kora reggeli nap gyengén sütött, és a levegőben hűvös volt, ami elárulta, hogy ismét átugrottunk a következő évszakba. "Várj... Olyan szaga van, mint Kaliforniának."

"Az is", mondta.

"Torma, Kalifornia?" Kitaláltam.

"És az embereket lassúnak hívják" - húzta el a száját. "Igen, a falkátok területének legkeletibb pontján vagyunk, hogy pontosak legyünk. Árnylények tömege gyűlt itt össze, és biztos vagyok benne, hogy még te is ki tudod találni, hogy miért lehet ez."

"Miattam" - suttogtam, miközben a tömeg után néztem.

Shadow bólintott. "Ez az én elméletem. Itt engedted el őket, és az energiád erős ezeken a földeken. Valamilyen okból kifolyólag téged keresnek."

Nem kétséges, hogy az energiám ereje annak a huszonkét évnek köszönhető, amit Torma-ban éltem, lélegeztem és véreztem. Ez volt a családi otthonom. A falkám földje. Az egyetlen hely, ahová szinte vágytam arra, hogy soha többé ne térjek vissza, kivéve, hogy tudassam a barátaimmal, hogy biztonságban vagyok.

Talán ma lesz rá lehetőségem, hogy lássam őket.

A farkasom feldugta a fejét, körülnézett a földjén, és éreztem a késztetését, hogy láthassam Torint. Vagy legalábbis a farkasát. Már majdnem egy éve nem voltunk ilyen közel hozzá - az időjárásból ítélve -, és a vonzalom, hogy átkeljek feléje a földeken, erős volt.

Szükségem volt egy kis figyelemelterelésre. "Milyen lényekkel van dolgunk?"

Shadow nem hívta fel a figyelmemet a kétségbeesett hangnemre. "Van egy abervoq, egy falaster és két grekin, amennyire én tudom."

Végre egy szilárd figyelemelterelés. Új árnyéklények. "Az elsőt ismerem, de a másik kettőt meg kell magyaráznod."

Intett, hogy lépjek előre, és átirányított a mezőn. "A falaster egy óriási százlábú és egy anakonda keveréke" - mondta, és én az orromat ráncoltam a kép láttán, ami eszembe jutott. "Nincs szájuk és szemük, de egy mérföldről kiszagolnak egy csepp vért. Szeretik összezúzni az áldozataikat, egyre szorosabban és szorosabban tekeredve, míg végül a bőr felszívódásán keresztül felfalják őket."

"Ez... elragadóan hangzik" - mondtam, annyi szarkazmust alkalmazva, amennyit csak tudtam. "És a grekinek?"

Grimaszolt. "Azt hiszem, ők a legkevésbé kedvenceim. Csalók, apró és kicsiny termetük hamis biztonságérzetbe ringatja a lényeket. De ha hátat fordítasz, ők ketten darabokra tépnek, és közben őrülten röhögnek."

"Ketten? Mindig így járnak?"

Árnyék bólintott. "Igen, szeretnek párban mozogni. Így könnyebb beavatni a trükkjeiket."

Egyszerűen fantasztikus hír. "Van valami normális a világotokban? Bármilyen lény, ami nem próbál megölni mindent maga körül?"

Shadow szünetet tartott, én pedig a hátának ütköztem, nem számítottam rá, hogy ilyen hirtelen megáll. "Oomph, bocsánat!"

Nem tett megjegyzést az ügyetlenségemre, és mindketten tudtuk, hogy nem bántottam meg, így azonnal el is felejtettem. "Az én világom a legszebb föld, amit valaha láttam" - mondta nekem, és a hangja felemelkedett, ahogy az emlékek indái beléjük lopakodtak. "Minden egyes nap hiányzik, és marcangol, hogy az ottani örökségem beteljesületlen maradt. De az élet nem mindig úgy alakult számomra, ahogyan kellett volna." Ahogy közelebb lépett, a kezem megrándult, hogy kinyúljak és megérintsem. A fájdalom emléke megállított, és ekkor döbbentem rá, hogy nem is fájt, amikor belerohantam.

Furcsa...

"Ígérem, Mera - mondta, elterelve a figyelmemet -, ha segítesz abban, amire szükségem van, biztosítom, hogy az életed hátralévő része minden ajándékkal, erővel és birtoklással tele lesz, amit csak remélni tudsz".

"Tudtam, hogy nem érdekelnek a lények" - motyogtam. "Neked csak a birodalom megnyitására van szükséged." Mert úgy látszik, ott volt egy beteljesületlen öröksége. Nem mintha ez bárkit is meglepett volna. Shadowból áradt a hatalom és a fontosság, mindkettő kárba veszett volna örökség nélkül.

"Ez már régóta fontos nekem" - mondta, még mindig megosztó hangulatban. "Visszatérni az Árnyékbirodalomba."

"Egyáltalán miért jöttél ide?" Kérdeztem, arra számítva, hogy a válasza valami blaszfémia lesz, mint például... Kalandot akartam, vagy Ez egy kihívás volt.

Aztán megdöbbentett.

"Elárultak." A hangja megkeményedett, és ismét a félelmetes Shadowra bámultam. "Valaki, akiben mindenkinél jobban bíztam. De a segítségeddel talán végre helyrehozhatok sok hibát. Eljön az idejük, és amikor visszatérek a birodalmamba, szétszórom a maradékukat a sok világ között."

Jujj. "Emlékeztess, hogy ne áruljalak el" - mondtam, próbálva enyhíteni a hangulatot.

Shadow azonban nem hagyta ezt annyiban. "Nem fogsz elég sokáig élni ahhoz, hogy aggódj emiatt, ha megteszed."

"Ez így van."

Ekkor felugrottam, amikor hatalmas fák és ágak csattanása hallatszott felettünk. Shadow megpördült, hogy előttem guggoljon, és egy másodperccel később a farkasom a felszínre emelkedett, és kölcsönözte nekem az érzékeit, miközben felkészültünk a támadásra.