Jaymin Eve - Rejected, Negyvennyolcadik fejezet

 


48

A délutánom hátralévő részét - délután volt, ugye?- Len kertjében töltöttem. Kiderült, hogy ez az ő magánterülete, amelyet az elmúlt ezer évben művelt, és az engedélye nélkül senki sem léphetett be. A növények szó szerint megennék őket, ha ezt tennék.

Két őr állt a bejáratánál. Hatalmas virágok, közepükön hatalmas nyílással, a virágporuk gyakorlatilag egy egész sor borotvaéles foggal. A Vénusz légycsapda felhúzott, ogre változatára emlékeztettek, és úgy látszik, ha felkaptak a hatalmas szájukba, véged volt. Még Len sem tudott kiszabadítani, mielőtt összezúzták volna a tested.

"De most már nem esznek meg?" Kérdeztem újra, immár tizedszer, amikor a kényelemhez képest kicsit közelebb vándoroltunk.

"Nem lesz semmi bajod nálam."

Len mosolya nyugodt volt, és ezt általában jó jelnek vettem volna, de lassan megtanultam, hogy nem sok minden miatt stresszel. Egy lény, aki alapvetően halhatatlan volt, több mint ezer évet élt, és hatalmas herceg volt, nem aggódott a gyilkos növények miatt.

Ellentétben velem, aki nem akart növényszáj által meghalni. Ráadásul szűzként. Mint... baszd meg, nem.

Amikor végeztem a botanikus kerti kalanddal, megálltam sétálni, és Len felhúzott szemöldökkel nézett vissza. "Lehet itt enni?" Kérdeztem, éhesen és ingerülten, hogy Shadow jóvoltából egy újabb börtönbe kényszerültem. Akár a biztonságom érdekében, akár nem, felnőtt alakváltó voltam, és konzultálni kellene velem, mielőtt valami ősember-baszó a hajamnál fogva elrángat.

A legkevesebb, amit megtehettek volna, hogy megetetnek.

"Kíváncsi vagyok, milyen hatással van rád az ételünk - mondta végül, és ezüstös szemeivel az arcomat vizsgálta, mintha hibát keresne. "De ne kockáztassunk. Visszamerészkedem a könyvtárba, és szerzek valami táplálékot."

Ne forgasd a szemed a túlságosan drámai tünde hercegre. Neki vannak növényi őrszemei.

"Nagyra értékelném, kedves uram." Félig meghajoltam kuncogva.

Nem úgy nevetett, ahogy vártam. Ehelyett komoly arccal felém lépett, és lehajtotta a fejét, hogy egy rövid csókot nyomjon az arcomra. Amikor elhúzódott, összepislogtam, hogy milyen lenyűgözően néz ki valóban. A mágiájának ezüstös csillogása, az arcának tökéletes síkjai és a báj, amit kevés erőfeszítés nélkül árasztott magából, egészen elsöprővé tette őt a hormonoktól tomboló nőkre.

"Vigyázz magadra, szépségem - mondta halkan. "Ne nyúlj a növényekhez."

Úgy mozgott, mint az egyik levele, sodródott az élénk széllel. Egyetlen kecses ugrással távozott, és én egyedül maradtam ebben a... nos, édenkertben. Gyilkos növényekkel és mindennel.

Lábujjhegyen visszasétáltam a kőpadhoz, amelyről szinte biztos voltam benne, hogy nem fog felfalni, és úgy döntöttem, hogy ott várok, hogy megóvjam magam attól, hogy véletlenül megöljenek a növényeken keresztül. Puhább volt, mint amire emlékeztem, és ahogy kinyújtóztam, hátradőlve a karjaimra támaszkodtam, lehunytam a szemem, és hagytam, hogy ennek a világnak a melege átöleljen. Tökéletes hőmérséklet volt, nem párás vagy túl meleg, hanem olyan, mint egy tavaszi nap. Bármennyire is kellemes volt, mégis, a levegőben ott volt a mágia árnyéka, és ez azt sugallta, hogy ez az éghajlat - akárcsak a növények - nem egészen valóságos.

Az egész Tündérország ilyen volt? A világot annyira átjárta a mágia, hogy a természetes aspektus elveszett mindazzal szemben, amit a tündék meg akartak teremteni? És ez tényleg számított? Az emberek technológiával próbálták irányítani a világukat, aminek a legtöbbje nem működött túl pozitívan, ha az általános boldogtalanságuk valamit is jelzett. Talán a tündék mágiája sikeresebb volt a végeredményt illetően.

A levegő nyugalmának hatására lehunytam a szemem, és elnyújtózkodtam a peronon. Nem lett volna szabad fáradtnak lennem, de a szunyókálás vágya eluralkodott rajtam, és bár ez valószínűleg ennek a kertnek a trükkje volt, hogy felemészthessen, úgy döntöttem, engedek a kísértésnek, és hagyom, hogy a homály átjárjon.

A szunyókálás isten műve volt. Hogy milyen isten, arról fogalmam sem volt, de az biztos, hogy még Shadow is szeretett szundikálni. El kellett hinnem, hogy még a szociopata fenevadaknak is szükségük van pihenésre.

Ismeretlen ideig maradtam a kényelmes szundikálásban, és csak akkor tértem magamhoz, amikor egy meleg kéz az arcomhoz nyomódott. Még mindig zavartan nyögtem halkan, amikor az a kéz végigsimított a nyakamon, végig a mellkasom közepén, majd a hasam síkjain, és végigsimított a csupasz bőrön, ahol az ingem felhúzódott.

Tűz égett ezzel az érintéssel együtt, magamba forrósítva, és ahogy a hátam meggörbült, egy szuszogó nyögés szökött ki belőlem. Ugyanabban a pillanatban az agyam rákattant arra, hogy valaki... vagy valami ismeretlen megérintett.

A szemem rángatózott, és abban a másodpercben, amíg körülnéztem, rájöttem, hogy teljesen egyedül vagyok. Vagy... - visszafojtottam a lélegzetemet, amikor Shadow feltűnt a szemem előtt. Sehol sem volt a közelemben, és még ha olyan gyors is volt, mint ő, nem hittem, hogy ilyen gyorsan tudott volna mozogni. Visszatért a bejárathoz, az őrzőnövények közé húzódva, a kezét mindegyik törzsére szorítva, mintha a kedvenc kiskutyáját üdvözölné.

Mi volt ezekkel a fickókkal, akik kedvenc háziállatként kezelték ezeket a növényeket?

" Shadow - kiáltottam lélegzetvisszafojtva, a testem még mindig égett és fájt. Megfosztottnak éreztem magam, mintha olyan közel kerültünk volna a jó részhez, épp amikor ellopták tőlünk. "Mit keresel itt?"

Egy utolsó simogatással a gyilkos növényeken, felém lépett. Eltartott pár percig, mire elért hozzám, ami bebetonozta a gondolataimat, hogy nem érhetett hozzám.

Mivel a legóriásibb magasságában volt, hátra kellett hajtanom a nyakamat, hogy lássam az arcát. Úgy éreztem, hetek óta nem pillantottam meg sötét férfias vonásait, és már a hajkoronája és telt ajkai látványa is arra késztetett, hogy térdre ereszkedjek, és előrevetítsem magam felé.

"Azt hittem, meghaltál - mondtam, a hangom rekedt és tompa volt, ahogy a mellkasának ütköztem. "A tűz kialudt."

Shadow szobormereven állt, ahogy átöleltem, és egy pillanattal később a józan ész utolért - átöleltem a kibaszott Shadow Beastet. Épp amikor hátrálni akartam, a karja megmozdult, és ölelésbe zárt.

Várj... mi?

A lelkem felsikoltott, ahogy határozott szorításában megszorított, és azon kaptam magam, hogy kissé fuldoklom. Egy ölelés Shadowtól olyan volt, mintha a világ legritkább, legkívánatosabb kövét találtam volna meg, és a legrövidebb pillanatban a kezemben tartottam volna.

Ugyanolyan gyorsan elhúzódott, de megtörtént, és ahogy a szívem a mellkasomban dobogott, tudtam, hogy nem tagadhatom le, hogy hatással van rám. Úgy értem, ő mindig is tomboló tüzet okozott a testemben, a hormonok már a puszta jelenlétére is vadul beindultak. Az első napokban úgy írtam le, hogy Shadow a legdurvább, legszexibb fickó, akit valaha láttam. Úgy értem, bárki odáig lenne érte, de ez csak felszínes érdeklődés volt.

Amit most éreztem, az több volt. Mélyebb.

Az ölelés jelentett nekem valamit.

Milyen hülye voltam, hogy törődjek egy kibaszott istennel, aki soha nem törődhetett velem azon kívül, hogy hasznos vagyok, hogy kinyissam a birodalmának kapuját? Igen, ez az. Szuper hülye.

Bizonyára, ha egyszer újra totális seggfej lesz - és mindannyian tudtuk, hogy az lesz -, vissza tudnám helyezni a szívemben a gyűlölet helyére. Ez biztonságosabb és egészségesebb volt mindenkinek.

Úgy tűnt, hogy Shadow éppolyan közelről figyelt engem, mint én őt, de remélhetőleg az arcomon nem látszott semmi az iránta érzett lágyabb érzéseimből; már így is túl nagy hatalma volt felettem, pusztán a világbeli helyzetünk alapján. Isten kontra alakváltó nem volt kérdéses. Mindenki Shadowra tette volna a pénzét. Ez volt a logika.

És az abszolút utolsó dolog, amit tudnia kellett, hogy az érzelmeim most már benne vannak. Az érzelmek arra késztették az embereket, hogy hülyeségeket csináljanak, és feláldozzák az erkölcsüket... Soha nem adnék neki ilyen hatalmat. Soha.

"Észrevetted, hogy a tűz eltűnt a könyvtárból?" - kérdezte végül.

"Persze, hogy észrevettem" - kiáltottam fel, készen arra, hogy beleugorjak ebbe a témába. "A búvóhely nélküle kifejezetten hideg és sivár."

A szavaim meglepték őt, ha a pupillái enyhe kitágulása, amit a bűnös ajkak összepréselődése követett, valamit jelzett. "Szükségem volt rá egy varázslathoz" - mondta, és én nagyon figyeltem, mert amikor Shadow megosztó hangulatban volt, sokat tanultam tőle. "A lángok egy helyre hívják az árnyéklényeket, így megspórolom az energiát, amit az egyenkénti követésük okozna. A legegyszerűbb módja annak, hogy minimalizáljuk a kárt."

Hoppá... Tényleg abba kellett hagynom a károkozással. "Miért nem használtad a tüzet, amikor először érintettem meg az árnyakat?"

Rejtélyes tekintet.

Sejthettem volna, hogy csak ezt fogom kapni, de ezúttal nem hagytam, hogy megússza, megrögzött arccal és keresztbe tett karokkal - komolyan akartam választ kapni.

Shadow kiengedett egy lélegzetet, mielőtt a halálra rémített - ismét - azzal, hogy leült mellém a kőpárkányra. Ez volt az igazi Shadow Beast? Fel kellett volna tennem neki néhány biztonsági kérdést, amire csak ő tudta a választ? Talán szükségünk volt egy titkos kódszóra, mert teljesen másképp viselkedett.

"A tűz védi a búvóhelyemet, amikor nem vagyok ott - mondta, akcentusa mélyebb lett a rekedtes hangjában. "Soha nem engedem szabadon, főleg nem olyan helyzetben, amit egyedül is meg tudnék oldani. Ez az új fejlemény azonban egy kicsit összetettebb, és hogy időt és energiát spóroljak, úgy döntöttem, előveszem a nagyágyúkat."

"És miért vagy itt, és miért nem követed nyomon a tüzet?" Toltam, remélve, hogy a megosztó hangulata folytatódik.

Ő rám koncentrált a maga zavarba ejtő módján. "Az a varázslat, amely minden teremtményt az Árnyékbirodalomból vonz, engem is érintene. Szinte minden világba beszivárog, kivéve a Tündérvilágot. Az Árnyak itt nem szívesen látottak, így itt maradunk, amíg a varázslat le nem jár."

Egy kuncogás szökött ki belőlem. "Azt akarod mondani, hogy téged is magával ragadhatott volna a varázslat, pedig te mondtad el?"

Az ajkai felfelé billentek. "Igen. A lángjaim ereje minden mást felülmúl. Egyik sem immunis, és bár az energiájuk az enyémhez van kulcsolva, nem tudtam volna ellenállni a vonzásuknak."

Érdekes.

"Nem tudtam, hogy a mágia terén vannak gyengeségeid - mondtam, és úgy hangzott, mintha viccelnék, de ez az igazság.

Shadow megrázta a fejét. "Mindenkinek és mindennek vannak gyengeségei ezen a világon. Némelyiknek több, mint másoknak." Egy hegyes pillantást kaptam, mintha azt hitte volna, hogy én vagyok a világ legérzékenyebb virága. Amit azonban nem szabadott elfelejtenie, hogy mint ebben a kertben, néha a legérzékenyebb virágnak volt a legerősebb harapása.

"Sok gyengeséged van?"

Nevetett, egy torokhangot, ami valóban mulatságosnak tűnt. "Üdítő a közvetlenséged."

Még sosem neveztek "üdítőnek", és nem bókként mondta, de mivel Shadowtól jött, annak vettem.

"Ugye nem fogod elmondani nekem?"

Tűz szikrája lángolt a szemében. "Szó sem lehet róla, Sunshine. Két lény ezen a világon ismeri a gyengeségemet, és nem adok hozzá egy harmadikat."

Most rajtam volt a sor, hogy felnevessek. "Eléggé igazságos."

Ha mind az öt legjobb barátja nem tudta, akkor én tutira nem kerültem fel arra a karácsonyi üdvözlőlaplistára.

A gyomrom ezt a pillanatot választotta a korgásnak, emlékeztetve, hogy éhes vagyok.

"Len elment kajáért" - mondtam védekezően, amikor Shadow úgy szemlélte a derekamat, mintha mindjárt lábakat növesztett volna, és elkezdett volna járkálni.

"Tudom. Felmentettem az őrzés alól, így most rajtam múlik, hogy életben tartsalak."

A mosolyom elhalványult, ahogy rábámultam. "Úgy értem, tényleg alkalmas vagy erre a munkára? Lényegében naponta megpróbáltál megölni, mióta először találkoztunk. És akkor még nem is számoltam azokat a napokat, amikor bezártál a szobámba kaja nélkül."

Shadow hirtelen mozdulattal átkarolt, aztán körülvett a melegsége. Túl soknak kellett volna lennie, de furcsán tökéletes volt.

"Csak miattam vagy életben, Mera" - mondta, és ezekben a szavakban nem volt semmi tréfa. "Bármelyik pillanatban megölhettelek volna, és annak ellenére, hogy az ítélőképességem ragaszkodik hozzá, hogy te vagy az, aki a bukásom egyik arca lehetsz, még mindig lélegzel."

Csak amikor majdnem lesöpört az asztalról, akkor döbbentem rá valami egészen hatalmas dologra. Már korábban is megöleltem őt. Én tettem az első lépést, és nem volt fájdalom. Nem ez volt az első alkalom mostanában, hogy ez történt - a többit elhessegettem, azt hittem, hogy látta, hogy jövök, és megállította a fájdalmat. De ezúttal teljesen megleptem, és még mindig nem tombolt tűz az idegvégződéseimben.

Mit jelenthetett ez?

Mielőtt megkérdezhettem volna, talpra állított. "Gyere. Menjünk, és együnk valamit. Van még egy-két napunk, mielőtt elhagyhatjuk Tündérországot, úgyhogy otthon kell éreznünk magunkat."

Ekkor már csak erre koncentráltam. "Vajon túlélhetek itt a kerten kívül?"

Shadow ismét a titokzatosság maszkját viselte, az arcán nem látszott semmi más, csak a rezignált beletörődés, hogy velem ragadt.

"Életben foglak tartani, Sunshine."

Valamiért ez ígéretnek tűnt.

Egy ígéret, amiben most az egyszer tényleg hittem.