Jaymin Eve - Rejected, Negyvenhetedik fejezet

 


47

 

Harcra ébredtem, mellkasomban vicsorgás, ahogy farkasüvöltésem felszabadultan csengett. Néhány másodpercig a farkas és a nő közé szorultam, hála a tünde mágiának, amit Len használt rajtam. Túl tisztán emlékeztem, hogy az energiája a lábujjaim hegyénél kezdődött, és addig dolgozott felfelé, amíg az agyamat el nem nyomta, és el nem ájultam.

És most készen álltam, hogy szétrúgjak néhány kibaszott tündér segget.

Legurultam a puha felületről, és csendben, félig görnyedten a padlóra zuhantam, miközben körbebámultam. Egy kertben voltam. Nem, valójában a kert túlságosan alulértékelt kifejezés volt ahhoz, hogy pontos legyen.

A természet legtökéletesebb darabjának epicentrumában találtam magam, amit valaha láttam. Virágok futottak kilométereken át, olyan színekben, amelyek a földi síkon nem léteztek. Közöttük fák sorakoztak, olyan pompásak és nagyszerűek, hogy az egész jelenet olyan volt, mintha a tökéletesség megfestett ábrázolása lenne.

És az illat. Istenem. Ahogy egy lépést tettem előre, az illatok elsöprő tömege csapott le rám. Kizárt, hogy a Földön vagy a könyvtárban voltam, és tekintve, hogy Len volt az, aki úgy döntött, hogy hókuszpókuszt csinál a seggemmel és idehoz, ez egyetlen logikus következtetést hagyott számomra.

Egy olyan földön voltam, amire figyelmeztettek, hogy soha ne menjek.

Tündérvilág.

Amit a földiekkel tesznek, akik a világukba botlanak, ahhoz képest én egy kibaszott szentnek tűnök.

Ez a figyelmeztetés ma különösen rémisztő volt.

Shadow egy hidegvérű szemétláda volt, aki nem gondolt arra, hogy lökdös, büntet, és úgy birtokol, mintha egy bútordarab lennék, ami az övé, és ő figyelmeztetett, hogy ne menjek erre a helyre.

Igen, rábasztam, és amikor Lenre ráteszem a kezem, letépem a szép haját a szép fejéről.

Nem voltam képes nyugton maradni, amikor úgy éreztem, hogy megtámadtak - annak ellenére, hogy a közelemben semmi riasztó nem volt -, előreosontam a virágmezők között. Igyekeztem nem érinteni semmit, és fél tucat lépéssel később elhaladtam egy csokor sárga, margarétaszerű virág mellett. Százszorszépek, amelyek hét láb magasak voltak, és vastag, éjfekete lila tüskék voltak végig a szárukon. A túloldalukon rövidebb virágcsokrok voltak, rózsaszínben, amely intenzitásában majdnem vakító volt.

Ezek a virágok, mindenekelőtt a többi közül, megragadták a tekintetemet. Lépteim megtorpantak, és azon kaptam magam, hogy ujjbegyeimet végigsimítom bársonyos szárukon. Szinte túl tökéletesek voltak, egyetlen hiba sem volt a zöldjükben vagy a virágszirmok változatosságában.

A tökéletesség nyugtalanná tett. Semmi élő nem lehet ilyen hibátlan, és mégis éreztem az energiáját. Minden természetben megvolt, és ezek a virágok különösen erősek voltak. Megálltam, mielőtt az ujjaim érintkeztek volna velük, beszívtam még egy utolsót az édes illatukból, mielőtt továbbléptem...

"Állj, Mera!"

A parancsra elkaptam a kezem, a szívem a mellkasomban dübörgött. Basszus, egy percre elvesztettem a fejemet, és majdnem pontosan azt tettem, amit megígértem, hogy nem fogok. Ne nyúlj hozzá, ne egyél, és ne érintkezz tündérekkel. Ez volt a régi városi legenda, és minden tervem az volt, hogy betartom, amíg a virágok be nem vonzottak.

Len, a figyelmeztető rendszerem, közelebb sétált, lazább ruhában, mint amilyet valaha is láttam tőle. Az ezüst köpenye eltűnt, és feltárta a lenyűgözően széles vállakat, amelyeket egy egyszerű, hosszú ujjú fekete ingbe burkolt. Soha nem láttam még ilyen sötét ruhát viselni, és a kontraszt eléggé feltűnő volt az ezüst színéhez képest.

Shadowhoz képest karcsú volt, de a legtöbb férfi az volt, és most, hogy az ujját az alkarja tetejéig feltűrte, láthattam az ott lévő, hajlékony, zsinóros izmokat. A szűk fekete nadrág semmit sem tett, hogy elrejtse testalkata többi részét, és megdöbbentően nyilvánvaló volt, hogyan fejlődött ilyen flörtölővé. A nők rávetnék magukat egy ilyen emberre. A legtöbb nő... de én nem.

Amint Len ütőtávolságon belülre került, előre léptem, hátrahúztam a karomat, és az öklömmel az arcába vágtam. Zavarodottság suhant át a vonásain, ahogy a feje megrándult. "A francba, Mera." Nyögött fel, és megdörzsölte az arcát. "Ez meg mi a franc volt?"

Vad farkashangon morogtam. "Hogy merészeltél idecipelni az engedélyem nélkül?"

Len lehajtotta a fejét, még mindig zavarodottnak tűnt attól, hogy mennyire feldúlt vagyok.

Az ujjamat a mellkasára böktem, miközben küzdöttem a késztetéssel, hogy újra megüssem, és dühöngtem. "Ha még egy kibaszott seggfej azt hiszi, hogy joga van elvenni az akaratomat, kitalálom, hogyan gondoskodom róla, hogy az utolsó lélegzetedet is kileheld."

"Technikailag nem kell levegőt vennünk" - mormogta Len.

Nem törődve vele, teljes erőbedobással bámultam. "Mindannyian láttátok az utolsó engedelmes változatomat."

Újra beleszúrtam, bár az ujjam hegye kezdett fájni attól, hogy olyan erősen a mellkasi izmaihoz szorult. Len kinyújtotta a kezét, és megragadta a kezemet, megakadályozva, hogy újra megmozdítsam. "Megmentem az átkozott életed." Most rajta volt a sor, hogy morogjon, és ez lenyűgöző volt egy nem alakváltóhoz képest. " Shadow azt mondta, hogy a világából lények szaladgálnak szabadon, akik közül sokan téged keresnek. Azt akarta, hogy megvédjenek téged, amíg összetereli őket, mielőtt a következő kibaszott apokalipszis kitör."

Előrehajoltam. " Shadow életben van?"

Lehet, hogy magamnak nem vallottam volna be, de egy részem azóta gyászolta azt a szemetet, amióta megláttam a kandallót hidegen és üresen.

Len felnevetett. "Hát persze, hogy él. Shadowt semmi sem fogja megölni."

A halántékomat dörzsölgetve sóhajtottam egyet. "Miért nem mondtad el ezt nekem a könyvtárban? Sokkal egyszerűbb lett volna, mint bármi is volt az, amit csináltál."

Megvonta a vállát. "Bár az lett volna? Eléggé ismert vagy arról, hogy egy kicsit vitatkozós vagy, és szó szerint nem volt vesztegetni való időm. Ha bármi történt volna a kis árnyékmágnesével, a barátom nem örült volna nekem."

Len nem félt Shadowtól - a barátságuk nyilvánvalóan hosszú és igaz volt -, de tisztelte a szörnyeteg erejét, és ez mindig biztosíték volt.

"Nem számít, milyen helyzetben vagy, soha nincs jogod elvenni tőlem az akaratomat" - mondtam, a hangom már nyugodtabb volt.

Egy részem még mindig dühös volt, készen állt rá, hogy lecsapjon, de igazából Len hagyott nekem egy tisztességes ütést, és nem viszonozta a szívességet. És ha szó szerint meg akart menteni, akkor kétségkívül tartoztam neki egy bocsánatkéréssel. Ami a postán volt. A többi szarságommal együtt.

"Megértem - mondta Len. "Nem fordul elő többet."

Nem fogom megtenni. Persze. Nagyon megnyugtató.

"És most mi lesz?" Sóhajtottam. "Csak lógok itt a kertedben, amihez nem nyúlhatok hozzá, és várom, hogy Shadow meglátogasson, mintha a Földön az 1900-as években lennénk?"

"Ugye nem maradt ki az a dolog, hogy nem nyúlhatsz a virágokhoz?" Len elvigyorodott. "Az emberek okosabbak, mint amennyire azt hiszik."

Nem vettem a fáradtságot, hogy tájékoztassam, valószínűleg ugyanolyan ember vagyok, mint ő, legalábbis Angel szerint. "Az 'állj' kiáltásod nem volt éppen finom. És ismerem ennek a földnek a meséit. Csak egy pillanatra elvesztettem a fejemet azzal a bizonyos virággal."

Len vigyora szélesebb lett. "Ó, igen, ő a legcsábítóbb kis kedvesem. De nem is jó abban, hogy idegenekkel játsszon." Hirtelen megfordult, az élénk rózsaszín virágok felé sétált, és amikor kinyújtotta a kezét, hogy megérintse őket, azok teljesen egyetlen egésszé váltak, hatalmas, nyitott szájjal és tüskékből formált borotvaéles fogakkal. Tüskék, amelyek a másik alakjukban egyáltalán nem voltak láthatóak.

"Szeretik hamis nyugalomba ringatni a prédájukat - mondta Len, és továbbra is úgy simogatta az átkozott növényi szörnyeteget, mintha az egy aranyos kiscica lenne. "Soha ne bízz meg semmiben, ami ilyen gyönyörű."

Felemeltem egy szemöldököt. "Máris előtted járok. Szerinted mi a faszért harcolok olyan keményen Shadow és a vidám pszichopatákból álló bandája ellen?"

Len otthagyta a hátborzongató virágokat, én pedig lenyűgözve bámultam, ahogy visszatértek édes és ártatlan állapotukba. Senki sem gondolta volna, hogy a tökéletes homlokzat alatt egy olyan növény van, amely embereket eszik reggelire.

"Azt hiszed, mi vagyunk Shadow bandája? Honnan tudod, hogy nem én vagyok az énekes?"

Mindegyikük meglepően jól értette az angol nyelvet, és volt egy olyan sanda gyanúm, hogy Angelhez hasonlóan ők is több mint egy kis időt töltöttek a Földön.

"Észrevettem, hogy nem tagadtad a pszichopata részt."

Megvonta a vállát. "'Pszicho' a szemlélő szemében van. És az igazat megvallva, nagyon kevés olyan dolog van, amit ne tettünk volna meg hosszú életünk során, és nem mindenki fogja megérteni, hogyan működik az erőnk vagy az elménk. Szóval... igen, van igazság abban, amit mondtál."

"Nincs ellenvetésem" - mondtam, és kényszerítettem magam, hogy megőrizzem az önuralmam.

Ismét körülnéztem, figyelmen kívül hagyva a vigyorát. Nem tudtam megbántani ezt a fickót, ez egyértelmű volt, így nem is fáradoztam tovább, hanem inkább Tündérország felé intettem. "Körbevezetsz?"

Len mosolya egy kicsit elhalványult. "Itt kellene maradnod a halhatatlan kertekben. Ez a világ nem kegyes azokhoz, akik emberi gyengeségeket hordoznak. Az a legjobb, ha nem kísértjük meg a Tündék földjét."

Rápislogtam. "Akkor rendben. A legfurcsább figyelmeztetés, amit szerintem valaha kaptam, de megfogadom, ne aggódj."

Len visszavezetett ahhoz az emelvényhez, amelyen felébredtem, és most, hogy nem a virágokra koncentráltam, láttam, hogy az egy nagy sziklatábla, amelyre egy vastag, puha köpeny borult. Oda tűnt az ő ezüst köpenye - eddig nem vettem észre.

"Bocsánat, hogy megütöttelek - mondtam halkan, és bámultam a bizonyítékot, hogy nem is volt teljesen seggfej.

Len csak megbökte a vállamat. "Megérdemeltem. Elfelejtettem a beleegyezést - a nőstények nem a legjobbak a beleegyezés elismerésében, különösen a királyiak, de a legtöbb nőstényünk olyan módon alárendelt, ahogy az emberek és az alakváltók nem, így ez általában nem probléma. Személy szerint... én jobban szeretem a tüzet."

A tekintetünk megakadt, és bár nem volt igazi szikra közöttünk, értékeltem a vallomását. Igazság szerint pontosan ezt reméltem, hogy megtalálom a könyvtárban, hogy megnyerjem a fogadást. Egy kapcsolatot valakivel, akit vonzónak találtam. Len ebből a szempontból minden szempontból megfelelt, de... szükségem volt a szikrára. Nem kellett olyan tomboló erdőtűznek lennie, mint amilyet Shadow okozott, de legalább egy kis pislákolásra.

A francba. Megtörtem, és úgy nézett ki, hogy most biztosan nem fogom megnyerni a fogadást.

Nem vennék rá mérget, hogy Shadow azért szervezte meg ezt az egész eseményt, hogy biztosítsa, hogy a fogadás hátralévő napjaira Tündérországban ragadjak.