Jaymin Eve - Rejected, Ötvenharmadik fejezet


 

53

 

Mielőtt elértük volna a rejtekhelyet, Gaster rajtunk ütött. A goblin túlságosan lelkesedett a hír hallatán, hogy az árnyékproblémának egyelőre vége, és hogy van egy tervünk, amivel visszavisszük őket a birodalomba.

Shadow tartózkodó maradt a goblinnal, rövid válaszokat adott... ha egyáltalán válaszolt. Rajtam kívül senki sem erőltette a nagydarab állatot, boldogan elfogadva, hogy amit mond, az törvényszerű. Ha a goblin megtudta volna, hogy Shadow egyetlen célja valóban az, hogy visszakerüljön az Árnyékbirodalomba, hogy bosszút álljon azokon, akik bántották őt, talán némi lelkesedése alábbhagyott volna.

Vagy... valószínűleg nem.

Megdöbbentő volt az a vak bizalom, amit mindannyian tápláltak Shadow iránt.

Amikor éppen át akartunk lépni a rejtekhelyre, hallottam, hogy a nevem visszhangzik a szobában, és amikor megfordultam, Angelre pillantottam, aki úgy volt felöltözve, mint egy kibaszott harcos. A lány tetőtől talpig olyan, a testére öntött, egyedi készítésű ezüst és vörös páncélban volt, amelyet a szárnyai köré erősítettek, és annyi pengét viselt magán, hogy elvesztettem a számot, hány markolat lógott ki különböző helyeken.

"Mi történt?" Törtem ki, feléje sietve. "Honor Meadows kitört a háború?"

Nem szólt egy szót sem, csak átkarolt, és úgy ölelt át, mintha azt hitte volna, hogy soha többé nem lát engem. Nem kaptam levegőt, de nem érdekelt, mert ez volt életem egyik legjobb ölelése. Belesüllyedtem és kapaszkodtam belé, mert szükségem volt arra az érzelmi kapcsolatra, amit csak egy női barát adhat. A pasik és a szex nagyszerűek voltak, meg minden, de ha még sosem volt egy olyan barátnőd, akit szeretsz, akkor olyan kapcsolatról maradtál le, amit nem lehetett megismételni.

Amire szükségünk volt a túléléshez.

"Elmentél" - mondta, amikor elhúzódott, a hangja megtört, még ha a szeme száraz is volt. "Átkutattam a földeket, és mindenkit kikérdeztem, de senki sem tudta, mi történt. És a mi átkozott kötelékünk... Jobb, ha elkezd érlelődni, mert nem bírom a stresszt, hogy egyedül kóborolsz."

Shadow ekkor csatlakozott hozzánk, és egy pillanat alatt eltűnt a gyászoló barát, helyére egy vagány harcos lépett. A fegyverek olyan gyorsan kerültek a kezébe, hogy nem tudtam követni a mozdulatot, és még csak nem is habozott megtámadni. Amit ebből kivettem, és amit a legjobban értékeltem, az az volt, hogy Shadow nem viselkedett úgy, mintha nevetséges dolog lenne, hogy ő az ellenfele. Megadta neki azt a fajta figyelmet, amit megérdemelt, méltó ellenfélként kezelte, miközben a páros párbajozott.

Shadow egy fekete, füstös pengét szerzett elő a semmiből, és egy pillanatra elgondolkodtam, hogy vajon Inky volt-e az, más formában manifesztálódva. Általában a közelben szokott lenni, de sehol máshol nem láttam.

Angel céltudatosan harcolt, újra és újra támadott, nem engedett, és egy centit sem engedett neki. Több mint látványos volt, és őszintén szólva a végére már nem is tudtam, kinek szurkolok. Őszintén szólva valahogy mindkettőjüket győzni kívántam, de mivel félig-meddig szerettem Angelt, és nem utáltam ma Shadowt, talán jobb volt, ha szétválasztjuk.

"Srácok - kezdtem, hogy megpróbáljam megszakítani az intenzív igényüket, hogy lyukakat szúrjanak egymásba. "Beszéljük meg ezt a vacsora közben. Jól vagyok."

Se válasz, se szünet. Kezdtünk tömegeket vonzani, és nem volt szükségem arra, hogy ez a dolog még tovább fajuljon, mint amilyen volt. Shadowt ismerve, bizonyítani akart, amikor az összes csatlósa figyelt. Meg kellett állítanom őket, mielőtt odáig fajulna a dolog.

Mély levegőt véve, megtettem a legostobább dolgot, ami eszembe jutott, de egyben az egyetlen biztos lépést is, amivel megállíthattam őket. Kettőjük közé ugrottam, éppen akkor, amikor Angel megpördült, és lecsapott hatalmas, szuperéles pengéjével. Az utolsó pillanatban észrevett engem, és felsikoltott egy " Neeeeee", de már túl késő volt, hogy megállítsa a csapást. Remélve, hogy nem vágnak ketté, felemeltem az egyik karomat, és felkészültem a fájdalomra.

Ezután minden lassított felvételben mozgott, és bár a pusztulásom egyre közeledett, szinte távolságtartó kíváncsisággal figyeltem, ahogy a többi lezuhan. Shadow üvöltése mindenkit megsüketített a teremben, a legtöbbjüket térdre kényszerítette, és amikor az erejének szikrája a vállamba harapott, éppen akkor rándultam el az útból, amikor a penge a karom mellé vágott.

"Elég!" Ordított Shadow, nem engedett el. A hangja drámaian lehalkult. "Biztonságban tartottam őt, Melalekin." Csak Angel és én hallhattuk ezeket a szavakat. "Neked nincs vitád velem."

A mellkasa megemelkedett, a szeme még mindig tele volt rémülettel attól, amit majdnem elkövetett. "Legközelebb nem leszek ilyen elnéző, Darkor" - motyogta, szintén nagyon halkan. Ez a beszélgetés csak hármunk között zajlott. "Ezt ne felejtsd el."

Aztán egyetlen lágy pillantást vetett rám, megpördült, és elviharzott.

A légzésem még mindig szapora volt, az érzés, hogy közelebb voltam a halálhoz, mint valaha, ott lebegett rajtam. Shadow megmentett, és nem tudtam másra gondolni. Kivéve talán... Most tudtam meg az igazi nevüket?

Olyan jelentéktelen tudás volt, mégis lélegzetelállítóan hatalmasnak éreztem. Mintha egy olyan klubba kerültem volna be, amit csak kevesen tapasztalhatnak meg. Elég kiváltságosnak éreztem magam, hogy egy újabb kis darabkát kaptam abból a két lényből, akikkel a legtöbb időt töltöttem itt.

Egy pillanatig tartott, amíg észrevettem Shadow Beastről áradó hőt. Dühöngött, még ha ezt senki más nem is tudta, mert az arca szenvtelen volt. Nem engedett ki a szorításából, megfordult, hogy belépjen a búvóhelyre. Fogalmam sem volt, miért szorít még mindig úgy a mellkasához, ahogyan tette, de az áruló részem, amely egy icipicit belé volt zúgva, nem akart vitatkozni ezen. Ez volt az a fajta birtokló szorítás, ami összezavarta a fejemet. Az enyémet és a farkasomét is. Mindketten meg akartunk fordulni és dorombolni, mint egy átkozott kiscica.

Amikor Shadow elérte a rejtekhelye sorompóját, és éppen akkor, amikor elkezdett átlépni rajta, a fények felvillantak. Még sosem láttam ilyet, de nem volt azonnal riasztó... legalábbis számomra nem.

Shadow megállt, a tekintete felfelé billenve keresett felettünk. Gyengéden talpra álltam, amikor becsúsztatott maga mögé. "A tűz helyreállt - mondta halkan. " Menj a búvóhelyre."

"Nem" - mondtam, a hátára helyezve a kezemet. Az izmok feszesek voltak az érintésem alatt - feszült volt, és ez aggasztott. "Mi történik?"

A fények pislákolása bizonyára sürgető aggodalomra késztette, hogy úgy reagáljon, ahogyan reagált.

" Sunshine, egyszer az átkozott életedben hallgass rám. Azonnal el kell tűnnöd..."

A szavai félbeszakadtak, amikor a könyvtár sötétségbe borult. A másodperc töredékével később Shadow tüze életre kelt körülötte, a hő szinte visszalőtt.

Elindult előre, de elkésett. Bárki is kapcsolta le a fényeket, ránk támadt, két sötét alak jelent meg. Mielőtt a szörnyeteg ott gyilkolhatta volna meg őket, ahol álltak, sötét, csillogó por íve mindkettőnket eltalált, és miközben én megfulladtam a portól, Shadow térdre rogyott mellettem.

Megzavarodva attól, ami a porban volt, alig vettem észre, hogy megragadtak, nehéz kezek emeltek és vittek át a koromfekete könyvtáron.

"Ne!" Köhögtem, még több por ragadt a torkomban. Küzdöttem a szorítás ellen, rosszul, de ez is jobb volt, mint a semmi.

"Sunny, hagyd abba! Én vagyok az."

Az ismerős hang hallatán megálltam: Jaxson.

Hogy a faszba került ide Jaxson? És mit tett a könyvtárral és Shadowval? Kizárt, hogy ennek a hülye alakváltónak komoly segítség nélkül sikerült volna átvágnia őket.

"Engedj el, a fenébe is - vicsorogtam, mielőtt újra köhögtem. A por ragacsos volt a torkomban, erősen tapadt.

"Megmentünk téged, te hülye ribanc." Ezt Torin mondta, aki nyilvánvalóan szintén itt volt ezért a baszásért.

"Shadow mindkettőtöket millió darabra fog tépni" - mondtam, a hangom rekedt volt. "Az az érdeketek, hogy most azonnal eltűnjetek innen, és reméljétek, hogy soha nem jön rá, hogy ti voltatok."

Jaxson, aki még mindig cipelt engem, egyáltalán nem lassított. "Elálljuk az ajtót" - mondta sietve. "Határozatlan ideig távol tudjuk tartani. Biztonságban leszel."

"Soha nem voltam veszélyben, ti kibaszott hülye faszok" - vicsorogtam. "Engedjetek el most, vagy Shadow lesz a legkisebb gondotok."

Felhúztam a farkasomat, és ő vicsorogva jött a felszínre, miközben egyes részeink átalakultak, hogy kivághassuk magunkat a minket fogva tartókra. "Használj még a morrow porból" - csattant Torin. "Üsd ki a hülye seggét. A Shadow Beast elkapta őt; újra be kell törnünk őt otthon."

Újra betőrni? Ó, ember, meg akartam mutatni neki, hogy mennyire tévedett...

A sötétségben egy púdercsapás csapott az arcomba, erősebben, mint korábban, és fuldokoltam, majd felnyálaztam a penészes anyagot. A küzdeni akarásom a semmibe veszett, és ahogy még többet lélegeztem be az undorító főzetből, a fényeim teljesen kialudtak.

Kiszolgáltatottan maradtam a két férfival, akit a világon a legjobban gyűlöltem.