Jaymin Eve - Rejected, Negyvenedik fejezet



 40


Shadow még mindig lopakodó üzemmódban, félig guggolva, kinyújtott karokkal, kúszni kezdett a fák között. Követtem, mert mi mást tehettem volna? Legalább négy árnyéklény volt odakint, és bármennyire is bíztam Shadowban, azért elgondolkodtam azon, hogy vajon van-e olyan számú lény, amelyik túl soknak bizonyul számára?
És ez mit jelentene számomra? Az árnylények megölnének és felfalnának engem? Vagy megint összebarátkoznék a szörnyekkel?
Gondoltam, mindjárt kiderül.
"Ma nagyon remélem, hogy olyan vagány vagy, mint a hírneved - mormogtam. "Olyan érzésem van a gyomromban, mintha egy raj szúnyog zümmögne benne, és ez nem tetszik."
Megállt a mozdulatban, és hátrafordult, hogy megnézzen engem. "Szúnyogok? Egészen biztos, hogy nem ez a kifejezés."
Idegesen felnevettem. "Őszintén szólva, ez már messze túlmutat a pillangókon."
Shadow bólintott, mintha ennek tökéletes értelme lenne, mielőtt újra megfordult, és halk morgást eresztett meg. Előre ugrott, és elkapott valamit a semmiből.
Nem, nem valamit... egy sprecker.
"Nem is tudtam, hogy van itt egy ilyen" - mondta, miközben körülnézett. "De... ez csak figyelemelterelés."
Nyolc lábnyira voltam tőle, és ezektől a szavaktól máris felé húztam a seggem.
Csak néhány lépést későn.
A karomat mindkét oldalamon megragadták, a szorítás szilárd és hajthatatlan volt, és ahogy egy nehéz tárgy a fejem oldalába csapódott, Shadow eleresztett egy vad üvöltést, a szemének élénkvörös lángjai voltak az utolsó dolog, amit láttam, ahogy elhurcoltak. Nem, valójában az utolsó dolog az volt, hogy egy tucatnyi vagy még több árnyéklény ereszkedett rá, elzárva az utat felém.
Az ütés nem volt elég erős ahhoz, hogy kiüssön, és én már küzdöttem - még csak most szoktam hozzá az utolsó pszichopatához, aki engedély nélkül kirángatott az életemből. Nincs idő hozzászokni egy másikhoz.
A kezem karmokká változott, harcoltam és karmoltam, de a fogvatartóim olyan helyzetben tartottak, hogy nehéz volt elérni őket. A szorításuk ereje ellenére kicsinek éreztem őket, és bármit tettem, nem tudtam kiszabadulni.
Botok karmoltak, ahogy vonszoltak, és bármennyire is karmoltam a földön, nem tudtam megtörni elrablóim lépteit. Grekin lehetett, mert a falszternek nem lett volna szabad kapaszkodnia, de az is lehet, hogy egy teljesen új teremtmény volt. Annyi váratlan lény volt Shadowon, és ez azt jelentette, hogy összefogtak, hogy elrejtsék az energiájukat... Klasszikus rajtaütés.
"Engedjetek el!" Kiáltottam, végre megtalálva a hangomat. "Parancsolom, hogy engedjetek el!"
A szavak nem csak emberi hangon áradtak belőlem - farkas energia nyomta őket, és... Mit tudsz te a fenét? A lények megálltak, egy pillanat alatt elengedtek.
Levegőért kapkodva oldalra gurultam, figyelmen kívül hagyva a testem tiltakozását az imént átélt bántalmazás miatt. Ahogy talpra botorkáltam, a hirtelen mozdulattól csak rosszabbodott a fájdalom, de volt bennem elég adrenalin és düh ahhoz, hogy mozgásban tartsam magam.
Csiripelés volt az első dolog, amit regisztráltam, és amikor két árny suhant el mellettem, alig tudtam követni őket.
"Állj!"
Tudtam, hogy a parancs működni fog; ugyanazt az energiát csapoltam meg, amit akkor éreztem, amikor megérintettem az Árnybirodalmat. Persze nem mintha el akartam volna mondani Shadownak, de kiderült, hogy igaza volt; csak meg kellett találnom az ösvényt, és tovább kellett követnem.
A két lény abbahagyta a fókuszban való villódzást, és félig guggoló helyzetben végződött, felém bámulva. Nem hasonlítottak semmihez, amit valaha is láttam, de ha valamihez kellene hasonlítanom őket, akkor az egy göcsörtös, fára emlékeztető kobold lenne. Nem nagyobbak térdmagasságnál - az enyémnél, nem pedig Shadow óriási lábainál -, nem viseltek ruhát, de nem is voltak meztelenek. Nem voltak olyan testrészeik, mint egy embernek.
Két facsonk, gyöngyöző fekete szemekkel, egy szájacska, gallyszerű karok és lábak, és olyan gyorsan tudtak mozogni, hogy szinte szédítő volt a mozgásuk. Kivéve, úgy látszik, amikor hagytam, hogy a farkasom a felszínre emelkedjen, és az erejét használva megállítsa őket.
"Mit akarsz tőlem?" Kérdeztem. Ezek voltak az első árnyéklények, akiket egy pillanatra kikérdezhettem, és nem vesztegettem el. "Hová akartatok vinni?"
Csattogtak rám, ez a gyors kattogás és csattogás, és a könyvtáron kívül nem volt módomban megérteni a nyelvüket. "Bassza meg" - motyogtam.
Az egyikük lehajtotta a fejét, és közelről figyelt engem. "Bassza meg."
Pislogtam. Csak ismételt engem, vagy beszélt valamennyire angolul is?
"Mit akarsz tőlem?" Minden egyes szót szóközzel, kézmozdulatokkal értettem meg a lényeget.
"Baszd meg!" - ismételte ugyanaz. "Baszd meg, baszd meg!"
Nagyszerű. Úgy értem, szerettem a szót meg minden, de nehéz volt egy teljes beszélgetést folytatni csak a kedvenc b-szavaimmal.
"Mera!"
Megpördültem a kiáltásra, és nem azért, mert Shadow volt az, aki úgy tombolt felém, mint egy küldetésen lévő veszett farkas. Hanem mert nem az volt.
Az a kiáltás valaki teljesen mástól jött.
Valaki, akitől a farkasom felbőszült, amikor morgott és a mellkasomat karmolta, és fogalmam sem volt, hogy Torinhoz akart-e jutni, hogy megölje vagy megdugja, de mindenképpen őt akarta.
"Ne, hagyd abba - könyörögtem. "Visszautasított minket."
"Kurvára visszautasított." Egy durva ciripelés az egyik gremlin ikerpár szájából.
Ezúttal a másik volt az, és most már két angol szó is volt az arzenáljukban. A kedvencem és a legkevésbé kedveltem.
"Mera Callahan, megparancsolom, hogy maradj ott, ahol vagy!" Torin félig farkasosan üvöltött, miközben elindult a minket elválasztó mezőn keresztül. Valószínűleg csak fél mérföld volt, de azt is pillanatok alatt megteszi.
Felemeltem a lábam, tettem egy lépést hátra, majd még egyet, mielőtt megfordultam és elsprinteltem. Visszafelé tartottam oda, ahol utoljára láttam Shadowt.
Az alfa-parancsa nem tartott vissza.
Valamikor a Torma-hoz fűződő kötelékeim eléggé megsérültek ahhoz, hogy még a parancsnoksága sem tudott túszul ejteni, kétségtelenül pokolian összezavarodva hagyva Torint, miközben utánam eredt.
A farkasom nyüszített, sürgetve, hogy fontoljam meg, hogy meghallgassam őt, és bassza meg... kísértésbe estem.
Hogy lehetett igazságos, hogy visszautasíthatott és megtörhetett, újra és újra, és a lelkem mégis követelni akarta a kötelékünket? De nem számított. Erősebb leszek ennél a késztetésnél. Mindkettőnket megvédtem volna.
Éreztem, amikor közel volt, ezért irányt változtattam, miközben még mindig arrafelé haladtam, ahol Shadowt hagytam. Legalábbis reméltem, hogy jó irányba - a grekinek elég messzire rángattak, ahogy elnézem, azok a fürge kis rohadékok.
Torin közel volt, félig átváltozott farkas alakja gyorsabb volt, mint az én összetört és zúzott emberem. Csak az elhatározásom volt, hogy nem kerülök a markába. Fogalmam sem volt, mit tenne velem Torin, ha elkapna, de volt rá esély, hogy egyenesen megölne, hogy ne kelljen foglalkoznia a kötelékünk maradványaival.
Egy igazi társ halála általában helyrehozhatatlan lelki törést eredményezett a másik alakváltó számára, de Torin valószínűleg azt gondolta, hogy mivel nem akarta ezt a köteléket, könnyebben felépül.
Akárhogy is, nem hagyhattam, hogy a kezébe kerüljek. Minden erőmmel küzdenem kellett, és remélhetőleg, mivel már nem ugyanaz az alakváltó voltam, akit Torintól elloptak azokkal a hónapokkal ezelőtt, új fegyverem lesz, amivel legyőzhetem őt. Mint az Árnyékbirodalom képességeim.
Mint az árnyéklények... még mindig a parancsomra megdermedtek.
Használhatnám őket Torin lelassítására?
"Elengedlek!" Kiáltottam, és szétküldtem az energiát a világba, remélve, hogy nem vagyok túl messze ahhoz, hogy elérjem őket. Most már csak annyi ideig kellett Torin hatósugarán kívül maradnom, hogy azok a kis koboldfattyak megtegyék a magukét. Torma talán új alfát keres, mielőtt ez a nap véget érne.