Jaymin Eve - Rejected, Negyvenkettedik fejezet

 



42

 

"Engedjetek ki!"

Napok óta csapkodtam az öklömmel, és üvöltve ütöttem bele egy mozdíthatatlan ajtóba. Előre dőltem, lehunytam a szemem, és azon tűnődtem, hogy talán Shadow csak úgy döntött, hogy ez a legegyszerűbb módja annak, hogy elbánjon velem. A fürdőszobában volt víz, és hónapokig vagy tovább tartott volna, amíg legyengülök az ételhiánytól, így nem állt fenn eredendő veszély, hacsak nem feledkezett meg rólam örökre.

És talán ez volt a terve. De voltak barátaim és családom, akikről gondoskodnom kellett, és meg kellett nyernem ezt a fogadást, ha ez volt az egyetlen módja annak, hogy rávegyem, tartsa be a szavát, és engedje meg, hogy újra meglátogassam a falka földjeit.

Számításaim szerint egy hetem maradt arra, hogy teljesítsem a fogadás rám eső részét, és azért a néhány emberért, akit szerettem, bármit megtettem volna.

Bármi áron.

Csak előbb ki kellett jutnom innen.

A fölöslegesség, hogy egy olyan ajtó ellen dörömböltem, amelyet valami erősebb dologgal zártak le, mint amit egy farkas képes lenne feltörni, végül utolért, de szó szerint nem tudtam, mi mást tehetnék. Próbáltam Angelnek szólni, de nyilvánvalóan a kötelékünk még nem volt elég érett ahhoz, hogy meghalljuk egymás gondolatait.

Még ahhoz is folyamodtam, hogy írásos SOS-üzenetet csúsztassak az ajtóm alá. A szobámban lévő egyik lopott könyvből kellett kitépnem a papírt - ez fájt, még akkor is, ha az egyik üres lap hátulján volt. Szemceruzával írtam egy "segítsetek" levelet, és mivel senki sem mentett meg, nyilván a semmiért gyaláztam meg egy könyvet. Ezt is felírtam a listámra, hogy Shadow milyen szarságokért fog fizetni.

Átkutattam a szobát rejtett átjárók után is, de nem találtam semmit.

Ebben a szakaszban az Árnyékbirodalmon keresztül távoznék, ha rájönnék, hogyan érhetném el. Ironikus, hiszen ez volt az egyetlen dolog, amit Shadow akart tőlem; az ok, amiért egyáltalán bezáratott.

Ha kinyitnám a birodalmat, talán még vissza is mehetnék Tormába, tét vagy sem. Úgy értem, nem mintha újra csatlakoznék a falkához, bármi is történjen Torin szerint, de elég ideig visszatérhetnék, hogy megbizonyosodjak róla, hogy Dannie és Simone jól vannak. Aztán átölelném a szabadságot, mint még soha azelőtt.

Torin. Egyébként is, mi volt azzal a szemét alakváltóval? Mióta döntött úgy, hogy meggondolja magát, és nem akarja az igazi párkapcsolatot? Úgy éreztem, mintha a hatalomért kapkodna, nem is beszélve az irányításról - nem akarta, hogy az igazi párja szabadon kószáljon a világban.

Nem mintha túl sokáig kellett volna aggódnia emiatt... Megszakítottam a köteléket, amint újra egy szobában voltunk.

Ekkor már az ágyon terpeszkedtem, és hagytam, hogy ezek a gondolatok felemésszenek. Az étel hiánya még nem gyengített el, de fáradt voltam. Talán itt az ideje egy kis szunyókálásnak. Talán álmomban megtalálom az árnyékvilágba vezető utat, kinyitom az ajtót, és a fenevad kiszabadít a szorításából.

Talán végre rájövök, hogy mi hiányzott az ajtót tartó varázslatból? Mit hagytunk ki mindannyian? És őszintén szólva, hogyan oldottam volna meg ezt a rejtélyt, ha egy rakás hatalmas istenszerű fattyú nem tudta volna megoldani?

Valamikor elmélkedésem és stresszem közepette elszundítottam, a korgó gyomor volt az egyetlen társam. Az álmaim ugyanazt a sötét fonalat vették fel, mint a gondolataim, vörös és aranyszínű csíkok szóródtak szét egy árnyékos világban. Futottam, üldöztem, vadásztam. A farkas irányított, ahogy hagytuk, hogy a színek átcsússzanak rajtunk. Csakhogy nem volt igazi testünk. Farkas voltunk, de nem az a farkas, akit a földi oldalról ismertünk. Ez a farkas átölelte a tűzfonalas sötétséget. Ez a farkas képes volt kicsúszni a szilárd formából, és eggyé válni az árnyékkal. És amikor árnyék voltunk, erősek voltunk... legyőzhetetlenek.

Az érzés mámorító volt, és meg sem próbáltam küzdeni, ahogy elvesztünk a sötétségben. Mindvégig itt kellett volna lennünk. Ez volt a hivatásom... a végzetem. Az Árnyékbirodalom...

Felrándultam, egy pillanat alatt leráztam magamról az álom zavarát, még akkor is, amikor a lélegzetem gyorsan ki-be száguldott. Olyan valóságosnak tűnt. A nyelvemen még mindig éreztem annak a földnek a fanyar füstösségét, amelyen átutaztunk; éreztem a hideg ködfoszlányokat a bőrömön; vágytam a hatalmas szabadságra, amely előttem ült.

A mellkasom megemelkedett, ahogy küzdöttem a két hely között létezés kettős érzésével. Valóban az Árnyékbirodalomban voltam abban az álomban? Vagy ez csak Shadow megnyilvánulása volt, amely azt követelte, hogy találjam ki, hogyan nyissam ki az ajtót?

A zavarodottság nem múlt el, még akkor sem, amikor percekig ültem ott, és rázogattam a fejemet, és néhányszor megpaskoltam az arcom. Talpra botorkáltam, és egy egésztestes rázkódás volt a következő lehetőségem, amit egy hideg zuhany követett. Először lehunytam a szemem, és kiráztam a karomat és a lábamat, bizsergés követett minden egyes mozdulatot, mintha a végtagjaim sokkal tovább aludtak volna, mint azt az álom jelezte volna.

Mégis, egy árnyékos második látomás továbbra is megmaradt, közvetlenül a perifériás látómezőmben. Folyamatosan megpillantottam egy sötét mozgást oldalra, de amikor megfordultam, nem volt ott. A kettős látványtól hányingerem támadt, amikor a fürdőszobába rohantam, és a zuhanyzót egészen a fagypontig tekertem, miközben teljesen felöltözve beugrottam. Teljesen lehunytam a szemem, és a fejemet a falnak ejtettem.

A jeges víz lökése megtette a hatását, ahogy az elmém száguldása lecsillapodott, és amikor végre újra kinyitottam a szemem, az árnyak eltűntek a szemem elől. A víz hőmérsékletét beállítva, a melegebb patak alá süllyedtem, karjaimat a lábam köré fonva. Az arcom a térdemnek támaszkodott, miközben elgondolkodtam azon, hogy álmomban megérintettem az Árnyékbirodalmat - és talán még több lényt szabadítottam el valahol.

Miután végre megnyugodtam, a gondolataim középpontjában az állt, hogy milyen ostobaság megszakítani a kapcsolatot azzal a hellyel, amelyre mindenekelőtt szükségem van. Hagytam, hogy a félelem elragadjon, és elvesztettem a lehetőséget. A jövőben ennél jobbat kellett tennem, különben életem végéig ebben a szobában ragadtam volna.

Amikor befejeztem az önsajnálatot, ledobtam a nedves ruhákat a fürdőszoba padlójára, és meztelenül kitapostam a fő hálószobába. A látóhatárom a padlón volt, ahogy előre meneteltem, dühöngve a hülye döntésem miatt, így nem vettem észre a szobámban lévő betolakodót.

Rám vetette magát, a sötétség egy olyan teremtménye, amilyet még sosem láttam, én pedig egy meztelen kupacban estem össze, és ordítva üvöltöttem a kibaszott fejemet. Abban a pillanatban, ahogy a lény és az én húsom összeért, tűz száguldott át a fájdalomreceptoraimon, akárcsak akkor, amikor Shadow megérintett.

Idegen nyelven sziszegett rám, amit figyelmen kívül hagytam, miközben a könyökömmel arcon vágtam, és visszalőttem magamtól. Amikor az érintkezés kettőnk között megszakadt, a fájdalom elhalványult, és a melleim és a vállaim közötti két kéznyomos égésnyomon kívül nem maradt más nyom a bőrömön. Abból, amit láttam.

Teljes figyelmem visszatért az árnyékos kísértetre, ahogy oldalra billentette a fejét, és engem figyelt. Újabb sziszegő hangok hallatszottak.

"Nem beszélek árnyéklény - csattantam fel, kezeimet magam elé tartva, arra az esetre, ha ismét védekeznem kellene.

Most, hogy nem volt rajtam, volt időm igazán szemügyre venni, mivel álltam szemben. Ennek a bizonyos lénynek négy karja volt, két-két készlet a törzsének mindkét oldalán, farkasszerű, ívelt hátsó lábak tartották egyenesen. Az arca is farkasszerű volt, elnyújtott pofával, éles fogakkal és sötét, gyöngyöző szemekkel. Megfelelt az árnyékbirodalom sztereotípiájának, mivel a szürke és a fekete árnyalataiban pompázott, és nem volt boldog.

Újabb hadonászás azokkal a karokkal és sziszegés.

"A kurva életbe!" - káromkodtam, oldalra sprinteltem, és megkerültem. " Shadow!" Ordítottam, amikor teljes testsúlyommal nekicsapódtam az ajtónak. "Inky! Gaster!"

Valamelyik hülye fasznak a közelben kellett lennie.

Shadow biztosan érezte a zavart; megérezte, amikor először érintettem az Árnyékbirodalmat.

Csak ki kellett tartanom addig, amíg megérkezik, és kiszabadít ebből az átkozott börtönből.