Jaymin Eve - Rejected, Ötvenegyedik fejezet

 


51

 

Felnyögtem, amikor a csukott szemem mögül fény szűrődött be, és a hátamra fordulva megálltam a lepedő érzésénél, amely sokkal selymesebb volt, mint amilyeneken a barlangban aludtam. Micsoda? Hol vagyok?

Ahogy erőszakkal kinyitottam a szemem, mindenem fájt, még a szemhéjam is, amikor megpróbáltam felemelni a fejem. Ugh... Miért vagyok ennyire kimerült? A fáradtság rám nehezedett, egy súly ült a mellkasomon, és a szám olyan száraz volt, mintha egy hónapig a sivatagban hagytak volna sülni.

A szoba körülöttem teljesen ismeretlen volt, és amikor végre felálltam, megpördült a fejem. Kellemetlenség csorgott végig a gyomromon, és ahogy a lepedő lehullott, hogy felfedje a meztelen melleket - az én meztelen melleimet -, a tegnapi emlékek átvillantak a kábult agyamon.

Szent szar!

Tündér. A dal. A fájdalmas szükséglet, amely a testemet olyan ellenséggé változtatta, akivel nem tudtam megküzdeni.

És Shadow... ó, istenek!

Shadow több orgazmust okozott nekem egy éjszaka alatt, mint egész életemben. Ügyes volt, könyörtelen, és teljesen megállíthatatlan, ha valamit a fejébe vett. És ez a valami az volt, hogy átjuttasson a Tündérdalon.

Emlékek törtek rám, intenzíven és rendíthetetlenül, és az átkozott áruló testem többet akart. Olyan volt, mintha mostanra kondicionáltak volna, és az Shadow Beast puszta gondolatától is megremegtek a végtagjaim, miközben a középpontomban forróság és nedvesség gyűlt össze.

Ez egy olyan probléma volt, amivel valamikor meg kellett küzdenem, de egyelőre a tegnap meg nem történt küldetés tettetése teljes lendülettel zajlott. Csak előbb ruhát kellett találnom. Nem mintha ez igazán számított volna. Nem volt sok olyan testrészem, amit Shadow még nem ismert, kivéve a számat. Még sosem csókolt meg, és én sem értem hozzá. Az egész egyoldalú volt, amire emlékeztem... kizárólag rám koncentrált.

Néhány nőnek talán tetszett volna, de nekem keserédes emlék volt.

Mivel egyáltalán nem volt ruha a közelemben, magam köré tekertem a lepedőt, és kirángattam az ágyból, ahogy kiszálltam. A lábaimnak kellett néhány másodperc, hogy stabilizálódjanak, és ahhoz képest, hogy egy alakváltó ilyen erősen érezte az éjszaka utóhatásait, tudtam, hogy bármit is tett velem a tündérvarázslat, még mindig dolgozik a szervezetemben.

Miután úgy bicegtem, mint egy újszülött ló, végre visszanyertem az egyensúlyomat, és ismét gond nélkül tudtam szabadon mozogni. Egy gyors ellenőrzés ebben a szobában és a fürdőszobában üresen találtam a ruhákat - kétségtelenül azért, mert Shadow mágikus lény volt, aki csak akaratából manifesztált ruhákat.

Így egyetlen lehetőségem maradt: kimenni és szembenézni a zenével. Talán ő is tudna nekem ruhát varázsolni. Először a fürdőszobát használtam, hálát adva, hogy úgy tűnt, hogy földi példány. Shadow majdnem mindent olyan dolgokon alapult, amiket ismertem, és ez elárulta nekem, hogy a hozzá való közömbös hozzáállása ellenére valójában talán egy kicsit jobban szerette a Földet, mint a többi világot.

Amikor beléptem a könyvtárba, az üresnek tűnt. Egy ekkora palotában biztos volt még egy csomó másik szoba, ahol Shadow lehetett, de kicsit meglepett, hogy nem találtam itt. Egy gyors pillantás az ablakon kifelé mutatta, hogy még mindig a világ felett száguldunk, és alant egy zöld jégből álló tundra látszott, a fagyott földek között zöld vízfoltokkal.

Tündérország egyik végletet követte a másik után, de furcsán erős volt bennem a béke érzése, hogy itt lehetek. Békét és éhséget, mivel a jelek szerint az intenzív élvezetekkel teli éjszaka kimerítő volt. Vonakodva hagytam el a kilátást, és igényt tartottam az élelemmel teli dobozra, ahol vizet, gyümölcsöt és egy szendvicset találtam - mind hűtött és friss, ahogyan Shadow ígérte -, amit felfaltam.

Amikor jóllaktam, az egyik kanapét az ablakokhoz vonszoltam, és hátradőltem a puha felületen, a lábamat az egyik nagy üveglapra támasztva figyeltem, ahogy a táj elrobog mellettem. Mikor fogom újra megtapasztalni Tündérországot? Nem akartam lemaradni semmiről.

Nem mi voltunk az egyetlen palota, amely a föld felett lebegett, sok más ház, sodródó sziget és nagybirtok tarkította a horizontot. Egyikük sem jött túl közel; nyilvánvalóan mágia is közrejátszott abban, hogy minden zökkenőmentesen működjön.

Éreztem Shadowt, mielőtt megláttam volna, és mivel tudtam, hogy ez kínos lesz, bármit is teszek, úgy döntöttem, nem fordulok meg, hogy előbb tudomásul vegyem. Mert ilyen gyáva voltam.

"Itt van Len - morogta, miközben fölém állt. Mély hangja olyasmit tett velem, amit még sosem tapasztaltam. A testem életre kelt, minden sejtem, szinapszisom és receptorom vigyázzba állt, mintha megérkezett volna a gazdájuk.

Ne! Állj le, te hűtlen ribanc!

Nem adhattam Shadownak több hatalmat felettem. Már korábban is mondtam, és ma is ugyanolyan fontos volt: már így is túl nagy hatalma volt felettem. A farkasom felüvöltött a mellkasomban, és nem tudtam eldönteni, hogy ő is meg akar-e fordulni Shadow előtt, vagy csak emlékeztetett arra, hogy még mindig van egy igazi társunk. Tudtam, hogy a lelke egy része nem mondott le Torinról.

Egyikükre sincs szükségünk - emlékeztettem rá. Az üvöltése elhalt, de extra nyugtalan volt, ahogy Shadowra koncentráltam.

"Oké, király" - mondtam olyan lazán, ahogy csak tudtam, és elfordultam a látványtól, hogy végre találkozhassak a tekintetével. "Bármilyen okból? Hogy figyelmeztessen minket egy újabb furcsa szexvarázslatról, amiről elfelejtett szólni?"

A szeme aranylóan lángolt, és homályos emlékeim ellenére meg tudtam állapítani, hogy nem felejtett el semmit a tegnap estéről. Szerencsére nem kényszerített arra, hogy foglalkozzak a tényekkel, hogy mi történt - hagyta, hogy még egy kicsit elbújjak.

"Gyere. Megmutatom neked."

Szorosabban felhúztam a lepedőt. "Van itt nekem valami ruhád?" Kérdeztem.

A lángok fellobbantak, ahogy a tekintete végigsiklott a testemen. "Inky tud szerezni néhányat."

Hát persze, hogy tud.

Shadow elfordult, és el sem tudtam képzelni, ahogy az állkapcsa megrándult. Nem volt időm túlelemezni, hogy mit jelentsen ez, mert perceken belül visszatért egy olyan ruhakészlettel, ami tökéletesen illett rám. A hálószobát használtam, hogy átöltözzek a fehérneműbe, a fekete ingbe, a szűk farmerbe és egy pár vádlimagasságú fekete motoroscsizmába, amit jobban szerettem, mint bármelyik cipőt, ami valaha is volt az életemben.

A hajam egy forró káosz volt, miután hagytam megszáradni, miközben a gyönyöröm mámorában is forgolódtam, így nem sokat tehettem azon kívül, hogy ujjal átfésültem a kusza fürtöket, és az őrület tömegeként hagytam a hátamon. Nem mintha bárkit is le akartam volna nyűgözni. Úgy látszik, nem voltam több, mint egy kötelesség Shadow számára, és mivel nevetséges volt azt gondolni, hogy valaha is többre vihetnénk egy ilyen éjszakánál - ő egy rohadt isten volt, az isten szerelmére -, vissza kellett térnem a status quóhoz.

Amikor visszatértem a könyvtárba, Shadow és Inky már vártak rám, és együtt kivezettek a szobából egy másik lépcsősoron, amiről nem is tudtam, hogy ott van. Ahogy Shadow széles vállai eltűntek a következő emeleten, követtem, és tátva maradt a szám, ahogy újra felmérte, hogy a könyvtár még mindig a kedvenc szobám-e.

Ez egy csillagvizsgáló volt. Az egész emeleten, amely ugyanolyan nagy volt, mint az alatta lévő, padlótól a mennyezetig érő ablakok voltak, amelyek a végtelenségig értek. "Hűha" - lihegtem, és közelebb léptem. Úgy tűnt, hogy sokkal magasabb kilátóból mindent láthatunk, még akkor is, ha csak egy emelettel feljebb voltunk.

"Shadow a kilátásról és a könyvekről szól" - mondta Len, miközben besétált onnan, ahol éppen volt. A szeme csillogott, és ismét ezüst köpenybe öltözött, a haját copfba fogva hátrafogta, ami megmutatta az arca tökéletes síkjait.

" Kilátások és könyvek" - válaszoltam. "Nincs ezzel semmi baj." Ezek voltak az én két kedvenc dolgaim is az életben, de tartózkodtam attól, hogy ezt hangosan bevalljam.

Amikor Len odaért hozzám, megcsókolta az arcom, mintha régi barátok lennénk, és Shadow mellkasa egyszerre megdörrent, amire Len felkacagott. "Nyugodj meg, tesó. Csak köszönök neki."

Mindkettőjükön keresztül tolakodva hagytam, hogy mogorva képet formáljon az arcom. "Egyikőtök sem fogdos, oké? Csak mutassátok meg, amit itt fent akartatok csinálni."

Egyikük sem hagyott ki semmit, és ellépett az ablaktól egy fényesen megvilágított hátsó sarok felé, ahol egy... fényes ezüst szék ült.

"Az Árnyékbirodalomban - mondta Shadow, elég közel állva mögöttem, hogy szinte éreztem az érintését -, van egy olyan technikánk, amivel a bőrünket jelöljük meg az általunk irányított lények energiájával... a ködökből. Ez az egyetlen 'tinta', amely megkerüli a gyógyító képességeinket." Arra mutatott, ahol most Len nyüzsgött, két csillogó tégelyt helyezve a tálcaasztalra. Úgy tűnt, mindkét tégelyben egy-egy kavargó, füstös sötétségből álló mini Inky lakozik. "Sikerült egy kis szilánkot magammal hoznom, és az idő múlásával egyre csak nőtt. Így szép lassan gyarapítjuk a darabomat." A barátjához fordult. "Len a bőrömbe tudja oltani a fae-mágia segítségével. Azért van itt, hogy befejezze a hátdarabomat."

A légzésem kissé elnehezült. Mindig is odavoltam a tetoválásokért a férfiakon, különösen, ha kurvára szakadtak, és az egész hátukon tinta volt. Én ilyen felszínes voltam.

Néhányszor megpillantottam a tintát Shadowon, és határozottan elgondolkodtam azon, hogyan sikerült megjelölnie a bőrét - úgy tűnt, végre választ kapok az egyik kérdésemre.

Shadow önelégültnek tűnt, ahogy körém lépett, és a szemei az arckifejezésemet figyelték, ami valószínűleg elárulta a gondolataimat. Épp amikor a székhez akart lépni, lehajolt, és a fülem mellett mormogta: "Most már bárhol érezném az izgalmadat, Sunshine".

Visszaharapva egy káromkodást és egy nyögést, összeszorítottam a combjaimat, és kényszerítettem magam, hogy ne gondoljak tovább rá.

"Hagyd abba a flörtölést, és vedd le a pólódat" - parancsolta Len. "Már csak néhány órám van, mielőtt a család megköveteli a jelenlétemet." Grimaszolt, amikor ezt mondta, és volt egy olyan érzésem, hogy nem nagyon szereti a családi összejöveteleket.

Shadow odanyúlt, megragadta az ingét a tarkójánál, felrántotta, és a feje fölé húzta. Egyetlen gyors mozdulat volt, és akkor már csak az izmokra húzódó tintás bőrt láttam. Míg Lennek hajlékony izmai voltak, Árnyéknak nem - nagy volt, anélkül, hogy túlságosan zömök lett volna. Tökéletes hasizmokkal, széles vállakkal és a felsőtestének vastag meghatározottságával úgy nézett ki, mint egy műalkotás, és ezt több szempontból is értettem, mint a bőrén lévő tényleges műalkotás. Mivel ilyen hosszú végtagokkal rendelkezett, nehéz lett volna súlyos izmokat építeni, de ő nyilvánvalóan nem ember vagy alakváltó volt, és nagyon szépen megoldotta.

A nyelvembe kellett harapnom, hogy a nyál ne szökjön ki.

"Már így is sok tintád van - jegyeztem meg, és hálát adtam, hogy nem hangzott olyan lélegzetvisszafojtva, mint amilyennek éreztem magam.

Shadow lenézett a mellkasán táncoló, felírt szavakra - legalábbis feltételeztem, hogy szavak, mivel nem angolul voltak. Alattuk többszörös képek voltak, amik szörnyeknek és szörnyeknek tűntek. "Ezeket még otthon csinálták - mondta halkan, és végigsimított rajtuk.

A tetoválások mozogtak az érintésére, a sötét tinta kavargott. Egy részem én is ki akarta nyújtani a kezét, és megnézni, hogy ugyanezt teszik-e velem,

"A székben, Beast - szólalt meg Len, félbeszakítva. Megigazította a széket, hogy lapos legyen, és Shadow arccal lefelé feküdt.

Amikor elhelyezkedett, a vállai túlnyúltak a szék szélén, közelebb léptem, és szemügyre vettem a hátán félig elkészült tetoválást.

"Csodálatos."

Tényleg kibaszottul lenyűgöző.

A halál fája volt, egy hatalmas, egyetlen darab, amely egy sötét, árnyékos jelenetet ábrázolt, ahol több koponya vagy nőtt, vagy egy füsttől kavargó fa ágaiba fészkelte be magát. A csúcs közelében volt egy hely, ami nem volt befejezve, és Len itt kezdett el dolgozni.

A kezébe fészkelte az egyik üveget, és amikor elengedte az ezüstkapcsot, a füst kavargott ki belőle. Úgy tűnt, mintha el akart volna szökni, de Len mágiája elkapta, mielőtt megtehette volna, a kettő összeolvadt, miközben a kezét végigforgatta Shadow gerincén. Semmi tű vagy gépezet nem volt benne, csak némi tünde mágia, ami egyértelműen az árnyékfüst jelöletlen bőrré való jelölésének kulcsa volt. Legalábbis az Árnyékbirodalmon kívül.

A következő két óra egy szempillantás alatt telt el számomra, ahogy néztem a varázslat kibontakozását. Shadow és Len beszélgettek, olyan régi barátok, akik olyan jól ismerték egymást, és milliónyi szarságot tudtak mesélni az évek során. Jó volt csak ülni és nézni őket együtt, hallgatni a viccelődésüket, és mire Len el kellett, hogy menjen, a kép Shadow hátán már majdnem kész volt. Több mint látványos lesz, amikor elkészül.

"Hamarosan találkozunk - mondta Len, és újra megcsókolta az arcom, mielőtt szinte kilépett az épület oldalából. Biztosan ijedtnek tűnhettem, mert Shadow megrázta a fejét. "Nem lesz semmi baja."

Valahogy nem volt kétségem afelől, hogy így lesz.

Ezután még többet ettem, szundítottam egy nagyot, és mire vissza kellett volna térnünk a könyvtárba, Shadow és én sikeresen helyreállítottuk korábbi kapcsolatunkat. Egyáltalán nem volt semmi kínos.

Vagyis többnyire.

Amikor visszatértünk az ismerős kertbe, ahol először ébredtem, csendben kiléptünk, és onnan már könnyű volt az út vissza a könyvtárba. Irigyeltem, ahogyan az ajtókat tudták hívni. Vajon felfogták egyáltalán, hogy mekkora hatalom van a kezükben - a képesség, hogy ugráljanak a világok között, és soha ne legyenek foglyok? Az alakváltók, minden erőnk ellenére, még mindig sokkal közelebb álltak az emberekhez, mint az istenek. Ez nem volt olyan tény, ami igazán aggasztott volna, amíg nem találtam magam egy olyan könyvtárban, amely olyannyira felfoghatatlan lényekkel volt tele. De annak ellenére, hogy szinte minden lehetséges módon kívül voltam a hatáskörömön, még mindig életben voltam, és ezt győzelemnek tekintettem.

A könyvtár csendes volt, amikor beléptünk a Tündér ajtón; a körülöttem lévő néhány goblin zavartan bámult rám, amíg meg nem látták Shadowt az oldalamon. Aztán csak bólintottak, és visszafordultak ahhoz, amit éppen csináltak.

Nem csoda, hogy önelégült fattyú volt. Körülvéve talpnyalókkal.

"Ez nem egészséges, tudod."

Találkozott a tekintetemmel, a szemöldöke enyhén felhúzva. "Ugye tudod, hogy nem vagyok beavatva a gondolataidba? Megdöbbentő az a véletlenszerűség, ahogyan ontod magadból a szavakat."

"Mindegy, öreg." Lepattintottam a fejét. "Arról beszélek, hogy állandóan igen-emberekkel veszed körül magad. Úgy értem, ez hogyan segít abban, hogy fejlődj a jellemedben, vagy hogy tanulj a hibáidból?"

Shadow rám vicsorgatta a fogait. "Miből gondolod, hogy hibázom?"

Sóhajtottam. "Pontosan erről beszélek. Mindenki követ el hibákat; ez már csak így működik."

Megvonta a vállát, miközben tovább vezetett a könyvtáron keresztül a földi folyosó felé. "Nem tudom, mit mondjak neked, Sunshine. Engem az univerzum így tervezett, tökéletes ragadozónak."

És hol volt a hazugság? Bármilyen szerepet is töltsön be ebben a világban, úgy tűnt, fantasztikusan jól végzi a feladatát. Az emberek egy átkozott alcsoportját hozta létre, amikor egyesített minket az állati lelkekkel. Ki más hirdethetne ilyen hírnevet?

"Csak azt ne várd, hogy elkezdjek a seggedet nyalni" - motyogtam. "Még mindig te vagy az ellenség."

Ezúttal valódi vigyor volt, gonosz és incselkedő. "Ó, igen, Sunshine. Ezt nagyon nyilvánvalóvá tetted. Kivéve tegnap este, amikor a kibaszott nevemet kiabáltad."

Jézusom. A combjaim ismét összeszorultak, de nem pirultam el - nem akartam megadni neki az elégtételt. Valamit azonban el kellett mondanom a Tündérországban töltött időmről.

"Köszönöm, hogy segítettél" - mondtam neki komolyan. "Nem emlékszem mindenre, de az előtte lévő fájdalom igazán emlékezetes volt."

Megállt a fehér folyosón. "Az én hibám volt, hogy nem néztem meg a Tündér naptárat, mielőtt úgy döntöttem, hogy biztonságos zónaként használom. Rajtam múlt, hogy helyrehozzam a hibámat."

A mosolyom elég fényes volt ahhoz, hogy elvakítson egy embert. "Ott csak annyit hallottam, hogy nem vagy olyan tökéletes, mint amilyennek látszik."

Megrázta a fejét, a vállai megemelkedtek, miközben egy hörgő nevetést engedett ki magából. "Ne erőltesd a dolgot, kölyök. Még mindig meg tudnálak ölni, ha kedvem támadna hozzá."

Ez már szinte tréfás fenyegetés volt ebben a szakaszban. Nem mintha nem ölne meg, de most legalább rosszul érezné magát, ha megölne, szóval a kapcsolatunkban alapot teremtettünk. És szerencsére a Tündéren történtek nem küldtek minket tíz lépést hátrafelé.

A tagadás elég jól működött.