Jaymin Eve - Rejected, Ötvenedik fejezet

 


50

 

A jeges vízsokk egy pillanatra segített visszanyerni a nyugalmamat. A tűz, bár még mindig dübörgött az ereimben és a testemben, eléggé elnémult ahhoz, hogy fel tudtam húzni magam, és eltolni a hosszú, átázott hajszálakat az arcomról. Shadow a nagy, rézsútos zuhanyzó ajtajában állt, és olvashatatlan arckifejezéssel bámult rám.

Normális esetben ez lenne az a pont, ahol a zavarodottság nyilvánulna meg - megpróbáltam szó szerint levetkőzni magam előtte. De nem tudtam mást összehozni, mint egy nyögést, miközben még több izgalom lüktetett bennem. A zene erősebben felcsendült, és a testem a ritmusra ívelt. A hideg víz fájt, ahogy rám csapódott, de ez nem volt elég ahhoz, hogy leküzdjem a vonzást.

"Csak menj el" - haraptam ki, miközben a kezem kapkodva igyekezett lehúzni a ruhámat. Felhorzsolta érzékeny bőrömet. "Hadd intézzem el ezt anélkül, hogy valaki rosszalló apaként bámulna rám."

Nem mintha emlékeztem volna, milyen az, amikor egy ilyen van.

Shadow csinálta a morgó mellkasát, frusztrált és bosszús hangon.

"Nem szándékosan csinálom ezt" - sikítottam, és valahogy egyszerre folytak a könnyek az arcomon. Remélhetőleg a víztől nem vette észre.

"A saját érintésedtől nem fogsz enyhülést kapni - mondta végül, majd velem együtt a víz alá merült. Abban a pillanatban, ahogy a víz végigfolyt az arcán, követve tökéletes vonásainak síkjait, felsírtam.

"Nem segítesz" - mondtam, miközben levegőt szívtam, és egy fél tüdőnyi vizet kaptam. Minden, ami vele kapcsolatban volt, ingerelte az érzékeimet. Shadow és ez a zene együtt halálos volt számomra és a hormonjaim számára - külön-külön egyik ellen sem tudtam volna harcolni, együtt pedig a pokolban sem volt esélyem.

"Szükséged van rám, különben nem éled túl a ma estét - mondta durván.

Ez felkeltette a figyelmemet a fejemben lévő ködön keresztül. "Hogy érted ezt?"

Olyan vörös szemek találkoztak az enyémmel, mint a láva az ablak előtt. Nem csak találkoztak, hanem rájuk záródtak, és követelték őket. "Pontosan tudod, hogy miről beszélek, Sunshine. Nem tudod elviselni az egész dalt... Rosszabb lesz."

"Miért nem mehetünk el?" Sírtam, miközben a hátam ismét meggörbült, és mivel Shadow velem volt a zuhany alatt, a végén a lábához tapadtam, a testem pedig megpróbálta eltorzítani magát, hogy enyhítse a fájdalmat.

"Már túl késő elmenni" - mondta.

Mielőtt még egy szót is szólhattam volna, térdre ereszkedett előttem, és én ziháltam, ahogy olyan közel jött hozzám, amennyire csak tudott. "Segíteni fogok neked. Csak erre az egy napra."

Felnyögtem, a könnyeim még mindig potyogtak, és a reményem, hogy nem vette észre, szertefoszlott, amikor előrenyúlt, és a hüvelykujjával végigsimított az arcomon, letörölte őket. "A fájdalom múlandó" - emlékeztetett. "És én majd gyönyörrel helyettesítem."

"Kérlek", könyörögtem.

"Holnap gyűlölni fogsz" - mondta - "de ezzel együtt tudok élni. Amit nem akarok látni, az az, hogy szenvedsz, amikor én megállíthatom."

"Nem vagyok bedrogozva" - emlékeztettem rá, a szavak egyre nehezebbek lettek a testemben lüktető lüktetésen keresztül. "Az elmém tiszta. A vaginám viszont nem egy boldog táborozó." Ezekkel a szavakkal a puncimban a fájdalom annyira felerősödött, hogy a kezem ismét arrafelé tartott.

Shadow mindkettőjüket elkapta, miközben lassú vigyor húzódott az ajkaira. "Akkor tegyük boldoggá."

Hála a kibaszott isteneknek.

Az ingem ekkor már félig a fejem fölött volt, és Shadow nem vesztegette az időt, hogy letépje. Amikor már csak egy fekete melltartó maradt rajtam, a melleim domborodtak, miközben továbbra is próbáltam levegővel megtölteni a tüdőmet, ő rám meredt.

Kétségtelenül úgy néztem ki, mint egy megfulladt patkány, de a szemében egyre forróbban égtek a lángok, és ezt jó jelnek vettem, hogy nem fogja ezt teljesen utálni. Amikor az inge után nyúltam, megrázta a fejét. "Nem, ez ma este rólad szól, Sunshine. Hadd tegyem azt, amihez a legjobban értek."

Ez nem tetszett, de nem volt módomban ellenkezni vele. Nála volt az erő, én pedig kétségbe voltam esve... szükségem volt rá. A fájdalom egyre erősödött, és nem felejtettem el, amit mondott - nem élném túl az egész dalt a segítsége nélkül.

Pusztán másodpercek alatt Shadow teljesen levetkőztetett, és egy meztelen kusza csomót hagyott a zuhanyzó padlóján. Abban a pillanatban, ahogy a zuhanyrózsa vízsugara elérte a csiklómat, keményen és gyorsan elélveztem. Olyan rázkódás volt, mintha áramütés érte volna, mintha villanypásztorral sokkoltak volna. Az élvezet és a fájdalom keveredett egymással, belém szúrt, és amikor vége lett, fájdalmasabbnak és rosszabbnak éreztem magam, mint valaha.

"Ezt nem tudod egyedül helyrehozni" - emlékeztetett.

Felnyögtem. "Akkor hogyan tudod helyrehozni?"

Ragyogóan vörös-arany íriszei és egy gonosz mosoly volt az egyetlen válaszom, majd fél kézzel felemelt, és kivitt a zuhany alól. Tűzereje mindkettőnket megszárított, mire az ágyhoz értünk, és amikor visszadobott a puha, hűvös lepedőbe, megrándultam. Az orgazmus a legkevésbé sem segített.

Ahogy megmozdultam, Shadow kinyújtotta a kezét, és egyik hatalmas kezét a mellkasomra tette, hogy a helyemen tartson. Sikítani akartam, de ahogy lefogott, az ereje meghaladta mindazt, amivel meg tudtam volna küzdeni, lehajtotta a fejét, és közvetlen, mint mindig, nem tett kitérőt a csiklóm felé vezető úton. Abban a pillanatban, amikor megéreztem nyelvének első határozott simítását, majd ajkai beszívták a szájába az idegcsomót, néma sikolyt bocsátottam ki magamból, a gyönyör túl sok volt nekem, hogy összeomlás nélkül kezeljem.

A keze, amely lefogott, lassan mozogni kezdett a testemen, a nyelvével a puncimra simítva, és a következő orgazmus hatására valósággal sikoltoztam, a kezem az ágyat kaparta, próbáltam vonóerőt találni. Shadow dominanciája nem enyhült, nem engedte, hogy megmozduljak, még akkor sem, amikor a szája újra és újra összetört.

A keze egyik ujja, amely lassan végigsimította a testemet, belecsúszott, és szorított, kellett néhány pillanat, hogy alkalmazkodjak, miközben tovább zabált, mintha én lennék a legjobb kibaszott jégkrém, amit valaha is kóstolt. Néhány másodperc múlva az az ujj megtalálta a kedvenc helyemet odabent, és amikor megsimogatott, a gyönyör újra felgyülemlett a gyomromban.

" Rohadék" - kiáltottam, amikor újra elélveztem, és ezúttal azon tűnődtem, hogy vajon elájulok-e.

Nem tettem, de közel voltam hozzá.

Ezután kicsit lelassított, és szerencsére éreztem, hogy enyhül a bennem lévő hajtó szükséglet. Úgy tűnt, végül is igaza volt; a varázslat intenzitása az ő "segítségével" enyhült.

Amikor a gyönyör utolsó köre is elhalványult, éreztem, hogy a testem az ágyba simul, és a zene kezdete óta először nem éreztem nyomasztó késztetést arra, hogy lekarmoljam magamról a bőrt.

Shadow felemelte a fejét, ujjai még mindig lazán kutatták a testemet. "Működik?"

Bólintottam. "Igen, már nem olyan rossz-argh" - kiáltottam fel, amikor újra eltalálta azt a belső pontot. "De az alakváltók szerelmére, kérlek, ne hagyd abba".

A lábam között elterülő hosszú testének látványa, ahogy csukott szemmel bámult rám, ahogy az ujjai olyan gyönyört okoztak nekem, amilyet még sosem éreztem...

"Bassza meg!" - kiáltottam, a következő orgazmus ismét keményen és gyorsan csapott le rám, végighúzva a gerincemen az élvezetet az érzés által.

Shadow megrázta a fejét. "Talán mégiscsak meg kellene köszönnöm Len-nek".

A fejem puha, kellemesen homályos gomolygó volt a számtalan orgazmus után, így nem próbáltam túl mélyen belelátni a dolgokba. "Én is" - értettem egyet.

Shadow halk kuncogása forró légáramlatokat küldött érzékeny bőrömre, és a zene újabb hullámzásával meghajoltam, ő pedig félúton találkozott velem, és a szája ismét bebizonyította, hogy ez az isten kurvára biztos, hogy nem volt cölibátusban a sok-sok éve alatt, amíg élt.

Az éjszaka folyamán soha nem ért hozzám más módon, és nem engedte, hogy én is megérintsem őt. Ez csak arról szólt, hogy enyhítse a fájdalmamat ezen a varázslaton keresztül, és ő olyan figyelmes volt, hogy az elsöprő volt. Frusztráló volt, hogy még mindig ennyi mindent visszatartott magából előlem, de nem lepődtem meg. Ez csak egy kötelesség volt számára. Talán élvezte, de akkor is kötelesség volt.

Hülyeség lett volna tőlem, ha mást gondolok.