Jaymin Eve - Rejected, Harmincnegyedik fejezet

 


34

 

Később aznap este, ahogy az ágyamban feküdtem, a lélegzetem még mindig szaggatott és egyenetlen volt, miután épp most élveztem el olyan erősen, hogy a testemet verejték borította, megpróbáltam kitalálni, mi történt a rejtekhelyen. Az egyik percben harc, a következőben száraz dudorászás, és a következőben...

Mit gondoltam valójában, hogy kihívtam őt? Itt mindenki félt attól a szemétládától... mindenki! A pokolban sem volt reményem. De meg kellett próbálnom. Nem volt bennem, hogy csak úgy megforduljak és elfogadjam a vereséget, még ha a hülye seggem meg is érdemelte volna.

Az éjszaka hátralévő része nyugtalan alvással telt, és végül felkapcsoltam a villanyt, hogy előkotorjam az ágyam alatt tárolt könyveket. A könyveket, amiket igazából nem kellett volna elrejtenem, mivel Shadow úgy tűnt, mindent tud, amit azóta csináltam, hogy betettem a lábam erre a helyre. Valószínűleg annak a kis besúgónak, Inky-nek köszönhetően.

A füstpamacsra pillantottam, aki néhány órája materializálódott, szerencsére az orgazmus után, és úgy lógott itt, mint egy rossz szag. "Elárultál engem - mondtam, és rávillantottam a tekintetem. " Shadownak árulkodtál rólam."

Hatalmas fekete felhővé duzzadt, és ahogy a szinapszisok felém szikráztak, a legfurcsább gondolatom támadt, hogy kommunikálni próbál. "Nem értelek, akármilyen hatalmasra is nősz" - mondtam vicsorogva. "Miért nem szaladsz el, és mondod meg a gazdádnak, hogy megint olvasok?"

Az igazat megvallva, ezek a könyvek Shadow könyvtárából valók voltak, és az irányító szemétláda kétségkívül tudta, ha bármihez is hozzányúltak benne. De a nyűgös, szexhiányos, éhes, mert nem volt vacsora, harcra vágytam. Inky volt az egyetlen, akire moroghattam, úgyhogy csak foglalkozhatott vele.

Még nagyobbra duzzadt, így hátat fordítottam neki, és úgy tettem, mintha ott sem lenne, miközben végigolvastam az Árnyékbirodalomról szóló lopott kötetemet. Abból, amit a könyvtárból megtudtam, pontosan nulla könyv volt az Árnyékbirodalomról a Tudás Könyvtárában. Legalábbis egy sem, amelyik nem volt zárva. Shadow könyvtárában viszont öt teljes könyvet fedeztem fel arról a birodalomról, és kétségtelenül több volt elrejtve - könyvtár nélkül sokkal nehezebb volt keresgélni.

Azokban, amiket találtam, a részletek azonban elég gyéren voltak.

Néhány tény, amit megtudtam: az Árnyékbirodalom valójában a Földhöz legjobban hasonlított, ami a felépítését illeti. Voltak földtömegek, víztömegek, és sok lakos, akik élvezték a napot, a szörfözést és a havat. Attól függően, hogy hol éltek. De volt egy olyan sötétség ezen a földön, ami a miénkben nem volt. Az árnyéklények tényleges alvilági rétege, akiket alacsonyabb szintűnek tekintettek, és a királyiak irányítottak. A mágiával és hatalommal rendelkezők - mint maga Shadow is - őrként, háziállatként és szórakozásként tartották őket. Ez sokkal hihetőbbé tette az elméletemet, miszerint csak úgy tesz, mintha a segítségemre lenne szüksége, hogy megfékezze őket.

Mivel nem ismertem Shadow valódi nevét, nem tudtam megmondani, hogy volt-e rá utalás ezekben a könyvekben, de sok szó esett a királyi családról, a rendezett házasságaikról és a feladatokról, amelyeket az egyes országokban vállaltak. Királyi családból kellett származnia; másképp egyszerűen nem lehetett volna akkora hatalma, mint amekkora, hacsak Inky nem ad neki valahogyan energiát.

A legrosszabb az volt, hogy egyik könyv sem részletezte az ajtón lévő varázslatot, vagy azt, hogy miért vágták el az Árnyékbirodalmat a Solaris rendszerétől.

Valaki mégis tudta... Nem a megfelelő kérdéseket tettem fel.

Hogy értem hozzá?

Ez már önmagában is a legnagyobb rejtély lehetett volna, hiszen elég egyértelmű volt, hogy általában csak az Árnyékbirodalom szülöttei férhetnek hozzá az energia hatalmas alvilágához. De volt egy működő elméletem, miszerint ez az én kapcsolatom volt a Shadow Beasttel. Az alakváltók belőle születtek, és talán a fájdalmamban a lelkem belenyúlt az alakváltó és a fenevad közötti ősi kapcsolatba. És aztán a vadállat és a világ között, ahonnan származik.

Eldobva a könyvet, lehunytam a szemem, és kerestem a módját, hogy újra megérintsem a birodalmat. Torin visszautasításának fájdalmát felidézve kevésbé volt intenzív; hozzászoktam, hogy együtt kell élnem a veszteséggel, így hogyan tudnám megismételni azokat az érzelmeket, és azt, ahogy a látásom megduplázódott, ahogy a múltban is megtörtént...

Felegyenesedtem az ágyban, könyvek szóródtak szét mindenfelé.

Egész életemben, amikor a zaklatás vagy a támadások a legrosszabbak voltak, a látásom enyhén megduplázódott. Egy olyan esemény, amit eltitkoltam a világ elől, úgy tettem, mintha nem veszítettem volna el az eszem, pedig valójában tudtam, hogy ez nem normális. Vajon végig én voltam az, aki rácsatlakozott Shadowra, és rajta keresztül az Árnyék Birodalomra?

Ahhoz azonban, hogy ezt megismételhessem, olyan helyzetbe kellett volna hoznom magam, ahol valóban féltettem az életemet, vagy intenzív bántalmazást kellett volna elszenvednem. Furcsa módon, a seggfej hajlama ellenére, ez még nem történt meg Shadowval, és ez azt jelentette, hogy valaki másra volt szükségem.

Kétségtelen, hogy az egyik világ a rettegés pillanatait okozhatja. Mit mondott Shadow a Tündérről...? Amit a földiekkel tesznek, akik a világukba botlanak, ahhoz képest én egy kibaszott szentnek tűnök.

Talán a Tündérvilág az a világ, amit ki kellene próbálnom, és Lent ismerve, ő tudna segíteni eligazodni benne, hogy ne haljak meg. Shadow barátja volt, így ha elmagyarázom, mire van szükségem, biztosan segít a küldetésben. De vajon tényleg elég lenne a kettős látásom előidézéséhez, ha olyasvalakivel lennék, aki talán megvédhetne? Olyan nehéz volt megjósolni, hogy mi válthatja ki a kettős látást, és az erőltetést úgy éreztem, mintha katasztrófára hívnám fel a figyelmet.

Mire eljött a reggel, nem jutottam közelebb a következtetéshez, hogy mit kell tennem a kettős látás előidézéséhez, de egy csomó új elmélettel gyarapodtam, amin napokig megszállottan töprengtem. Jól eltöltött éjszaka. De ma volt egy fogadásom, amit meg kellett nyernem.

Ezt szem előtt tartva kirángattam magam az ágyból, és felöltöztem a szokásos ruhámba. Nem akartam meztelenül bolyongani, hogy megnyerjek egy fogadást - legalábbis még nem -, és őszintén szólva, reméltem, hogy találok egy kapcsolatot, mielőtt szexelnék. Jó lenne, ha olyasvalakivel veszíthetném el a szüzességemet, akihez valóban vonzódom, és akinek a személyisége nem késztet arra, hogy leszúrjam.

A feladatom tehát az volt, hogy minél több látogatóval beszélgessek, és megnézzem, kivel érzek kapcsolatot. Aztán, még ha Shadow figyelt is, látta, hogy nem csinálok semmi mást, mint korábban, és talán egy hét után vagy egy hét múlva felhagyott a törődéssel. Szóval ma is így gurultam: higgadtan, nyugodtan és lazán.

Remélhetőleg, utána a fasz.