Jaymin Eve - Rejected, Negyvenötödik fejezet

 


45

 

"Maradj mögöttem - sziszegte Angel, és felsőtestét előre ívelt egy olyan pózban, amelyet arra terveztek, hogy keményen és gyorsan lecsapjon. "Ez egy árnyvadász."

Soha nem hallottam még árnyvadászról, de a hangjának feszült alaphangja elárulta, hogy rossz hírek. Valószínűleg miattam is itt voltak, és ismét bebizonyítottam, hogy a hülye seggem túl veszélyes ahhoz, hogy egyedül hagyjanak.

Ez igazából Shadow hibája volt, azzal, hogy ragaszkodott hozzá, hogy csatlakozzak az Árnyékbirodalomhoz.

Igen, megelégedtem azzal, hogy a felelősség kilencven százaléka őt terheli.

"Hátul" - mondta újra, amikor elkezdtem köréje bújni.

"Csajszi, én nem gurulok így" - mondtam a hátára. "Még soha nem támaszkodtam senkire, hogy megvívja a csatámat, és nem fogom veled kezdeni. Mi együtt harcolunk."

Jó volt arra várni, hogy egy fényes páncélú lovag megmentsen - ez sok fiatal alakváltó álma volt, de nem az enyém. Az én lovagom kétségtelenül szaros, rozsdás fémben jelent volna meg, és folytatta volna, hogy újra és újra cserbenhagyjon. Miért várnék erre? Minek reménykedni, amikor mindig bebizonyosodott, hogy értéktelen?

Angel csak megrázta a fejét, de nem vitatkozott. "Továbbá - tettem hozzá -, tudom és elismerem, hogy tízszer vagányabb vagy nálam. De ettől függetlenül mindig melletted fogok állni."

Mielőtt válaszolhatott volna, újabb üvöltések szaggatták szét a szobát, és a farkasom megmozdult a mellkasomban, és megpróbált előrenyomulni egy saját üvöltéssel. Éreztem, hogy rossz ötlet felhívni magunkra a figyelmet, ezért a lehető legjobban lezártam őt.

Két árnyvadász került a látóterünkbe, tetőtől talpig feketébe burkolózva, gyorsan meneteltek a sorok között. A farkasom nyugtalansága még erősebbé vált, és el kellett gondolkodnom azon, hogy mi a fenéért reagál minden az Árnyékbirodalomban ilyen hevesen. Lehet, hogy csak egy Árnyállat-kapcsolatról van szó? Vagy valami másról volt szó?

És vajon megoldom-e valaha is ezeket a rejtélyeket, mielőtt valamelyik lény végez velem?

"Kettő közülük - sziszegte Angel, és a bőrén végigfutott a fény reszketése, ahogy a szárnyai kiszabadultak, és mindkét kezében fegyverek jelentek meg. Ívelt pengék voltak, csillogó arany és ezüst, gonoszul éles hegyekkel a végükön.

"Miért vannak itt?" Suttogtam. "És hogyan iktassuk ki őket?"

Még előrébb hajolt, és azok a pengék olyan ügyességgel lengtek a keze körül, amilyennel én soha nem rendelkeznék - ha csak távolról is megpróbálnám, levágnám a rohadt karomat.

Talán tényleg nem volt rám szüksége az oldalán.

"Soha nem hallottam még, hogy az Árnyékbirodalmon kívül lennének - mondta, és nem igyekezett leplezni a bosszúságát. "Arra használják őket, hogy összetereljenek minden olyan lényt, amelyik megszökik a királyi ellenőrzés alól. Mint a természetfeletti fejvadászok. Hogy mit keresnek itt, fogalmam sincs, de az, hogy akkor érkeztek, amikor Shadow Beast elfoglalt, rossz hír."

Szinte biztosra vettem, hogy ez az én hibám, ezért mindent meg kellett tennem, hogy senkinek ne essen baja. És komolyan ki kellett találnom, hogyan küldhetném vissza őket, mert az ajtónak ezen az oldalán már kezdett zsúfolt lenni a hely. Arról nem is beszélve, hogy kezdett értelmet nyerni az egész, hogy miért is volt eleve elzárva az az ajtó. Az árnyéklények pont olyanok voltak, mint a Shadow Beast - veszélyesek és irányíthatatlanok. Egy ilyen a Solaris rendszerben több mint elég volt.

Újabb üvöltés törte meg a természetellenes csendet, amit kapkodás hangja követett, ahogy mindenki szétszéledt az ebédlőből, és megpróbált elmenekülni, akármilyen sorsot is szántak ezeknek a kettőnek.

"Mi van a köpenyük alatt?" Motyogtam. "Még a fejüket sem láttam megmozdulni, amikor sikoltoztak."

Angel megrázta a fejét, a figyelme nem lankadt. "Senki sem tudja. Mindig a köpenyeket viselik, és a sikolyok legyengítik mindazt, ami energiában gyengébb náluk. Ami majdnem minden."

Kitűnő. "Mi legalább még állunk."

Az ezüstbetétek általában nem voltak az erősségem, de ma szükségem volt egyre. Talán Angel és én legalább feltartóztathatjuk őket, amíg a segítség megérkezik.

Hacsak nem mi voltunk a segítség...

"Volt már dolgom árnyvadásszal" - mondta, és megint megforgatta a pengéket - "és egy nem ellenfél számomra, de kettő..."

A kimondatlan nyilvánvaló volt. Fogalma sem volt róla, hogy kettővel elbírna-e. "Én leszek az idegesítő figyelemelterelés" - mondtam, amikor egy újabb sikoly, ezúttal sokkal hangosabb, majdnem ledöntött a földre. "Az talán ad egy kis előnyt."

A sor közepén álltak, és Angel folyamatosan próbált félreállítani az útból. Amikor nyilvánvalóvá vált, hogy nem fogok megmozdulni, fújt egyet, és előrevetette magát, úgy döntött, hogy ő támad először.

A szárnyai erőteljes léglökést szabadítottak fel, ami mindkét köpenyes alakot hátralökte, az arcuk jól elrejtve maradt a csuklyájuk sötétségében. Ilyen közelről meg tudtam állapítani, hogy magasak és masszív testalkatúak voltak, és tetőtől talpig fekete köd borította őket.

Angel a legközelebbihez csapódott, fegyvere gyors ívben vágódott ki, és ezzel egy időben elengedte a bal kezében lévő pengét, ami átrepült az asztalon. A második vadásznak sikerült kitérnie a csapás elől, de az ívelt penge még időben visszatért Angelhez, hogy újra eldobhassa, miközben hárította az ütéseket azzal, akivel szemben állt.

A sikolyok fülsiketítőek voltak, és küzdöttem a késztetés ellen, hogy befogjam a fülemet, és az asztal alá bújjak. Ha Angel valahogy egyedül is meg tudott küzdeni két fickóval varázslatos repülő pengékkel, akkor nekem sikerült talpon maradnom, és nem gubbasztanom, mint egy kurva. Meg kellett tartanom magam a nagy szavaimhoz, miszerint a saját csatáimat kell megvívnom, és ez legalább azt jelentette, hogy talpon kell maradnom.

A farkasom a metaforikus ketrecét kaparta, próbálta kikényszeríteni a változást. Egy pillanatnyi habozás után úgy döntöttem, hogy talán hagynom kellene, hogy ő vezessen. Farkasként több fegyverem volt, de még mindig volt egy kis aggodalom az árnyéklényekkel kapcsolatos furcsa viselkedése miatt.

"Tűnj innen - kiáltotta Angel, nem hallva a belső vitámat. "Kapd el Shadowt."

Ez volt a logikus lépés, de minden esély megvolt rá, hogy ő maga is meglehetősen elfoglalt volt. Biztosan, ha nem, akkor már megérezte volna a két vadász hidegét - a jeges energiájuk olyan volt, mintha egy fagyos zacskó golyóval vágtak volna arcon.

Változás! A farkasom nem fogadta el a nemleges választ, és mivel nem volt több időm a helyes úton való gondolkodásra, elengedtem őt, és hagytam, hogy a váltás átjárjon. A fájdalom egy szempillantás alatt elmúlt, és ez volt a leggyorsabb váltás, amit valaha is csináltam. Nagyszerű teljesítmény, ha nem egy sötétségbe burkolózó vadász ellen készültem harcolni.

A farkasom nem félt ezektől a lényektől, és mivel mélyen a lelkében rejtőztem, nem volt tétovázás, amikor támadtunk. Együtt ütöttünk le, amikor egyedül visszahúzódtam volna.

Amikor a sötét köpenyhez kapcsolódtunk, Angel sikolyt eresztett. "Ne nyúlj a sötétségükhöz!"

Már túl késő volt megállni. Az állkapcsom már a köpeny köré szorult, és letépte a testről. A farkas és én is tudni akartuk, mi rejlik a lepel alatt.

Furcsa íze volt, az anyag pézsmás és rothadó. Nem volt szag, amíg rá nem tapadtunk, de abban a pillanatban, hogy a köpeny az állkapcsunkba került, halál és vér fuvallata csapott meg minket.

Ez nem tántorította el a farkasomat, aki kegyetlenül támadott, ahogy egyre több és több csíkot tépett le a vadászról. Angel tovább kiabálta a figyelmeztetéseket, de én már nem hallottam.

A vadászok hangosabban sikoltoztak, mint valaha, de ebben a formában egyáltalán nem fájt.

"Hogy a fenébe csinálod ezt, farkas?" Angel olyan közel ordított a fülemhez, hogy kénytelen voltam meghallani... kénytelen voltam elgondolkodni azon, amit mond.

Az érintés nyilvánvalóan nagy tilalom volt, olyan okokból, amikkel nem voltam tisztában. Egyszerűen túl sok minden volt, amit nem tudtam erről a világról; olyan információk, amelyek kétségtelenül jól jönnének, amikor a frontvonalban harcolok.

Mivel eddig nem öltek meg minket, nem álltunk meg, inkább úgy döntöttünk, hogy fokozzuk a támadást, és magasabbra célzunk, hogy elérjük az "arcát".

Éles szúrások csúsztak le a bundámról, ahogy az visszaütött. Éreztük az ütést, de nem követte tényleges fájdalom. Sötét köpenyéből még több hullott a földre, és a farkasomat majdnem kettévágta, amikor egy sarlópenge elzúgott a fejem mellett, és mélyen beágyazódott a vadász mélység nélküli csuklyájába.

A sikolya ezúttal más volt. Magasabb hangon, kisebb erővel. Az első sikoly támadás volt, de ez most fájdalom volt. Angel pontosan ott talált, ahol a legnagyobb kárt okozta.

A fekete köpeny a földre lobogott, mi pedig hátráltunk, szemmel tartva. Bármilyen anyag is tartotta össze a vadászt, Angel pengéjének csapásával eltűnt, és egy csomó sötét anyagot hagyott maga után.

Angel második csatakiáltását szárnyainak csapkodása kísérte, ahogy azok a megmaradt vadásznak csapódtak, mielőtt őt is elintézte volna a pengéivel.

Az ő kibaszottul félelmetes, gonoszul éles pengéi.

Ha nem gondolnám, hogy valahogy megölném magam velük, tutira beszereznék egy készletet.

Amikor már két tócsányi anyag felett álltunk, megpördült felém, a mellkasát megdobogtatva, ahogy végigfuttatta a tekintetét a vadállatomon. Próbálta kifürkészni a titkaimat.

"Te, barátom - fújtatott -, nem vagy se ember, se alakváltó".

Felnéztünk rá, a farkasom ugyanolyan zavarodottan, mint én. Mi a fenét jelentett ez?