Jaymin Eve - Rejected, Negyvenharmadik fejezet

 


43

 

Az orrom már begyógyult, mire talpra álltam, és a két, egymásra sziszegő alakra koncentráltam. Egy ismerős, nyolc láb magas, széles vállú, fürtös, ismerős férfi látványa hatalmas megkönnyebbülést jelentett. Shadow a farkasos fenevad fölé tornyosult, ami normális esetben jó jel lenne, de olyan furcsa arckifejezést viselt, ami nem tetszett. Nem félelem volt, de zavarodottnak tűnt, és egy dolog világos volt: ez nem egy normális árnyéklény volt.

Ők ketten sziszegni kezdtek oda-vissza, és azt kívántam, bárcsak érteném, mit mondanak. Shadow arca a sötétség megtestesülése volt, ahogy rám meredt, és azt kívántam, bárcsak kivihetném a meztelen, véres seggemet ebből a térből, mert ezek a fickók komolyan gondolták a dolgot.

"Mi a fasz folyik itt?" Kérdeztem, miközben vért törölgettem az államról. "Mi ez a lény?"

Shadow úgy bámult rám, mintha én lennék a szörny a szobában. "Mit csináltál?" - kérdezte. "Kiszabadítottad Igornát a birodalomból. Ő az egyik királyi család felsőbb szintű tagja."

Igorna. Ez egy név volt, nem csak egy lény besorolása. Úgy látszik, ez itt nagyon különbözött a többitől. Egy királyi család.

"És azt mondta, hogy megpróbáltad irányítani. Érezte az alfa vonzását, hogy engedelmeskedjen."

Hoppá. Itt elárultam magam, és őszintén szólva egyikük sem tűnt olyan hangulatban, hogy hazudjak a történtekről. "Valahogyan irányítottam néhány árnyéklényt a Földön, de fogalmam sincs, hogyan csináltam, úgyhogy ne is kérdezzétek. Számomra legalább annyira rejtély, mint neked."

Shadow kinyújtotta a kezét, és a karom köré tekerte, magához húzott. "Ne menj a közelébe" - figyelmeztetett.

Felhorkantam. "Nem is terveztem. Már megvannak a sebhelyeim attól az első alkalomtól, amikor rám vetette magát."

Shadow elhallgatott, és bár még mindig nem vette le a szemét Igornáról, éreztem, hogy összpontosít. "Milyen hegek?"

Megemelve hosszú hajamat, megmutattam a világnak a melleimet, mert ezen a ponton ez volt a legkisebb gondom. Hála Shadownak, a tekintete a bőrömet jelölő kéznyomokon landolt, amelyek néhány árnyalattal sötétebbek voltak, mint a mellkasom napcsókolta bronzszín, és nem süllyedt lejjebb.

Az ajkai elvékonyodtak. Ez nagyon rossz jel volt Shadownál, ahogyan azt már megtanultam.

"Öltözz fel - harapta el magát, és elengedte a fürkésző tekintetét és a szilárd ölelését. "Úgy tűnik, Igornának és nekem váltanunk kell néhány szót a tulajdonomhoz való hozzányúlásról."

Visszaszorítva a késztetést, hogy emlékeztessem, hogy senkinek sem vagyok a tulajdona, úgy döntöttem, hogy most nincs itt az ideje, és megtettem, amit mondott. Elsétáltam, a fal közelében maradtam, hogy ne keresztezzem Igorna útját. A szekrényemhez érve átnéztem a vállam fölött, és láttam, hogy a gyöngyöző szemei rám szegeződnek.

Shadow közelebb lépett, mellkasa figyelmeztetően dübörgött. Igorna felhúzta az ajkát, és viszonzásul vicsorgott, néhány lenyűgöző agyarát mutogatva, de nem mozdult. Ez megnyugtató volt. Talán Shadow még mindig fölényben volt ezzel a farkasos fickóval szemben.

Amikor senki sem mozdult, megfordultam, és megragadtam az első ruhadarabot, amit a kezem érintett, magamra húzva néhány pamut melegítőt, egy szürke inget és zoknit. Bassza meg, miért zoknit kaptam a varázsszekrényből, és nem alsóneműt, de nem akartam vitatkozni. Ahogy lehúztam a pólót, észrevettem, hogy a mellkasomon lévő jel eltűnt, az alakváltó gyógyulása beindult.

De a károkat Shadow és a temperamentuma már elszenvedte. Az enyém is, ha őszinte akartam lenni.

A sziszegés hangos volt, amikor visszasomfordáltam a fal mentén, Shadow tekintete egyenesen rám szegeződött. Igorna is megfordult, és ilyen idegen vonásokkal nem tudtam volna megmondani, mire gondol.

"Mit mond?" Kérdeztem Shadowt, mivel nem bírtam tovább a feszültséget. "Én rángattam ide az Árnyékbirodalomból? Vagy csak kinyitottam egy ajtót, és ő átsétált rajta?"

Shadow nem válaszolt, túlságosan el volt foglalva azzal, hogy a lényre sziszegjen, és én egy másodpercre voltam attól, hogy elveszítsem a fejem, amikor végre válaszolt nekem. "Igorna nem tudja, mi történt. Éppen vadászni volt, amikor megérezte a jelenlétedet. Az energia követése azt eredményezte, hogy átlépett a mi világunkba. A herceg nem örül annak, hogy kizárva találta magát az Árnyékbirodalomból".

"A könyvtár árnyékkapuja még mindig zárva van?" Kérdeztem, azon tűnődve, hogy vajon többet tettem-e annál, mint hogy álomsétával bejutottam az Árnyékbirodalomba. "Talán kinyitottam, amíg ott voltam."

Mintha ezzel a kérdéssel megidéztem volna, Inky beszivárgott a szobámba, és körbeforgott Shadow körül. "Az ajtó változatlan marad. Megkerülted, mint mindig."

"Szóval, mit tehetünk az új vendégünkkel?" Kérdeztem. "És ezúttal elengedtem még valamit?"

Shadow állkapcsa akár üveget is vághatna, annyira megfeszült, az ajkai összeszorultak, ahogy kifújta a levegőt. "Még nem volt időm utánajárni, hogy van-e még valaki, és Igorna egy kicsit gondot fog okozni, mert az erő, amit ez a szörnyeteg gyakorol, közel áll az enyémhez. Különösen, amíg ebben az alakban vagyok."

Ebben az alakban? "Van másik alakod is?"

Az agyam megvadult, miközben megpróbáltam elképzelni, ahogy átváltozik egy másik formába. Arra a tüzes farkas dologra gondolt, amit csinált? Vagy Shadownak volt egy teljesen más oldala is? Olyan volt, mint Igorna? Vagy valami egészen más volt?

Talán alakváltókat formált a saját képére?

"Azonnal el kell hagynod a szobát, Mera - mondta, és a hangja nem tűrte a vitát.

Az ajtó felé indulva azon kaptam magam, hogy tétovázom, és hátralendülve bámulom őt. "Minden rendben lesz, Shadow?"

"Jól!" - vicsorgott. "Csak egy kicsit el kell beszélgetnünk."

Igorna az eddigi leghangosabb sziszegését sziszegte, és nem tetszett a hangja. De ez nem nekem való hely volt, egy árnyállatok közötti csatában. Csak remélni tudtam, hogy Shadow ismét igaznak bizonyítja a pletykákat, és ő lesz a legfélelmetesebb mind közül.