Jaymin Eve - Rejected, Negyvenegyedik fejezet

 


41

 

Lassult a tempóm, ahogy Torin dübörgő járása egyre közelebb ért, és csak akkor engedtem meg magamnak egy pillanatra, hogy megforduljak, és felmérjem a helyzetet, amikor a grekinek magas fütyülése elérte a fülemet.

Torin felüvöltött, amikor a lábai köré gabalyodtak, és mindhárman a földre zuhantak. Az új "alfák alfája" meg sem próbált fegyverszünetet kötni velük; csak a részben átváltott karmaival tépte szét őket, mielőtt kecsesen visszaugrott a lábára.

Torin bizonyára még hipersebességgel is látta őket, mert a következő csapása elrepítette az egyiket.

Teljesen elragadtatva figyeltem ezt a harcot, és ostoba módon abbahagytam a menekülési kísérletet. A gondolat, hogy láthatom, ahogy Torin szétrúgja a seggét, túl nagy kísértés volt, de nagyon megbántam, amikor dühös tekintete az enyémre szegeződött.

"Egy kurva lépést se mozdulj - figyelmeztetett, úgy harminc lábnyira tőlem. "Vagy a térdemre fordítalak, és addig verem a segged, amíg vörös nem lesz és nem fáj".

Pislogtam. "Komolyan azzal fenyegetett, hogy büntetésből elfenekel?" Felnevettem. "Vicceltem veled, mert nekem bejön ez a szarság, Torin. Ennél jobban kell próbálkoznod, hogy megfenyegess engem."

Ez meglepett, és megtorpant, épp elég ideig ahhoz, hogy egy második körös grekin támadásba lendüljön.

"Basszátok meg, a mieink!" - kiabálták.

Rajtam volt a sor, hogy a lényre nézzek, mert kezdtem megérteni, mit mond. Azt hitték, hogy a nevem baszd meg, vagy legalábbis ez volt az új, elfogadott nevük számomra. És úgy tűnt, azt hitték, hogy hozzájuk tartozom.

"A baszás nem a tiéd" - vágtam vissza. "Úgy értem, Mera. Az én nevem Mera."

"Baszd meg, a miénk" - kiáltotta a másik, és egy ziccerrel eltűnt a szemem elől.

Mi a fene volt ez?

"Neked és nekem beszélnünk kell" - mondta Torin, kicsit kevésbé dühösen. Egy grekin száguldott rá ismét, de ő csak egy gyors rúgással rúgta el. A fattyúnak nem okozott gondot, hogy meglássa őket, én pedig nem tudtam rájönni, miért voltak mindig homályosak számomra.

A farkasom a felszínre emelkedett, mintha csak egy jel lenne, hogy az ő érzékeit kellett volna használnom a korlátozottabb emberi érzékek helyett, amelyeket hajlamos voltam előnyben részesíteni. Hoppá, bocsánat. Hülye pillanat volt, hogy nem jöttem rá, hogy Torin hogyan látta a grekineket. A farkas érzékek lépést tudtak tartani...

Torin megmozdult, felém sprintelt, és én túl sokáig időztem ahhoz, hogy bármit is tegyek, azon kívül, hogy felkészüljek az ütésre, miközben egyúttal felkészültem a harcra. Mert meg fogom tenni. Minden erőmmel harcolni fogok.

Ahogy közeledett felém, Torin tipikus tackle-pózban guggolt, szándékában állt felkapni engem. Átöleltem a farkast, hagytam, hogy az energiája betöltsön, miközben elvettem tőle a lehetőséget, a földre estem, és megpördültem, hogy a kezemet a combjába csaphassam, miközben elhaladt mellettem.

"Basszátok meg, a mieink!" - kiáltotta egy grekin, és újra megpróbált megragadni, de ezúttal láttam, hogy jönnek, hála a felszín közelében tartózkodó farkasomnak.

Az öklöm az arcába csapódott. "Basszátok meg, nem a tiétek" - morogtam.

Torin sokkal gyorsabban magához tért, mint vártam, a kezei a karom köré tekeredtek, ahogy felhúzott a földről, és a testéhez szorított. Olyan alfásan jellegzetes mozdulat volt. Shadow többször is használta rajtam, de Torinnal nem volt ugyanaz. Ő nagy volt, de nem Shadow nagy. A fenevaddal összehasonlítva Torin olyan volt, mint egy kisfiú, akit nem edzettek meg az évek, hogy megkeményedjen. Egyszer majd meglesz neki, de nem ma.

"Engedj el, te rohadék - dühöngtem, és előrecsaptam a fejem, hogy az állába csapódjak.

Torin üvöltő morgást eresztett meg. "Ribanc!"

"Istenem, igen, az vagyok. Csak most veszed észre? Lassú seggű fasz."

" Ribanc, a miénk!" - ciripelte egy grekin, felugrott Torin vállára, és gallyas karjaival a nyaka köré tekeredett.

A ribanc a baszásból továbbfejlesztett kifejezés volt? Nem igazán számított, amíg adtak egy esélyt, hogy elmeneküljek. Kitéptem magam Torin karjaiból, és sikerült visszatennem a lábam a földre, de megint túl lassú voltam.

A füvön csúszva hátrarántott, amikor Torin a bokám köré tekerte a kezét. " Shadow!" " Shadow!" Sikoltottam, végül a farzsebemben lévő ászhoz folyamodtam - valahol a közelben kellett lennie.

"Ki a faszom az a Shadow?" Torin üvöltött, és egy kemény rántással visszarángatott magához. Újra felemelt, és ezúttal ahelyett, hogy az arcomba kiabált volna, megcsókolt. Határozottan rácsapta az ajkait az enyémre, az erő felszállt közöttünk, ahogy az elutasított, de nem teljesen megszakadt kötelék életre kelt.

"Ne!" Kiáltottam, megpróbáltam elhúzni a fejem, de ő megtartott, belém erőltetve az energiáját. Kényszerítette az erejét, hogy keveredjen az enyémmel. Olyan módon kényszerített, ahogyan egyetlen nőt - vagy férfit - sem szabadna kényszeríteni. A térdem felrándult, hogy megpróbáljam megsebezni, de bármit is ütöttem, nem volt elég, hogy megállítsam.

Ezért megharaptam. Olyan erősen, ahogy csak tudtam, a fogaim erővel téptek bele az ajkaiba, miközben vér spriccelt a számba. Torin morgással taszított vissza, arca dörgött, szemöldöke összeráncolt. "Mi a fasz van, Mera? Igazi társak vagyunk! Te hozzám tartozol... Mi a fene bajod van?"

Mi volt a baj velem? MI VOLT A BAJ VELEM?

"Ugyanolyan téveszmés vagy, mint az apád - morogtam. "És én nem tartozom senkihez."

A grekinek ekkorra már eltűntek, csak Torin és én maradtunk a Torma területén.

"Majd megtanulod" - mondta, meg sem próbálva leplezni önimádatát. "Hosszú utat tettem meg az alatt az egy év alatt, amíg nem voltál itt, Mera, és egy dologra jöttem rá, hogy egy alakváltó erősebb az igazi párjával."

Gúnyos nevetés tört elő belőle, én pedig megnyaltam a kiszáradt ajkaimat, még mindig a vérének ízét éreztem. "Nem vagyok trófea, akit körbe-körbe kell cipelni abban a reményben, hogy növelni fogom az erődet."

Megmozdult felém, a kezét kinyújtotta, hogy megragadja az arcom, de ezúttal láttam, hogy jön, kitértem, és kirúgtam a lábam, hogy leütközzön. Ha nem koncentrált volna annyira arra, hogy újra megcsókoljon, észrevette volna ezt a mozdulatot, és kikerülte volna. A pöcs-agy a férfi végzetes hibája volt.

"Nem tartozom senkihez - sziszegtem, miközben elterült a földön. "Elutasítom..."

A szavaimat, hogy megpróbáljam megszakítani a kötelékünket, Shadow üvöltése vágta el, és nem hazudok, megkönnyebbülés volt tudni, hogy jól van, és el tudott vinni a picsába Torintól. A korábbi tervem, hogy megpróbálok megszökni, és megnézni, meddig jutok, biztosan várnia kell még egy napot. Mivel a jelek szerint az igazi társam most úgy döntött, hogy igényt tart a trófea-társára.

" Shadow" - lihegte Torin, egyszerre pánikba esett és dühösnek tűnt. "Őt hívtad? A kibaszott Shadow Beast-et?"

Vigyorogva közelebb hajoltam. "Bármikor inkább őt választanám, mint téged, Torin."

Újra megpróbált megragadni, de Shadow már ott volt, dicsőséges látványt nyújtva, ahogy lángjai forrósággal töltötték meg a mezőt.

És ki gondolta volna, hogy ennyire megkönnyebbülök, ha meglátom azt az óriási, ijesztő seggfejet.

Kipréselve magát, Shadow egyetlen tenyérrel az alfa mellkasára csapott, és Torint átrepítette a mezőn. Sötét elégedettség töltött el; a hülye seggfej megérdemelte ezt, és még sokkal többet is.

Annak ellenére, hogy halálos veszélyt jelentett, hogy felvegye a harcot Shadowval - látta, ahogy ez a szörnyeteg alig több mint egy gondolattal elpusztítja az apját -, Torin nem habozott, hogy talpra álljon, és megpróbáljon támadni. Normális esetben csodálnám ezt a bátorságot, de ebben az esetben a túl hülye az élethez kategóriába sorolnám.

"Nem kaphatod meg, szörnyeteg - kiáltotta. "Én vagyok az igazi párja, és nem engedem át neked."

Shadow dühös volt, a lángjai egyre nőttek, ahogy a magassága magasabbra lőtt, mint amilyennek valaha is láttam. Úgy mozdult, hogy szilárdan köztem és Torin között helyezkedett el, és a jelenlegi magasságában szinte a fenekét bámultam.

" Shadow" - mormoltam, a kezemet a hátának alsó részére helyezve. Hőség öntötte el a tenyeremet, de nem égetett meg - ma nem voltam Shadow célpontja. "Csak menjünk. Nem éri meg. A lények miatt kell aggódnunk."

Nem vett tudomást rólam, és ezúttal egy kis villámcsapás futott végig a karomon, figyelmeztetésként, hogy vegyem le róla a kezem. Így hát megtettem.

"Nem hagyhatod figyelmen kívül a törvényeket, amelyeket az alakváltók létrehozásakor hoztál!" Torin még több baromságot kiabált.

Próbáltam körbetekinteni Shadow körül, hogy megállapítsam, hol van az alfa seggfej, de akárhányszor megmozdultam, Shadow valahogy még mindig teljesen eltakarta a szemem elől.

"Amilyen könnyen megteremtettem a fajtádat, olyan könnyen elpusztíthatlak" - morogta Shadow.

Torin nevetése könnyednek tűnt, de elég régóta ismertem már ahhoz, hogy tudjam, messze nem volt nyugodt. "Látod, szerintem ez nem teljesen igaz. Az elmúlt évben végeztem némi kutatást, és kiderült, hogy most már fontos részei vagyunk mind ennek a világnak, mind... nektek a hatalmi struktúrájának. Az alakváltók nélkül nem ringatnátok magatokat a jelenlegi energiaszinten, amihez hozzászoktatok".

Shadowból olyan intenzitással áradt a forróság, ami elárulta, hogy egy mécsesre van attól, hogy teljesen elveszítse a fejét. "Kivel beszéltél?" - kérdezte. "Kizárt, hogy ez a tudás sehol sincs megírva a földi kötetekben vagy forgatókönyvekben."

Torin megint kuncogott. "Igen, látod, van egy közös barátunk. Ő már járt a ti világotokban. Sok világot bejárt, vándorolt már, és nem kellett sok meggyőzés, hogy meggyőzzem, hogy eláruljon néhány titkotokat."

Vándorlás. Dannie vándor volt. Mindig is így nevezte magát.

Ezúttal nem törődtem azzal, hogy lassan, oldalra vetettem magam, hogy megkerülhessem Shadowt. "Ha bántottad őt, Torin - kiáltottam, és a hangom megváltozott, ahogy a farkasom belekeveredett -, megöllek."

Torin tekintete találkozott az enyémmel, és ez volt az első alkalom, hogy tényleg egymásra néztünk, mióta elkezdett üldözni. "Gyere haza velem, Mera, és én gondoskodom róla, hogy Dannie-nek ne essen többé baja."

A végtagjaim remegtek, és ahogy a forróság átégetett, azon tűnődtem, vajon ez tőlem származik-e, vagy mindez Shadow tüze volt? Szinte a gerincemhez szorult.

"Akaratom ellenére is megcsókolhatsz" - köptem Torinra. "Megérinthetsz, megrángathatsz és fájdalmat okozhatsz nekem. Mindig is több hatalmad volt, mint nekem, de az egyetlen dolog, amit soha nem fogsz megkapni, az az, hogy önként alávetem magam neked. Csak kérdezd meg Shadowt itt. A függetlenségem az a részem, amit mindenek felett tartok."

" Akaratod ellenére csókolt meg?" Shadow szavai élesek voltak, minden egyes szótag egy képletes penge.

Durván nyeltem. "Igen, megcsókolt. Kétszer. Épp mielőtt elkaptál minket, úgyhogy most tartozom neki egy-két törött orral."

A forróság felszökött a fenevad körül, és majdnem ziháltam, amikor Torin térdre rogyott, sikolyok csengtek ki belőle. Felrántottam a fejem, hogy meglássam Shadow arcát, aki szenvtelenül meredt az alfára - lángok lobbantak a szemében.

Szent ég! Baszd meg!

Pontosan tudtam, mi történik, hiszen már korábban is éreztem ezt a bizonyos erőt, és bár Torint sosem sajnáltam volna, én voltam az, aki meg akarta törni ezt a rohadékot.

" Shadow" - mondtam, és a kezemet az égő bőrére helyeztem. "Semmi baj. Elbírok vele."

A mellkasa megdörrent, de nem vitatkozott, miközben elengedte Torint. Az alfa felvonszolta magát a lábára, a vállai megemelkedtek, ahogy lerázta magáról a fájdalmat. Vártam a támadására, de úgy döntött, nem reagál ugyanúgy, más utat választ.

Kinyújtotta felém a kezét, és egy remegő lépést tett előre. "Csak gyere haza velem, Mera - könyörgött rekedten -, és megoldhatjuk a dinamikánkat. Tudom, hogy mindig is arra vágytál, hogy újra befogadjanak a falkába, és most megkaptad. Az alfa párja soha nem fogja félteni az életét."

A mellkasomba nyúlt, és kirántotta belőlem a legmélyebb, legerősebb vágyamat. Azt a vágyat, amit már tizenéves korom óta vágytam. Mióta elvesztettem az apámat. Mióta a világom Torma-ban összeomlott.

De a látszólagos őszintesége ellenére tudtam az igazságot: ő irányítana engem a kötődésünk által nyújtott hatalmi lökésért.

"Mi van Sisilyvel?" Kérdeztem gúnyos nevetéssel.

"Mi lesz vele?" - vágott vissza ugyanolyan gyorsan. "Ő is engedelmeskedik az alfájának, ahogy minden farkasom, és bármi, amit én döntök el, az lesz a legjobb mindhármunknak."

Előrevetettem magam, felkészülve arra, hogy megölöm ezt a hülye faszt, ha ez lesz az utolsó dolog, amit teszek. Senkinek sem hiányozhatott, amit ott az imént célozgatott, és ha azt hitte, hogy saját háremet alapíthat, akkor egy pengével a mellkasában fog felébredni. Megint.

Torin és én a végtagok kuszaságában estünk a földre, és én ugyanabban a pillanatban átváltoztam, a fájdalom szinte elhanyagolható volt a dühömben. A farkasom nem vesztegette az időt, hogy Torin torkába tépjen, és az alfa először nem küzdött ellenem - a támadásom meglepte, de a túlélési ösztönei pillanatokkal később működésbe léptek, amikor ő is részben átváltozott. Túl késő volt azonban, Shadow belevetette magát a küzdelembe, és felrántott, mielőtt Torin egyetlen harapást is be tudott volna vinni.

"Nem vagy jó ellenfél neki" - mondta a fenevad a véres alakváltónak. "És ha még egyszer megpróbálsz hozzáérni, lemondok a hatalomról, amit nekem adsz, és eltörlöm a fajtádat erről a világról."

Torin köpött egy kis vért, miközben a torkán látható vágások gyógyulni kezdtek - sajnos nem találtam el semmi túl fontosat. "Egyelőre igényt tarthatsz rá, amíg az árnyéklényeidet követed, de ő nem a tiéd." Torin nem mutatott félelmet, és őszintén szólva nem tudtam, honnan ez a bátorság.

Shadownak is ez lehetett a gondolata, mert az arany visszavérzett a szemébe. "Röviden bebizonyítottad, miért választottak téged a párjául, de ez túl kevés, túl késő."

"Soha" - fakadt ki Torin. "Ha van még valami, amit megtanultam az elmúlt évben, az az, hogy csak a halál lehet végleges."

Shadow cinikus nevetése felharsant, amikor megfordult, a farkasommal még mindig a karjában, és a könyvtárkapu felé lépett. "A halálodat kitetted az univerzumba, korcs. Reméljük, nem dönt úgy, hogy elfogadja a kihívásodat."

"Megvan a gyengeséged, Shadow Beast" - üvöltött utánunk Torin, és végre sikerült talpra állnia, éppen akkor, amikor eltűntünk a szemünk elől, és a Földet elvágták tőlünk.

Lángok világították meg a fehér folyosót, és ha nem lettem volna biztonságban a karjaiban, halálra égtem volna a körülöttünk tomboló pokolban. Shadow úgy menetelt, hogy nem szólt, és az arckifejezéséből ítélve jobb volt, ha megtartom magamnak a gondolataimat.

De Dannie miatt megkockáztattam volna a haragját.

Kezdeményezve az emberré válást, felkiáltottam, amikor a csonttörés és az újra összeforró csontok fájdalmát megint nem lehetett figyelmen kívül hagyni. Shadow átölelt ezen, és valahogy jobbá tette... és rosszabbá. Amikor végre szuszogó, köhögő, vonagló ember lettem, megveregettem a vállát.

"Vissza kell mennem - mondtam sürgetően. "Miattam bántják a barátomat. Nos, te és én, és a mi felelősségünk, hogy segítsünk rajta."

"Majd én gondoskodom róla."

"Ez meg mi a faszt jelent?" Haraptam rá. "Azonnal el kell intéznünk. Kérlek. Ez nem alku tárgya."

A keze a meztelen seggemen landolt, egy határozott pofon, és ahogy az ereje átjárta a testemet, felsikoltottam. Nem fájt pontosan, de figyelmeztető volt.

Egy figyelmeztetés, hogy fogjam be a pofámat. Tudnia kellett, hogy ez semmiképpen sem történhet meg.

Kirúgtam magam, és erősebben kezdtem küzdeni a szorítása ellen, és az erőfeszítésemért újabb pofont kaptam a seggemre. Ezúttal a keze a kényelmetlenségig megfeszült, ahogy a helyén tartott, hosszú léptei pedig folytatódtak.

A pokolba is, a fenébe is! Szóval most már nem törődött velem, és azt várta, hogy csak bízzak benne, hogy majd ő elintézi a dolgot. És mi a faszért fenekelt el engem, mint egy kóbor gyereket?

Semmi sem forrt fel jobban a vérem ennél, és az a tény, hogy a keze még mindig a seggemen volt, szinte birtoklóan tartotta, arra késztetett, hogy... nos, a francba, ettől ideges lettem. Most nem meztelenül lenni kiváló lett volna, de megint váltottam, mielőtt végiggondoltam volna a következményeket. Azért megérte, hogy Torinba tépjem magam.

"A Dannie-ről szóló beszélgetésnek még nincs vége - figyelmeztettem Shadowt. "Hamarosan visszatérünk rá. Azonban van néhány más kérdésem is, amire szintén válaszokat kell adnom."

"Hát persze, hogy vannak" - morogta.

Nem vettem róla tudomást, és nevetségesen erősen próbáltam nem tudomást venni a kezéről. "Mi történt azokkal az árnyéklényekkel? Még a kis koboldfák is eltűntek..."

Csend.

"Mindet elfogtad és bebörtönözted az alatt az idő alatt, amíg Torinnal foglalkoztam?" Ezen a ponton már mindketten felhagytunk azzal, hogy úgy tettünk, mintha szüksége lenne a segítségemre a legyőzésükhöz.

Ismét csend.

"Mit rejtegetsz előlem, Shadow? Mi olyan fontos az Árnyékbirodalomban, hogy itt tartasz engem, csak azért, mert esetleg kinyitom az ajtót?"

A csend súlyosabb volt, ha ez egyáltalán lehetséges volt. Ekkor léptünk be a könyvtárba, és amint a fényes terem a látóterembe ért, a kimerültség nyomasztó hullámát éreztem. A gyors váltások még mindig elszívták az energiámat.

Shadow nem állt meg. Nem szólalt meg újra. Még abban sem voltam biztos, hogy lélegzik, de a lángok továbbra is lenyűgöző magasságban tomboltak, szerencsére nem gyújtották fel a könyvtárat. Az itteni mágia bizonyára megvédte a megrohamozó vad árnyállatoktól. Máskülönben, úgy képzeltem, már rég leégett volna.

Amikor elértük a búvóhelyét, letettek a szobámban.

"Shadow?" Kérdeztem: "Beszélnünk kell Dannie-ről. És az árnyéklényekről. Talán még Torinról is. Ez mind fontos."

Megállt az ajtóban, nem fordult vissza. "Legközelebb, amikor visszatérek - mondta -, kinyitod az Árnyékbirodalom ajtaját, vagy én magam öllek meg." Szünet. "Ez az egyetlen fontos részlet, ami miatt aggódnod kell."

Aztán egy tűzcsóvával, amely megperzselte az ajtókeretet, égő parázs és korom nyomát hagyva maga után, elhagyta a szobát, bezárva engem.